quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:17 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het waait te hard voor een roseetje, wel een lekker zeilweertje.
Het andere tegengeluid was:quote:
Zag 'm ook al voorbijkomen. Zo intens vermoeiend dit soort mensenquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het andere tegengeluid was:
[ twitter ]
Als dat geen bewijs voor klimaatverandering is, dan weet ik het niet meer
Ik ben al schijnbaar eerder geblokkeerd door deze man, zegt wel genoeg denk ik. Van die oude lui die de hele dag boos zijn op twitter, op van alles en nog wat.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wtfquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ twitter ]
quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:11 schreef Drass het volgende:
Die verhalen dat 50 procent van de passagiers in vliegtuigen heeft moeten nekken tijdens de landing op Schiphol
Dat is toch gewoon een troll-account johquote:Op woensdag 5 juli 2023 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zag 'm ook al voorbijkomen. Zo intens vermoeiend dit soort mensen
Op1?quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Toerist boos op storm Poly: 'Had treinkaartje al gekocht'
https://www.telegraaf.nl/(...)inkaartje-al-gekocht
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Als je het filmpje bekijkt is de toerist nog best vrolijk en zeker niet boosquote:Op woensdag 5 juli 2023 17:48 schreef Zipportal het volgende:
Toerist boos op storm Poly: 'Had treinkaartje al gekocht'
https://www.telegraaf.nl/(...)inkaartje-al-gekocht
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Onderzoeker Guus is vast heel slim met zijn IQ van 5.quote:Op woensdag 5 juli 2023 16:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gelukkig wel. Morgen eerst maar eens de tuin gaan repareren, heeft de nodige schade opgelopen door de storm.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:13 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen gaat gelukkig de zomer weer verder.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 19:51 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat het allemaal wel mee gaat vallen.
Lekker gewerkt pik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 18:17 schreef R-woud93 het volgende:
Hele dag stormschade staan zagen, wat een bende hier
Heldquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:17 schreef R-woud93 het volgende:
Hele dag stormschade staan zagen, wat een bende hier
Er hoeft eigenlijk helemaal geen overgang te zijn. Mag van mij zo weer een maand droog blijven met zo'n hogedrukgebied als in juni. 24-28 graden, zon en lage LV. Helemaal prima was dat. Keer leuk om te zien en volgen zo'n storm, maar nog zo'n herfstdag in de zomer hoeft van mij niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:04 schreef Kriegel het volgende:
En vanuit deze ontzettende herfstdag zit je over een paar dagen opeens weer in je korte broek en hempje te puffen met 30+ graden! Het kan ook gewoon nooit eens normaal hè met die overgangen.
Waarom eigenlijk? Dat is helemaal niet goed, je zag hoe hard de boel weer begon te verdrogen ondanks het natte voorjaar. Prima dat je 24-28 wil, maar eens per week een paar buien vind ik wel wenselijk. Voor het groen, de watervoorziening, de beestjes, een gebrek aan branden...quote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Mag van mij zo weer een maand droog blijven met zo'n hogedrukgebied als in juni.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |