Ik zou niet met hem aan tafel kunnen zitten, behalve dat gesmak word je ook constant geconfronteerd met een tunnel ongelukquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Rupert toch altijd zo smakken
Ja zo onsmakelijk altijdquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou niet met hem aan tafel kunnen zitten, behalve dat gesmak word je ook constant geconfronteerd met een tunnel ongeluk
Omdat hij met zijn mond open eet!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:10 schreef lojanda het volgende:
Waarom moet Rupert toch altijd zo smakken
Serieus? Dat zou héél gemeen zijn van Marciano.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Toch echt heel raar dat rupi nu mee gaat in het verhaal dat ze zouden geroepen hebben dat tiano Wendy moet wegsturen.
Toen dit net gebeurd was heb zowel hier als op Twitter gelezen dat er geroepen zou zijn dat Tiano babbelkous moest weg sturen.
We hebben op de streams allemaal wat anders gehoord.. het lijkt me dat ze het het beste hebben gehoord en ga ervan uit dat als dan zeggen dat de naam Wendy is gevallen dat dan zo ook is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
Toch echt heel raar dat rupi nu mee gaat in het verhaal dat ze zouden geroepen hebben dat tiano Wendy moet wegsturen.
Toen dit net gebeurd was heb zowel hier als op Twitter gelezen dat er geroepen zou zijn dat Tiano babbelkous moest weg sturen.
Gestreken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:12 schreef ChocoFan het volgende:
Nu wil sas weten wat de verleden tijd van strijken is.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Judiwi het volgende:
Eric vindt een haar uittrekken een aanslag op zijn lichaam. Nou snickers en cola drinken zeker niet. 47 jaar. Nog nooit een partner gehad. Denkt dat er nu zat vrouwen voor hem klaar staan als hij de poort uitloopt.
Dat dacht ik ook.quote:
Je weet het daar maar nooit hè.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
We hebben op de streams allemaal wat anders gehoord.. het lijkt me dat ze het het beste hebben gehoord en ga ervan uit dat als dan zeggen dat de naam Wendy is gevallen dat dan zo ook is.
Ik denk dat het gezonder zou zijn als hij zich beter zou verzorgen en andere voeding zou nuttigen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:13 schreef Judiwi het volgende:
Eric vindt een haar uittrekken een aanslag op zijn lichaam. Nou snickers en cola drinken zeker niet. 47 jaar. Nog nooit een partner gehad. Denkt dat er nu zat vrouwen voor hem klaar staan als hij de poort uitloopt.
Dat is het voltooid verleden tijdquote:
Jij krijgt een 10!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is het voltooid verleden tijd
"Ik streek de overhemden" verleden tijd
"Ik heb de overhemden gestreken" voltooid verleden tijd.
Echt, ik ben zo slecht in dat zinsontleden, Fuck de NL taal.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is het voltooid verleden tijd
"Ik streek de overhemden" verleden tijd
"Ik heb de overhemden gestreken" voltooid verleden tijd.
Zo KAN ik het niet goed volgen bedoel je?quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo slecht in dat zinsontleden, Fuck de NL taal.![]()
Regie ging van sas en bern naar een etende imi en nu weer terug bij sas en bern, zo ken ik het niet goed volgen he regie, nu mis ik stukjes in het gesprek.
Waarom verkeerd gehoord? Is toch goed mogelijk dat hij straaljagerpiloot is?quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:19 schreef Rhosyn het volgende:
Vader van Bern piloot van een straaljager..
Dat heb ik vast verkeerd gehoord en onthouden
Jawel..maar Bern noemde het anders. Wel piloot maar het soort vliegtuig weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom verkeerd gehoord? Is toch goed mogelijk dat hij straaljagerpiloot is?
Ik ook hoor.. soms lees ik iets terug van wat ik heb getikt en dan klopt van de zinsbouw nietsquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt, ik ben zo slecht in dat zinsontleden, Fuck de NL taal.![]()
Regie ging van sas en bern naar een etende imi en nu weer terug bij sas en bern, zo ken ik het niet goed volgen he regie, nu mis ik stukjes in het gesprek.
Zeker als je snel iets wil tikken hier, ik dan toch, zodat ik het niet weer vergeet, gaat het wel eens fout.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. soms lees ik iets terug van wat ik heb getikt en dan klopt van de zinsbouw niets![]()
Ach ja.. als ze me maar begrijpen dan vind ik het wel goed![]()
Het lijkt toch dat Ima best zenuwachtig is..
We begrijpen je goed hoor.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. soms lees ik iets terug van wat ik heb getikt en dan klopt van de zinsbouw niets![]()
Ach ja.. als ze me maar begrijpen dan vind ik het wel goed![]()
Het lijkt toch dat Ima best zenuwachtig is..
Van wat ik heb begrepen is vader Berend een leraar voor kinderen met een handicap, oprichter van Orange Tibet, Judoleraar en DJ Club Vinyl.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom verkeerd gehoord? Is toch goed mogelijk dat hij straaljagerpiloot is?
Het ging over opa’s.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is vader Berend een leraar voor kinderen met een handicap, oprichter van Orange Tibet, Judoleraar en DJ Club Vinyl.
Vreemd dat men dan opeens denkt dat hij piloot is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is vader Berend een leraar voor kinderen met een handicap, oprichter van Orange Tibet, Judoleraar en DJ Club Vinyl.
ging over zijn opaquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd dat men dan opeens denkt dat hij piloot is.
In de tv uitzending had hij een t-shirtje aan met de tekst: zachte Bern. Vond ik wel origineel.quote:
Daar zie ik hem nu in....quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de tv uitzending had hij een t-shirtje aan met de tekst: zachte Bern. Vond ik wel origineel.
Loopt hij regelmatig mee in het rond.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In de tv uitzending had hij een t-shirtje aan met de tekst: zachte Bern. Vond ik wel origineel.
Middagquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kan je zien wat een droeftoeter die Bern is met zo een tekst op je shirt te gaan lopen. Sorry pffffquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, geen idee.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middagdat is toch een van de shirts die zijn moeder voor hem gekocht heeft en die hij voor spellen e.d. gebruikt???
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middagdat is toch een van de shirts die zijn moeder voor hem gekocht heeft en die hij voor spellen e.d. gebruikt???
geen idee, lees hier dat Imadingedingeding het zal worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het vandaag niet zo gevolgd, zijn er nog mensen die gewisseld zijn van voorkeur voor manager???
Het schijnt nu 6 tegen 6 te gaan worden maar omdat de manager mag beslissen is het nog niet bekend. Gaat zo beslist worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef xsaskiax het volgende:
Ik heb het vandaag niet zo gevolgd, zijn er nog mensen die gewisseld zijn van voorkeur voor manager???
Ik kan de lol er wel van inzien.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Kan je zien wat een droeftoeter die Bern is met zo een tekst op je shirt te gaan lopen. Sorry pffff
Hoe oud is Bern, een jaar of 28.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.
Nee, dat was mijn mening maar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hierboven bedoelde dat er KUT op dat shirtje stond.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou je best gelijk in kunnen hebben, sorry heb ik het verkeerd onthouden!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ik dacht zijn vader, dat die die shirts heeft laten maken voor hem, daarom vind ik ze wel geinig. Want lief van zijn vader.
aha ze houden het voor de kijkers nog ff spannendquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het schijnt nu 6 tegen 6 te gaan worden maar omdat de manager mag beslissen is het nog niet bekend. Gaat zo beslist worden.
Bij een gelijke stand is het niet meer spannend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:52 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
aha ze houden het voor de kijkers nog ff spannend
Geen idee, maakt mij om ook niet uit als het over die shirts gaat.quote:
Zoiets dacht ik ook gehoord te hebben, dacht nog: als moeder zijnde moet je dan toch weten dat je je kind voor joker laat lopen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:55 schreef humpty het volgende:
Weet niet welk shirt maar zag hem eens met een shirt met tekst waarbij hij vertelde
dat zijn moeder die had gekocht...heb het onthouden omdat Sacha daar heel
spottend op reageerde
bern is 31quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij om ook niet uit als het over die shirts gaat.
Ik zou ook zoiets gedaan kunnen hebben voor mijn kinderen als die zoiets zouden gaan doen, wat hun leeftijd dan ook zou zijn.
Nou kom op regie, stemmen met die handel.
Gelukkig wisselde de regie snel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:00 schreef xsaskiax het volgende:
Dat gesmoes tussen Zoë en Babette.... alsjeblieft 1 van de 2 naar huis asap, ben het zo zat
ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmpf, toch vind ik het leuk en hem niet voor lul lopen met die shirts.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denken
Prima toch, ik moest er ff aan denken hoe mijn zoon zou reageren bij het zien van zo'n shirt (met die tekst).. denk niet dat ik hem er een plezier mee zou doenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
ik ben 71 en draag regelmatig schirt of hoodie met print van disney erop , zal mij een worst wezen wat andere daarvan denken
En zo is het.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan mis zijn , maar bij gelijke stand dacht ik nog een keer stemmen , dan weer gelijk beslist managerquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Benieuwd hoe Moraima straks gaat reageren als zij beslist dat Imi manager gaat worden. Want dat het een gelijke stand gaat worden moge al duidelijk zijn.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
Erik: bij het polsstokverspringen zitten best een aantal dames die ik best als friends with benefits zou willen hebben.
Daar had hij best wat fantasieën bij als die zo met dat paaltje tussen die beentjes geklemd de sprong namen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:04 schreef Harry het volgende:
Erik: bij het polsstokverspringen zitten een aantal dames die ik best als friends with benefits zou willen hebben.
Klopt. Zelfde als een shirt met software of doetje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Prima toch, ik moest er ff aan denken hoe mijn zoon zou reageren bij het zien van zo'n shirt (met die tekst).. denk niet dat ik hem er een plezier mee zou doen
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:05 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Klopt. Zelfde als een shirt met softy of doetje.
nee nee nee zeg nou niet zulke dingen alsjeblieft.....quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar had hij best wat fantasieën bij als die zo met dat paaltje tussen die beentjes geklemd de sprong namen...
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt waarschijnlijk een onzinnige speech, waar Moraima even aangeeft, hoe geweldig ze wel niet is geweest
Kloptquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
en dan gaan ze allemaal applaudiseren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:07 schreef utopia2.0 het volgende:
Komt waarschijnlijk een onzinnige speech, waar Moraima even aangeeft, hoe geweldig ze wel niet is geweest
Lijkt een soort van verplichting te wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:08 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan gaan ze allemaal applaudiseren.
Ikke ben klaar komt er nog achteraanquote:
go Bern!quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
Bern gebruikt speech om ze de les te lezen
neequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:12 schreef Judiwi het volgende:
Gaat Bern nu meeliften op het succes van Janet.
Apart dit...quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
Daar mee maakt hij alleen maar duidelijk hoe lui hijzelf is vind ik. En nooit iets gedaan heeft .quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Netjes van Bern, dat hij Janet nog even in het zonnetje zet
Ja nu durft hij wel ja anders heeftie het lef niet om iemand aan te spreken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:12 schreef spapaars het volgende:
Oww, dan zal dat het zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:13 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Daar mee maakt hij alleen maar duidelijk hoe lui hijzelf is vind ik. En nooit iets gedaan heeft .
Die zou ik maar vast pakken als ik hem was.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja nu durft hij wel ja anders heeftie het lef niet om iemand aan te spreken.
Ligt er al een zakdoek klaar voor als hij verliest die jankert
scherp juist op het randjequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
Dit kunnen vooral de bro's in hun zak steken.
Goede speech Bern.
Daarom wordt Ima het ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:15 schreef spapaars het volgende:
Dit kunnen vooral de bro's in hun zak steken.
Goede speech Bern.
Dwangbuisquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja nu durft hij wel ja anders heeftie het lef niet om iemand aan te spreken.
Ligt er al een zakdoek klaar voor als hij verliest die jankert
Wat Bern ook weet, vandaar dat hij wees op al het achterklap van een groep daar die alles wil bepalen.quote:
Dat deed hij goed.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:16 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel wat hebben die speech![]()
Hij weet ondertussen heus wel hoe de stemmen verdeeld zullen zijn en dat hij geen kans maakt.
Maar met deze speech kan hij toch wel even wat zeggen. En ze moeten verplicht naar hem luisteren
Gewoon zuur geneuzel van hem.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Bern ook weet, vandaar dat hij wees op al het achterklap van een groep daar die alles wil bepalen.
Jij snapt hetquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:16 schreef Verida het volgende:
Ik vind het wel wat hebben die speech![]()
Hij weet ondertussen heus wel hoe de stemmen verdeeld zullen zijn en dat hij geen kans maakt.
Maar met deze speech kan hij toch wel even wat zeggen. En ze moeten verplicht naar hem luisteren
Goeroe vind ik nou niet echt positief in deze...quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zegt dat ze de speech van Bern zo goed vond..... als een goeroe zegt ze.....
Goed dat ze nooit overdrijft
Nee, alles is al bepaald. Schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
Wat een drama queen die Berndat was nou echt een speech om zieltjes te winnen. Benieuwd of het zal helpen..
Ik eigenlijk niet zo. Heeft zich 10 maanden , onder, boven, rechts naast Rupert gelegen, gehangen, gezeten, gelopenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun het Ima wel. Het is een slimme jongen en is altijd netjes en correct geweest in programma. Heeft zich nooit laten verleiden om onzin uit te kramen.
Wat was volgens jou dan drama in de speech? Ik hoorde namelijk een oprechte welgemeende speech. Heel goed zelfsquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
Wat een drama queen die Berndat was nou echt een speech om zieltjes te winnen. Benieuwd of het zal helpen..
Juist, ben wel heel benieuwd naar wat Wendy nu gaat doen eigenlijkquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat Bern ook weet, vandaar dat hij wees op al het achterklap van een groep daar die alles wil bepalen.
Ik gun het Ima ook wel maar ik ben bang dat hij weinig kans krijgt om zelf manager te zijn met Rupie in zijn nek.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik gun het Ima wel. Het is een slimme jongen en is altijd netjes en correct geweest in programma. Heeft zich nooit laten verleiden om onzin uit te kramen.
Dat klopt allemaal wel, maar Ima is geen storend element. Je irriteert je niet aan hemquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Heeft zich 10 maanden , onder, boven, rechts naast Rupert gelegen, gehangen, gezeten, gelopen
Veel in bed gelegen en heeft weinig tot niets toegevoegd
die ligt onder de sloef=pantoffel van bepquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
De onderwerpen van Bern, als eerlijk en respect, zouden met name Marciano aan moeten spreken.
normaal op bern stemt wendyquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Juist, ben wel heel benieuwd naar wat Wendy nu gaat doen eigenlijk
Joh, ze zitten in een TV show.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij maakt wel tv, grote kans dat deze speech in de uitzending komt
En Isaac, ook k5 had dat door door vooral die 2 op de andere stream in beeld te brengenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Harry het volgende:
De onderwerpen van Bern, als eerlijk en respect, zouden met name Marciano aan moeten spreken.
Niet alleen Ruppie in zijn nek, vergeet Moraima ook niet. Maar zowel Bern als Ima zijn geschikt om manager te worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik gun het Ima ook wel maar ik ben bang dat hij weinig kans krijgt om zelf manager te zijn met Rupie in zijn nek.
iscaac kan er niet tegen als iemand de waarheid verteltquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac is heel boos op Bern, omdat hij over iemands rug zich profileert.
Ik dus wel, zodra hij zijn mond opentrekt. Vind het heel vermoeiend om naar hem te luisteren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt allemaal wel, maar Ima is geen storend element. Je irriteert je niet aan hem
Eens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
iscaac kan er niet tegen als iemand de waarheid vertelt
Eigenlijk wat Bern tien maanden heeft gedaan. Ja hij heeft een paar Pub “Disney” quizen gedaan maar verder ook niets toegevoegd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet zo. Heeft zich 10 maanden , onder, boven, rechts naast Rupert gelegen, gehangen, gezeten, gelopen
Veel in bed gelegen en heeft weinig tot niets toegevoegd
wendy op bern , las dat jasper op ima ging al geloof ik dat nog niet, tiano wil wel op bern stemmen maar durft nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
De grote vraag is, wat doen Jasper, Wendy en Marciano.
Zo zag ik dat dus niet, hij complimenteerde Janet juistquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:21 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac is heel boos op Bern, omdat hij over iemands rug zich profileert.
sorry wat heeft ima 10 maanden gedaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Bern tien maanden heeft gedaan. Ja hij heeft een paar Pub “Disney” quizen gedaan maar verder ook niets toegevoegd.
Over Imadiddin's rug, denk ik dat Isaac bedoeld.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zag ik dat dus niet, hij complimenteerde Janet juist
Jasper en Wendy gaan voor Bern en Marciano gaat voor Ima..quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:23 schreef Harry het volgende:
De grote vraag is, wat doen Jasper, Wendy en Marciano.
Wat heeft Ima toegevoegd?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk wat Bern tien maanden heeft gedaan. Ja hij heeft een paar Pub “Disney” quizen gedaan maar verder ook niets toegevoegd.
Ik denk dat Harry bedoelde dat hij haar noemde in zijn speech, en daarmee zich profileerde. Het gaat er niet om of zijn opmerkingen over haar positief of negatief waren.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zag ik dat dus niet, hij complimenteerde Janet juist
Hij zei ook dat dat Babs en dat kutkind warenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:26 schreef juul. het volgende:
Jappie licht Wendy in dat haar naam is genoemd om haar op de stip te zetten, Wendy gelooft het niet
Hetzelfde.. maar daar ging het niet over.quote:
Moet ook gebeuren, alle doelgroepen moeten worden bediend dus ook de heaumeau's.quote:
Het ging toch ook niet over Bern in eerste instantiequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hetzelfde.. maar daar ging het niet over.
Zal niet gebeuren denk ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:29 schreef cinsan het volgende:
wendy wees aub eens niet zo naief, trek je ogen open
gaat wel tegen hem gebruikt wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Bij Isaac is de boodschap van Bern wel aangekomen. Dat is al winst voor Bern.
Omdat Isaac de steek voelde.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Wendy vraagt zich af waarom Isaac net zo uit zijn plaat ging. Wendy verlaat de slaapkamer
En gaat Isaac vragen waarhij zo boos was
Hij vond die speech nergens op slaan
zijn ego heeft deuk gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac gaat ff uitleggen waarom hij boos werd.
Ik hoef het niet te horen want hij draait er toch om heen.
Volgens mij is hij gewoon pissig omdat hij zich aangesproken voelt.
Mooi tochquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:30 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac gaat ff uitleggen waarom hij boos werd.
Ik hoef het niet te horen want hij draait er toch om heen.
Volgens mij is hij gewoon pissig omdat hij zich aangesproken voelt.
En geen hand in eigen boezem steken, nee hoor ben je gekquote:
Zelfreflectie is velen vreemd daar.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En geen hand in eigen boezem steken, nee hoor ben je gek
Even slijmen met Wendyquote:
En vooral veel onzin uitkramen. Stoere praatquote:
Ze kunnen niet zoveel doen hoor. Ze zijn eigenlijk gewoon bang voor hemquote:
hoop dat wendy haar oren niet laat hangen van gemanipuleer van icequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
Isaac noemt Wendy een aantal keren "schat", en beweegt haar naar de keuze voor Imadiddin.
Eigenlijk zijn het allemaal kleuters en niemand schroomt om bij een ander een mes in de rug te steken. De prijzenpot komt nu wel heel dichtbij. Ze zijn allemaal, en niemand uitgezonderd bezig met het behalen van de eindstreep. De enige die nu zeker weet er tot de finale maand te zijn.. zijn Bern of Ima.quote:
Wat Bern mist is een vorm van agressie die net dat stukje meer kan geven en die bv Isaac en Marciano wel hebben.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen niet zoveel doen hoor. Ze zijn eigenlijk gewoon bang voor hemAls ze tegenover hem komen te staan bij een eliminatieproef hebben ze grote kans die te verliezen. Hij is fysiek en mentaal en qua algemene kennis best wel een sterke speler.
Volgens mij heeft hij zojuist op een slimme manier Wendy omgepraat om op Imadiddin te gaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En vooral veel onzin uitkramen. Stoere praat
quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:51 schreef xsaskiax het volgende:
We hebben het hier al zo vaak gehad over de vriendin, kids e.d. van Isaac..... en Zoë....
na dit gezien te hebben ben ik helemaal anti-Zoë geworden, laat die gast gewoon met rust!!!
Benieuwd of ze dat vanuit 'achter' nu eindelijk eens aan haar verstand gaan peuteren
(en Isaac, moedig haar op geen enkele manier aan)
Zo, ff gezegd (ze horen me toch niet..... jammer genoeg)
Het zwart/witte jurkje dat Zoë zo vaak draagt kwam me al bekend voor, het was dus eerst van Kim![]()
Jeffrey en Kim zijn bij de familie van Isaac geweest en zijn laaiend enthousiast over ze
en over anderen in de loodsmaar ze houden zich echt keurig!
Wendy is wel favoriet hoorLeuk stel en Jeffrey valt me erg mee en vind ik een leuke gast nu hij uit het spel is. In het spel vervloekte ik hem. Kim met haar gebleekte tanden, erg mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De grootste gladjakker en achterbaks figuur die er in zit \quote:
hoop van nietquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zojuist op een slimme manier Wendy omgepraat om op Imadiddin te gaan
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal kleuters en niemand schroomt om bij een ander een mes in de rug te steken. De prijzenpot komt nu wel heel dichtbij. Ze zijn allemaal, en niemand uitgezonderd bezig met het behalen van de eindstreep. De enige die nu zeker weet er tot de finale maand te zijn.. zijn Bern of Ima.
Bern kan dan nu denken een “mooie” speech te houden maar dat is ook alleen maar om zich safe te spelen.
Er is in het hele programma geen grotere zak hooi geweest en is er zo tussendoor geslopen. Nu denkt hij ook nog even slim te zijn om voor manager te gaan de laatste maand.
Ik mag hopen dat het hem niet lukt..
En terecht.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:39 schreef Harry het volgende:
Wendy zegt, dat ze van Isaac nieuwe inzichten heeft gekregen. En zal nu voor Imadiddin gaan is mijn inschatting.
Zou kunnen. Vooral nu Wendy te horen heeft gekregen dat ze door de Isaac groep gaat worden weg gestemd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zojuist op een slimme manier Wendy omgepraat om op Imadiddin te gaan
Ook met de stem van Wendy zal Bern niet winnen, de groep Isaac is groterquote:
Dan zou het gelijk zijn en dan moet Moraima uiteindelijk kiezen.. toch?quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook met de stem van Wendy zal Bern niet winnen, de groep Isaac is groter
Maar ze is wel om dat gaf ze net ook wel een beetje toe
Mirthe en Erik zijn geen personen die een ander een mes in zijn of haar rug zou steken. Babette en Isaac bijvoorbeeld, zijn het goede voorbeeld, die iemand juist wel een mes in de rug zou steken. Dus om in meervoud iets te formuleren vind ik te gemakkelijk. Bern speelt het misschien tactisch, maar hij heeft altijd geroepen, dat hij voor de titel manager zou gaan in de voorlaatste maand, dus niets nieuws.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het allemaal kleuters en niemand schroomt om bij een ander een mes in de rug te steken. De prijzenpot komt nu wel heel dichtbij. Ze zijn allemaal, en niemand uitgezonderd bezig met het behalen van de eindstreep. De enige die nu zeker weet er tot de finale maand te zijn.. zijn Bern of Ima.
Bern kan dan nu denken een “mooie” speech te houden maar dat is ook alleen maar om zich safe te spelen.
Er is in het hele programma geen grotere zak hooi geweest en is er zo tussendoor geslopen. Nu denkt hij ook nog even slim te zijn om voor manager te gaan de laatste maand.
Ik mag hopen dat het hem niet lukt..
Dan weet je ook al dat het Imi wordtquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan zou het gelijk zijn en dan moet Moraima uiteindelijk kiezen.. toch?
Isaac heeft de stem van Wendy niet nodig. Ook zonder de stem van Wendy, zal Ima manager gaan wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel of er moet nog iemand zijn die ineens anders stemt.. al zie ik dat niet gebeuren.quote:
sorry wendy is heel lief doet veel maar oh zo beinvloedbaarquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
#TeamWendy4TheWin is te goed van vertrouwenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
sorry wendy is heel lief doet veel maar oh zo beinvloedbaar
te laatquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:46 schreef Giggio het volgende:
[..]
#TeamWendy4TheWin is te goed van vertrouwen
hoop dat ze op tijd wakker wordt
Weet ik, maar daarom lult hij haar wel heel subtiel omquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Isaac heeft de stem van Wendy niet nodig. Ook zonder de stem van Wendy, zal Ima manager gaan worden
Jaloers op Babettequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:44 schreef Varen het volgende:
Wendy is jaloers op Babette, omdat ze Marciano leuk vindt?? Volgens Babette en Marciano
Nee, ik ook niet. Ze hebben al die tijd gezegd niemand anders dan team isaac/babette aan de 'macht'quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel of er moet nog iemand zijn die ineens anders stemt.. al zie ik dat niet gebeuren.
Zum kotzenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Het denigrerende van Babette over Wendy..... als IK me verplaats in haar schoentjes (dat verkleinwoordje bleh!!)
Voor haar eigen positie is het denk ik nu slimmer om nog een keer met die groep mee te stemmen anders geeft ze hun een vrijbrief haar op de stip te zetten en iedereen zou het begrijpen dat ze een 'overloper' op de stip etten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat mens moet er z.s.m. uit en ze mag zowie gelijk meenemenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
Het denigrerende van Babette over Wendy..... als IK me verplaats in haar schoentjes (dat verkleinwoordje bleh!!)
We gaan het zo meemaken. De geprezen Wendy hier is er naïef genoeg voor om erin te trappenquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarom lult hij haar wel heel subtiel om
Dat zien we pas in de uitzending.quote:Op woensdag 5 juli 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We gaan het zo meemaken. De geprezen Wendy hier is er naïef genoeg voor om erin te trappen
Zeker Wendy is te goed van vertrouwen helaas. Dat zie je wel richting Babettequote:Op woensdag 5 juli 2023 13:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
We gaan het zo meemaken. De geprezen Wendy hier is er naïef genoeg voor om erin te trappen
Als het een gelijke stand gaat worden, dan weet je eigenlijk al waar Wendy haar stem naar toe is gegaanquote:
dat maakt niet meer uit volgens mij. Op het moment dat ze "in eigen vlees" moeten gaan snijden is Wendy sowieso de pineutquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor haar eigen positie is het denk ik nu slimmer om nog een keer met die groep mee te stemmen anders geeft ze hun een vrijbrief haar op de stip te zetten en iedereen zou het begrijpen dat ze een 'overloper' op de stip etten.
bernquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het een gelijke stand gaat worden, dan weet je eigenlijk al waar Wendy haar stem naar toe is gegaan
Weinig leuk aan, dan weet je de uitslag ook al dan wordt het imaplakdingquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
nog even 6 tegen 6 stemmen voor de leuk
Ghghghghgquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig leuk aan, dan weet je de uitslag ook al dan wordt het imaplakding
Er staan alleen de foto's van de kandidaten op het schermquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:54 schreef Varen het volgende:
[..]
Leek wel zo. Of de foto's van Immi en Bern zitten naast elkaar?
Dus tochquote:
Sasha kan ik verstaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:56 schreef lojanda het volgende:
Wie het ook wordt, het is beiden k.u.t![]()
Of we zien de komende maand Sasha aan het roer of Rupert.. Bern en Ima zijn gewoon dan hun volgelingen.
Dat zou dan ook echt het enige verschil makenquote:
Ik hoop dat hij een vrijstelling wint alleen om die andere groep een hak te zettenquote:
Graaft haar eigen grafquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:58 schreef cinsan het volgende:
en wendy niet haar eigen gang gegaan zich laten omlullen door ice , dom . dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |