Erg jammer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ga geen reisveslagen plaatsen op Fok. Alhoewel ik wellicht een fotootje plaats hier als ik op een leuke plek Feyenoord aan het kijken ben
Je bent een papzakquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van moeke gekregen. Die gooide toch nie weg![]()
Beter schijt op je gezicht dan die snavel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:47 schreef AFCNiels het volgende:
@:KingRoland Het is verstandig dat je niet alle Aziatische gewoontes overneemt!
[ twitter ]
Gewoon NBA topicquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Is er al een Groot Wembanyama-topic?
Hier vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 08:32 schreef Bezsen het volgende:
Nog geen morgen van oudgedienden Tarado en tong
Ik maak me zorgen
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
JUI / Na Pelé, Muhammed Ali, Berry van Aerle en Michael Jordan Wembanyama.
Goeiemorgen.
Oorverdovende stilte.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:53 schreef GGMM het volgende:
Goedemorgen makkers
Woordle 748 4/6
⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 544 6/6
⬛⬛⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩⬛
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
De Belgische cartoonist Kamagurka is de vijfde gast in Zomergasten. De Vlaamse kosmoloog Thomas Hertog, filmmaker Hoyte van Hoytema, oud-Kamervoorzitter en politicus Khadija Arib en schrijfster Bibi Dumon Tak werden eerder al aangekondigd als gasten in het nieuwe seizoen.quote:
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:55 schreef 3rr0r het volgende:
Rusland Heerenveen hun nieuwe shirt
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)quote:
De tijd van Imca Marina.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is dit van voor of na de Tweede Wereldoorlog? (lol)
Tot morgen brother.quote:
Tot morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |