Dan hebben we ook zonder dat Amsterdam en nare omstreken kapot gaat. Deert weinig.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel mensen met een zachte G hebben een harde L nu.
wef complotquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:04 schreef DonDruiper het volgende:
HET IS MOMENTEEL LEVENSGEVAARLIJK OP STRAAT.
BLIJF BINNEN!
Had je ook kunnen zeggen had ik genoeg van mezelf dat ik in dit weer ga wandelenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je genoeg van dat kutbeest dat je in dergelijk weer ermee gaat wandelen of wat
Gewoon de teckel het werk laten doen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:00 schreef Olga het volgende:
Even net een rondje gemaakt met de logeerteckel. Twee bomen omgewaaid en er lag een grote tak op de weg dus die, als goed burger () maar weggehaald
Ondiepe worteltjes zeg.quote:
* MadMaster leeft nog en ruimt wat losgerukte struiken op...quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi dat de hoofdstad vol wordt getroffen
Tech wel redelijk sterk zo'n mini. Het dak is niet helemaal plat gegaan!quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lig voor de schutting bruur anders gaat ie eraan
DoOr De DrOoGtE kAn HeT wAtEr NiEt WeGlOpEnquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
Voordeel is wel dat we voorlopig even een paar weken verlost zijn van de droogte.
Was een aanrijding eerderquote:
Ik kom er meerdere tegen jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat dit een grapje is, maar je hebt ook van die ultradomme mensen op social media die dit daadwerkelijk menen
"Eerste zeer zware zomerstorm sinds begin van de metingen"...."men is niks meer gewend!1!1"
Die paal waar de tram tegenaanzit zal ook wel een rol spelen in de schade.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was een aanrijding eerder
https://www.at5.nl/artike(...)aanrijding-met-busje
Wel een behoorlijk heftige aanrijding aangezien de voorkant van de tram compleet vermorzeld is.
Wat een leuk meiske!quote:
Ja en 150 km/u zoals vandaag is meer dan windkracht 13 (als het zou doortellen)... Echt mensen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kom er meerdere tegen ja![]()
[ twitter ]
Dat zijn windstoten. Die tellen niet mee. De windkracht is het gemiddelde van 10 minuten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja en 150 km/u zoals vandaag is meer dan windkracht 13 (als het zou doortellen)... Echt mensen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |