Costello in 'serious but stable condition' en inmiddels overgevlogen naar Liverpool.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 23:02 schreef heywoodu het volgende:
Beiden in elk geval bij bewustzijn.
*RED FLAG UPDATE*
Maria Costello MBE and Shaun Parker, sidecar outfit number 28, came off at Brandish during the second lap of the first qualifying session.
Maria's condition is currently reported as conscious and talking, with reported head injuries, and has been taken to Noble's Hospital by Airmed for further assessment.
Passenger, Shaun, is reported as conscious and talking, with reported leg and arm injuries, and has been taken to Noble's Hospital by Ambulance for further assessment.
Further condition updates will be provided in due course.
In elk geval een moeder en haar 2-jarige kind, hopelijk komen die er ook goed af (gisteren lagen er nog twee in het ziekenhuis).quote:
Komt vast goed want het nieuws was vanaf begin af aan al dat er verder niet echt iets ernstigs was (als in coma’s, overlijdens etc).quote:Op donderdag 28 mei 2026 06:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In elk geval een moeder en haar 2-jarige kind, hopelijk komen die er ook goed af (gisteren lagen er nog twee in het ziekenhuis).
Getrouwd en met twee kindjes lees ik.quote:Op donderdag 28 mei 2026 20:07 schreef heywoodu het volgende:
Na goed verlopen 2024 en 2025 is het helaas nu niet zo: rookie Daniel Ingham is overleden na een crash gisteren
McGuinness heeft me toch een typisch Brits gebit,quote:Op zondag 31 mei 2026 14:13 schreef heywoodu het volgende:
Over een goed kwartier de eerste race van het jaar, en gelijk één van de twee échte rammers: de Superbike-race, zes ronden lang, dus om en nabij een uur en drie kwartier volle bak.
Dean Harrison is tot nu toe op de Honda echt geweldig goed bezig deze week, hij lijkt me wel de favoriet. Tweede tijd tot nu toe is voor Peter Hickman, maar de vraag is of hij wel helemaal fit genoeg is voor zes van zulke ronden.
Ik ga voor Harrison, Dunlop, Brookes, Hickman. Opa John McGuinness met de vijfde tijd in de trainingsweek, dat is toch ook weer erg indrukwekkend bij zijn, volgens mij, 30e jaar als deelnemer.
https://iom-tt-races.s3.e(...)erbike-fast_laps.pdf
Hij ziet er wel echt extreem Brits uit, dat klopt zekerquote:Op zondag 31 mei 2026 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
McGuinness heeft me toch een typisch Brits gebit,.
Ik snap dat het er niks mee te maken heeft maar het is vaak een van de eerste dingen waar ik aan denk als ik zijn naam hoor.
Ik wilde een foto zoeken maar lees dat hij in 2022 een nieuw setje tanden heeft gekregen,.
quote:Op zondag 31 mei 2026 14:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij ziet er wel echt extreem Brits uit, dat klopt zeker![]()
Dean Harrison ook overigens, een beetje zo'n Engels platgeslagen hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Datzer was in beeld met mechanische problemen, dus dat zal het daar wel zijn geweest, van Herbertson en volgens mij Johnson werd eerder gezegd dat ze 'pulled off' of 'stopped' waren, dus dat zou ook niks bijzonders moeten zijn verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |