??? begrijp je even niet, ik zie geen ramen in de verborgen ruimte en het zit vol kunstlicht (ik vind geen daglicht) dus het had best in de kelder kunnen zitten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Optie 3: hoe kan een hele ruimte (als in vloer, muren en alles) naar de kelder gaan
ik moest even zoeken, maar:quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
Was jij dat ook niet met die schattenjacht?
Ik zou wensen dat ik zoveel tijd had om mij met zo een dingen als dit bezig te houden
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
ik moest even zoeken, maar:
GC / Schatkaart
Ooooh je bent daar niet eens zelf geweest? Dus je weet niet op welk verdiep die ruimte lag?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:01 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
??? begrijp je even niet, ik zie geen ramen in de verborgen ruimte en het zit vol kunstlicht (ik vind geen daglicht) dus het had best in de kelder kunnen zitten.
heb de tekeningen nog eens bekeken, die groene deur moet naar de keldertrap leiden.
in de huidige winkel ben ik in ieder geval geweest, Eser ook 1 keer/enkele keren volgens mij maar kan mij niks van die ruimte herinneren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ooooh je bent daar niet eens zelf geweest? Dus je weet niet op welk verdiep die ruimte lag?
Is dat het antwoord van AI?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:20 schreef Viezig het volgende:
Lang geleden, was er een verborgen kamer in het winkelpand. Deze kamer werd gebruikt door duistere figuren die zich bezighielden met occulte praktijken en zwarte magie. Ze voerden geheime rituelen uit om hun krachten te vergroten.
Op een noodlottige nacht ging er iets gruwelijk mis tijdens één van deze rituelen. Een enorme explosie vernietigde niet alleen de verborgen ruimte, maar ook delen van het pand eromheekijkend naar de foto'sg! De schade was zo ernstig dat alles wat ooit in die ruimte bestond volkomen verwoest werd -- alsof het nooit heeft bestaan.
Niemand kon begrijpen wat daar precies is gebeurd of waarom dit oude kamertje überhaupt aanwezig zou zijn geweest.Mogelijke hints op overblijfselen leiden nergens
Nova in GC / Test nu Nova, onze eigen chatbot #155 Naughty Noof (ik weet niet of hij naar de goede post linkt)quote:
Kijk, DAT is een redenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:20 schreef Viezig het volgende:
Lang geleden, was er een verborgen kamer in het winkelpand. Deze kamer werd gebruikt door duistere figuren die zich bezighielden met occulte praktijken en zwarte magie. Ze voerden geheime rituelen uit om hun krachten te vergroten.
Op een noodlottige nacht ging er iets gruwelijk mis tijdens één van deze rituelen. Een enorme explosie vernietigde niet alleen de verborgen ruimte, maar ook delen van het pand eromheekijkend naar de foto'sg! De schade was zo ernstig dat alles wat ooit in die ruimte bestond volkomen verwoest werd -- alsof het nooit heeft bestaan.
Niemand kon begrijpen wat daar precies is gebeurd of waarom dit oude kamertje überhaupt aanwezig zou zijn geweest.Mogelijke hints op overblijfselen leiden nergens
Wat is Eser?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:54 schreef Naomi1 het volgende:
nog raadseltije staat op Eser sinds 1994 maar winkel zit er pas vanaf 2016
eser supermarkt de naam van 1 van de winkels.quote:
Als zo'n vrieskist 2,5 - 3 meter is: ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:32 schreef Naomi1 het volgende:
Kan deze ruimte 3,14 x 6,27 meter groot zijn? zoniet zit de ruimte niet in de kelder.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lang of breed? wat is de standaard maat van zo.n vrieskist?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Als zo'n vrieskist 2,5 - 3 meter is: ja.
weet niet zo goed wat je bedoelt, maar die turkse winkel zijn altijd snoezelige rommel winkels, versleten en slecht onderhoud, en rommelige winkel inrichting, een extra slechte variant op de Aldi. Opzich vind ik dat helemaal niet erg, al twijvel ik soms wel aan de hygiene van die winkels.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 07:39 schreef Fer het volgende:
Groepenkast naast de regenpijp, wat een gebeun allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |