We wachten nog altijdquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:45 schreef heywoodu het volgende:
Vandaag de grote race, de Senior TT![]()
Staat nog altijd gepland voor zes ronden, maar hij is alweer twee uur uitgesteld, dus ik vrees alvast.
Bwoahquote:📢 And now, as anticipation hits redline, the Manx Motor Cycle Club is proud to confirm what many of you have been hoping for: Just as we did from 2017 to 2019, we’ll be LIVESTREAMING the 2025 Manx Grand Prix race days—completely FREE, available on Facebook, YouTube, and our official website: manxgrandprix.co.uk.
quote:⚠️ Please note: due to contractual rights, we’re unable to stream mixed sessions or any Classic TT content. As a result, no livestreams or direct footage will be available on Wednesday 20th, Thursday 21st, or Friday 22nd. However, we do aim to deliver highlight reels of MGP action from those days.
Die zet ik even op mijn lijst. Ondertussen is het vandaag racedag bij de NW200, met onder meer Ilja Caljouwquote:Op zaterdag 9 mei 2026 10:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog niet gekeken maar blijkbaar een mini doc over road roacing. Ik zag special thanks aan onder andere Ilja Caljouw, Arno Wassink, en Performance Racing Achterhoek (Jochems team).
Ben wel benieuwd.
Bekijk deze YouTube-video
Gelukkig allemaal oke!quote:Op maandag 25 mei 2026 18:52 schreef heywoodu het volgende:
Een nog niet nader genoemde rijder is bij de exit van Parliament Square gecrashed. Hij is bij bewustzijn en ligt in het ziekenhuis met verwondingen aan zijn been/benen, maar wel aanspreekbaar.
Acht toeschouwers moesten behandeld worden en zijn naar het ziekenhuis gebracht, zij zijn volgens een statement ook allemaal bij bewustzijn.
Mooi!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |