30 sec. in de oven.quote:
Kam Aan!!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Doe me een lol, dat saaie sporten heb ik nu inmiddels ook wel gezien!
Dan is dat toch ook afgebakken en niet dat je deeg zit te etenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik doe altijd afbak pistoletjes door de helft en dan in de broodrooster
Die afbakbroodjes zijn al "gaar" je hoeft ze alleen nog af te bakken/kleur te gevenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef cinsan het volgende:
hoop dat erik straks maagpijn krijgt met broodje zo te eten
Ja idd. Maar goed…er zit een knop op. Die druk ik nu maar in. Tot later!! 👋quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Doe me een lol, dat saaie sporten heb ik nu inmiddels ook wel gezien!
Dit is was onwetendheid in combi met enorme trek plus het feit dat hij het zelf moest doen.quote:
Misschien weet hij niet dat het afbakbrood is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik zit dus gewoon deeg te eten? Die man ius echt niet goed, zie hem er toe in staat gehakt zo uit het pak te eten omdat hij honger heeft. Dit is toch echt heel ongezond?
Nee wil graag bediend worden, zoals Jeff zei, sommigen denken dat ze in een hotel zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is was onwetendheid in combi met enorme trek plus het feit dat hij het zelf moest doen.
Hij duidelijk not amused.
Nee die Erik heeft moeten echt afgebakken worden en hij heeft eerder een stokbrood als pistoletje, pistoletjes zijn veel kleinerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die afbakbroodjes zijn al "gaar" je hoeft ze alleen nog af te bakken/kleur te geven
Nee. hahahaha Geweldig dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is was onwetendheid in combi met enorme trek plus het feit dat hij het zelf moest doen.
Hij was duidelijk not amused.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |