Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupertquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als antwoord op Dotteke over ima als manager, Bern heeft steeds gezegd in juli manager te willen zijn. om dezelfde reden.
Ik heb heel veel de late uurtjes gekeken en 's nachts en vooral de eerste maanden hebben Ruppie en Ima veel brood gebakken in de nacht, waren vaak in de keuken te vinden, hebben ook heel vaal samen gekookt en of Ima nu met Ruppie kookt of met Bern, dat maakt niet uit, hij deed het welquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupert
Ikzelf had liever Bern als manager gezien. Al was het alleen maar omdat hij veel leuke evenementen/ cabaret / etentje / filmavond uit eigen zak heeft gedaan. Dit alles koste heel weinig. In tegenstelling tot Imi, die minder voor de groep heeft gedaan, (maar daar zijn ook de meningen over verdeeld). Ik zag Imi ook als manager niet zo zitten i.v.m. het altijd verschuilen of vastgeplakt aan Rupert zitten of op bed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupert
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb heel veel de late uurtjes gekeken en 's nachts en vooral de eerste maanden hebben Ruppie en Ima veel brood gebakken in de nacht, waren vaak in de keuken te vinden, hebben ook heel vaal samen gekookt en of Ima nu met Ruppie kookt of met Bern, dat maakt niet uit, hij deed het wel
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veelquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ikzelf had liever Bern als manager gezien. Al was het alleen maar omdat hij veel leuke evenementen/ cabaret / etentje / filmavond uit eigen zak heeft gedaan. Dit alles koste heel weinig. In tegenstelling tot Imi, die minder voor de groep heeft gedaan, (maar daar zijn ook de meningen over verdeeld). Ik zag Imi ook als manager niet zo zitten i.v.m. het altijd verschuilen of vastgeplakt aan Rupert zitten of op bed.
Maar voor de 1e dag vind ik het hem eigenlijk heel goed doen. Hopen dat hij het volhoudt.
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar isquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veel
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar ismaar hij is er wel
Ik viel Imi niet aan hoor, was alleen verbaasd hoe goed hij het managerschap doet, en hoop dat hij het volhoudt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Bern, daarom hoopte ik dat Bern manager werd. Mquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veel
Heb geen zwak voor Bern maar had hem ook liever als manager gezien en ook meer gegund.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik viel Imi niet aan hoor, was alleen verbaasd hoe goed hij het managerschap doet, en hoop dat hij het volhoudt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Bern, daarom hoopte ik dat Bern manager werd. M
Hij heeft ook leuke dingen gedaan die helemaal geen geld koste: pupquiz / cabaret/ sportevenementen/ Oscaruitreiking etc...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar ismaar hij is er wel
Ja dat deed hij in het begin heel vaak waren ze druk bezig voor 30+ eten aan het maken op een ķookplaat die telkens uitgaat in klote pannen komt Bén de keuken binnen gesloft, hoe laat eten we?? Ipv zal ik ff mee helpen om vervolgens bijna huilend de afwas te doen... "het is zoveeeeel" "ik vind dit echt niet leuk hoor"quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of je mag sportende “jochies” bekijkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wilde net typen dat het zo lekker rustig is ff zonder Babette op de streams... maar ja.... lang leve de backspace toets, want ze komt weer heel 'aanwezig' het kantoor binnen
We weten nu wel wat we nodig hebben om een chocoladetaart te bakkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:22 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Of je mag sportende “jochies” bekijken
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wilde net typen dat het zo lekker rustig is ff zonder Babette op de streams... maar ja.... lang leve de backspace toets, want ze komt weer heel 'aanwezig' het kantoor binnen
Kamasutra.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.
Wtf is ze aan het doen ???![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |