https://www.telegraaf.nl/(...)-door-hersenbloedingquote:AMSTERDAM - Edwin van der Sar (53) is in Kroatië getroffen door een hersenbloeding en opgenomen in een ziekenhuis. Van der Sar zat daar midden in zijn vakantie op een Kroatisch eiland. Hij is vrijdagmiddag met een helikopter naar een ziekenhuis vervoerd en verblijft daar op de afdeling intensive care.
Ajax is in de afgelopen uren op de hoogte gebracht dat de oud-doelman van het Nederlands elftal en de eerder dit jaar opgestapte algemeen directeur van de Amsterdamse club in Kroatië inderdaad door artsen nu wordt behandeld. De eerste 24 uur zijn cruciaal in dit soort gevallen.
Minder dan zes weken geleden nam Van der Sar het besluit om per 1 juni op stappen als beleidsbepaler bij Ajax. De ex-international zei op 30 mei dat hij helemaal ‘op’ was na maandenlang ladingen met kritiek over zich heen te hebben gekregen. ,,Ik heb nu behoefte om afstand te nemen, tot rust te komen en om andere dingen te gaan doen’’, zei Van der Sar.
De sportieve problemen bij Ajax, dat een minder seizoen kende en waar hij eerder ook afscheid moest nemen van zijn kompaan en mededirecteur Marc Overmars na diens grensoverschrijdend gedrag, vraten aan hem. Het zorgde voor veel stress bij de man, die Ajax als speler én als directeur ook aan vele successen heeft geholpen.
Ga nou niet allerlei aannames doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:06 schreef Abrikozentaart het volgende:
Komt vast door al die bedreigingen die de arme man heeft ontvangen afgelopen maanden
eigen schuld. Als obesitas patiënt heb je nou eenmaal een verhoogd risico op een hartaanvalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:37 schreef Zwansen het volgende:
En Overmars destijds ook al met die hartaanval toch?
Dat gevoel had ik bij Ajax publiek toen ze V/d Sar uitfloten tijdens het afscheid van spelers.quote:
oh ik heb boe geroeptquote:Op vrijdag 7 juli 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik bij Ajax publiek toen ze V/d Sar uitfloten tijdens het afscheid van spelers.
Je kunt ook genieten in functie bij Ajax.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 14:38 schreef trein2000 het volgende:
Niet best. Dan heb je zo lang hard gewerkt voor jouw cluppie en denk je er eens even lekker van te gaan genieten. Overkomt je dit. Veel sterkte!
Dat lukken er maar weinig, heb ik het idee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 16:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kunt ook genieten in functie bij Ajax.
Klopt - dat zou kunnen - en het feit dat hij (nog steeds) op de IC ligt, voorspelt natuurlijk niet veel goeds. In ieder geval betekent het dat er nog veel risicio is. Anders kom je al sneller op een beroerteafdeling of medium care afdeling terecht.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaat in de updates tot nog toe niet over zijn fysieke gesteldheid, dus vrees dat er een deel verlamd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |