30 sec. in de oven.quote:
Kam Aan!!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Doe me een lol, dat saaie sporten heb ik nu inmiddels ook wel gezien!
Dan is dat toch ook afgebakken en niet dat je deeg zit te etenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh ik doe altijd afbak pistoletjes door de helft en dan in de broodrooster
Die afbakbroodjes zijn al "gaar" je hoeft ze alleen nog af te bakken/kleur te gevenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef cinsan het volgende:
hoop dat erik straks maagpijn krijgt met broodje zo te eten
Ja idd. Maar goed…er zit een knop op. Die druk ik nu maar in. Tot later!! 👋quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:54 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Doe me een lol, dat saaie sporten heb ik nu inmiddels ook wel gezien!
Dit is was onwetendheid in combi met enorme trek plus het feit dat hij het zelf moest doen.quote:
Misschien weet hij niet dat het afbakbrood is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik zit dus gewoon deeg te eten? Die man ius echt niet goed, zie hem er toe in staat gehakt zo uit het pak te eten omdat hij honger heeft. Dit is toch echt heel ongezond?
Nee wil graag bediend worden, zoals Jeff zei, sommigen denken dat ze in een hotel zittenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is was onwetendheid in combi met enorme trek plus het feit dat hij het zelf moest doen.
Hij duidelijk not amused.
Nee die Erik heeft moeten echt afgebakken worden en hij heeft eerder een stokbrood als pistoletje, pistoletjes zijn veel kleinerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die afbakbroodjes zijn al "gaar" je hoeft ze alleen nog af te bakken/kleur te geven
Nee. hahahaha Geweldig dit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is was onwetendheid in combi met enorme trek plus het feit dat hij het zelf moest doen.
Hij was duidelijk not amused.
Eunice keek ook al zo vreemd.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee wil graag bediend worden, zoals Jeff zei, sommigen denken dat ze in een hotel zitten
Omg, echt...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien weet hij niet dat het afbakbrood is.
Hij had in het begin ook een leverworst in zijn kast. Geopend. En toen mensen zeiden dat hij dat in de koeling moest bewaren zei hij dat de datum aangaf houdbaar tot: 2 maanden verder ofzo.
Ik zit hier ook met een big smile.quote:
Dingen aannemen is niet zijn sterkste punt.quote:
Hij heeft daarna toch nooit meer een leverworst buiten de koeling bewaard?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dingen aannemen is niet zijn sterkste punt.
ook die broden moeten in de oven om kleur te krijgen. Het is geen rauw deeg wat verpakt verkocht wordt,quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:57 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee die Erik heeft moeten echt afgebakken worden en hij heeft eerder een stokbrood als pistoletje, pistoletjes zijn veel kleiner
Ben het een keer met Zoe eens.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zegt een paar keer dat Marciano 'traditioneel' is, het enige recht van een vrouw is het aanrecht en zo
Dat is niets voor mij zegt ze
Babette praat natuurlijk van alles weer goed
Dat ziet Zoe dan wel weer goedquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zegt een paar keer dat Marciano 'traditioneel' is, het enige recht van een vrouw is het aanrecht en zo
Dat is niets voor mij zegt ze
Babette praat natuurlijk van alles weer goed
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahaha Eric zegt tegen Babette dat ze GJ als een vriend maar ook als haar 'patiënt' zag, iemand uit haar praktijk!!!!
Dat wilde ze nou juist niet horen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:08 schreef xsaskiax het volgende:
whahahahaha Eric zegt tegen Babette dat ze GJ als een vriend maar ook als haar 'patiënt' zag, iemand uit haar praktijk!!!!
Ja de enorme trek doet het hem... net of hij 2 dagen niet gegeten heeft.. hij heeft net z'n ontbijt weggewerkt...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was duidelijk not amused.
Dit kwam even te dichtbij.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft in no time het gesprek van haar en GJ omgedraaid in hoe Erik tegenover anderen staat (na een tussenstop over GJ en Alicia)
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:21 schreef xsaskiax het volgende:
Babette heeft in no time het gesprek van haar en GJ omgedraaid in hoe Erik tegenover anderen staat (na een tussenstop over GJ en Alicia)
Dit is haar manier van praten, uithoren..... gelijk over anderen beginnen, of de verhalen over exen, familie van exen, kennissen en wie ze er maar bij kan verzinnen. (het is toch niet te controleren, heb het idee dat ze 'buiten' met kromme tenen haar verhalen aanhoren)quote:
Kim Dquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Over wie heeft Erik het nu.
Zag er leuk uit. Veel energie. Positieve energie. Niet ecgt slim.
Huh?
Kim Dquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
Over wie heeft Erik het nu.
Zag er leuk uit. Veel energie. Positieve energie. Niet ecgt slim.
Huh?
ik moest alleen ff lachen op haar 'sapiens sexueel' ....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
Sapiosexueel. Mensen die sapioseksueel zijn voelen zich aangetrokken tot intelligentie.
Klopt wat babette zegt.
Ik googeldeff snel
Ik denk dat er meer achter zit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zou het zijn omdat Zoë haar haar gedaan moet worden?? (ik vertrouw haar voor geen meter)
Of ze heeft op haar donder gehad van K5, Babs was ook raar toen ze terug kwam van achter haar hele houdingquote:
Ik geloof daar helemaal niks van.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Babette is het super rustig in haar hoofd.........
Heeft ze toch goeie pillen gehadquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:32 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Babette is het super rustig in haar hoofd.........
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:34 schreef danaqui het volgende:
[..]
Heeft ze toch goeie pillen gehad(mijn aanname he voordat ik de Cos over me heen krijg)
Maar aan afbakbroodje even afbakken, gaat zijn verstand te buiten of even lezen wat je met het brood moet doen, alvorens je het naar binnen schuiftquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Erik vind zichzelf best scherp,als voorbeeld noemt hij puzzelen en klaverjassen.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar aan afbakbroodje even afbakken, gaat zijn verstand te buiten of even lezen wat je met het brood moet doen, alvorens je het naar binnen schuift![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar aan afbakbroodje even afbakken, gaat zijn verstand te buiten of even lezen wat je met het brood moet doen, alvorens je het naar binnen schuift![]()
Hij is reuze slim, verwacht een mailbox vol van jonge vrouwen die zijn E-mail adres niet eens weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
Erik vind zichzelf best scherp,als voorbeeld noemt hij puzzelen en klaverjassen.
wel een waarschuwing voor Babette, dat ze op het gebied van puzzelen oid, beter niet tegenover Erik moet komen te staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
de schaar er inquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Haar moet weer gedaan worden he van Zoë
Alleen Mori en Zoë zou ze aankunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:43 schreef Verida het volgende:
[..]
wel een waarschuwing voor Babette, dat ze op het gebied van puzzelen oid, beter niet tegenover Erik moet komen te staan.
Aike style.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
voor een uurtje of 2quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ligt het aan mij of zouden die coach gesprekken wel helpen.
Het ziet er uit alsof het al een keer gegeten isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:57 schreef engine het volgende:
Ziet er ook niet echt lekker uit.
[ afbeelding ]
Dat was de bedoeling maar ik zie noch de manager noch iemand anders aanstalten maken.quote:
water mssnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef lojanda het volgende:
Zitten Jasper en Bern nu op kantoor voor boodschappen? Bern gaat echt koken?
Nee paprikasoep onder andere.quote:
Altijd te laat.. dat zal wel niet meer veranderen..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:01 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling maar ik zie noch de manager noch iemand anders aanstalten maken.
quote:
lekker dat is weer eens iets anders dan rijst of patatquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:04 schreef engine het volgende:
En krieltjes, broccoli, ui, soepgroenten en vlees
Ben ook wel benieuwd hoe ze de paprikasoep gaan makenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:04 schreef Verida het volgende:
[..]
lekker dat is weer eens iets anders dan rijst of patat
en zowaar groente
water, bouillonblokje, heel veel zout en aromat en paprika en klaar is uw soepquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd hoe ze de paprikasoep gaan maken
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
ik ook wel, klinkt wel lekker in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Met andere woorden...het is nooit goedquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
water, bouillonblokje, heel veel zout en aromat en paprika en klaar is uw soep
Hij beschrijft zichzelf nu?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano: wie niet groot kan denken gaat niet groot worden
(tegeltje?)
Dat is het iddquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
water, bouillonblokje, heel veel zout en aromat en paprika en klaar is uw soep
Ik weet niet of het aan mij ligt maar bij alles wat ze zegt kan ik haar echt nooit volgen.. geen touw aan vast te knopenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:08 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe: is er bier voor morgen (met rollerskaten)??
ze weten het niet
Mirthe: ik zorg voor de versieringen en Babette voor het eten
even stil....
Mirthe: oh nee... het mag niet, bier en rollerskaten......
Waarom vraag je dan of er bier is besteld???????
de kookkunsten daar zijn niet om over naar huis te schrijven, ik hou heel erg van koken, maar als ik zie wat ze daar maken, soms heel creatief met weinig geld, maar als er wel geld is, verbaas ik mij erover wat ze soms op tafel zetten.quote:
en dan gaan er aan tafel nog eens ladingen zout, mayonaise en chilipoeder overheen....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de kookkunsten daar zijn niet om over naar huis te schrijven, ik hou heel erg van koken, maar als ik zie wat ze daar maken, soms heel creatief met weinig geld, maar als er wel geld is, verbaas ik mij erover wat ze soms op tafel zetten.
Vaak als ze niets hebben dan komt er toch nog een “lekkere” maaltijd op tafel en idd wanneer ze best wel een goed budget hebben eten ze vaak dingen waarvan ik denkquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
de kookkunsten daar zijn niet om over naar huis te schrijven, ik hou heel erg van koken, maar als ik zie wat ze daar maken, soms heel creatief met weinig geld, maar als er wel geld is, verbaas ik mij erover wat ze soms op tafel zetten.
Ik vraag me soms af of ze nog wel iets van het eten zelf proeven zoveel troep gooien ze erbijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan gaan er aan tafel nog eens ladingen zout, mayonaise en chilipoeder overheen....
En groente zoals Broccoli, wat ik zelf heerlijk vind, tot snot koken, zo jammer en alle vitamine er uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vaak als ze niets hebben dan komt er toch nog een “lekkere” maaltijd op tafel en idd wanneer ze best wel een goed budget hebben eten ze vaak dingen waarvan ik denk![]()
Ik kook zelf ook heel graag en ben altijd op zoek naar nieuwe recepten. Maar goed het zijn geen koks natuurlijk en om te koken moet dat je ook wel trekken.
nee volgens mij niet, ze flikkeren het er overheen zonder eerst te proevenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vraag me soms af of ze nog wel iets van het eten zelf proeven zoveel troep gooien ze erbij
Wordt het niet eens tijd dat hij daar mee gaat beginnen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
(tegeltje?)
Maar het is dan ook niet lekker meer.. echt jammer.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En groente zoals Broccoli, wat ik zelf heerlijk vind, tot snot koken, zo jammer en alle vitamine er uit
Nu zijn kruiden natuurlijk ook wel duur maar daar hadden ze eens een stelling voor op moeten gooien. Koop voor tweehonderd euro allerlei verschillende kruiden en je kan een hele tijd vooruit. Dat is nu natuurlijk te laat maar het had heel veel smaak gebracht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee volgens mij niet, ze flikkeren het er overheen zonder eerst te proeven
Daar zitten de eieren van Isaac misschien ook bij? Die bro’s doen toch alles samenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:20 schreef engine het volgende:
Heeft Ciano twee gigantische eieren gehad?
[ afbeelding ]
Ja dat zou kunnen want die zag ik ui en knoflook in een pan gooien.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daar zitten de eieren van Isaac misschien ook bij? Die bro’s doen toch alles samen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
(tegeltje?)
Hij had van de eieren die hij net heeft gebakken er één eierschaal van op zijn hoofd moeten zettenquote:
Calimero.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij had van de eieren die hij net heeft gebakken er één eierschaal van op zijn hoofd moeten zetten
Het Smurfenliedquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:42 schreef engine het volgende:
Erik gaat zingen en er is sfeer!![]()
[ afbeelding ]
Voor een minuutje
Beter dan die muziek van Rupertquote:
Dat was ook niets iddquote:
als je hem googelt vindt je alles, zijn huisadres incluis want daar heeft hij zijn bedrijf en op you tube bedrijfsfilmpje . Als iemand echt geïnteresseerd is makkelijk te vindenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij is reuze slim, verwacht een mailbox vol van jonge vrouwen die zijn E-mail adres niet eens weten.
Nou nee.Geef maar aan Mirthe.quote:
Vindt je? Wat een teringherrie nuquote:
Ja was even foute inschattingquote:
Struisvogeleieren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:20 schreef engine het volgende:
Heeft Ciano twee gigantische eieren gehad?
[ afbeelding ]
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja was even foute inschattingEerder was Sasha wel prima als dj vaak.
Hij verwacht thuis een mailbox vol met berichten van jonge meiden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:52 schreef Judiwi het volgende:
Vanmorgen zei Eric nog hij valt op vrouwen van 25 tot 37 jaar.
Dus 22 jaar jonger. Echt ..... pfff
Die man is echt niet goedquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:52 schreef Judiwi het volgende:
Sasha is al druk.quote:
Klopt. Maar vond hij met Sasha wel kunnen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die man is echt niet goedhij zei eerder vandaag ook nog dat de zogenaamde relatie tussen GJ en Alicia niet kon omdat het leeftijdsverschil te groot was
Ze heeft deze nummers geprogrammeerdquote:
Dat wel natuurlijk en nu dat niet is gelukt had hij even zijn pijlen gericht op Mirthe maar hij weet ondertussen dat em dat ook niet gaat worden. Dan maar thuis op zoek naar een jonge slanke met lange haren liefst nog maagd zijnde meisjequote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:59 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Klopt. Maar vond hij met Sasha wel kunnen.
Ook dat moet perfect zijn bij Ciano.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:04 schreef lojanda het volgende:
De bro’s hebben er een heel spektakel van gemaakt.. kijk die borden met eten
Oké dat zou kunnen idd..quote:
Hij heeft in ieder geval gezelschap van zijn meissie.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
Bang dat ze zijn bord afpakken.
[ afbeelding ]
Kom op. Isaac is geen Eric.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze gingen zitten had hij het nog over als hij in een restaurant gaat etenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet er nog van groeien.quote:
Zowie checkt net als Ciano of haar haar wel zitten blijft.quote:
Rollebol.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:29 schreef engine het volgende:
Mirthe in het zonnetje iets aan het knutselen
Die regel is er al niet meer.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:35 schreef 5thencounter het volgende:
Nog meer boeken.. gezelliii.. als ze er maar één pp tegelijk lezen mogen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:35 schreef engine het volgende:
Zoë heeft niet meer te leren want ze heeft vorig jaar haar examen al gehaald zegt ze.
na 12 keren niet geluktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:35 schreef engine het volgende:
Zoë heeft niet meer te leren want ze heeft vorig jaar haar examen al gehaald zegt ze.
13 keer is scheepsrechtquote:
Hij is daar vast niet de enige in. Zijn ook genoeg vrouwen die van jongere mannen houdenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 14:52 schreef Judiwi het volgende:
U gaat hier linksaf,mag dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:36 schreef engine het volgende:
Nou wat een lol kijken naar mensen die verkeerstheorie doornemen.
Ik wilde net vragen of het weer afgelopen wasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:31 schreef Frummelie het volgende:
Ik kom nog op tijd binnen vallen voor de vrijmibo ..... wat een gezelligheid...
Ojee Eunice is binnenkort rij instructricequote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ojee Eunice is binnenkort rij instructrice
ja na 12 mislukte pogingenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik dacht dat Zoe haar rijbewijs al had.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ojee Eunice is binnenkort rij instructrice
Ze heeft al weer een soort paniek zegt Zoëquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:41 schreef engine het volgende:
Zoë heeft al een theorie dat dit in haar voordeel werkt.
Als je heel goed luistert hoor je nog een beetje muziekquote:
Wel heel zachtjes dan, maar niet echt een gezellig samen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Als je heel goed luistert hoor je nog een beetje muziek
Het was niet zo bijzonder deze keer. Wat muziek maar verder ging iedereen gewoon door met waar ze mee bezig waren.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel heel zachtjes dan, maar niet echt een gezellig samen zijn
Verbaasd mij niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:45 schreef engine het volgende:
Mirthe heeft haar theorie examen in één keer gehaald
D'r is echt geen reet aan...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde net vragen of het weer afgelopen wasGeen muziek niets meer
De COS maakt het nog enigszins leuk.quote:
HOpelijk mag zij het doen moet het een eliminatie doen en gaat alles fout (oeps ik ben gemeen)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Zoë even de hele loods rond om te vertellen dat zij het nog wel weet want ze heeft vorig jaar afgereden.
Is volgens mij ook geen drank of wel?quote:
En een heleboel waarschijnlijk wel weer vergeten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:46 schreef engine het volgende:
Zoë even de hele loods rond om te vertellen dat zij het nog wel weet want ze heeft vorig jaar afgereden.
Ja lijkt ze op, ligt er vaak ook aan hoe ze in beeld gebracht wordtquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar Babette die op dat bed ligt en het is net een kerel.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk nu naar Babette die op dat bed ligt en het is net een kerel.
Ja precies.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lijkt ze op, ligt er vaak ook aan hoe ze in beeld gebracht wordt
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HOpelijk mag zij het doen moet het een eliminatie doen en gaat alles fout (oeps ik ben gemeen)
Ovenschotel met gehakt en zuurkool.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
Rupert aardappel schillen. Gaan ze patat eten?
Ze eten daar zelden maaltijden met aardappels. Tis vaak rijst of brood.
Wow. Dat is lekker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ovenschotel met gehakt en zuurkool.
Dat denk ik dus ook. Maar ze zullen wel ruim de tijd krijgen om het er in te stampenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoë heel erg overschat hoeveel ze er van onthouden heeft.
Die blik was heel duidelijk.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice kijkt naar Babette en Rupert. Ik kan haar gezicht niet lezen maar ze denkt er het hare van.
Was dat met die brievenbus? Dat Mori tegen hem zei dat hij niet de hele dag dat deurtje moest open doen, ze vond dat irritant.quote:
en toen het 'deurtje' open en dicht staan doen.......'vind je dit een vervelend geluid Morri????'..... en het nog een paar keer doenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Was dat met die brievenbus? Dat Mori tegen hem zei dat hij niet de hele dag dat deurtje moest open doen, ze vond dat irritant.
Toen zei Immi: moet je een euro betalen elke keer als ik dat deurtje open doe?
En Morrie: ik betaal niks.
Geweldig.Hij komt helemaal los.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en toen het 'deurtje' open en dicht staan doen.......'vind je dit een vervelend geluid Morri????'..... en het nog een paar keer doen
Rupie verrast mij ook dat hij ima zijn ding laat doen. Ik denk dat die buiten echt wel een kans hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben echt verrast door Imadiddin, hoop echt dat hij het volhoudt om zo te zijn
Ook leuk om te zien dat hij regelmatig trots naar Imadiddin kijktquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Rupie verrast mij ook dat hij ima zijn ding laat doen. Ik denk dat die buiten echt wel een kans hebben.
Of uitgekiend.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:45 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft wéér een nieuwe versie van haar verhaal over het rijexamen tegen Bern: ja... ik denk dat het een verdien of een eli wordt... en toen zei Eunice tegen mij: jij bent dan in het voordeel he, want je hebt vorig jaar afgereden!!!!...
Hoe krijgt ze het toch haar strot uit, ze verzint alles waar je bij staat.
Oh nu vertelt ze alvast tegen Bern waar Soof over gaat.... altijd makkelijk.....
Normaliter wel, maar ze weten daar toch zo langzamerhand wel hoe Zoë is.....alles vliegt haar hoofd in en uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of uitgekiend.
Met nominaties moet je niet iemand kiezen die alles over de verkeersregels nog vers in het hoofd heeft zitten.
Ja kleutertje Zoë moet bezig gehouden worden en dan is kleuren precies in haar straatje 😂quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:55 schreef Dotteke het volgende:
2 tafels met kaarten, en er worden lampions geschilderd en volgens mij wordt Japser door Rupert gemasseerd
Ik vermoed dat het voor de rollarskate disco is dat ze die aan het schilderen zijnquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:11 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja kleutertje Zoë moet bezig gehouden worden en dan is kleuren precies in haar straatje 😂
Geen idee maar de bro's nemen daar een tattoo van.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft hij toch met dat Black Sheep?
Dat is een motorbende.
Of geef ik nu zelf al antwoord?
ik hoorde ze van de week iets zeggen over 'anders durven zijn'....geen idee verderquote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:26 schreef FreshFruit het volgende:
Wat heeft hij toch met dat Black Sheep?
Dat is een motorbende.
Of geef ik nu zelf al antwoord?
Ja Tiano is een echt voorbeeld van een blacksheep member..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoorde ze van de week iets zeggen over 'anders durven zijn'....geen idee verder
Ja klopt, was ook al zo voorspelbaar.quote:
Wil ze nu een sticker?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:30 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë loopt bij iedereen langs om te vragen of ze niets aan haar zien........ haar wimpers zijn eraf!!!
ik heb trouwens niemand gehoord die het ook zei te zien
Volgens mij is het de eerste keer sinds heel lange tijd dat Zoë zich er niet gelijk op stort om uit te pakken.quote:
Heel opvallend ja.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij is het de eerste keer sinds heel lange tijd dat Zoë zich er niet gelijk op stort om uit te pakken.
Imadiddin pakt alles uit, rustig, geen geschreeuw of gegil, en verdeelt de pakjes.
Was hij niet 23 jaar bij zijn vriendin?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:42 schreef xsaskiax het volgende:
Heeft iemand hier al iets over het shirt van Isaac gezegd?
Er staat met grote cijfers 23 op en daar onder 07.07.2000
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hij niet 23 jaar bij zijn vriendin?
Meer weg geweest dan thuisquote:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was hij niet 23 jaar bij zijn vriendin?
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar ik vind de sfeer heel gemoedelijk momenteelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heel opvallend ja.
Leuk ook dat Jappie zich zo in de keuken vermaakt weer.
Jij ziet het goed.Die coaching gesprekken helpen wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar ik vind de sfeer heel gemoedelijk momenteel
Dat ook zeker.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:50 schreef xsaskiax het volgende:
Misschien komt het wel doordat ik Babette al een tijdje niet heb gehoord
Is al een tijdje alleen van de week even gedoe tussen ``Wendy en Babette. Maar verder is het al een tijdje gemoedelijk onder elkaarquote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik het verkeerd zie, maar ik vind de sfeer heel gemoedelijk momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |