quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:13 schreef Viezig het volgende:
[..]
Wat je zegt klopt gewoon niet.Nope, maar je hebt het tenminste geprobeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
Weet je, ik ben het totaal niet met je eens maar ik vind je wel een leuk persoon, voor zover ik kan beoordelen viaz het internet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, maar je hebt het tenminste geprobeerd
Als iedereen het eens is met elkaar, wordt Fok natuurlijk erg saai...quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:55 schreef Viezig het volgende:
[..]
Weet je, ik ben het totaal niet met je eens maar ik vind je wel een leuk persoon, voor zover ik kan beoordelen viaz het internet.
Is dit niet een eigen thread waardig ipv een post in de Pride reeks?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
Het is inmiddels 40% hoor
Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010
https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
Na zwarte piet moet nu ook de travestiet in de banquote:Op vrijdag 28 juli 2023 17:46 schreef Slayage het volgende:
"Waarom is blackface een misdaad en drag kunst?" https://www.trouw.nl/opin(...)drag-kunst~be95b60a/
Meer iets voor het centrale topic over LGBTwhatever.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:00 schreef Za het volgende:
[..]
Is dit niet een eigen thread waardig ipv een post in de Pride reeks?
Ik wist niet dat daar een centrale thread voor was, of ga jij die openen?quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:02 schreef Wantie het volgende:
Meer iets voor het centrale topic over LGBTwhatever.
NWS / Centraal lhbtitopicquote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:04 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wist niet dat daar een centrale thread voor was, of ga jij die openen?
Dan post ik dat van die studenten er wel in (plus een artikel uit Italië, gerelateerd).
Ik heb het artikel daar gepost, maar de thread blijft onzichtbaar.quote:Op vrijdag 28 juli 2023 18:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
NWS / Centraal lhbtitopic
Nadeel van centrale topics is dat ze niet bovenaan staan.
Ligt eraanquote:Op woensdag 26 juli 2023 21:58 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als iedereen het eens is met elkaar, wordt Fok natuurlijk erg saai...
Anyway, volgende week zaterdag is de Canal Parade in Amsterdam.
80 boten verwachten ze.
Moet je dan als boot nummer 80 precies weten wat boot 1 doet? Kun je daar verantwoordelijk voor gehouden worden?
Ik vind van niet.
Ik vind ook niet dat als op boot 1 iets gebeurt dat niet door de beugel kan, dat dan alle andere deelnemers van de Canal Parade op alle mogelijke kanalen daar expliciet afstand van moeten doen, omdat anders iemand uit Zuid Oost Duitsland zou kunnen stellen dat iedereen in de optocht hiervoor verantwoordelijk moet worden gehouden...
Ja, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:37 schreef Ali_boo het volgende:
We staan voor inclusiviteit en diversiteit![]()
[ twitter ]
Daarom sluiten we de comment section
Je krijgt hiervan toch spontaan zin in het plegen belastingsfraude.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 18:37 schreef Ali_boo het volgende:
We staan voor inclusiviteit en diversiteit![]()
[ twitter ]
Daarom sluiten we de comment section
Dat soort sentiment dus...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:03 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je krijgt hiervan toch spontaan zin in het plegen belastingsfraude.
Ongebreideld aan het groeien.quote:
Misschien is dit iets voor je.quote:
Zeker. Hoogtijd om die tent te dekoloniseren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:15 schreef Wantie het volgende:
Anyway, het Rijksmuseum heeft ook een regenboog vlag, in de commentsectie wordt die geassocieerd met pedofilie..
Ook heel normaal natuurlijk. Daar vraag je als museum toch om?
Nog nooit kola tegen gekomen daar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zeker. Hoogtijd om die tent te dekolaniseren.
quote:
Ik zie Wilders vooral pro homo zijn als hij kritiek uit op de islam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:12 schreef Slayage het volgende:
Ik vind deze posts wel opvallend van Wilders die altijd pro homo is, naar mijn weten. Wilders probeert zoals vvd (zie uitlatingen yeşil göz over "woke") zich af te zetten tegen "woke", omdat links "woke" is? Moet ik dat zo zien?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |