Zo rijk bedekt heb ik ze zelden gezien.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:46 schreef Karzai het volgende:
Verse pizza tonijn van de appie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juli 2023 17:27 schreef golfer het volgende:
B. heeft een 'kerstfeestje' van haar werk op het strand van Wijk aan Zee, dus ik eet alleen:
gebakken, gekruide aardappelschijfjes, een ei van Columbussalade van onze groentenjuwelier en een gebakken ossenhaas.
En wat gaat het/is het geworden van eten?quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
Straks nemen we mijn moeder mee uit eten bij het lokale Van der Valk, kunnen we op de fiets en een lekkere prosecco drinken.
Jammer. Risotto milanese is altijd goedquote:Op donderdag 13 juli 2023 18:40 schreef anndb het volgende:
[..]
En wat gaat het/is het geworden van eten?
Hier risotto met pastinaak op. Was mwa-mwa receptje online gevonden, leek me wel lekker mar niet erg speciaal. Volgende keer liever saffraan risotto ossobuco.
Vind ze vast leuk! Hoop dat jullie allen lekker eten.quote:Op donderdag 13 juli 2023 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
Straks nemen we mijn moeder mee uit eten bij het lokale Van der Valk, kunnen we op de fiets en een lekkere prosecco drinken.
Alles klinkt heerlijk, vooral je toetje is echt een spekkie naar mn bekkiequote:Op donderdag 13 juli 2023 19:58 schreef Kanaroe het volgende:
Best lekker gegeten bij from der Valk;
Aperol spritz vooraf, salade met halloumi, watermeloen en pistachenootjes, toen flat iron steak met champignons en lekker (truffel?)jus-tje, nog een proseccootje en als dessert ijs met koek, espresso en boerenjongens. Ik zit vol!
Moeders was niet topfit en had niet alles op, die ligt nu thuis in der pyjama op de bank denk ik...
Ik eet zeer zelden een toetje, maar dit was lekker zegquote:Op donderdag 13 juli 2023 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alles klinkt heerlijk, vooral je toetje is echt een spekkie naar mn bekkie![]()
Niet leuk dat je moeder er minder van heeft kunnen genieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |