Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupertquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Als antwoord op Dotteke over ima als manager, Bern heeft steeds gezegd in juli manager te willen zijn. om dezelfde reden.
Ik heb heel veel de late uurtjes gekeken en 's nachts en vooral de eerste maanden hebben Ruppie en Ima veel brood gebakken in de nacht, waren vaak in de keuken te vinden, hebben ook heel vaal samen gekookt en of Ima nu met Ruppie kookt of met Bern, dat maakt niet uit, hij deed het welquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupert
Ikzelf had liever Bern als manager gezien. Al was het alleen maar omdat hij veel leuke evenementen/ cabaret / etentje / filmavond uit eigen zak heeft gedaan. Dit alles koste heel weinig. In tegenstelling tot Imi, die minder voor de groep heeft gedaan, (maar daar zijn ook de meningen over verdeeld). Ik zag Imi ook als manager niet zo zitten i.v.m. het altijd verschuilen of vastgeplakt aan Rupert zitten of op bed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik. Hij was daar eerlijk in. Maar Bern heeft wel het een en ander voor de groep gedaan en georganiseerd \Imadiddin heeft zijn tijd meer liggend door gebracht als plakstrip van`Rupert
quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb heel veel de late uurtjes gekeken en 's nachts en vooral de eerste maanden hebben Ruppie en Ima veel brood gebakken in de nacht, waren vaak in de keuken te vinden, hebben ook heel vaal samen gekookt en of Ima nu met Ruppie kookt of met Bern, dat maakt niet uit, hij deed het wel
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veelquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:03 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ikzelf had liever Bern als manager gezien. Al was het alleen maar omdat hij veel leuke evenementen/ cabaret / etentje / filmavond uit eigen zak heeft gedaan. Dit alles koste heel weinig. In tegenstelling tot Imi, die minder voor de groep heeft gedaan, (maar daar zijn ook de meningen over verdeeld). Ik zag Imi ook als manager niet zo zitten i.v.m. het altijd verschuilen of vastgeplakt aan Rupert zitten of op bed.
Maar voor de 1e dag vind ik het hem eigenlijk heel goed doen. Hopen dat hij het volhoudt.
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar isquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veel
quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar ismaar hij is er wel
Ik viel Imi niet aan hoor, was alleen verbaasd hoe goed hij het managerschap doet, en hoop dat hij het volhoudt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Bern, daarom hoopte ik dat Bern manager werd. Mquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De knip trekken is makkelijker dan 's nachts brood bakken en koken voor de groep, die in het begin uit 39 man bestond, doe het maar eens. Ima en Ruppie waren er nooit te beroerd voor. OOk Bern brengt veel tijd in bed/ liggend door, daarin verschillen ze niet veel
Heb geen zwak voor Bern maar had hem ook liever als manager gezien en ook meer gegund.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:11 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik viel Imi niet aan hoor, was alleen verbaasd hoe goed hij het managerschap doet, en hoop dat hij het volhoudt. Maar ik heb nu eenmaal een zwak voor Bern, daarom hoopte ik dat Bern manager werd. M
Hij heeft ook leuke dingen gedaan die helemaal geen geld koste: pupquiz / cabaret/ sportevenementen/ Oscaruitreiking etc...quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Bern is ook bijna dagelijks in de keuken te vinden Moes.... echt...oke, om te vragen hoe laat het eten klaar ismaar hij is er wel
Ja dat deed hij in het begin heel vaak waren ze druk bezig voor 30+ eten aan het maken op een ķookplaat die telkens uitgaat in klote pannen komt Bén de keuken binnen gesloft, hoe laat eten we?? Ipv zal ik ff mee helpen om vervolgens bijna huilend de afwas te doen... "het is zoveeeeel" "ik vind dit echt niet leuk hoor"quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Of je mag sportende “jochies” bekijkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wilde net typen dat het zo lekker rustig is ff zonder Babette op de streams... maar ja.... lang leve de backspace toets, want ze komt weer heel 'aanwezig' het kantoor binnen
We weten nu wel wat we nodig hebben om een chocoladetaart te bakkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:22 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Of je mag sportende “jochies” bekijken
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ik wilde net typen dat het zo lekker rustig is ff zonder Babette op de streams... maar ja.... lang leve de backspace toets, want ze komt weer heel 'aanwezig' het kantoor binnen
Kamasutra.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.
Wtf is ze aan het doen ???![]()
![]()
Ik was tien dat ik dat leerde…zonder die dure pakken…zuchtquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
We weten nu wel wat we nodig hebben om een chocoladetaart te bakken
Ja zo is het inderdaad heel vaak gegaan. En Ima zichzelf ondertussen helemaal tonnnetje rond vreten. Iedereen afvallen en twee personen komen aan want ze zorgen zo goed voor de groep.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:16 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja dat deed hij in het begin heel vaak waren ze druk bezig voor 30+ eten aan het maken op een ķookplaat die telkens uitgaat in klote pannen komt Bén de keuken binnen gesloft, hoe laat eten we?? Ipv zal ik ff mee helpen om vervolgens bijna huilend de afwas te doen... "het is zoveeeeel" "ik vind dit echt niet leuk hoor"
aandacht??????quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Moet je de andere stream opzetten daar zie je Eunice lekker op de playboy rollen.
![]()
dat woord....... sinds die lui het in de rondte gooien ken ik het en heb er een heel vervelend gevoel bijquote:
Het blijft wonderlijk dat niet een van de deelnemers zich van te voren heeft verdiept in dergelijke dingen, brood maken, taart bakken, koken voor grote groepen, koken met weinig budget enz.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:24 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Ik was tien dat ik dat leerde…zonder die dure pakken…zucht
Goud zoeken, maar ze steekt de stick in de verkeerde richting.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:23 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
![]()
Pfff dat had ik niet getrokken…dat extreme en dan ook nog Babs erbij…quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:32 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar ik ben wel heel blij dat er in EJVJL geen fanatieke vegans zitten zoals in Utopia........ ovens die alleen voor vegan brood gebruikt mochten worden, alleen vegan koken en proberen iedereen om te turnen
Laten ze nu eens op het goede moment een soundlock gevenquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:38 schreef OmaJacky het volgende:
En eunice zit in de kas zich voor te bereiden op een viool concert.
Alle spieren worden los gemaakt.
Dit wordt een heel belangrijk concert .
"Let op de kleintjes," Zegt ze ook nog.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:42 schreef pingu66 het volgende:
Zoe geeft adviezen hoe immi moet inkopen want hij moet wel denken aan statiegeld enzo. Benieuwd wat Bep en Zoe ervan gaan maken met het eten op de rollerdisco?!?!)
Ze hebben gezorgd voor de groep en idd ook goed voor zichzelf. Denk dat je automatisch wat gaat eten als je moet koken en honger hebtquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zo is het inderdaad heel vaak gegaan. En Ima zichzelf ondertussen helemaal tonnnetje rond vreten. Iedereen afvallen en twee personen komen aan want ze zorgen zo goed voor de groep.
Ja tuurlijk er was helemaal niks stiekems of sneaky aan. Ging automatisch.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben gezorgd voor de groep en idd ook goed voor zichzelf. Denk dat je automatisch wat gaat eten als je moet koken en honger hebt
En voor de zekerheid hielden ze nog een extra voorraad onder hun bed, bakkenvol.....maar dat was natuurlijk ook om goed voor de groep te kunnen zorgenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja tuurlijk er was helemaal niks stiekems of sneaky aan. Ging automatisch.
Eunice of Jappie dan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten weer te klaverjassen.... is er eigenlijk nog iemand in de loods die niet kan klaverjassen?
(leuke eliminatie, een toernooi en de verliezer ligt eruit)
De hele dag klaverjassen of rummicuppenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:10 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zitten weer te klaverjassen.... is er eigenlijk nog iemand in de loods die niet kan klaverjassen?
(leuke eliminatie, een toernooi en de verliezer ligt eruit)
24 uurs opdrachtquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De hele dag klaverjassen of rummicuppen
Niet uit een buuk?quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice heeft het destijds toch van JW geleerd?
Zie ze liever iets zwaars doen 24 uur langquote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]ze zat toen wel van alles op te schrijven schiet me te binnen....
Dit kan wel heel leuke ruzies en woordenwisselingen opleveren, 24 uur alleen maar klaverjassen...... en ze zitten vaak al te kiften... en dan de extra druk van eliminatie.... dat kan leuk wordenquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie ze liever iets zwaars doen 24 uur lang
Lijkt me niets aan.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dit kan wel heel leuke ruzies en woordenwisselingen opleveren, 24 uur alleen maar klaverjassen...... en ze zitten vaak al te kiften... en dan de extra druk van eliminatie.... dat kan leuk worden
Klopt. Vandaar denk ik dat veel een script is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Zoë wil gaan vieren dat Isaac 23 jaar met zijn vriendin is geloof ik.
En als kers op haar taart wil ze 'n kindje van Isaac??quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:47 schreef engine het volgende:
Zoë wil gaan vieren dat Isaac 23 jaar met zijn vriendin is geloof ik.
Ze moeten die zonnepitten per direkt uit de loods verbannenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Varen het volgende:
Babette, Zoë en Sasha in gesprek in de slaapkamer
Hoorde je die opmerking van Zoë of hoorde ik het niet goed? Het ging over masseren?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze moeten die zonnepitten per direkt uit de loods verbannen
Volgens mij zit wel goed zitten tussen `Bern en Sashaquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:06 schreef Varen het volgende:
Babette, Zoë en Sasha in gesprek in de slaapkamer
Sorry heb het geluid uit bij die 2quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef Varen het volgende:
[..]
Hoorde je die opmerking van Zoë of hoorde ik het niet goed? Het ging over masseren?
Hoezo denk je dat nu pas? Ik denk al veel langer dat hun relatie stabieler/ steviger is dan dat er steeds gesuggereerd wordt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij zit wel goed zitten tussen `Bern en Sasha
Ik hoor ze net praten hoe ze de dingen zien en wat ze besproken hadden, dat klonk vrij serieus allemaal. Ook dat ze niet weten hoe het buiten gaat omdat daar alles anders is. Sasha was natuurlijk niet altijd even lief tegen Bern. En verder verdiep ik mij eigenlijk nooit zo of het goed gaat of zit. Maar in dit gesprek viel het op.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:24 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat nu pas? Ik denk al veel langer dat hun relatie stabieler/ steviger is dan dat er steeds gesuggereerd wordt.
Oké👍🏻quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:19 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sorry heb het geluid uit bij die 2
Ik heb de discussie tussen Wendy en Babette vanochtend gezien.quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:07 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, uitgewerkt, is er nog behoefte aan filmpjes van vanochtend of staan die al online ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die Girlpower hebben ze een keer kunnen doen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
Even mijn gedachtegang als dat mag :
Isaac en Marciano zijn familiaal met elkaar verbonden. Dat weten ze in de loods niet, denk ik.
Isaac probeert gewoon met iedereen goed te zijn zodat je zo min mogelijk op de eliminatie stip komt te staan.
Marciano probeert eigenlijk hetzelfde maar doet het meer als een playboy, hij is net geen loverboy. Maar altijd een vrouw in zijn buurt die hij eerst voor zich probeert te winnen en daarna kan gebruiken en zoals nu met Babette als doorgeef informatie luik. Hij komt ook niet snel op de stip.
Jasper speelt het ook erg goed. Was goed met Wanda, met Jeffrey, met Wendy nu, een allemansvriendje. Hij komt ook niet snel op de stip.
Op zich alle drie slim bezig. Het is een gekozen tactiek. Niet altijd even chique maar ach, het gaat om veel geld.
Waarom hebben de vrouwen niet door dat die 3 mannen serieus met het spel bezig zijn.
Wat doen de vrouwen in de loods nu eigenlijk om de winst binnen te slepen.....
Alleen Sasha is er zich nog van bewust wat de winst kan zijn. Zij gebruikt Bern feilloos.
Ik mis girlpower in de loods als het om de winst gaat.
Hey FF. (Lieverd), Ik zie alleen eigenlijk Sasha slim bezig van de vrouwen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Komt ook omdat de dames nogal ver uit elkaar liggen denk ik?
Hoe wil je daar een strategie mee bedenken.
Waarom komen ze maar niet op het idee om 2 hele sterke mannen op de stip te zetten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
Komt ook omdat de dames nogal ver uit elkaar liggen denk ik?
Hoe wil je daar een strategie mee bedenken.
Dat laatste zal ik nooit beweren maar het is lastig doordat ze vrij volgzaam zijn.Ice heeft Zoe in de pocket en Tiano Babette.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarom komen ze maar niet op het idee om 2 hele sterke mannen op de stip te zetten.
Of is het vrouwvolk echt zo zwak dat ze enkel geliefd willen zijn door mannen.
Truste Lotte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 01:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik ga toch stiekem hopen dat een vrouw het wint. Wendy of Mirthe.
Slaap lekker.
Wachten ze nog mee. Denk dat ze eerst alle zwakkelingen willen lozen, Eunice, Moraima en volgende maand Ima.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:54 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Waarom komen ze maar niet op het idee om 2 hele sterke mannen op de stip te zetten.
Of is het vrouwvolk echt zo zwak dat ze enkel geliefd willen zijn door mannen.
denk geen zoemer vandaag ze moeten op gesprek met de cochquote:Op vrijdag 7 juli 2023 05:49 schreef Dotteke het volgende:
Zal er vandaag een eliminatie komen of een verdienopdracht?
Zou mooi zijn gelijk naar de vrijmiboeen zware opdracht
O dat wordt een dag van zonnen, sporten en kaarten dusquote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk geen zoemer vandaag ze moeten op gesprek met de coch
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, toch maar even online gezet, voor de dagdienst, welterusten ...
zijn zo te zien alweer verwijderdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
Zaterdag geloof ikquote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Wanneer is nou eens dat rolschaatsgebeuren.. veel gelul van Babette en Isaac over het eten bij dat evenement... maar geen idee wanneer, hoe en wat..
hoop van niet wendy zit nu al hoog in haar emotie,ze moet het laten bezinken en haar eigen weg gaan , zag haar gister buiten weer bij bep zitten , morrie en zoe waren er ook bijquote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:56 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Nou een strakke planning vandaag... is het echt vrijmibo met een biertje... dan hoop ik niet dat de emoties hoog oplopen bij Wendy...
morgen rolling disco , qwa eten dacht ik hamburger en nog ietsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 06:59 schreef Frummelie het volgende:
Wanneer is nou eens dat rolschaatsgebeuren.. veel gelul van Babette en Isaac over het eten bij dat evenement... maar geen idee wanneer, hoe en wat..
Ja juist daarom...och jeetje heeft ze haar toch weer opgezocht... was dat gisteravond?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop van niet wendy zit nu al hoog in haar emotie,ze moet het laten bezinken en haar eigen weg gaan , zag haar gister buiten weer bij bep zitten , morrie en zoe waren er ook bij
Ooh goed zo Thnx....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
morgen rolling disco , qwa eten dacht ik hamburger en nog iets
in de late namidag voor avondetenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja juist daarom...och jeetje heeft ze haar toch weer opgezocht... was dat gisteravond?
Zaterdag is ook al de triatlon van Eunice?quote:
vooral bep wil ik op haar muil zien gaan ,quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En 'n kwartier voor start komen de rolschaatsen binnen, mogen ze ff oefenen![]()
Ik wil ze nu op hun muil zien gaan!![]()
Goedemorgen Cos [ afbeelding ]
Wat dat betreft vind ik Wendy wel erg naief hoor. Ik verwachte het al toen ik haar met Mirthe hoorde praten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja juist daarom...och jeetje heeft ze haar toch weer opgezocht... was dat gisteravond?
wendy is heel naief in dat opzicht ,dringt het niet door bij haar hoe bep haar gebruikt heeft , ze laat haar oren hangen bij de verkeerde personenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Wendy wel erg naief hoor. Ik verwachte het al toen ik haar met Mirthe hoorde praten.
Ze legt een hoop bij zichzelf neer.
Ach vandaag of morgen wil ze 'n kindje van hem, dat kind ziet spoken...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:54 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemorgen.
Ik las hier gisteren dat het poederloeder vertelde dat ice een hart gekerft had voor haat, maar is dat niet omdat hij vandaag 23 jaar met zijn vriendin is.
Dus poederloeder denkt/zegt dat het voor haar is maar is dus niet zo.
Ze is ook vreselijk naïef... dat is heel dom wat ze doet... maar ja, ze ziet natuurlijk ook wel dat heel veel mensen naar Babette trekken en daarom denkt ze misschien dat het allemaal aan haar ligt ... ik hoop zo dat Jappie haar het tegendeel gaat bewijzen .quote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik Wendy wel erg naief hoor. Ik verwachte het al toen ik haar met Mirthe hoorde praten.
Ja, heel jammer. Hoorde moraima ook al op haar inpratenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy is heel naief in dat opzicht ,dringt het niet door bij haar hoe bep haar gebruikt heeft , ze laat haar oren hangen bij de verkeerde personen
of ze zijn bang dat wendy overloopt naar team sas en co , en willen door op haar in te praten dat vermijdenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. Hoorde moraima ook al op haar inpraten
En Mirthe was vol lof over Babette tegen Wendy.
die Mirthe doet zich volgens mij ook dommer voor dan ze werkelijk isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heel jammer. Hoorde moraima ook al op haar inpraten
En Mirthe was vol lof over Babette tegen Wendy.
draait met alle winden meequote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
die Mirthe doet zich volgens mij ook dommer voor dan ze werkelijk is
goede actrice
vertrouw die ook voor geen meter
Ze is mij gisteren heel erg tegen gevallen toen ze met Babette aan het praten was.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
die Mirthe doet zich volgens mij ook dommer voor dan ze werkelijk is
goede actrice
vertrouw die ook voor geen meter
heb je haar horen praten met erik over wendy was ze ook heel vals aan het praten over wendy was woensdagavond , daarvoor had ze al tijd met bep geklept over wendyquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is mij gisteren heel erg tegen gevallen toen ze met Babette aan het praten was.
Vond het altijd een hele leuke meid, maar na gisteren kijk ik toch wel iets anders tegen haar aan.
Komt doorval het verbale geweld van Babbel : Ik heb je altijd beschermd, Jij loopt altijd weg,Jij luistert niet,Jij moet naar jezelf kijken ,Ik praat nooit slecht over je,ik ben vrienden met iedereen ik ben nou een.aal eenvlinder,Jij. .. bla bla blaquote:Op vrijdag 7 juli 2023 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik dan weer niet gehoordquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb je haar horen praten met erik over wendy was ze ook heel vals aan het praten over wendy was woensdagavond , daarvoor had ze al tijd met bep geklept over wendy
nou wendy werd compleet afgebrand door myrthe , erik ging er beetje in mee , toppunt alle 2 vinden bep beter dan wendyquote:
Ze stinken er allemaal in maar zien ook niet wat wij zienquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:34 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou wendy werd compleet afgebrand door myrthe , erik ging er beetje in mee , toppunt alle 2 vinden bep beter dan wendy
bij welke groepquote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:38 schreef engine het volgende:
Wat mij opvalt is dat Wendy dus heel slecht in de groep ligt. Zou dat aan alle anderen liggen of misschien ook aan Wendy zelf?
De hele groep.quote:
Bamboesokken?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Zie ik nu Erik zwarte pantykousjes aantrekken? Hij trekt ze op naar zijn knieen. Sokken zijn toch niet doorzichtig en dun?
![]()
^^ Goedemorgen
Zelfs al zouden ze dat weten, dan nog maakt het niets uit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:42 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat ze daar weten dat Wendy de publiekslieveling is
en die moet je zo snel mogelijk zwart maken natuurlijk
Maar het werkt net de andere kant op
Met wie is ze close dan?quote:
Ah Engine, je ziet toch hoe Wendy is, zorgzaam, staat voor iedereen klaar... als er een feestje is staat ze iedereen te helpen met haren doen en komt ze amper aan zichzelf toe... en we zien toch hoe Babette is... en Babette sleurt iedereen mee... in haar nasty slijmpogingen...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:38 schreef engine het volgende:
Wat mij opvalt is dat Wendy dus heel slecht in de groep ligt. Zou dat aan alle anderen liggen of misschien ook aan Wendy zelf?
Wendy is een open boek en nogal direct.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:38 schreef engine het volgende:
Oh? Zijn die dun en doorzichtig?quote:
Hoezo hoop je dat?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:49 schreef cinsan het volgende:
[..]
close is ze met niemand , niet meer hoop ik
Ik hoorde Zoë laatst iets zeggen over de poll dus ze krijgen wel degelijk informatiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:42 schreef humpty het volgende:
Soms denk ik dat ze daar weten dat Wendy de publiekslieveling is
en die moet je zo snel mogelijk zwart maken natuurlijk
Maar het werkt net de andere kant op
welke poll zouden ze dan moeten krijgen?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:14 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ik hoorde Zoë laatst iets zeggen over de poll dus ze krijgen wel degelijk informatie
Waarschijnlijk ging dat niet over de poll maar een poll. Ze heeft gekeken naar Utopia of BB en is misschien nieuwsgierig hoe een poll er uit zou zien als zij die daar ook hadden. Of zij populair zou zijn. Of niet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
welke poll zouden ze dan moeten krijgen?
en wat kunnen ze met die informatie?
En het is wel Zoe die het zegt....
Dat weten we niet 100 %.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:27 schreef spapaars het volgende:
Waarom zouden ze moeten weten of ze wel of niet populair zijn?
De kijker zal waarschijnlijk geen invloed hebben op wie er mag winnen.
Die probeert Mirthe zo in te palmen dat ze zich ook tegen Wendy keert.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe en Babette in een innige omhelzing op het bed van Mirthe.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:33 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die probeert Mirthe zo in te palmen dat ze zich ook tegen Wendy keert.
Omdat Mirthe iets meer met Wendy omgaat de laatste tijd met sporten en zo. Babbelkous schreeuwde dat ook nog naar Wendy. Ik zeg er toch ook niks van dat je steeds met Mirthe sport. Dus daar is Babbelkous ook jaloers op en probeert een wig te drijven tussen Wendy en Mirthe.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Crisis staat Isaac nog steeds z'n gezicht te modelleren...
tegen wie zegde ze datquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
Hoor ik net die snotneus weer zeggen: hou je bek... ik kan dan d'r nek wel omdraaien... zoiets zeg je gewoon niet.
maar als ze dat bij cliënten zou doen is t gauw afgelopen, krijgt ze wel me too taferelen omdat je juist bij die zwakkere categorieën op je hoede moet zijn vanwege interpretatiesquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:31 schreef Rhosyn het volgende:
Babette is een smerige slijmbal.![]()
Gaat bij iedereen in bed liggen om te knuffelen.
Heeft ze zeker ook in een studieboek gelezen. Over fijne stofjes die vrijkomen bij knuffelen.
Oxytocine wordt ook het knuffelhormoon genoemd omdat het vrij komt bij knuffelen en zorgt voor hechting, veiligheid en vertrouwen.
Ik heb eigenlijk geen idee want volgens mij was ze niet in beeld... ik was even met meerdere dingen bezig..quote:
Erik heeft het ook hoog in zijn bolquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
De meeste mensen zullen als je hun naam noemt en een vraag stelt je aankijken en even stoppen waar ze mee bezig zijn.
Immi loopt door de loods benaderd mensen door hun naam te noemen en stelt de vraag: weet jij waar de podcast is.
Erik is aan het puzzelen en kijkt niet eens op als Immi zijn naam noemt. En ook als hij een vraag krijgt niet opkijken en zeggen dat hij het niet weet.
![]()
In het dagelijks leven als ik naar iemand toeloopt en hun naam zeg verwacht ik dat ze stoppen met wat ze doen, als dat mogelijk is, en mij aankijken. Doen ze dat niet dan stel ik mijn vraag niet. Ik wacht. Tot ze klaar zijn met wat ze doen of er ff mee stoppen.
Wat ik hier mee wil zeggen: Erik heeft geen respect voor Immi. En dat stoort mij.
best wel onfatsoenlijk van babbelquote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:54 schreef schizolientje het volgende:
jappie praat tegen babette, kleuter krijst om haar en ze loopt ook gewoon weg
Of wat Jasper zegt boeit haar niet. Of Jasper boeit haar niet.quote:
Die is echt helemaal koekoek. Alsof ze iets gebruikt heeft. Nu weer gillend Moraima in de armen vallen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:59 schreef schizolientje het volgende:
wat zijn ze druk en de taal die babette uitkraam, I fucked your daddy en i do yout gerandfather of iets allemaal heel grappig. En Zoe en Marciano maar Babette Babette schreeuwen
Zal wel over Wendy gaan dat smerige wijf kan het nergens anders over hebbenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
wat staan Moirama en Babette te smoezen?? IK versta t niet, jullie??
Over Wendy.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:12 schreef schizolientje het volgende:
wat staan Moirama en Babette te smoezen?? IK versta t niet, jullie??
t was met name Moirama die aan het kletsen was en Babette in de luisterstandquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Zal wel over Wendy gaan dat smerige wijf kan het nergens anders over hebben
Die is ook smerig bezig de laatste tijd ook een smerig wijfquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t was met name Moirama die aan het kletsen was en Babette in de luisterstand
Snap Wendy ook niet in deze, waarom wil ze een knuffel van hem ?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:21 schreef Yver73 het volgende:
Het ging wéér over dat Marciano Wendy had wakker gemaakt om te gaan sporten en dat ze toen zei: ‘Maar eerst even een knuffel’ en haar armen naar hem uitstak. Nou, dat kan toch echt niet volgens Babs, dat zou zij nooooit doen. Wat een rotwijf is het toch.
Oud verhaalquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap Wendy ook niet in deze, waarom wil ze een knuffel van hem ?
Tja, ik denk dat Wendy niet haatdragend is en makkelijk dingen naast zich neerlegt. Iedere dag weer er het beste van probeert te maken. Babette blijft er in hangen en blijft er maar over doorlullen en argumenten bedenken waarom iemand niet zou deugen. Ik zie Wendy eigenlijk vooral leuke gesprekken hebben met mensen over van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was al van een tijdje geleden, bijna iedereen kreeg een knuffel toen van hem en Wendy vroeg voor de gein ook een knuffel en kreeg die ook.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Wendy een knuffel heeft gevraagd aan die playboy. Ze praat niet eens meer met hem laat staan dat ze een knuffel zou vragen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gesprekken bij de psyg, 1400 tot 1600 vimibo, vanaaf filmquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
Staat er nog iets in de planning, of wordt het een hangdag?
Vrijmibo van 2 tot 4 en vanavond film. Verder hebben ze coaching gesprekken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
Staat er nog iets in de planning, of wordt het een hangdag?
Wanneer is dat gebeurt dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:21 schreef Yver73 het volgende:
Het ging wéér over dat Marciano Wendy had wakker gemaakt om te gaan sporten en dat ze toen zei: ‘Maar eerst even een knuffel’ en haar armen naar hem uitstak. Nou, dat kan toch echt niet volgens Babs, dat zou zij nooooit doen. Wat een rotwijf is het toch.
O, dacht dat het van nu wasquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dit was al van een tijdje geleden, bijna iedereen kreeg een knuffel toen van hem en Wendy vroeg voor de gein ook een knuffel en kreeg die ook.
Hangdag dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:31 schreef danaqui het volgende:
[..]
Gesprekken bij de psyg, 1400 tot 1600 vimibo, vanaaf film
Oud verhaal, zoals ik eerder poste is al van een tijd geleden toen ze nog goed met elkaar omgingen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:31 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Wendy een knuffel heeft gevraagd aan die playboy. Ze praat niet eens meer met hem laat staan dat ze een knuffel zou vragen.
Maar Babette gebruikt dit nu dus weer om Wendy onderuit te halen. Echt gevaarlijk is zij. En zielig dat je dat nodig hebt om jezelf beter te voelen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Oud verhaal, zoals ik eerder poste is al van een tijd geleden toen ze nog goed met elkaar omgingen.
Ooh toen waren ze allemaal een beetje aant gekken met elkaar...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:30 schreef danaqui het volgende:
[..]
Dit was al van een tijdje geleden, bijna iedereen kreeg een knuffel toen van hem en Wendy vroeg voor de gein ook een knuffel en kreeg die ook.
Ik denk inderdaad dat ze dat zal zeggen als ze merkt hoe ze uitgekotst wordt om dit gedrag door de buitenwereld. Maar ik denk dat dat vooral haar karakter is.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
babbel heeft haar hele "haatcampagne" tegen wendy gebaseerd op heel ouwe koeien die ze nu uit de sloot haalt.
Recent is er niet zo veel aan te merken op het gedrag van Wendy, dus ze zoekt het nu in heel kleine dingen die gebeurd zijn in die loods. En melkt die heel erg uit.
Eigenlijk is babbel gewoon heel zielig, als je zo in het leven moet staan en zo je best aan het doen bent om iemand anders, die je in principe niets kwaads heeft gedaan, zo zwart te maken.
het zal misschien speltactiek zijn van Babbel.
en dat zegt de vrouw die iedereen bespringt en kunuffeltquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:21 schreef Yver73 het volgende:
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:35 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar Babette gebruikt dit nu dus weer om Wendy onderuit te halen. Echt gevaarlijk is zij. En zielig dat je dat nodig hebt om jezelf beter te voelen.
En dat doet ze dan om Wendy te beschermen zodat ze die stressvolle finalemaand niet mee hoeft te maken of zoiets als excuus richting Wendy.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:44 schreef cinsan het volgende:
het lijkt op bep wendy er echt wil uithebben
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:46 schreef Alocanda het volgende:
[..]
En dat doet ze dan om Wendy te beschermen zodat ze die stressvolle finalemaand niet mee hoeft te maken of zoiets als excuus richting Wendy.
Een vlagquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:55 schreef schizolientje het volgende:
immi kreeg een bericht, schoot in de lach en riep morrie. Er moet iets weg maar ik verstond niet wat
Bij dat maakt het gewicht echt niet uit, 't ziet er niet uitquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:56 schreef spapaars het volgende:
Zou niet zo strak kopen, daar is ze net iets te stevig voor gebouwd.
[ afbeelding ]
Dat wordt de moeilijkste opdracht ooit daar, dus dat zal wel als laatste komen....quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:57 schreef Thorelf het volgende:
Kan talpa niet iets verzinnen zoals totale stilte..de eerste die praat moet eruit. Kans dat het babette is. Want met stemmen van medebewoners lukt het niet denk ik.
Morri past het ookquote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:56 schreef spapaars het volgende:
Zou niet zo strak kopen, daar is ze net iets te stevig voor gebouwd.
[ afbeelding ]
of een dag voor een eliminatie en de dag zelf niet mogen praten ( zij weten dan niet dat die er aan komt)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:57 schreef Thorelf het volgende:
Kan talpa niet iets verzinnen zoals totale stilte..de eerste die praat moet eruit. Kans dat het babette is. Want met stemmen van medebewoners lukt het niet denk ik.
Daar word je toch knetter van..quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:20 schreef engine het volgende:
Babbel nog maar een keer over de situatie met Wendy.
Omdat alles wat ze zegt ook op de streams wordt gebracht.quote:
On ieder geval iets om haar eruit te krijgen...je leest overal negatief over babette..en dat talpa er iets aan moet doen. Wat zij doet is kwalijker dan een mexx.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
of een dag voor een eliminatie en de dag zelf niet mogen praten ( zij weten dan niet dat die er aan komt)
Maar Wendy hoor je er amper over lullen... als ze in beeld isquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat alles wat ze zegt ook op de streams wordt gebracht.
Ze hebben steeds minder keus nu de groep steeds kleiner wordt.
Dat is het verschil van onderwerpen in de gesprekken, praters worden gewoon veel vaker in beeld gebracht.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar Wendy hoor je er amper over lullen... als ze in beeld is
Valt wel onder demoniseren wat ze doet.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:25 schreef Thorelf het volgende:
[..]
On ieder geval iets om haar eruit te krijgen...je leest overal negatief over babette..en dat talpa er iets aan moet doen. Wat zij doet is kwalijker dan een mexx.
Goed gezegd (ik kon niet op het woord komen!)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Valt wel onder demoniseren wat ze doet.
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden.
Vies mens is het, zou haar niet graag in mijn vriendenkring hebben.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:37 schreef Verida het volgende:
babbel heeft haar hele "haatcampagne" tegen wendy gebaseerd op heel ouwe koeien die ze nu uit de sloot haalt.
Recent is er niet zo veel aan te merken op het gedrag van Wendy, dus ze zoekt het nu in heel kleine dingen die gebeurd zijn in die loods. En melkt die heel erg uit.
Eigenlijk is babbel gewoon heel zielig, als je zo in het leven moet staan en zo je best aan het doen bent om iemand anders, die je in principe niets kwaads heeft gedaan, zo zwart te maken.
het zal misschien speltactiek zijn van Babbel.
Precies dat. Daar is ze al weken mee bezig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Valt wel onder demoniseren wat ze doet.
Demoniseren is het doelbewust negatief afbeelden van een zaak of persoon, met als doel de mening van anderen over het onderwerp te beïnvloeden.
Babette is gewoon een lulijzer maar zwengelt wel elke keer Wendy aan, valt mij op tenminste...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het verschil van onderwerpen in de gesprekken, praters worden gewoon veel vaker in beeld gebracht.
En wel logisch, we worden ook niet blij van zonnende bewoners die niets zeggen.
Ik dacht is dat een kleuter of zo ziet een vlinder vliegen en zegt tegen Sasha het is een echtequote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:45 schreef xsaskiax het volgende:
Babette: je blijft het zien door de bril van het spel... maar wie zegt dat dat moet.... bla bla bla
Ze zegt dat Zoë eruit ziet als een pop (even tussendoor).... en ze ziet een vlinder.....
Ze schiet ook werkelijk alle kanten op.....die vlinder.. het is een echte!!!! (ja dacht je soms dat ze daar nepvlinders in de rondte laten vliegen??)
Het is inderdaad net een pop.quote:
Ik zit ook met verbazing te kijken...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe dan....... Zoë die NIETS meer met Wendy te maken wil hebben ligt nu buiten in de cabana met haar te praten.....over de zoemer, boodschappen, energie, eten, bla bla bla....
Wendy laat Zoë de hele tijd gewoon uitpraten (ze vroeg wat Zoë hierna wil gaan doen), Zoë daarentegen heeft de onhebbelijkheid om de hele tijd zinnen van een ander af te maken, laten merken dat ze iets al weet.... constant onderbreken en dan weer haar verhaal verder vertellen.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zit ook met verbazing te kijken...
Van de week ook al toen vertelde ze wendy dat er Wendy naar huis was geroepen, daarna heeft ze met Wendy over Babs zitten pratenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe dan....... Zoë die NIETS meer met Wendy te maken wil hebben ligt nu buiten in de cabana met haar te praten.....over de zoemer, boodschappen, energie, eten, bla bla bla....
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig om mijn bestwil, ik lieg niet zo maar zegt Moraima
Ze brengt het weer leukquote:
Ja duhuquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:07 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig om mijn bestwil, ik lieg niet zo maar zegt Moraima
Zoe kan dit gewoon.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
Hoe ik me ook aan Zoë erger, toch blijf ik dat gesprek volgen, nieuwsgierig wat er nog gaat komen.... dit lijken 2 mensen die leuk met elkaar overweg kunnen die over van alles liggen te kletsen.... totaal geen negatieve dingen...
Wendy kletst altijd wel normaal met iedereen, maar Zoë, na alle opmerkingen, roddels en gezegdes over Wendy.... ik kan er echt met mijn pet niet bij.......ze ligt te kleppen en te lachen met Wendy.... hoe lang houdt ze dit vol???
Is Zoë soms al 'achter' geweest???
Zoe ligt daar met een reden, Wendy moet weer haar haar doen dat kan Zoe niet zelf.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zou niet nalaten te zeggen... gezellie hoor dat je bij mij ligt te kwekken maar als Babette er bij is, zie je me niet staan..
Ja daarom heb ik vanaf het begin al een hekel aan haar, ze voelde zich ook altijd zo interessant als 'spion'... pfffffffquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zoe kan dit gewoon.
Dat deed ze in het begin ook. Zat bij elke groep een beetje te kletsen en werd daar toen door de groepjes die er toen al waren aangesproken dat ze niet wisten wat ze aan Zoe hadden.
Was laatst ook, toen was het een test, dat krijgen ze dus ook van te voren te horenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:14 schreef xsaskiax het volgende:
huh ze reageren er helemaal niet op en kletsen gewoon door
En sowieso niet dat Rutte -Engelsquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette kan je ook ff 'n dag niet praten ?
Gaat niet lukken ben ik bang, maar ze krijgt ook veel streamtijd iedere dag weerquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Babette kan je ook ff 'n dag niet praten ?
Ze denkt heel intelligent te zijn met d'r iq van 'n visstickquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En sowieso niet dat Rutte -Engels
Inderdaad Fritsie, d'r haartjes moeten voor de laatste keer gedaan worden... je zal d'r toch...quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zoe ligt daar met een reden, Wendy moet weer haar haar doen dat kan Zoe niet zelf.
Dus ff de "vriendschap" warm houden...
Ze waarschuwen Wendy van alle kanten maar ze blijft er intrappen. Ik vind het sneu voor haar als ik haar verdrietig zie maar hemeltje ze is ook wel super naief.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:32 schreef Frummelie het volgende:
Ooo wat vals.... misselijkmakend... inderdaad d'r haartjes moeten gedaan worden voor de laatste keer...
Wie gaat er bij het hek blèren...trap er niet in Wendy..
Snap niet dat Sas haar niet door heeft, die had ik wijzer ingeschat. Zit al best een tijdje maar haar te kletsenquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:27 schreef xsaskiax het volgende:
Babette nu weer met een hele verhandeling over Rupert en Imadiddin, over Moraima die helemaal niet naar Rupert heeft geluisterd.
Rupert die bommetjes legt en zelf nooit op de blaren zit.
Imadiddin die zich nu wil laten zien zoals hij werkelijk is..
Mensenkinderen... net al over Bern.... iedereen gaat over de tong (lekker makkelijk over alles en iedereen praten, maar niet over jezelf, lekker veilig!)
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:28 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe zegt dat Babs op Angela Merkel lijkt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 00:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, toch maar even online gezet, voor de dagdienst, welterusten ...
Jammer, doen het niet bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten nog gekookt worden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:37 schreef spapaars het volgende:
Eieren zonder schaal zo wel wat netter zijn.
of ze heeft het allang door, maar wil verder geen problemen of geschreeuw (als ze nu dat haar niet zou doen bedoel ik)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze waarschuwen Wendy van alle kanten maar ze blijft er intrappen. Ik vind het sneu voor haar als ik haar verdrietig zie maar hemeltje ze is ook wel super naief.
Geweldig dit.quote:
Ik vind dit wel heel heel grappig.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:42 schreef spapaars het volgende:
Loods humor.
Ze zijn gewoon niet zo goed in grappig zijn, dat is een voorwaarde om mee te mogen doen, je mag niet té grappig zijn, serieuze boel zo'n rls.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:45 schreef Frummelie het volgende:
Erik maakt een gefrituurd ei... met brood wat nog afgebakken moet worden
Broodje 30sec. in de oven.quote:
Jij telde ook mee?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:48 schreef Feldie.g het volgende:
Hij heeft dat voorgebakken stokbrood maar 30 seconden in de oven gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |