Oh, ik bereik er genoeg mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 13:32 schreef SilverMane het volgende:
[..]
Je maakt je er anders ook wel makkelijk vanaf om alles onder haat en fobie te scharen. Succes met het uitdragen van je mening maar ik denk niet dat je er veel mee bereikt verder.
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 juli 2023 20:49 schreef Za het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal, kind ook in het hok bij hondman:
[ twitter ]
Ik vind het mooi dat je zo ruimdenkend bent vwb deze hond fetisjisten die kinderen betrekken in hun gedoe.quote:
Ik vind het schattig hoe jij dat framed als het nieuwe normaalquote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:22 schreef Za het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat je zo ruimdenkend bent vwb deze hond fetisjisten die kinderen betrekken in hun gedoe.
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels. Niet zo gek dus dat er steeds meer geslachtsoperaties plaatsvinden. De kracht van propaganda op de kanalen moet niet onderschat worden, kijk maar naar dictatoriale regimes waar bepaalde denkwijzen en normen er met de paplepel ingegoten worden.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:
Op de NPO zie je ook allemaal programma's wat over 'gender identiteit' gaat, het word hier in West Europa gewoon actief aangemoedigd, om je vooral de opereren of als halve man / halve vrouw over straat te gaan.
Oost Europa is de enige plek waar men nog helder kan denken.
Dus LHBTwhatever wordt veroorzaakt door de aandacht in de media...quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels. Niet zo gek dus dat er steeds meer geslachtsoperaties plaatsvinden. De kracht van propaganda op de kanalen moet niet onderschat worden, kijk maar naar dictatoriale regimes waar bepaalde denkwijzen en normen er met de paplepel ingegoten worden.
Dat een programma over een bepaald onderwerp gaat wil niet zeggen dat iets wordt aangemoedigd.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 21:34 schreef BMW1993 het volgende:
Op de NPO zie je ook allemaal programma's wat over 'gender identiteit' gaat, het word hier in West Europa gewoon actief aangemoedigd, om je vooral de opereren of als halve man / halve vrouw over straat te gaan.
Oost Europa is de enige plek waar men nog helder kan denken.
Het is de normalisering die aan het plaatsvinden is. Je kunt kinderen wijsmaken dat een aardappel een kiwi is, herhaal het vaak genoeg en ze gaan het vanzelf geloven. Je kunt kinderen dus ook wijsmaken op jonge leeftijd dat er meerdere genders bestaan, dan vindt er een normalisering plaats en gaan ze zich ernaar gedragen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus LHBTwhatever wordt veroorzaakt door de aandacht in de media...
Het wordt steeds gekker in de argumentatie...
En je kunt het bestaan ervan wegstoppen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:13 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is de normalisering die aan het plaatsvinden is. Je kunt kinderen wijsmaken dat een aardappel een kiwi is, herhaal het vaak genoeg en ze gaan het vanzelf geloven. Je kunt kinderen dus ook wijsmaken op jonge leeftijd dat er meerdere genders bestaan, dan vindt er een normalisering plaats en gaan ze zich ernaar gedragen.
Er is werkelijk niemand hier die stelt dat Nikkie een verborgen leven moet leiden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En je kunt het bestaan ervan wegstoppen.
En dan moeten personen als Nikkie dus een verborgen leven leiden.
Want stel je voor dat bekend wordt dat transgenders bestaan.
En dat die normaal geaccepteerd worden.
Klopt, dat is precies mijn punt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 07:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Er is werkelijk niemand hier die stelt dat Nikkie een verborgen leven moet leiden.
Dat overgedramatiseer is echt exact wat zo cringe is. Alsof ze allemaal in een klein kastje zitten te grienen want de samenleving wijst ze af.
Ze kunnen gewoon hun leven leiden. Nikkie is huge en verdient tonnen op haar kanaal, terecht overigens want ze is een kei. Ze is geaccepteerd maar daar is Wantie om je met een regenboogvlag in je nek te knuppelen dat we ze niet accepteren.
Zo klaar met dat hysterische gezeik. "Accepteer ons!!" Iedereen:"Ok."
"Halllllloooooo, hier zijn we!! Zie ons!! Zie ons eens lekker onszelf zijn. Accepteer het!!" Iedereen:'Ok."
En dat moet dan een leer worden en kinderen moeten hier educatie in krijgen. Daar moet een maand aandacht voor zijn. Daar moeten bedrijven hun auto's voor overspuiten en er moet kleding gemaakt worden met regenboogjes en iedereen denkt nog steeds:"ok."
Ga lekker moeilijk doen in Amerika of Teheran ofzo.
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leef je fetishes lekker uit in de slaapkamer of je SM-kelder, maar val de rest van de maatschappij er niet mee lastig.
En naar wie refereer je dan?quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.
Dus we hebben de volgende situatie:quote:
Als jij als ouders dat toe laat ben je deel van de groep.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus we hebben de volgende situatie:
Ouders nemen hun dochter naar de Pride, daar komen ze een groep tegen met een dog fetish, dat contact mondt uit in dat dochter mee gaat in de hondenkooi, en jij rekent dat gedrag een hele groep aan.
En toen ik in het begin van de discussie precies dit aangaf, toen was dat absoluut niet zo en werd alleen deze personen dit aangerekend.
Maar uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw.
Dit heeft helemaal niks meer met informeren te maken.quote:Op woensdag 26 juli 2023 06:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En je kunt het bestaan ervan wegstoppen.
En dan moeten personen als Nikkie dus een verborgen leven leiden.
Want stel je voor dat bekend wordt dat transgenders bestaan.
En dat die normaal geaccepteerd worden.
zE BeDoelEn hEt NiEt zOquote:Op woensdag 26 juli 2023 13:01 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er is inmiddels wel een grens overschreden door het betrekken van de kinderen in deze door activisme geleide "voorlichting" en "bewustzijn" door o.a. lesprogramma's op scholen en tv-series met verborgen boodschappen. Alles erop gericht om kinderen maar zoveel mogelijk in de war te maken en ook te nudgen naar het ondergaan van een geslachtsoperatie. En dat is mogelijk want kinderen zijn zeer beïnvloedbaar en je kunt ze alles wijsmaken.
Deze redenatiequote:Op dinsdag 25 juli 2023 22:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Als je het de mensen al op jonge leeftijd voorschotelt gaat de jonge generatie deze waanzin vanzelf normaal vinden en zich ernaar gedragen en het overnemen. Toen ik jong was zag ik alleen maar heterogene koppels op TV en geen LHBTI/gemixte koppels.
Ze zijn met marketing ook te ver gegaan, dat heeft Budweiser tot zijn schade en schande kunnen ondervinden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 11:54 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze zijn aan het proberen hoe ver ze kunnen gaan en ieder ander geeft aan dat ze met kinderen erbij te betrekken over de lijn zijn gegaan. Ze zijn alleen niet in staat om dat door te hebben.
In de sportwereld zijn er anders genoeg vrouwen die er wel last van hebben. Die staan met lede ogen toe te kijken hoe omgebouwde kerels er met hun tak van sport aan de haal gaan. Maar we moeten het allemaal heel normaal vinden hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze redenatie![]()
Toen ik jong was zag ik ook alleen maar hetero's op tv. Ben zelf dus ook hetero ''geworden''. Puur door de media.
Oh, wacht. Ik ben homo.
De seksualiteit van mensen; of hoe mensen zich van binnen voelen, wordt niet veroorzaakt door de media. Het is altijd al een onderdeel van ze geweest. In verreweg de meeste situaties althans. Ik zou eerder zeggen dat de media mensen kan laten zien dat het oké is om anders te zijn. Juist fijn dat er meer diversiteit is op tv als dat betekent dat meer mensen de boodschap te zien krijgen dat het oké is om transgender te zijn. Of om lesbisch te zijn.
Niemand die er last van heeft ook. Dus waar maak je je druk om. Jouw leven veranderd niet omdat er wat meer mensen zijn die zich om laten bouwen.
Oh ja, massa's. Allemaal omgebouwd vanwege de media.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:42 schreef Hathor het volgende:
[..]
In de sportwereld zijn er anders genoeg vrouwen die er wel last van hebben. Die staan met lede ogen toe te kijken hoe omgebouwde kerels er met hun tak van sport aan de haal gaan. Maar we moeten het allemaal heel normaal vinden hoor.
En daarmee bekrachtig je mijn punt.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Als jij als ouders dat toe laat ben je deel van de groep.
Als er een demonstratie is van gematigd rechts, maar er lopen ook een boel mensen mee die openlijk neonazi zijn, maar de "gematigden" dansen wel vrolijk met die neonazi's en lijken het maar wat mooi te vinden, dan komt daar ook kritiek op.quote:Op woensdag 26 juli 2023 12:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus we hebben de volgende situatie:
Ouders nemen hun dochter naar de Pride, daar komen ze een groep tegen met een dog fetish, dat contact mondt uit in dat dochter mee gaat in de hondenkooi, en jij rekent dat gedrag een hele groep aan.
En toen ik in het begin van de discussie precies dit aangaf, toen was dat absoluut niet zo en werd alleen deze personen dit aangerekend.
Maar uiteindelijk komt dan toch de aap uit de mouw.
Volwassen mensen inderdaad, niet kinderen. En helaas komt daar steeds meer de nadruk op te liggen, dit kan weer averechtse effecten hebben op de acceptatie van homo's en lesbiennes. Helemaal als dit hand in hand gaat met de genderideologie. Die moet je al helemaal niet aan kinderen voorschotelen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Deze redenatie![]()
Toen ik jong was zag ik ook alleen maar hetero's op tv. Ben zelf dus ook hetero ''geworden''. Puur door de media.
Oh, wacht. Ik ben homo.
De seksualiteit van mensen; of hoe mensen zich van binnen voelen, wordt niet veroorzaakt door de media. Het is altijd al een onderdeel van ze geweest. In verreweg de meeste situaties althans. Ik zou eerder zeggen dat de media mensen kan laten zien dat het oké is om anders te zijn. Juist fijn dat er meer diversiteit is op tv als dat betekent dat meer mensen de boodschap te zien krijgen dat het oké is om transgender te zijn. Of om lesbisch te zijn.
Niemand die er last van heeft ook. Dus waar maak je je druk om. Jouw leven veranderd niet omdat er wat meer mensen zijn die zich om laten bouwen.
Juist kinderen moet je de boodschap mee geven dat het oké is om jezelf te zijn. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volwassen mensen inderdaad, niet kinderen. En helaas komt daar steeds meer de nadruk op te liggen, dit kan weer averechtse effecten hebben op de acceptatie van homo's en lesbiennes. Helemaal als dit hand in hand gaat met de genderideologie. Die moet je al helemaal niet aan kinderen voorschotelen.
Klopt, en daar komt die foto met haar middelvinger vandaan. Die is richting degene die haar daarmee chanteerde.quote:Op woensdag 26 juli 2023 13:47 schreef nixxx het volgende:
@:Wantie nog een puntje dat me opvalt in je post, dat Nikkie gedwongen ge-out is..
Tja, Nikkie gaf destijds aan gechanteerd te worden hierover. Dat heeft ze doorbroken door zelf uit de kast te komen.quote:daar heb ik een beetje een probleem mee.
Nou heb ik nooit filmpjes van Nikkie gekeken maar nu ik foto’s zie valt het me wel op dat dit een transgender is. Wil je met je bezwaar tegen gedwongen ge-out worden nou beweren dat je niet zou mogen zeggen over iemand dat je denkt dat het iemand van een ander geslacht is dan wat je uit observatie kan afleiden wat de gender identiteit is die nagestreefd wordt?
Dat je dus móet meegaan in het toneelstuk dat opgevoerd wordt? Moet dat dan alleen bij iemand zoals Nikkie die er heel veel moeite insteekt, of ook bijv bij iemand die met een baard in een jurk rond loopt?
Gewoon nieuwsgierig hoe je dat ziet? En of je niet denkt dat dat de vrijheid van degene die observeert bijvoorbeeld aan zou kunnen tasten.
Drogredenen. Het stoelt op de aanname dat er dus eigenlijk allerlei opvattingen in het onderwijs zijn die het tegendeel zouden beweren. Dat is niet zo en kinderen zijn ook helemaal niet met dit soort dingen bezig. Daarnaast is de manier hoe het nu wordt gepresenteerd ook niet normaal, het is abnormaal. Homoseksualiteit wordt tot een exotisme verheven aan de hand van allerlei vlaggetjes, stereotypes en andere rare symboliek.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Juist kinderen moet je de boodschap mee geven dat het oké is om jezelf te zijn. Dat hoeft helemaal niet erg te zijn.
Seksuele oriëntatie niet in letterlijke zin (wellicht wel tijdelijk), maar een kind echt verwarren over diens geslacht is zeker wel mogelijk, dat moet je niet willen. Geslacht is objectief en onveranderlijk en door de natuur bepaald. Kinderen aanmoedigen dat ze dit eigenlijk zelf kunnen kiezen of hun gevoel hierin leidend zou zijn is erg schadelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als kind zag ik ook enkel hetero's. En toch ben ik geen hetero geworden. Het is echt onzin om te claimen dat de media massaal de seksualiteit (of hoe je kijkt naar je eigen geslacht) van kinderen veranderd.
Dit betwijfel ik eigenlijk. Het is ook lastig om hier goede cijfers van te vinden, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de VS is identificeert inmiddels ruim 20% zich van Gen Z zich als LGBTQ. Sorry, maar dit is echt totaal ongeloofwaardig. Het is zeker mogelijk dat veel jongeren tijdelijk zich op een bepaalde manier identificeren omdat dit een bepaalde status geeft. Zie bijvoorbeeld ook de enorme stijging onder 'biseksuelen'. Die is binnen één generatie verdrievoudigd? Haha, ja hoor.quote:Op woensdag 26 juli 2023 16:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het komt vooral over als onderbuik gevoelens; er zijn totaal geen bronnen die bewijzen dat de media een stijging in transgenders/homo's/etc veroorzaakt. Er zal best een stijging zijn, maar dat heeft er dan meer mee te maken dat het makkelijker is geworden voor mensen om uit de kast te komen/zichzelf te kunnen zijn. Juist de media helpt daar enorm bij. Ik had heel wat minder moeite gehad om mijn seksualiteit te accepteren als ik vroeger had meegekregen dat er op zoveel plekken homo's rondlopen en dat dat helemaal oké is ook.
Diezelfde 20% was een paar jaar geleden nog gothic of emo.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Drogredenen. Het stoelt op de aanname dat er dus eigenlijk allerlei opvattingen in het onderwijs zijn die het tegendeel zouden beweren. Dat is niet zo en kinderen zijn ook helemaal niet met dit soort dingen bezig. Daarnaast is de manier hoe het nu wordt gepresenteerd ook niet normaal, het is abnormaal. Homoseksualiteit wordt tot een exotisme verheven aan de hand van allerlei vlaggetjes, stereotypes en andere rare symboliek.
[..]
Seksuele oriëntatie niet in letterlijke zin (wellicht wel tijdelijk), maar een kind echt verwarren over diens geslacht is zeker wel mogelijk, dat moet je niet willen. Geslacht is objectief en onveranderlijk en door de natuur bepaald. Kinderen aanmoedigen dat ze dit eigenlijk zelf kunnen kiezen of hun gevoel hierin leidend zou zijn is erg schadelijk.
[..]
Dit betwijfel ik eigenlijk. Het is ook lastig om hier goede cijfers van te vinden, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de VS is identificeert inmiddels ruim 20% zich van Gen Z zich als LGBTQ. Sorry, maar dit is echt totaal ongeloofwaardig. Het is zeker mogelijk dat veel jongeren tijdelijk zich op een bepaalde manier identificeren omdat dit een bepaalde status geeft. Zie bijvoorbeeld ook de enorme stijging onder 'biseksuelen'. Die is binnen één generatie verdrievoudigd? Haha, ja hoor.
Nee, die aanname maak jij ervan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Drogredenen. Het stoelt op de aanname dat er dus eigenlijk allerlei opvattingen in het onderwijs zijn die het tegendeel zouden beweren. Dat is niet zo en kinderen zijn ook helemaal niet met dit soort dingen bezig. Daarnaast is de manier hoe het nu wordt gepresenteerd ook niet normaal, het is abnormaal. Homoseksualiteit wordt tot een exotisme verheven aan de hand van allerlei vlaggetjes, stereotypes en andere rare symboliek.
[..]
Seksuele oriëntatie niet in letterlijke zin (wellicht wel tijdelijk), maar een kind echt verwarren over diens geslacht is zeker wel mogelijk, dat moet je niet willen. Geslacht is objectief en onveranderlijk en door de natuur bepaald. Kinderen aanmoedigen dat ze dit eigenlijk zelf kunnen kiezen of hun gevoel hierin leidend zou zijn is erg schadelijk.
[..]
Dit betwijfel ik eigenlijk. Het is ook lastig om hier goede cijfers van te vinden, maar als we bijvoorbeeld kijken naar de VS is identificeert inmiddels ruim 20% zich van Gen Z zich als LGBTQ. Sorry, maar dit is echt totaal ongeloofwaardig. Het is zeker mogelijk dat veel jongeren tijdelijk zich op een bepaalde manier identificeren omdat dit een bepaalde status geeft. Zie bijvoorbeeld ook de enorme stijging onder 'biseksuelen'. Die is binnen één generatie verdrievoudigd? Haha, ja hoor.
Het is inmiddels 40% hoorquote:Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
Opmerkelijk.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
Het is inmiddels 40% hoor
Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010
https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
Jongeren ''worden'' LGBTQ omdat dat status geeft? Serieus?quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:10 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
[..]
Op Brown alleen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is inmiddels 40% hoor
Nearly 40% of students at Brown University identify as LGBTQ+ — doubling the share from 2010
https://nypost.com/2023/0(...)o-nearly-40-percent/
Zal vast iets in het water zittenquote:
Clownworld.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:53 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
link naar het artikel:https://archive.ph/VSChW
Het is best een interessante gedachtengang.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Jongeren ''worden'' LGBTQ omdat dat status geeft? Serieus?Ik zie nog steeds geen bronnen die laten zien dat de media ervoor zorgt dat er een enorme stijging is in LGBTQ. Onderbuik gevoelens dus, aangevuld met wat onderzoeken die laten zien dat er wat meer LGBTQ mensen rondlopen. Wat ik dan ook niet betwist. Ik denk alleen niet dat mensen het stoer vinden, of het leuk vinden om zich als LGBTQ te identificeren, vanwege de media.
Deze discussie hebben we overigens eerder gevoerd en toen kwamen we er ook niet uit, dus laten we maar zeggen: agree to disagree.
[..]
Op Brown alleen.
Elders in het artikel staat dat het gaat om 7.2% bij de hele Amerikaanse bevolking. Niet schokkend hoog of zo. En kan best zijn dat het voor jongeren makkelijker is om uit de kast te komen/zichzelf te zijn dan andere generaties in de samenleving.
Chantage is natuurlijk een strafbaar feit, hoop dat het justitiele systeem daar ook nog iets heeft kunnen doen.quote:Op woensdag 26 juli 2023 17:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en daar komt die foto met haar middelvinger vandaan. Die is richting degene die haar daarmee chanteerde.
[..]
Tja, Nikkie gaf destijds aan gechanteerd te worden hierover. Dat heeft ze doorbroken door zelf uit de kast te komen.
Dat heeft gelukkig niet geleid tot problemen voor haar.
Dus dat kinderen weten dat transgenders bestaan is schadelijk voor ze.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Volwassen mensen inderdaad, niet kinderen. En helaas komt daar steeds meer de nadruk op te liggen, dit kan weer averechtse effecten hebben op de acceptatie van homo's en lesbiennes. Helemaal als dit hand in hand gaat met de genderideologie. Die moet je al helemaal niet aan kinderen voorschotelen.
En daarom spreek je dus alle gematigden wereldwijd daar op aan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 15:19 schreef Viezig het volgende:
[..]
Als er een demonstratie is van gematigd rechts, maar er lopen ook een boel mensen mee die openlijk neonazi zijn, maar de "gematigden" dansen wel vrolijk met die neonazi's en lijken het maar wat mooi te vinden, dan komt daar ook kritiek op.
Nee, dat is onzin.quote:Als jij als "normale" homo of transgender lekker met die hondmensen aan het dansen bent en er niets tegen doet of over zegt dat die hondmensen lekker met kleine kindjes in een hok gaan, ben je deel van het probleem.
Je kunt een groep niet verantwoordelijk stellen voor de daden van een individu.quote:Dat geldt natuurlijk niet voor alle homo's en transgenders die hier niet aan meedoen, maar als je als één groep lekker aan het feesten bent dan rekenen mensen dat natuurlijk die hele groep aan.
Ik snap je niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
En daarom spreek je dus alle gematigden wereldwijd daar op aan.
[..]
Als ik meedoe in een demonstratie tegen bijvoorbeeld het (hypotetisch?) toedienen van hormonen aan baby's waarvan de ouders denken dat ze transgender zijn, en er lopen mensen mee met spandoeken waarop staat dat alle homo's dood moeten en ik ga lekker met ze lopen dansen en feesten, is het dan onterecht dat ook ik geassocieerd wordt met die groep met die walgelijke spandoeken?quote:Nee, dat is onzin.
Wel als ze lekker met die persoon lopen te feesten en laten blijken dat ze het allemaal oké vinden.quote:[..]
Je kunt een groep niet verantwoordelijk stellen voor de daden van een individu.
Je komt met de gekste voorbeelden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:29 schreef Viezig het volgende:
[..]
Ik snap je niet.
[..]
Als ik meedoe in een demonstratie tegen bijvoorbeeld het (hypotetisch?) toedienen van hormonen aan baby's waarvan de ouders denken dat ze transgender zijn, en er lopen mensen mee met spandoeken waarop staat dat alle homo's dood moeten en ik ga lekker met ze lopen dansen en feesten, is het dan onterecht dat ook ik geassocieerd wordt met die groep met die walgelijke spandoeken?
[..]
Wel als ze lekker met die persoon lopen te feesten en laten blijken dat ze het allemaal oké vinden.
Als er een aanslag plaatsvindt door moslims ga ik zeker niet zover dat ik zeg dat alle moslims verantwoordelijk zijn. Maar als een groep moslims met de aanslagplegers gaan feesten omdat het zo fijn is dat ze hun geloof hebben kunnen uitoefenen, dan is die groep inderdaad medeverantwoordelijk door het creëren van een klimaat waarin dit verheerlijkt wordt.
Dat doe ik niet. Jij doet alsof ik dat doe omdat je dan niet meer op mijn argumenten in hoeft te gaan.quote:Op woensdag 26 juli 2023 19:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je komt met de gekste voorbeelden.
Iemand in een hondkostuum vergelijken meg aanslagplegers.
Dat is totaal niet logischquote:Op woensdag 26 juli 2023 19:56 schreef Viezig het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Jij doet alsof ik dat doe omdat je dan niet meer op mijn argumenten in hoeft te gaan.
Mijn punt was dat als je toevallig tot eenzelfde groep behoort (lhbgt? of moslims) je niet verantwoordelijk gehouden hoeft te worden voor de daden van anderen uit die groep. Maar als je sAmen met ze aan het feesten bent, samen danst en je niet uitspreekt tegen dat ze op hetzelfde feest verheerlijkt worden, dat je dan zeker wel aangesproken mag worden op dat gedrag.
Als ik op een festival sta te dansen waar een flinke groep antisemitische uitspraken doet en ik ga daar gewoon vrolijk tussen staan dansen en er met geen enkele actie afstand van neem, dan vind ik het logisch dat mensen denken dat ik het er mee eens ben.
Nee, dat slaat gewoon nergens op.quote:Er zijn opvallend weinig berichten te vinden van mensen die meededen aan die hele show, maar wel hun afschuw uitspraken over het in een kooi stoppen van een klein kind met een hondmens. Dan is het toch niet gek om te denken dat die mensen dat normaal vinden?
Wat je zegt klopt gewoon niet.quote:Op woensdag 26 juli 2023 20:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat is totaal niet logisch
[..]
Nee, dat slaat gewoon nergens op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |