Op aanvraag is dergelijke informatie vaak te krijgen ja,quote:Op maandag 17 juli 2023 16:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geven ze dat gewoon aan Jan en alleman?
Die ruimte is er nog wel, maar is nu een goed verborgen hennepkwekerij. Daarom begrijpt die Turkse eigenaar je nietquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:30 schreef Naomi1 het volgende:
Ik heb een foto van een winkel gevonden. Van een ruimte maar snap niet waar die ruimte zich in het winkelpand moet hebben bevonden. Sinds dit jaar 2023 zit er een andere winkel in en is deze ruimte er niet meer.
Ik heb al ontwerpen opgevraagd uit het archief, maar die hebben mij nog niet verder kunnen helpen.
Hoe kan ik erachter komen waar deze ruimte zich bevond? De huidige turkse eigenaar begrijpt mij niet.
Ik denk niet dat dit gewaardeerd wordt.quote:Op maandag 17 juli 2023 17:25 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Op aanvraag is dergelijke informatie vaak te krijgen ja,
Dacht er ook nog aan met camera door raam in magazijn te filmen maar dat mag volgens mij niet toch?
gewaardeerd is nr 1 of het mag een 2de.quote:Op maandag 17 juli 2023 18:31 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit gewaardeerd wordt.
Ja. Vergunningsaanvragen zijn openbaar (tenzij er een heel goede reden is.) Maar daar staat alleen de vergunde situatie op. De meeste interne verbouwingen zijn vergunningsvrij en zul je daar nooit op terug vinden.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geven ze dat gewoon aan Jan en alleman?
Dat is het hele probleem, het pant is enorm vaak veranderd. Daarnaast mag ik het niet delen staat op dat de ontwerpen auteursrecht hebben.quote:Op maandag 17 juli 2023 22:15 schreef stavromulabeta het volgende:
@:ts: post eens een plattegrondje van hoe het vroeger was met daarop aangegeven welke ruimte jij precies zoekt.
Dat is het hele probleem, ik weet niet waar de ruimte is of was.quote:
Hier steekt écht wel wat meer achter dan autisme.quote:Op maandag 17 juli 2023 21:42 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
gewaardeerd is nr 1 of het mag een 2de.
Aardig dat dan wel naar de andere klanten toe, willen ze nu al falliet soms?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:52 schreef Hiddendoe het volgende:
De winkel heeft een nieuw deurmatje zag ik.
[ afbeelding ]
Een berichtje van ze ontvangen, op welke manier?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 01:19 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
Kreeg vandaag wel 1 of ander vaag berichtje dat ze mij zouden hebben gezien op beveiligingscamera
En je hebt nóg een reactie ontvangen.quote:Ik kreeg nog de reactie dat ik geen recht op foto's van het magazijn maar wel van harte welkom in de winkel om vragen te stellen. (zou ik dan opeens wel een ja krijgen?, willen ze me ontmoeten?)
Dus blijkbaar begint TS op te vallen met dr gedoe. Mooi zo. En dan beginnen dat je er geen camera hebt gezien. Waarom zou je daar sowieso al op letten, waar die wel of niet hangen?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een berichtje van ze ontvangen, op welke manier?
Per fax, telefoon, postduif, sms, koerier, email?
Hebben ze je adresgegevens ook?
[..]
En je hebt nóg een reactie ontvangen.
De uitnodiging om een kopje thee te komen drinken in de winkel.
Ik zou die uitnodiging wel accepteren, maar niet alleen gaan.
Voor je het weet sluiten ze je op in de verborgen ruimte…
Het meest aparte en zorgelijker vind ik eerlijk gezegd dat je je als complete buitenstaander zo vast hier in bijt. Tot het opvragen van tekeningen en fysieke controle etc.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 00:25 schreef Naomi1 het volgende:
Tja mensen vinden het toch leuk om misteries op te lossen? Het is sowiezo al appart te noemen dat er op deze ene foto na niks over die ruimte kan vinden niks, in bouw archieven niet maar ook in een video van de supermarkt zelf is de ruimte niet te vinden: https://www.instagram.com/p/CbPI1YmjAsm/
Ja en dan moeten wij weer maar afwachten of er nog een update komtquote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Whats App, overigens kunnen ze nooit zeker weten wie ik ben aangezien ik mijn foto heb verwijderd.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Kom er bar weinig en heb er maar 1 keer iets gekocht, toen schok ik mij overigens rot over de prijs 4 euro nog wat voor 500 gram macaroni.quote:Op dinsdag 18 juli 2023 10:39 schreef Cyan9 het volgende:
Volgens mij vindt de eigenaar van de winkel het niet zo heel chill dat je zo vaak bij de winkel rondhangt TS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |