Logisch nadenken is er niet meer bij lijkt wel..quote:Op zondag 9 juli 2023 11:41 schreef TweedeKlum het volgende:
De commentaren gaan natuurlijk weer komen straks.
Dat soberso.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:41 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 9 juli 2023 11:41 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik begin rond 16:00 een Jerk Off Challenge. Hopelijk geen ruined.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:14 schreef streamjohan het volgende:
@:de_boswachter alvast een goede reis naar het oneindige, want we zijn weggevaagd van de kaart rond 16.00/17/00
Tja 5 dagen geleden was er nog een dode te betreuren maar ach, complot, WEF, wappies.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Altijd, vroeger hadden ze hagelstenen van 10 cm maar speelde ze gewoon door enzo
Dat denk ik dus ook.. ik zit tien kilometer verderopquote:Op zondag 9 juli 2023 11:45 schreef Ronald het volgende:
Hier in Enschede gaat geen spatje regen vallen vandaag volgens mij.
Zolang ze er zelf maar niet hoeven te staan op die open weide. Dapper besluit van Bospop dit en een hele verstandige met de kennis die men nu heeft. Het weer is niet 100% te voorspellenquote:Op zondag 9 juli 2023 11:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja 5 dagen geleden was er nog een dode te betreuren maar ach, complot, WEF, wappies.
Rieu kan er nog even als finish overheen walsen. Maar die zit denk ik wel veilig om 21.00quote:Op zondag 9 juli 2023 11:52 schreef streamjohan het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)p-rieu-gaat-nog-door
De zondag van Bospop is definitief afgelast. Dit vanwege de storm die Limburg in de loop van zondagmiddag bereikt.
prima besluit idd. Achteraf kan het meevallen maar beter het zekere voor het onzekere. Zelfde met Awakeningsquote:Op zondag 9 juli 2023 11:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zolang ze er zelf maar niet hoeven te staan op die open weide. Dapper besluit van Bospop dit en een hele verstandige met de kennis die men nu heeft. Het weer is niet 100% te voorspellen
Ik heb dankzij deze tweets weer eens even Twitter geopend en ik snap nu waarom ik er eigenlijk bijna nooit op kijk, net als Facebook….. wat een totale hysterie van idioten, de een vindt zichzelf nog belangrijker en meer kenner als de anderquote:Op zondag 9 juli 2023 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Altijd, vroeger hadden ze hagelstenen van 10 cm maar speelde ze gewoon door enzo
#BringBackHyvesquote:Op zondag 9 juli 2023 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb dankzij deze tweets weer eens even Twitter geopend en ik snap nu waarom ik er eigenlijk bijna nooit op kijk, net als Facebook….. wat een totale hysterie van idioten, de een vindt zichzelf nog belangrijker en meer kenner als de ander
Ik zou bijna hopen dat zij door de bliksem worden geraaktquote:Op zondag 9 juli 2023 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Als ik iemand een orkaan gun….quote:Op zondag 9 juli 2023 11:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Rieu kan er nog even als finish overheen walsen. Maar die zit denk ik wel veilig om 21.00
... is het 1 van mijn collega's welquote:
En als het wel fout gaat krijg je dat gezeik weer.quote:Op zondag 9 juli 2023 11:45 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Sinds zijn misselijkmakende act op de middenstip bij Ajax in 1995 en zijn verdere hautaine gedrag staat die vent echt op de blacklist. Ergste was wellicht nog niet zo heel lang geleden toen de Notre Dame affikte. Stond hij als eerste te roepen dat hij steigerpijpen van zijn show ging doneren. Bleek uiteindelijk afgekeurde troep te zijn waar ze niets mee konden.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:00 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Muah waarom? Hemzelf of het decadente publiek?
Dat is meestal zo bij onweersbuien dat die ineens ontstaan.quote:Op zondag 9 juli 2023 12:07 schreef cherrycoke het volgende:
als je buienradar moet geloven en hem op +8 zet dan moeten de buien nog magisch ontstaan![]()
Als je actueel kijkt slaat het helemaal nergens op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |