Heeft ze al gedaan maar die Turkse man verstaat haar niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:46 schreef koemleit het volgende:
heerlijk topic dit! Niemand die er ene jota van snapt.
Iemand die om onduidelijke redenen iets zoekt, maar kan niet uitleggen welke ruimte precies.
Ook niet waarom. En waarom het enigszins relevant zou zijn.
Is het niet een idee dat we met deze foto's naar de winkel gaan? om ter plekke uit te zoeken hoe het zit.
ik ben voor!
quote:
Prima idee. Alleen ga ik niet mee, want Deventer ligt mij te ver weg.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:46 schreef koemleit het volgende:
Iemand die om onduidelijke redenen iets zoekt, maar kan niet uitleggen welke ruimte precies.
Is het niet een idee dat we met deze foto's naar de winkel gaan? om ter plekke uit te zoeken hoe het zit.
ik ben voor!
Kan je niet gewoon een leuke serie gaan kijken ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
ik wil het raadsel van de verdwenen ruimte oplossen.
Morgen project x in Deventerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:46 schreef koemleit het volgende:
ik ben voor!
Volgens mij is de ruimte niet verdwenen maar zodanig verandert dat jij niets herkent.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:59 schreef Naomi1 het volgende:
[..]
ik wil het raadsel van de verdwenen ruimte oplossen.
1. Klopt. Sorry. Had ik niet op gelet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:11 schreef Naomi1 het volgende:
pics doen het niet?? https://www.oozo.nl/wonin(...)ghstraat-21-deventer
welke aannemer? ik heb geen flauw idee welke het verbouwd heeft.
Als ik die turkse man was zou ik ook doen alsof ik dr niet verstond.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Heeft ze al gedaan maar die Turkse man verstaat haar niet.
volgens 1 van de architect ontwerpen zelfs 4 delen, 1 2 de winkel (de huidige met pilaren was in verleden een gesloten muur), 3 de de eerste deur (schuin dat), 4 het grote deel achter (lage deel)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:20 schreef Fer het volgende:
Op de streetview zie je de voorkant met een verdieping erop, erachter een aanbouw van ongeveer 4 meter hoog. Daarachter staat een soort bergruimte van amper 2,5m hoog die wel vrij lang is. Dus de winkel bestond ooit uit 3 delen.
Ik denk dat TS de achterste ruimte zoekt, die lage lange bergruimte, waar een flinke koelunit op staat.
Nog preciezer, ik denk dat het deel tussen de uitbouw en de bergruimte er later ooit is bijgebeund. Dat schuine deel met de dakpannetjes. Dat is het stukje winkel wat TS mist en waar die bakkerij zat.
Welke ruimte is dan "verdwenen"?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:56 schreef Naomi1 het volgende:
hier een plaatje van de huidige situatie:
[ afbeelding ]
volgens 1 van de architect ontwerpen zelfs 4 delen, 1 2 de winkel (de huidige met pilaren was in verleden een gesloten muur), 3 de de eerste deur (schuin dak), 4 het grote deel achter (lage deel)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:20 schreef Fer het volgende:
Op de streetview zie je de voorkant met een verdieping erop, erachter een aanbouw van ongeveer 4 meter hoog. Daarachter staat een soort bergruimte van amper 2,5m hoog die wel vrij lang is. Dus de winkel bestond ooit uit 3 delen.
Ik denk dat TS de achterste ruimte zoekt, die lage lange bergruimte, waar een flinke koelunit op staat.
Nog preciezer, ik denk dat het deel tussen de uitbouw en de bergruimte er later ooit is bijgebeund. Dat schuine deel met de dakpannetjes. Dat is het stukje winkel wat TS mist en waar die bakkerij zat.
Nee dat was rositaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:50 schreef Lenny77 het volgende:
Was jij dat ook niet met die schattenjacht?
Ik zou wensen dat ik zoveel tijd had om mij met zo een dingen als dit bezig te houden
Optie 3: hoe kan een hele ruimte (als in vloer, muren en alles) naar de kelder gaanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:11 schreef Naomi1 het volgende:
pics doen het niet?? https://www.oozo.nl/wonin(...)ghstraat-21-deventer
welke aannemer? ik heb geen flauw idee welke het verbouwd heeft.
volgens mij zijn er maar 4 opties.
1.de ruimte is op een andere locatie (lijkt mij sterk bovendien is het een raadsel waar.) eser aan de deltaplein is het sowiezo niet, deze winkel heeft geen lycia maar lebara (telecom)
2.de ruimte zit aan de rechterzijkant, maar dan zou die in het naastgelegen winkelpand uitmonden. dus daar zet ik eigenlijk ook een streep door, in het enige ontwerp ik kon vinden wordt dat hele pand in gebruik genomen)
3.het bevind zich in de kelder, maar de kelder is te klein is mijn conclussie.
4.het bevond zich in het huidige magazijn achter (dat zou in ieder geval wat betreft ruimte kunnen)
Ik kom dus eigenlijk op optie 4 uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |