De koffer in het water gooi scene vond ik ook al nep. Nu blijkt dat dus ook idd fake te zijnquote:Volgens Dennis van Ex on the Beach 2023 was de ruzie tussen Lex en Rick hartstikke nep
Kwam ook een beetje vanuit het niets. Dat is natuurlijk na zoveel seizoenen wel: Ze weten wat "scoort". En dus gaan ze dat in gang zetten. Alles voor de views en hits en gossip. Insta fame.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:01 schreef Dutch_view het volgende:
https://www.cosmopolitan.(...)-ruzie-lex-rick-nep/
[..]
De koffer in het water gooi scene vond ik ook al nep. Nu blijkt dat dus ook idd fake te zijn
En dan elke week een jankverhaal op dr social media posten over hoeveel ze spijt ze wel niet heeft. Ze heeft alleen spijt omdat er nu geen redelijke jongen meer is die iets serieus met haar zou willen.quote:Op zondag 9 juli 2023 22:39 schreef Poefbank het volgende:
Wat een dom wicht is Ellen. Loopt ze dan met haar trotse bek.
Niet dusty joh.quote:Op zondag 9 juli 2023 23:11 schreef Nectaro22 het volgende:
Saaie laatste aflevering, snapte niet wat er nou zo legendarisch was aan dat zwembad waar niks gebeurde. Hierna allstars 2 of niet?
Ik hoop dat ze wel een goede selectie maken. Iets in de trant van:
Seizoen 6: Nicole (maar waarschijnlijk vragen ze dat irritante kipnugget wijf of een ander saai ergerlijk type want die waren er zat). Dennis en Raymon kunnen ook wel leuk zijn.
Seizoen 7: Shani, Lesley, Dusty, Isadora, eigenlijk mogen ze meerdere van dit jaar terughalen
Seizoen 8: geen idee, ik denk Luca als ik moet kiezen
Seizoen 9: Rick, Ellen, Marc. Van dit seizoen mogen ze ook meerdere terugvragen.
Denk je dat ze zo ver teruggaan? Ik verwacht dat ze bij all stars 2 alleen originals pakken van de seizoenen na all stars 1quote:Op zondag 9 juli 2023 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou Maxim en Rick wel als originals willen zien in een all stars seizoen.
Uit seizoen 8: Ayleen en Giovana en Luca.
Quinten van Shanna zou ook terug willen komen bij een all stars editie.
Mezdi als hij nog wil.
Robin was tijdens de eerdere all stars op wereldreis.
King Jorden maar die zit nog steeds in een relatie.
All stars 1 was niet met originals he Harry kwam het seizoen daarvoor als ex oa.quote:Op maandag 10 juli 2023 16:30 schreef Nectaro22 het volgende:
[..]
Denk je dat ze zo ver teruggaan? Ik verwacht dat ze bij all stars 2 alleen originals pakken van de seizoenen na all stars 1
En ik vond Dusty ergens wel grappig, hele tijd stoken tussen iedereen
Ik bedoelde dat de originals voor All Stars 2 worden gekozen uit de deelnemers na All Stars 1.quote:Op maandag 10 juli 2023 17:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
All stars 1 was niet met originals he Harry kwam het seizoen daarvoor als ex oa.
Ik weet berhaupt niet of er een all stars komt Jordan Lorenzo en Quinten riepen laatst ergens van wel maar als ik dan nu de afgelopen berichten zie om je op te geven als nieuwe deelnemer weet ik het niet zeker.
De leukste deelnemers zaten in seizoen 4 en 5 dus hoop het wel dat ze verder teruggaan.
Niet mee eens, ik vond haar het best leuk doen. Janice Blok, oud kandidate van Idols heeeeeeel lang geleden (zo rond 2004) en de ex van Donny Roelvink.quote:Op woensdag 19 juli 2023 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die presentatie was verschrikkelijk weet niet waar ze die vandaan hadden maar junkie koen was nog beter geweest.
Dat einde legde ze slecht uit waardoor we nu met Georgina zitten in de all stars (hopelijk niet als ze slim zijn casten ze Maxim Rik en Dylan gewoon nog een keer), Toen ze Meghan en Joey er had zitten gaf Meghan zelf de voorzet dat ze in de war was om over haar verloving met Dennis te beginnen en haar date met Mezdi maar die Janice ging er niet op door.quote:Op woensdag 19 juli 2023 19:50 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Niet mee eens, ik vond haar het best leuk doen. Janice Blok, oud kandidate van Idols heeeeeeel lang geleden (zo rond 2004) en de ex van Donny Roelvink.
Ja daarom kijk ik de renie niet. Heb echt een hekel aan janicequote:Op woensdag 19 juli 2023 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die presentatie was verschrikkelijk weet niet waar ze die vandaan hadden maar junkie koen was nog beter geweest.
nee luca is echt een helder lichtquote:Op woensdag 19 juli 2023 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat einde legde ze slecht uit waardoor we nu met Georgina zitten in de all stars (hopelijk niet als ze slim zijn casten ze Maxim Rik en Dylan gewoon nog een keer), Toen ze Meghan en Joey er had zitten gaf Meghan zelf de voorzet dat ze in de war was om over haar verloving met Dennis te beginnen en haar date met Mezdi maar die Janice ging er niet op door.
Straks hebben we pipo’s Dusty en Marc-Junior in een All Stars seizoen ipv van bazen zoals Luca en Rick moet niemand willen toch.
Brody zat laatst bij Rumag met Elias.quote:Op donderdag 20 juli 2023 11:04 schreef KapiteinIglo het volgende:
[..]
nee luca is echt een helder licht
Die moet je ook niet in all stars hebben.
We willen allemaal brody bad
O god nee, dat vond ik echt zo'n idioot, die zou ik geen podium meer willen bieden.quote:
Het hele idee van het programma is toch dat we naar idioten kijken?quote:Op donderdag 20 juli 2023 16:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O god nee, dat vond ik echt zo'n idioot, die zou ik geen podium meer willen bieden.
Ik vond Dusty echt een bitch doen alsof hij Harrie of Jorden is terwijl hij heeft alleen die Lesley en Imke gedaan vervolgens kwamen er bredere gasten in ging hij die lopen verlullen als een bitch.quote:Op donderdag 20 juli 2023 17:15 schreef potjecreme het volgende:
Ik vond Dusty heel vermakelijk. Veel leuker dan Harrie.
Je vergeet Sem. Hoe kan je die vergeten!quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vond Dusty echt een bitch doen alsof hij Harrie of Jorden is terwijl hij heeft alleen die Lesley en Imke gedaan vervolgens kwamen er bredere gasten in ging hij die lopen verlullen als een bitch.
En die Lesley vriendin van hem snap ik ook niet je laten doen door Dusty en Jona maar wel King Jorden aanvallen in een podcast waar ze beiden zaten.
Maar ik vond hem echt over de grens.quote:Op donderdag 20 juli 2023 18:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het hele idee van het programma is toch dat we naar idioten kijken?
Dat laatste had me wel leuk geleken, maar inderdaad. Die fragiele ego's gaan dat echt niet doen, wetende hoeveel commentaar er dan zou komen.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 07:59 schreef Staaf het volgende:
Die transgenders zijn leuk om als programma te laten zien hoe inclusief je wel niet bent maar uiteindelijk gaan die macho boys echt geen transgender neuken op tv.
Want als je geen omgebouwde man wilt neuken heb je een fragiele ego?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 09:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste had me wel leuk geleken, maar inderdaad. Die fragiele ego's gaan dat echt niet doen, wetende hoeveel commentaar er dan zou komen.
Dit!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Want als je geen omgebouwde man wilt neuken heb je een fragiele ego?
Dat is een koffer-kleding redenatie. Dat zei ik niet.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 10:19 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Want als je geen omgebouwde man wilt neuken heb je een fragiele ego?
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind transgenders ook het slachtoffer hier. Maar dan meer omdat ze gebruikt en uitgemolken worden om te laten zien hoe woke de productie wel niet is. En oh wat zijn we goed bezig.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een koffer-kleding redenatie. Dat zei ik niet.
Maar ik zal het uitleggen voor je:
Mochten ze het al willen, dan zouden ze het niet doen op nationale TV, omdat er nogal wat taboe op heerst bij een groot bekrompen deel van het volk, en ze dan dus gegarandeerd heel veel shit over zich heen zouden krijgen en dat zouden hun fragiele egootjes niet aankunnen.
Zo beter?
Dat is heel wat anders dan "als je geen transgender neukt heb je een fragiel ego".
En voordat je valt over bekrompen ("Is het bekrompen als je geen seks wil met een transgender?!!!!!!):
Nee ik zeg niet dat het bekrompen is als je zelf het niet zou willen, ik bedoel dat ik het bekrompen vindt als je gaat zeiken over dat een ander het zou willen. Live and let live.
En verder wil ik nog even melden dat de term "omgebouwde man" heel denigrerend is.
Eens in dit geval. Het voegde nul toe, behalve dat.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 14:53 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind transgenders ook het slachtoffer hier. Maar dan meer omdat ze gebruikt en uitgemolken worden om te laten zien hoe woke de productie wel niet is. En oh wat zijn we goed bezig.
Precies, volgens mij wilde Jonna het best graag, maar waarschijnlijk alleen off-cameraquote:Op vrijdag 21 juli 2023 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is een koffer-kleding redenatie. Dat zei ik niet.
Maar ik zal het uitleggen voor je:
Mochten ze het al willen, dan zouden ze het niet doen op nationale TV, omdat er nogal wat taboe op heerst bij een groot bekrompen deel van het volk, en ze dan dus gegarandeerd heel veel shit over zich heen zouden krijgen en dat zouden hun fragiele egootjes niet aankunnen.
Zo beter?
Dat is heel wat anders dan "als je geen transgender neukt heb je een fragiel ego".
En voordat je valt over bekrompen ("Is het bekrompen als je geen seks wil met een transgender?!!!!!!):
Nee ik zeg niet dat het bekrompen is als je zelf het niet zou willen, ik bedoel dat ik het bekrompen vindt als je gaat zeiken over dat een ander het zou willen. Live and let live.
En verder wil ik nog even melden dat de term "omgebouwde man" heel denigrerend is.
Die janice vroeg daar echt slecht op door.quote:Op vrijdag 21 juli 2023 18:48 schreef Ang3l het volgende:
Ben de renie aan t kijken nu
Die Meghan is wel echt knettergek of niet? Daar wil je toch uit de buurt blijven? Koekeroend dan kind.
Zeer matigquote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:28 schreef Nectaro22 het volgende:
Cast van All stars is bekend
Elias (S3 en S5), Shirley (S7), Ayleen (S8), Luca (S8), Ivory (S8), Yara (S9), Maxim (S9) en Michelle (S9)
Dusty, Lesley, Quinten, Elodie, Megan en Dylan komen volgens Juicechannel als exen. En kennelijk ook Lie nog aan het eind.quote:Op dinsdag 27 februari 2024 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Anderen uit seizoen 9 dan eerder aangekondigd ongelofelijk dat elias nog maar 25 is en drie nep kut van die yara-nour
.
Ik merk dat ik een afkeur begin te krijgen van zulke figuren omdat ze tegenwoordig over aan mee moeten doen wat vroeger leuk om te kijken was.
Gelukkig geen dusty en lesley.
En hoop dat Damian het water uitkomt voor Shirley.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |