Vakantie!quote:Op maandag 10 juli 2023 08:52 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen, eerste dag van de vakantie![]()
Vanmiddag naar Spider-man en daarna misschien nog ergens een hapje eten.
We hebben de laatste tijd weinig films gezien. Wat we van Asteroid City gehoord hebben, is dat het heel erg Wes Anderson is. Dus je moet wel echt van zijn films houden, en dan nog is het niet zijn beste werk.quote:Op maandag 10 juli 2023 21:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Vakantie!Ik kwam pas een film tegen en vroeg me af of je hem gezien hebt en zo ja, wat je van de film vindt. Asteroid City, geloof ik.
En heb je de nieuwste Indiana Jones gezien? Is hij vergelijkbaar met de andere films wat betreft geweld en engheid?Ik heb de andere vier met mijn twee oudste kinderen gekeken en nu zijn ze fan.
![]()
En wie is er geslaagd voor wat?
Ahh stomme autocorrect....quote:Op maandag 10 juli 2023 23:05 schreef Sumppi het volgende:
Ah, in je post staat ma en hij, daarom begreep ik het niet. Maar wat leuk, gefeliciteerd! Dat is de opleiding die je hem cadeau hebt gegeven, toch? Gaat hij door naar niveau 2? En was het nuttig voor jullie als brouwers?
Iniana Jones deel 2 is denk ik Temple of Doom. Die vond ik als kind wel eng en ook gaaf. Mijn zoon en dochter vinden dat de beste film. Ik denk nu niet dat het de beste was, maar als kind vond ik dat wel.![]()
Het is geweldig om films met ze te kunnen kijken die ik zelf ook wel graag wil zien.
Leukquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat waar ik zaterdag heen ga voor een knipbeurt, óók een vrij uitgebreide miniaturenwinkel zit. Denk dat ik wat eerder die kant op ga.
Fijn dat hij geslaagd is! En ergens voor sparen kan geen kwaad, voorpret is ook pretquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh stomme autocorrect....
En ja idd mijn ouders en ik hebben hem deze opleiding cadeau gedaan.
Hij wil wel niveau 2 gaan doen, maar daar moeten we eerst even voor sparen![]()
Vooral het beter leren proeven was wel nuttig. Je leert toch bepaalde smaken herkennen waar je eerst niet zo goed de vinger op kon leggen.
Lijkt me inderdaad echt leuk om nu met je kinderen die films te kunnen kijkenDus in de vakantie staat een tripje naar de bios gepland?
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukik wist niet dat dat soort winkels überhaupt bestonden.
Dat is wel heel erg vet! Show je hier even je aanwinsten?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.Dat Rolife miniatuurkasje op een laag gras in plaats van op een uitgeknipt papiertje bijvoorbeeld.
En (waar ik vooral in geïnteresseerd ben) gereedschappen gericht op klein gepruts en zien wat ze aan basismaterialen hebben (dun hout, schuimplaten, lijm, verf...).
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg vet! Show je hier even je aanwinsten?
Hahaha nog nooit zo'n duidelijke website (betreft verwachtingen) gezienquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lol, net even op de site gekeken, volgens mij zijn ze goed ingesteld op mensen die graag vooraf even willen weten wat ze kunnen verwachten.
https://www.huider.nl/assortiment
Zekerquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Fijn dat hij geslaagd is! En ergens voor sparen kan geen kwaad, voorpret is ook pret
Oja een winkel voor modeltreinen had ik wel kunnen verzinnenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze focussen vooral op modeltreinen, maar ze hebben ook gewoon een hoop dingen waar ik wel wat mee weet.Dat Rolife miniatuurkasje op een laag gras in plaats van op een uitgeknipt papiertje bijvoorbeeld.
En (waar ik vooral in geïnteresseerd ben) gereedschappen gericht op klein gepruts en zien wat ze aan basismaterialen hebben (dun hout, schuimplaten, lijm, verf...).
Ik had toevallig nog wat tangetjes enzo liggen vanwege een sieradenmaakhobby van m'n moeder (verdraaide handig om sommige piercings los te krijgen), en m'n man heeft flink wat gereedschap liggen, dat kan ik sowieso lenen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 09:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja een winkel voor modeltreinen had ik wel kunnen verzinnen
Klinkt leuk! En die basismaterialen en gereedschap is wel fijn, dat houdt mij een beetje tegen om nog een 2e te maken.
Fijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo goed als zeker een woning. Alles is ingediend, alleen de woningbouw moet het nog even goedkeuren!
Wat goed dat je zo snel al een eigen plek hebt gevonden. Is het een fijne plek voor jullie?quote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Ik heb zo goed als zeker een woning. Alles is ingediend, alleen de woningbouw moet het nog even goedkeuren!
quote:Op dinsdag 11 juli 2023 12:53 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn nagels zijn klaar voor de Barbiefilm volgende week
Roze met hartjes.
Voor deze week staat/stond Spiderman, Indiana en Mission Impossible op de planning.quote:
Wat fijn! Dat heb je toch wel snel voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
Dat is een lichtpuntje! Ik duim voor je. Veel sterktequote:Op dinsdag 11 juli 2023 11:56 schreef Donna het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |