Ik zou niet met hem aan tafel kunnen zitten, behalve dat gesmak word je ook constant geconfronteerd met een tunnel ongelukquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Rupert toch altijd zo smakken
Ja zo onsmakelijk altijdquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou niet met hem aan tafel kunnen zitten, behalve dat gesmak word je ook constant geconfronteerd met een tunnel ongeluk
Omdat hij met zijn mond open eet!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Rupert toch altijd zo smakken
Serieus? Dat zou héél gemeen zijn van Marciano.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Toch echt heel raar dat rupi nu mee gaat in het verhaal dat ze zouden geroepen hebben dat tiano Wendy moet wegsturen.
Toen dit net gebeurd was heb zowel hier als op Twitter gelezen dat er geroepen zou zijn dat Tiano babbelkous moest weg sturen.
We hebben op de streams allemaal wat anders gehoord.. het lijkt me dat ze het het beste hebben gehoord en ga ervan uit dat als dan zeggen dat de naam Wendy is gevallen dat dan zo ook is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Toch echt heel raar dat rupi nu mee gaat in het verhaal dat ze zouden geroepen hebben dat tiano Wendy moet wegsturen.
Toen dit net gebeurd was heb zowel hier als op Twitter gelezen dat er geroepen zou zijn dat Tiano babbelkous moest weg sturen.
Gestreken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
Nu wil sas weten wat de verleden tijd van strijken is.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Judiwi het volgende:
Eric vindt een haar uittrekken een aanslag op zijn lichaam. Nou snickers en cola drinken zeker niet. 47 jaar. Nog nooit een partner gehad. Denkt dat er nu zat vrouwen voor hem klaar staan als hij de poort uitloopt.
Dat dacht ik ook.quote:
Je weet het daar maar nooit hè.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben op de streams allemaal wat anders gehoord.. het lijkt me dat ze het het beste hebben gehoord en ga ervan uit dat als dan zeggen dat de naam Wendy is gevallen dat dan zo ook is.
Ik denk dat het gezonder zou zijn als hij zich beter zou verzorgen en andere voeding zou nuttigen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Judiwi het volgende:
Eric vindt een haar uittrekken een aanslag op zijn lichaam. Nou snickers en cola drinken zeker niet. 47 jaar. Nog nooit een partner gehad. Denkt dat er nu zat vrouwen voor hem klaar staan als hij de poort uitloopt.
Dat is het voltooid verleden tijdquote:
Jij krijgt een 10!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is het voltooid verleden tijd
"Ik streek de overhemden" verleden tijd
"Ik heb de overhemden gestreken" voltooid verleden tijd.
Echt, ik ben zo slecht in dat zinsontleden, Fuck de NL taal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is het voltooid verleden tijd
"Ik streek de overhemden" verleden tijd
"Ik heb de overhemden gestreken" voltooid verleden tijd.
Zo KAN ik het niet goed volgen bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo slecht in dat zinsontleden, Fuck de NL taal.![]()
Regie ging van sas en bern naar een etende imi en nu weer terug bij sas en bern, zo ken ik het niet goed volgen he regie, nu mis ik stukjes in het gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |