https://www.google.nl/sea(...)=mobile-gws-wiz-serpquote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:01 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
lang of breed? wat is de standaard maat van zo.n vrieskist?
Er is denk ik geen standaard maat. Ff met een rolmaat naar de lokale supermarkt en dan weet je meer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:01 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
lang of breed? wat is de standaard maat van zo.n vrieskist?
Die Turksequote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is denk ik geen standaard maat. Ff met een rolmaat naar de lokale supermarkt en dan weet je meer.
er staat nu volgens mij een andere vrieskist, en die ruimte was onvindbaar weet je nog?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Er is denk ik geen standaard maat. Ff met een rolmaat naar de lokale supermarkt en dan weet je meer.
Koptelefoon op, sten mee en je rolmaat, niemand die je tegen zal houden…quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
er staat nu volgens mij een andere vrieskist, en die ruimte was onvindbaar weet je nog?
lijkt trouwens wel een standaard te zijn 85 tot 95 cm diep.
ja inderdaad, gewapend met een rolmaat naar de supermarkt...![]()
Ik ben dan mischien wel gek maar niet gek genoeg om te weten dat je ddan heel raar aangekeken zult worden.
Hoe kom je er anders achter of de ruimte op je foto 3,14 x 6,27 meter zou kunnen zijn?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:06 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
er staat nu volgens mij een andere vrieskist, en die ruimte was onvindbaar weet je nog?
lijkt trouwens wel een standaard te zijn 85 tot 95 cm diep.
ja inderdaad, gewapend met een rolmaat naar de supermarkt...![]()
Ik ben dan mischien wel gek maar niet gek genoeg om te weten dat je ddan heel raar aangekeken zult worden.
hoe moet ik een ruimte meten die onvindbaar is/er niet meer is?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoe kom je er anders achter of de ruimte op je foto 3,14 x 6,27 meter zou kunnen zijn?
wat is sten?? of bedoel je stem dat ik even in de winkel keihard ga lopen schreeuwen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koptelefoon op, sten mee en je rolmaat, niemand die je tegen zal houden…
Klik eens op de tekst in mijn post, moet je bekend voorkomen.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:28 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
wat is sten?? of bedoel je stem dat ik even in de winkel keihard ga lopen schreeuwen.
TR is dat rode driehoekje boven een post.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:35 schreef Naomi1 het volgende:
En wat is TR???
Ik heb trouwens via de KvK wel een email adres gevonden van Eser (hotmail adres), kijken of ik nog reactie krijg...
Ik zit mobiel, dus driehoek.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:49 schreef Naomi1 het volgende:
Ik zie wel raporteer staan maar geen rood driehoekje.
En ik heb nog geen post gerapporteerd.
Je had al uitgezocht dat een vriezer zo'n 95cm diep is. Er kunnen er links 3 staan en rechts ook. Dus de ruimte is zo'n 6 meter breed. De vriezer is volgens mij wel 2 meter breed en ik denk dat er daar ook zeker 3 van kunnen staan in de breedte.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:28 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
hoe moet ik een ruimte meten die onvindbaar is/er niet meer is?
of bedoel je hoe ik aan 3,14 x 6,27 kom? dat stond in een architect ontwerp
3,27 x 6,14 is de ruimte van de kelder, dat had ik volgens mij al eerder aangegeven.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Je had al uitgezocht dat een vriezer zo'n 95cm diep is. Er kunnen er links 3 staan en rechts ook. Dus de ruimte is zo'n 6 meter breed. De vriezer is volgens mij wel 2 meter breed en ik denk dat er daar ook zeker 3 van kunnen staan in de breedte.
Ik denk dus dat deze ruimte eerder 6 bij 6 is dan 3,27 bij 6,14.
ja en die is ook lokaal hoor, het is geen Turkse supermarkt in turkije.quote:
Geven ze dat gewoon aan Jan en alleman?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:32 schreef Naomi1 het volgende:
Heb eindelijk bouwtekeningen ontvangen gemeente Deventer, maar die helpen mij dus ook niks verder.
Ik denk dat TS het in een andere hoek moet zoeken qua 'helpen'.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:01 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geven ze dat gewoon aan Jan en alleman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |