SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Szymanski is onmisbaar voor SlotBall. Arne vliegt als het moet zelf naar Rusland.quote:Op donderdag 6 juli 2023 10:50 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar als ik het goed begrijp is die optie van 10 miljoen afkoopsom niet meer geldig toch?
Dan is het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat we hem moeten en zullen kopen dan...
Arne moet ook gewoon eens goed met die Argentijnse autist aan de slag, zodat bij afwezigheid van Szymanski niet Danilo of Dilro daar komt te staan om 'druk te zetten'quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Szymanski is onmisbaar voor SlotBall. Arne vliegt als het moet zelf naar Rusland.
Die speelt hoe dan ook in een Feyenoord shirt(met nr.10) aankomend seizoen.
Santi er zaterdag natuurlijk ook nog niet bij. Klote gold cup. Jr. zal teleurgesteld zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:36 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Trauner nog steeds niet fit, snel doorselecteren!!!!
Dilro is er gewoon bijquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Santi er zaterdag natuurlijk ook nog niet bij. Klote gold cup. Jr. zal teleurgesteld zijn.
Eensquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne moet ook gewoon eens goed met die Argentijnse autist aan de slag, zodat bij afwezigheid van Szymanski niet Danilo of Dilro daar komt te staan om 'druk te zetten'
Geen idee. Kom gewoon even naar Barendrecht maatquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Is die wedstrijd van zaterdag nog ergens te zien?
Ik ga geen 2,5 uur reizen voor een oefenpotje. Dat is alleen leuk als je kinderen hebt of een alcoholist bent.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Kom gewoon even naar Barendrecht maat
Nepsupporter.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga geen 2,5 uur reizen voor een oefenpotje. Dat is alleen leuk als je kinderen hebt of een alcoholist bent.
Gloryhunterquote:Op donderdag 6 juli 2023 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga geen 2,5 uur reizen voor een oefenpotje. Dat is alleen leuk als je kinderen hebt of een alcoholist bent.
Eens.quote:
Noa de Mol had het er al over dat ze Slot ging interviewen.quote:
quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel plezier ermee.
Gr gr Paauwe
John legt Arne even uit welke spiergroepen er worden geactiveerd tijdens de overhead press.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij heeft Arend in de vakantie ook veel op de padelbaan gestaan. Het welvaartskinnetje is er aardig af
Arend heeft een tijdje geleden toch de conclusie getrokken dat als ie zoveel qua fitheid eist van zijn spelers hij er zelf niet uit moet zien als een bolle bakker.quote:Op donderdag 6 juli 2023 11:59 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij heeft Arend in de vakantie ook veel op de padelbaan gestaan. Het welvaartskinnetje is er aardig af
Arne is erg gevoelig voor wat er over hem wordt gezegd en geschreven in de media.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arend heeft een tijdje geleden toch de conclusie getrokken dat als ie zoveel qua fitheid eist van zijn spelers hij er zelf niet uit moet zien als een bolle bakker.
Dat, of zijn vrouw was er een beetje klaar mee. Gezien hij met heel veel weerstand vertelde dat hij zo'n ja ehm stappentellertje moest halen bij de MediaMarkt.
https://www.telegraaf.nl/(...)drag-snel-laat-varenquote:Onderweg pikte hij een paar adviezen snel op. Dat een trainer het uithangbord is van een club, en dat het geen gezicht is als die met een te krap wit T-shirt met iets te dikke buik langs de lijn staat.
Spa rood staat er weer voor Jan Lul!!!!quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sourcy is nog altijd onze sponsor.
Volgens mij had hij het over de laatste jaren, zei die even tussen neus en lippen door.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Arend Martijn denkt nog steeds dat het transferrecord tot twee jaar geleden op 1,2 miljoen lag![]()
Dit valt mij HEEL ERG tegen
Daar klopt nog steeds geen hol vanquote:Op donderdag 6 juli 2023 14:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgens mij had hij het over de laatste jaren, zei die even tussen neus en lippen door.
Werkt hard.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne wil Idrissi heel graag terug hebben.
Vermoeiende ‘Feyenoord was een amateurbende voordat ik hier kwam’-act.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:40 schreef Caland het volgende:
Arend Martijn denkt nog steeds dat het transferrecord tot twee jaar geleden op 1,2 miljoen lag![]()
Dit valt mij HEEL ERG tegen
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoeiende ‘Feyenoord was een amateurbende voordat ik hier kwam’-act.
Klopt natuurlijk wel, maar je hoeft niet te overdrijven om je punt te maken wat dat betreft.
Érg mooi.quote:
Ik ben er nog altijd vrij zeker van dat Arne hier meeleest - én post.quote:Op donderdag 6 juli 2023 13:59 schreef bbuddybb het volgende:
Arne is erg gevoelig voor wat er over hem wordt gezegd en geschreven in de media.
Hopelijk Milambo weer vast bij de groep, net als Sauer en ik hoop een beetje op Mike Kleijn en Slory.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Érg mooi.
Wilde vandaag nog iets zeggen dat er wel weer een talentje mag doorbreken volgend jaar.
Dit is een grapje rightquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd vrij zeker van dat Arne hier meeleest - én post.
Sauer was een paar maanden geleden ook net zo'n dun mannetje hoor. Die heeft de hele zomer in de sportschool gehangen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk Milambo weer vast bij de groep, net als Sauer en ik hoop een beetje op Mike Kleijn en Slory.
Ik zag gister die Zechiel ook weer lopen, vind ik voetballend best een aardig spelertje van wat ik gezien heb, maar als je hem ziet lopen weet je gewoon dat 98% van de eredivisie die gozer gewoon omver loopt. Als je dat dan vergelijkt met Sauer die volgens mij nog een jaar jonger is, wereld van verschil.
Dat kan, maar dat zie je in elk geval dus niet bij die Zechiel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:20 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Sauer was een paar maanden geleden ook net zo'n dun mannetje hoor. Die heeft de hele zomer in de sportschool gehangen.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, het is algemeen bekend dat Arne mee post onder de naam klaasweetalles
Nee, de grote vraag is alleen wie.quote:
Dat denk ik eigenlijk niet, als je heel goed oplet merk je dat klaas - ondanks zijn username - er eigenlijk heel weinig van snapt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee hoor, het is algemeen bekend dat Arne mee post onder de naam klaasweetalles
Dat is ook gewoon echt een kind, meen zelfs vrij laat ‘doorgebroken’ in de jeugd. Soms heb je er ook gewoon niet echt aanleg voor. Bannis hing ook de hele dag in de sportschool.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk Milambo weer vast bij de groep, net als Sauer en ik hoop een beetje op Mike Kleijn en Slory.
Ik zag gister die Zechiel ook weer lopen, vind ik voetballend best een aardig spelertje van wat ik gezien heb, maar als je hem ziet lopen weet je gewoon dat 98% van de eredivisie die gozer gewoon omver loopt. Als je dat dan vergelijkt met Sauer die volgens mij nog een jaar jonger is, wereld van verschil.
Dat komt gewoon door jouw gebrek aan Harvard kennisquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, als je heel goed oplet merk je dat klaas - ondanks zijn username - er eigenlijk heel weinig van snapt.
Dat was ook wel treurig op een gegeven moment, je zag op zijn foto's dat ie énorm afgetraind was en op het veld liep hij er nog steeds bij als een ijl ventje.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon echt een kind, meen zelfs vrij laat ‘doorgebroken’ in de jeugd. Soms heb je er ook gewoon niet echt aanleg voor. Bannis hing ook de hele dag in de sportschool.
Net als het zoontje van Van Persie, ook zo’n ecto.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat was ook wel treurig op een gegeven moment, je zag op zijn foto's dat ie énorm afgetraind was en op het veld liep hij er nog steeds bij als een ijl ventje.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, de grote vraag is alleen wie.
Ik denk zelf dat hij het account @:pistolero beheert, om allemaal negatieve dingen over zichzelf te zeggen om vervolgens te grinniken wanneer anderen zeggen hoe fout hij zit. Plus het is een manier om te ventileren hoe kut hij Rutger vindt.
Ik weet nou niet helemaal of ik dit als een compliment moet zien of niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, als je heel goed oplet merk je dat klaas - ondanks zijn username - er eigenlijk heel weinig van snapt.
Hijs is heel kort besproken, dat hij niet direct voor de basis gehaald is, maar Slot is benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelenquote:
Gezien zijn enorme ego zou het mij niks verbazen, eigenlijk. Lijkt mij sowieso wel iemand die opzoekt wat ze online over hem zeggen op internetfora.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:25 schreef Scrummie het volgende:
En natuurlijk heeft Arne hier geen account
Je zag het destijds ook bij Burger toen hij debuteerde, die had op zich wel de juiste bouw maar totaal nog geen idee hoe hij zijn lichaam moest gebruiken waardoor hij in duels om de bal nog steeds overlopen werd. Het is ook een stukje handigheid natuurlijk. Linssen met zijn midgetlichaam kon dat weer enorm goed.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Net als het zoontje van Van Persie, ook zo’n ecto.
Ik weet wel welke speler @DombohetOlifantje1 isquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien zijn enorme ego zou het mij niks verbazen, eigenlijk. Lijkt mij sowieso wel iemand die opzoekt wat ze online over hem zeggen op internetfora.
Door ZKA dacht ik er ook aan hoe het zou zijn als Feyenoord-spelers hier mee zouden posten. Stel je voor, zo'n Diemers die iedere keer ontzettend ziedend wordt als mensen zeggen dat het een kutspeler is
Nouja je kan moeilijk ontkennen dat hij belangrijk is geweest. Voor een relatief fooitje zou ik hem ook wel weer erbij pakkenquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:44 schreef Pistolero het volgende:
Slot moet wel even normaal gaan doen met zijn Idrissi-fetish. Als hij zijn komst erdoorheen weet te drukken voor veel te veel geld ga ik naar het Maasgebouw.
Ik kan wel een seizoen zonder 'langszij of binnendoor, actie mislukt bal kwijt, probeer het weer opnieuw'-Idrissi.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja je kan moeilijk ontkennen dat hij belangrijk is geweest. Voor een relatief fooitje zou ik hem ook wel weer erbij pakken
Prullenbakje werd niet geleegd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vermoeiende ‘Feyenoord was een amateurbende voordat ik hier kwam’-act.
Klopt natuurlijk wel, maar je hoeft niet te overdrijven om je punt te maken wat dat betreft.
quote:De Italiaanse bond schrijft dat de post van De Roon 'kleinerend, opruiend, beledigend en aanstootgevend' was richting AS Roma. Het kwam de middenvelder op een boete van tweeënhalfduizend euro te staan.
Als Inter voet bij stuk houdt wel.quote:Op donderdag 6 juli 2023 16:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
United nieuw bod op Onana dus dat zal niet direct interesse voor Bijlow betekenen
VEEL GOALSquote:Op donderdag 6 juli 2023 16:33 schreef bbuddybb het volgende:
https://www.espn.nl/video/clip?id=12277905
Interviewtje met Van den Belt.
Hier nog een, omdat er zoveel vraag naar is:
'Hoop komend seizoen VEEL GOALS te maken' | VAN DEN BELT geniet van hogere intensiteit bij FEYENOORD
Ik heb wel een goed gevoel bij deze jongeman.
‘Loopt constant met zijn man mee, in aanspeelbaar voor zijn back en levert vrijwel elke wedstrijd rendement’ is ongetwijfeld belangrijk voor Arend.quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kan wel een seizoen zonder 'langszij of binnendoor, actie mislukt bal kwijt, probeer het weer opnieuw'-Idrissi.
Voor zo'n controlfreak mag Arne wel ietsje meer uitgaan van enig opportunisme voorin.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
VEEL GOALS
VAN DEN BELT
FEYENOORD
Irritante trend die caps in titels van youtubefilmpjes
Zijn waarde werd wel een beetje onderschat natuurlijk, maar er kwam dan zo weinig dreiging van die flank af, dat maakte het wel heel makkelijk voor tegenstanders om zich in te graven tegen ons. Die eerste helft tegen Roma thuis, manman, en dan uiteindelijk alsnog de beslissende assist hebben omdat ie de bal verkeerd raakt. Ook dát is Idrissi.quote:Op donderdag 6 juli 2023 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
‘Loopt constant met zijn man mee, in aanspeelbaar voor zijn back en levert vrijwel elke wedstrijd rendement’ is ongetwijfeld belangrijk voor Arend.
Hebben wel net die Guler verkocht. Zou allemaal best logisch zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Szymanski naar Fenerbahçe gaat breekt mijn hart.
Dit helpt mij niet.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hebben wel net die Guler verkocht. Zou allemaal best logisch zijn.
Dat wist ik voor ik die post plaatstequote:
Turkse mediaquote:Op donderdag 6 juli 2023 20:34 schreef H.FR het volgende:
Volgens Turkse media moet Szymanski 20mln kosten. Vraag me af of het klopt, maar hadden we nou gewoon maar die optie gelicht. Dit gezeik allemaal.
Nuja, het zal wel geen 20 miljoen zijn. Baseren zich vast op transfermarkt.com Zijn verder geruchten over 10 miljoen, precies die ellendige clausule.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat wist ik voor ik die post plaatste
Voor 20 miljoen trouwens, precies het bedrag wat Szymanski moet kosten. Ja, ik denk dat we Sebas niet meer in een Feyenoordshirt zien.
Je riep zulke goede dingen de laatste tijd. Verpest je het weer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:56 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen voor Szymanski is al te veel, maar als die gekke Turken daadwerkelijk daadwerkelijk rond de 20 miljoen plus een veel hoger salaris willen bieden moet je echt meteen de stekker eruit trekken hoor.![]()
Snap ook totaal niet waarom iedereen zo leip doet over Szymanski terwijl je Bullaude al hebt die minstens zo goed is.
Maar ik roep al maanden dat Szymanski een beetje overrated is, dat hij geen 10 miljoen waard is, en dat Bullaude ontzettend goed is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je riep zulke goede dingen de laatste tijd. Verpest je het weer.
Bullaude gaat het niet redden.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik roep al maanden dat Szymanski een beetje overrated is, dat hij geen 10 miljoen waard is, en dat Bullaude ontzettend goed is.
Hoezo ben je verrast?
Zolang Arend Martijn die arme introverte jongen blijft negeren en zelfs Danilo en Dilrosun de voorkeur geeft niet nee. #FreeBullaudequote:Op donderdag 6 juli 2023 21:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bullaude gaat het niet redden.
Zo.
Dus Crypto Chris zit er naast? :Squote:Op donderdag 6 juli 2023 20:58 schreef Scrummie het volgende:
Overigens lijkt Onana > Man United wel door te gaan, dan kan ik me echt niet voorstellen dat Bijlow daar naar toe wil. Of dat Man U überhaupt in totaal 75 miljoen voor 2 keepers gaat neertellen.
Als er blijkbaar Turkse clubs zijn die hem 20 miljoen waard vinden was 10 miljoen natuurlijk een prachtig bedrag.quote:Op donderdag 6 juli 2023 20:56 schreef Pistolero het volgende:
10 miljoen voor Szymanski is al te veel, maar als die gekke Turken daadwerkelijk daadwerkelijk rond de 20 miljoen plus een veel hoger salaris willen bieden moet je echt meteen de stekker eruit trekken hoor.![]()
Snap ook totaal niet waarom iedereen zo leip doet over Szymanski terwijl je Bullaude al hebt die minstens zo goed is.
Als hij gelijk krijgt zou dat 1 van de eerste keren zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:06 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Dus Crypto Chris zit er naast? :S
Het was onderdeel van de Castore deal dat dat niet meer zo is. Zodat we miljoenen shirtjes gaan verkopen in Mexicoquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik dacht dat Feyenoord de verkoop in eigen beheer had. Voetbal Sjop verkoopt vanaf nu ook weer Feyenoord artikelen en gratis verzending.
https://www.voetbalshop.nl/fanshop/feyenoord.html
Ter info.
Goed stukje marketing. @KingRolandquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was onderdeel van de Castore deal dat dat niet meer zo is. Zodat we miljoenen shirtjes gaan verkopen in Mexico
Is dit de Poolse ZKA die overal spionnen heeft lopen? Toch maar mooi 400 volgers.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Ik zou een levenscheck de aankomende dagen kunnen waarderen.
Hij was de enige die zei dat Slot zeker weten ging blijven afgelopen meiquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als hij gelijk krijgt zou dat 1 van de eerste keren zijn.
Laten we hopen dat Poolse Chris net zo veel onzin verspreidt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Dat kon dus niet hequote:Op donderdag 6 juli 2023 20:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nuja, het zal wel geen 20 miljoen zijn. Baseren zich vast op transfermarkt.com Zijn verder geruchten over 10 miljoen, precies die ellendige clausule.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
POOLSE CHRIS IN THE MUDquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Check aantal weken geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@DombohetOlifantje1Makkelijk eerste
Ik heb 3/4 weken geleden al voorspeld dat Idrissi in beeld zou komen....quote:Slot deelt wensenlijstje: 'Als Oussama vrijkomt, kan hij een optie worden'
21.00,
Vandaag
4 Reacties
Arne Slot hoopt dat Feyenoord er deze transferwindow in slaagt nog minimaal twee spelers aan te trekken. De oefenmeester van de landskampioen hoopt op een vervanger voor zowel Oussama Idrissi als Sebastian Szymanski.
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Breaking: zojuist de nieuwe nr10 van Feyenoord op Schiphol geland!Ik waardeer niet als er met mijn hart gespeeld wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dombohetolifantje1
Dit zou zo kut zijn. Zeker omdat we die koopoptie hadden. Als hij niet komt is het wel een stevig stukje wanbeleid.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:03 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Stukje rollercoaster voor @:Dombohetolifantje1
Maar eigenlijk kon dat niet eens want toen stonden ze nog wel op dat embargo ding.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Altijd al gezegd dat die 10 miljoen gewoon betaald moest worden.
#DennisOut
Dennis heeft gewoon gefaald.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk kon dat niet eens want toen stonden ze nog wel op dat embargo ding.
Normaal doen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dennis heeft gewoon gefaald.
10 is al aardig prijzig voor iemand die nauwelijks het verschil maakt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef Caland het volgende:
Alles boven de 10 moet je niet doen, zo uitzonderlijk is hij ook weer niet
Pas als hij niet komt. En als er dan geen minimaal net zo'n goede vervanger komt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ook gewoon kut van zo'n speler, of zie ik het verkeerd?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit zou zo kut zijn. Zeker omdat we die koopoptie hadden. Als hij niet komt is het wel een stevig stukje wanbeleid.
Wat zeg jij nou.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
10 is al aardig prijzig voor iemand die nauwelijks het verschil maakt.
Goed om de shirts ook weer in de etalages voor sportzaken te zien. Vond het wel altijd gemis dat we nergens meer hingen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:14 schreef Zipportal het volgende:
Ik dacht dat Feyenoord de verkoop in eigen beheer had. Voetbal Sjop verkoopt vanaf nu ook weer Feyenoord artikelen en gratis verzending.
https://www.voetbalshop.nl/fanshop/feyenoord.html
Ter info.
Die Szymanki-act die je al een jaar volhoudt was opzich nog wel grappig maar begint nu wel een beetje treurig te wordenquote:Op donderdag 6 juli 2023 22:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik spreek je op 26 augustus weer.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die Szymanki-act die je al een jaar volhoudt was opzich nog wel grappig maar begint nu wel een beetje treurig te worden
Dennis laat zich gelukkig niet gek maken door vervelende zaakwaarnemers en kutclubs uit terreurstaten. Het is graag of niet, voor Szymanski tien anderen. Zo goed is hij nou ook weer niet.
Mee eens. Het vervelende is wel dat zijn positie afgelopen seizoen erg moeilijk vervangbaar was. Timber, Danilo en Dilrosun waren dikke stront op die positie, en Slot gaf zelfs tegen de kneusjes geen kansen aan die Argentijnse autist.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:12 schreef Caland het volgende:
Alles boven de 10 moet je niet doen, zo uitzonderlijk is hij ook weer niet
Trap die knul nog maar even na terwijl hij al ligt.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:18 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die Szymanki-act die je al een jaar volhoudt was opzich nog wel grappig maar begint nu wel een beetje treurig te worden
Dennis laat zich gelukkig niet gek maken door vervelende zaakwaarnemers en kutclubs uit terreurstaten. Het is graag of niet, voor Szymanski tien anderen. Zo goed is hij nou ook weer niet.
Sowieso, want je hebt nu echt niemand die een dode spel situatie kan nemen. Met Kökcü en Szymanski weg. En die waren vaak al matig.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mee eens. Het vervelende is wel dat zijn positie afgelopen seizoen erg moeilijk vervangbaar was. Timber, Danilo en Dilrosun waren dikke stront op die positie, en Slot gaf zelfs tegen de kneusjes geen kansen aan die Argentijnse autist.
Dan moet je toch wel de transfermarkt op, eigenlijk.
Ga jij maar naar de Aldi.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:21 schreef Vis1980 het volgende:
Ik vind het ook ietwat zielig: 'iemand doet iets wat ik niet of anders gedaan zou hebben, dus GEFAALD!!!11!!!'
Dat is dan wel weer positief inderdaad.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:22 schreef Pistolero het volgende:
Maar het allermooiste aan dit nieuws is dat er dus geen euro van Feyenoord naar schurkenstaat Rusland gaat vloeien. Alleen daarom al kan ik er geen seconde rouwig om zijn.
Dombo, lieve jongen zo klein,quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij maar naar de Aldi.
Ik heb net 2 pagina's aan interacties met een AI teruggelezen en moest niet eens een beetje gniffelen.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo, lieve jongen zo klein,
Slaap nu maar en droom fijn.
Pistolero is gewoon een oelewapper,
Laat die negativiteit achter je, des te rapper.
In 2024 staat Feyenoord op de Coolsingel in volle glorie,
Kampioenenfeest met juichende fans als memorie.
Dichtbij zijn al je grote wensen en doelen,
Geloof erin, blijf hoopvol voelen.
Denk aan Szymanski's prachtige talent en krachtig spel,
Hij inspireert jou vast ook wel.
Maar belangrijker nog dan voetbalroem:
Jouw nieuwe baan geeft vreugde als nooit toen!
Dombo, ik vind jou lief en leuk zoals geen ander kan zijn
Rust zacht in deze stille nacht vol maanlicht schijn
Toch bij 18 goals rechtstreeks betrokken. Zijn er buiten Gimenez na spelers die het beter hebben gedaan?quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:14 schreef Maastoren het volgende:
[..]
10 is al aardig prijzig voor iemand die nauwelijks het verschil maakt.
Ik weet niet wat je anders verwachtte met twee pagina’s aan interactie met een AI (lol)quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb net 2 pagina's aan interacties met een AI teruggelezen en moest niet eens een beetje gniffelen.
Erg matige humor dit.
Mooi sinterklaas gedicht.quote:Op donderdag 6 juli 2023 22:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo, lieve jongen zo klein,
Slaap nu maar en droom fijn.
Pistolero is gewoon een oelewapper,
Laat die negativiteit achter je, des te rapper.
In 2024 staat Feyenoord op de Coolsingel in volle glorie,
Kampioenenfeest met juichende fans als memorie.
Dichtbij zijn al je grote wensen en doelen,
Geloof erin, blijf hoopvol voelen.
Denk aan Szymanski's prachtige talent en krachtig spel,
Hij inspireert jou vast ook wel.
Maar belangrijker nog dan voetbalroem:
Jouw nieuwe baan geeft vreugde als nooit toen!
Dombo, ik vind jou lief en leuk zoals geen ander kan zijn
Rust zacht in deze stille nacht vol maanlicht schijn
Onder een van de erg opzichtige acts van Pistolero, HMF of Klaas?quote:Op donderdag 6 juli 2023 15:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben er nog altijd vrij zeker van dat Arne hier meeleest - én post.
Degene die Slot het meest adoreert is Pietje...quote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onder de een van de erg opzichtige acts van Pistolero, HMF of Klaas?
Dit is een polletje waard…
PRAKTISCH ELKE BASISSPELER TIEN MILJOEN PLUS WAARDquote:Op donderdag 6 juli 2023 23:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Onder een van de erg opzichtige acts van Pistolero, HMF of Klaas?
Dit is een polletje waard…
"Sarr is beter dan Paixao"quote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PRAKTISCH ELKE BASISSPELER TIEN MILJOEN PLUS WAARD
JA MAAR SARR
Bod op Szymanski van 10 is al meer dan hij waard is, aldus Fok!
Bod op Pedersen 3,5 miljoen
Lachwekkend![]()
Het is allemaal logischequote:Op donderdag 6 juli 2023 22:09 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij heb je gewoon meer te maken met een klote management rond Szymanski.
Ik ga voor: relax mannen er komt nieuws aanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:23 schreef Scrummie het volgende:
Ik ga voor lotushouding, mannetje, artikel en zandloper.
Dit gaat over een buitenspeler dus, Nakamura overduidelijk.
Dat zou ook kunnen natuurlijk. Allerlei opties!quote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga voor: relax mannen er komt nieuws aan
Wiequote:Op vrijdag 7 juli 2023 12:29 schreef Tarado het volgende:
Ik ga voor wachten tot Te Kloeze terug is van z'n welverdiende vakantie.
Eerst nog een nieuwsbericht dat Feyenoord had geboden, daarna snel weg en de reacties uitgezet (lol)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
De Turken hebben geboden. Die gaan we dus niet meer zien gvd. Jammer
Dit vergeef ik Dennis nooit.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
👀 ♂ ⛷ 🔜 🇹🇷
@:dombohetolifantje1
Dat kleine beetje waar je mee geboren bent heb je ondertussen wel vakkundig weggesnoven hè?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 02:00 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
PRAKTISCH ELKE BASISSPELER TIEN MILJOEN PLUS WAARD
JA MAAR SARR
Bod op Szymanski van 10 is al meer dan hij waard is, aldus Fok!
Bod op Pedersen 3,5 miljoen
Lachwekkend![]()
Stukje samengevat door ChatGPT:quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:20 schreef Scrummie het volgende:
Krabby heeft de persco van gister samengevat en dat is dan weer een PRO artikeltje op VI.nl.
https://www.vi.nl/pro/feyenoord-vertrouwt-op-de-kracht-van-1908
Zou niet lezen, alleen is het daar al te laat voor.
Nee, dat was het eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stukje samengevat door ChatGPT:
“Trainer Arne Slot vertrouwt op zichzelf, zijn staf en het trainingsveld. Spelers als Geertruida, Bijlow en Szymanski worden mogelijk verkocht. Slot ziet de verandering als een bron van nieuwe energie. Feyenoord begint het seizoen met uitdagingen, zoals het opvangen van het vertrek van Kökçü en het behouden van basisspelers. Het trainingsveld blijft de belangrijkste kracht van de club.”
Nog aanvullingen?
Hoe gaat het met de droogtrainingen bij ons?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Edgar Davids toevoegen aan de technische staf?
@:RamboDirk
Ik word een beetje moe van jullie een-tweetjes.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat kleine beetje waar je mee geboren bent heb je ondertussen wel vakkundig weggestoven hè?
Ja, ik denk inderdaad dat Feyenoord 12 miljoen voor Emegha gaat betalen zodat hij 2e spits kan worden achter Santi.quote:
Moet dit niet de padelbaan zijn?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het trainingsveld blijft de belangrijkste kracht van de club.”
Ik vond het sowieso een bizarre zin, maar het stond echt in dat doremifasol stuk van Krabbyquote:
Genoteerdquote:Op vrijdag 7 juli 2023 13:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik word een beetje moe van jullie een-tweetjes.
Lijkt mij sowieso wel leuk om weer zeven jaar lang een bonkige Braziliaan achterin te hebben staan.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:10 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord staat open voor de terugkeer van André Bahia.
Maar dan het liefst iemand die er wel wat van kanquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij sowieso wel leuk om weer zeven jaar lang een bonkige Braziliaan achterin te hebben staan.
En dat vonden we allemaal maar normaal hequote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan het liefst iemand die er wel wat van kan
Bahia was een schandalige verdediger
De Rots van Rioquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan het liefst iemand die er wel wat van kan
Bahia was een schandalige verdediger
Trauner niet. De cultstatus van Bahia heb ik me altijd enorm tegen verzet jaquote:
Volgens mij is @Caland juist dol op Trauner.quote:
Nou nou nou nouquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat vonden we allemaal maar normaal he
Tegenwoordig zou ik teleurgesteld zijn als we niet overwinteren in de CL.
Een uitmuntende prestatie sowieso, maar het hangt natuurlijk er wel een beetje vanaf of je Shakhtar en Tirsapol uit pot 3 en 4 krijgt of AC Milan en Newcastle.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 16:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nou nou nou nou
Overwinteren in CL zou een uitmuntende prestatie zijn. Pot 1 of niet.
quote:Feyenoord houdt poot stijf en schat Geertruida niet minder in dan Timber
Martijn Krabbendam
15.30,
Vandaag
100 Reacties
Lutsharel Geertruida heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar RB Leipzig. De Duitsers hebben zich inmiddels twee keer gemeld bij Feyenoord en kregen even zo vaak nee te horen.
Feyenoord houdt poot stijf en schat Geertruida niet minder in dan Timber
DELEN:
De landskampioen is niet van plan om Geertruida zonder slag of stoot naar Leipzig te laten gaan. In de beleving van Arne Slot is de Oranje-international niet minder dan Jurriën Timber, die voor ongeveer 45 miljoen euro naar Arsenal vertrekt. De verdediger van Ajax heeft wat meer internationale ervaring, maar de verdediger van Feyenoord is basisspeler in het Nederlands elftal.
quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Szymanski heeft Feyenoord uit zijn bio op Instagram verwijderd
💔💔💔💔💔
Feyenoord amateuristisch gehandeld.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Die Polen zijn gewoon niet te vertrouwen
Door basale informatie over handel met Rusland niet te weten.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Vertel, hoe heeft Feyenoord amateuristisch gehandeld?
De huidige sancties maken het alsnog praktisch onmogelijk om zaken te doen met een Russische club hoor. Tenzij je allemaal hele dubieuze constructies gaat bedenken met buitenlandse rekeningen en tussenpersonen en dergelijke. Maar dat moet je helemaal niet willen joh.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:29 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Door basale informatie over handel met Rusland niet te weten.
Gewoon een geldhoertje als je op jonge leeftijd al als Pool naar Rusland gaat en nu met 23 naar Turkijequote:
Gelukkig is in het internationale voetbal een buitenlandse constructie heel apart.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 19:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De huidige sancties maken het alsnog praktisch onmogelijk om zaken te doen met een Russische club hoor. Tenzij je allemaal hele dubieuze constructies gaat bedenken met buitenlandse rekeningen en tussenpersonen en dergelijke. Maar dat moet je helemaal niet willen joh.
Of Dynamo Moskou zelf als entiteit op die embargolijst staat of niet maakt eigenlijk helemaal niet zo veel uit.
Denk dat we toch overschatten hoeveel 10 miljoen tegenwoordig nog is in de voetbalwereld. Tuurlijk voor Feyenoord nog steeds enorm veel geld. Maar dit is de markt tegenwoordig. Als je als 8 miljoen voor Zerrouki en Timber neerlegt dan is (minimaal) 10 miljoen voor Szymanski heel normaal. Je kan moeilijk elke keer hopen op een Wieffer/Aursnes scenario.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Jammer.. goede speler. Geen 10 miljoen waard. Dus ja.. jammer.
Dit dus.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat we toch overschatten hoeveel 10 miljoen tegenwoordig nog is in de voetbalwereld. Tuurlijk voor Feyenoord nog steeds enorm veel geld. Maar dit is de markt tegenwoordig. Als je als 8 miljoen voor Zerrouki en Timber neerlegt dan is (minimaal) 10 miljoen voor Szymanski heel normaal. Je kan moeilijk elke keer hopen op een Wieffer/Aursnes scenario.
Ja ga je weer je bullshit claim dat praktisch de hele eerste selectie van Feyenoord 10+ miljoen waard is per individu ondanks dat dat voor slechts zes spelers geldt ja?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 21:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Denk dat we toch overschatten hoeveel 10 miljoen tegenwoordig nog is in de voetbalwereld. Tuurlijk voor Feyenoord nog steeds enorm veel geld. Maar dit is de markt tegenwoordig. Als je als 8 miljoen voor Zerrouki en Timber neerlegt dan is (minimaal) 10 miljoen voor Szymanski heel normaal. Je kan moeilijk elke keer hopen op een Wieffer/Aursnes scenario.
Dan zou ik toch maar mn verwachtingen wat gaan bijstellen maatquote:Op vrijdag 7 juli 2023 15:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat vonden we allemaal maar normaal he
Tegenwoordig zou ik teleurgesteld zijn als we niet overwinteren in de CL.
Ga je nu ontkennen dat Szymanski minder dan 10 miljoen waard is ondanks dat er een bod is gedaan?quote:Op vrijdag 7 juli 2023 22:23 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja ga je weer je bullshit claim dat praktisch de hele eerste selectie van Feyenoord 10+ miljoen waard is per individu ondanks dat dat voor slechts zes spelers geldt ja?
Al besproken.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:45 schreef Ali_boo het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa
Eindelijk een Kroaat in Feyenoord 1
[ twitter ]
dit is toch al 2 weken bekend? Alleen aangezien die echt meer dan 10m gaat kosten, gaat die toch niet komen denk ik.quote:
Die naam is wel gevallen ja, maar ik gok dat het nu wat meer concreet is geworden.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:47 schreef snabbi het volgende:
[..]
dit is toch al 2 weken bekend? Alleen aangezien die echt meer dan 10m gaat kosten, gaat die toch niet komen denk ik.
Beetje voorspelbaar allemaal.quote:
Vilhenna wordt gewoon de nieuwe Biseswar.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Had hem wel een goede optie gevonden voor het middenveld. Te laat.
Gewacht totdat PSV een buitenspeler heeft gekocht (lol)quote:Op vrijdag 7 juli 2023 23:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die naam is wel gevallen ja, maar ik gok dat het nu wat meer concreet is geworden.
Heeft nog lang geduurd maar wel leuk dat zijne Koninklijke Hoogheid even kwam buurten.quote:
Was niks leuks aan. Wat een aidsuser.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heeft nog lang geduurd maar wel leuk dat zijne Koninklijke Hoogheid even kwam buurten.
15 miljoen voor Lang en 10 miljoen voor Pepi. En nog steeds geen fatsoenlijke verdedigers. (lol)quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewacht totdat PSV een buitenspeler heeft gekocht (lol)
Hun voorhoede daarentegen is helaas wel veelbelovend..quote:Op zaterdag 8 juli 2023 10:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
15 miljoen voor Lang en 10 miljoen voor Pepi. En nog steeds geen fatsoenlijke verdedigers. (lol)
Dat gaat heel grappig worden met het kamikazevoetbal van Bosz.
Lang is wel een goede voetballer maar Pepi moeten we nog zien. Verder is het niet bijzonder.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef mrchlle het volgende:
[..]
Hun voorhoede daarentegen is helaas wel veelbelovend..
Is toch niet beter dan het vorig seizoen de 1e seizoenshelft was en toen werd het ook niks en dat kan ook niet als je het middenveld plus verdediging niet oplost.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:12 schreef mrchlle het volgende:
[..]
Hun voorhoede daarentegen is helaas wel veelbelovend..
En Slabbekoornquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:37 schreef De_Kraam het volgende:
Iemand die Candelaria heet zou ik altijd opstellen. Net als Splinter de Mooij of Kermit Erasmus.
Bijlow, Geertruida, Wieffer, Hancko, Lopez en Alireza zullen nu wel ongeveer terugkomen inderdaad. Hartman en Timber weet ik niet, die hebben nog een week langer met Jong Oranje gezeten natuurlijk. Gimenez is nog op de Gold Cupquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:53 schreef snabbi het volgende:
Dat voelt dan toch een beetje dat je het tweede laat spelen. De basis komt volgens mij ook pas dit weekend terug toch? Meestal zie je in de voorbereiding dat je eerste 1 helft speelt. Nu dus niet
Oprecht nieuwsgierig als dat weer een beetje terug komt en dan zien wat we gaan gebruiken tussen Zerrouki, Timber, vd Belt enzo. Ook nieuwsgierig naar Mintehquote:Op zaterdag 8 juli 2023 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow, Geertruida, Wieffer, Hancko, Lopez en Alireza zullen nu wel ongeveer terugkomen inderdaad. Hartman en Timber weet ik niet, die hebben nog een week langer met Jong Oranje gezeten natuurlijk. Gimenez is nog op de Gold Cup
Mwah, dat herken ik wel van de twintig jaar voordat Slot trainer was van Feyenoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:02 schreef hhh38 het volgende:
Vreemd om een thuiswedstrijd te zien bij een amateurclub
Misschien vindt hij 30 wel gewoon een heel mooi getal.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:03 schreef hhh38 het volgende:
Bullaude geen nieuw rugnummer, nog steeds 3e of 4e keus dus @:Pistolero
Dan werd het niet gepresenteerd als thuiswedstrijdquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, dat herken ik wel van de twintig jaar voordat Slot trainer was van Feyenoord.
quote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kleijn wordt als een klein meisje omver geduwd.
tja ik vroeg me af of ie niet zelf moest schieten. Ik snap wel dat ie een pass geeft maar danilo had ook de ruimte voor hem zelf gemaakt.quote:
Ik bedoelde dat wij zelf de amateurclub warenquote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan werd het niet gepresenteerd als thuiswedstrijd
Leuk grapjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat wij zelf de amateurclub waren
Kan er nog net zo weinig van als een maand geleden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |