abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 19:43:36 #1
388664 crew  Dotteke
pi_209788961

De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De streams:
https://v2.videoland.com/event-6/live
https://v2.videoland.com/event-7/live

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter minimaal 2 minuten de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 19:45:06 #2
388664 crew  Dotteke
pi_209788980
128 euro verdiend met die water opdracht. Was net op TV te zien
pi_209788984
Tiano en Sas gesprek…
pi_209788986
Als antwoord op Dotteke over ima als manager, Bern heeft steeds gezegd in juli manager te willen zijn. om dezelfde reden.
if it's meant to be, it will be
pi_209789010
Zoë wil tegen morrie(hoorde ik dat nou)
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 19:47:59 #6
388664 crew  Dotteke
pi_209789011
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als antwoord op Dotteke over ima als manager, Bern heeft steeds gezegd in juli manager te willen zijn. om dezelfde reden.
Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupert
pi_209789028
Sas laat gewoon niets los…en tiano maar uithoren
pi_209789099
Tiano ziet morrie en Zoë niet in de top tien…1van hen gaat volgende week..zegt hij tegen sas
pi_209789106
Sas denkt dat het vanaf nu vrijstelling de ene week gaat..andere eliminatie
pi_209789110
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupert
Ik heb heel veel de late uurtjes gekeken en 's nachts en vooral de eerste maanden hebben Ruppie en Ima veel brood gebakken in de nacht, waren vaak in de keuken te vinden, hebben ook heel vaal samen gekookt en of Ima nu met Ruppie kookt of met Bern, dat maakt niet uit, hij deed het wel
pi_209789121
Whaha k5 heeft gezegd…wat denk je zelf wat je hebt…

(Bern en tiano hebben allebei een mail gestuurd om te vragen wat ze nog hebben qua financiën)

Oftewel…zoek het Ff lekker zelf uit
pi_209789146
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ikzelf had liever Bern als manager gezien. Al was het alleen maar omdat hij veel leuke evenementen/ cabaret / etentje / filmavond uit eigen zak heeft gedaan. Dit alles koste heel weinig. In tegenstelling tot Imi, die minder voor de groep heeft gedaan, (maar daar zijn ook de meningen over verdeeld). Ik zag Imi ook als manager niet zo zitten i.v.m. het altijd verschuilen of vastgeplakt aan Rupert zitten of op bed.
Maar voor de 1e dag vind ik het hem eigenlijk heel goed doen. Hopen dat hij het volhoudt.
pi_209789182
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik heb heel veel de late uurtjes gekeken en 's nachts en vooral de eerste maanden hebben Ruppie en Ima veel brood gebakken in de nacht, waren vaak in de keuken te vinden, hebben ook heel vaal samen gekookt en of Ima nu met Ruppie kookt of met Bern, dat maakt niet uit, hij deed het wel
^O^
pi_209789184
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:03 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Ikzelf had liever Bern als manager gezien. Al was het alleen maar omdat hij veel leuke evenementen/ cabaret / etentje / filmavond uit eigen zak heeft gedaan. Dit alles koste heel weinig. In tegenstelling tot Imi, die minder voor de groep heeft gedaan, (maar daar zijn ook de meningen over verdeeld). Ik zag Imi ook als manager niet zo zitten i.v.m. het altijd verschuilen of vastgeplakt aan Rupert zitten of op bed.
Maar voor de 1e dag vind ik het hem eigenlijk heel goed doen. Hopen dat hij het volhoudt.
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veel
pi_209789192
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veel
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar is ;) maar hij is er wel :)
pi_209789223
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:

[..]
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar is ;) maar hij is er wel :)
_O-
pi_209789232
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ik viel Imi niet aan hoor, was alleen verbaasd hoe goed hij het managerschap doet, en hoop dat hij het volhoudt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Bern, daarom hoopte ik dat Bern manager werd. M
  Moderator donderdag 6 juli 2023 @ 20:14:19 #18
388664 crew  Dotteke
pi_209789285
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:11 schreef Daana316 het volgende:

[..]
Ik viel Imi niet aan hoor, was alleen verbaasd hoe goed hij het managerschap doet, en hoop dat hij het volhoudt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Bern, daarom hoopte ik dat Bern manager werd. M
Heb geen zwak voor Bern maar had hem ook liever als manager gezien en ook meer gegund.
pi_209789293
quote:

[..]
Hij heeft ook leuke dingen gedaan die helemaal geen geld koste: pupquiz / cabaret/ sportevenementen/ Oscaruitreiking etc...
pi_209789315
quote:

[..]
Ja dat deed hij in het begin heel vaak waren ze druk bezig voor 30+ eten aan het maken op een ķookplaat die telkens uitgaat in klote pannen komt Bén de keuken binnen gesloft, hoe laat eten we?? Ipv zal ik ff mee helpen om vervolgens bijna huilend de afwas te doen... "het is zoveeeeel" "ik vind dit echt niet leuk hoor"
pi_209789323
Ik wilde net typen dat het zo lekker rustig is ff zonder Babette op de streams... maar ja.... lang leve de backspace toets, want ze komt weer heel 'aanwezig' het kantoor binnen
pi_209789380
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wilde net typen dat het zo lekker rustig is ff zonder Babette op de streams... maar ja.... lang leve de backspace toets, want ze komt weer heel 'aanwezig' het kantoor binnen
Of je mag sportende “jochies” bekijken
pi_209789392
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:22 schreef Hildetje het volgende:

[..]
Of je mag sportende “jochies” bekijken
We weten nu wel wat we nodig hebben om een chocoladetaart te bakken ;)
pi_209789393
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.
Wtf is ze aan het doen ??? o|O o|O o|O
pi_209789396
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:

[..]
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.
Wtf is ze aan het doen ??? o|O o|O o|O
Kamasutra.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')