Dan hebben we ook zonder dat Amsterdam en nare omstreken kapot gaat. Deert weinig.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Veel mensen met een zachte G hebben een harde L nu.
wef complotquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:04 schreef DonDruiper het volgende:
HET IS MOMENTEEL LEVENSGEVAARLIJK OP STRAAT.
BLIJF BINNEN!
Had je ook kunnen zeggen had ik genoeg van mezelf dat ik in dit weer ga wandelenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Had je genoeg van dat kutbeest dat je in dergelijk weer ermee gaat wandelen of wat
Gewoon de teckel het werk laten doen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:00 schreef Olga het volgende:
Even net een rondje gemaakt met de logeerteckel. Twee bomen omgewaaid en er lag een grote tak op de weg dus die, als goed burger () maar weggehaald
Ondiepe worteltjes zeg.quote:
* MadMaster leeft nog en ruimt wat losgerukte struiken op...quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg mooi dat de hoofdstad vol wordt getroffen
Tech wel redelijk sterk zo'n mini. Het dak is niet helemaal plat gegaan!quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
lig voor de schutting bruur anders gaat ie eraan
DoOr De DrOoGtE kAn HeT wAtEr NiEt WeGlOpEnquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:13 schreef Haags het volgende:
Voordeel is wel dat we voorlopig even een paar weken verlost zijn van de droogte.
Was een aanrijding eerderquote:
Ik kom er meerdere tegen jaquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik snap dat dit een grapje is, maar je hebt ook van die ultradomme mensen op social media die dit daadwerkelijk menen
"Eerste zeer zware zomerstorm sinds begin van de metingen"...."men is niks meer gewend!1!1"
Die paal waar de tram tegenaanzit zal ook wel een rol spelen in de schade.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was een aanrijding eerder
https://www.at5.nl/artike(...)aanrijding-met-busje
Wel een behoorlijk heftige aanrijding aangezien de voorkant van de tram compleet vermorzeld is.
Wat een leuk meiske!quote:
Ja en 150 km/u zoals vandaag is meer dan windkracht 13 (als het zou doortellen)... Echt mensen...quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik kom er meerdere tegen ja![]()
[ twitter ]
Dat zijn windstoten. Die tellen niet mee. De windkracht is het gemiddelde van 10 minuten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja en 150 km/u zoals vandaag is meer dan windkracht 13 (als het zou doortellen)... Echt mensen...
Die hele stad is al jaren ontspoord!quote:
Hoe wordt het gemeten dan?quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zijn windstoten. Die tellen niet mee. De windkracht is het gemiddelde van 10 minuten.
Ook al zegt de data het niet bij Gerda was het vroeger bijna elke dag windkracht 13 af en toe windkracht 15 waarschijnlijk.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat zijn windstoten. Die tellen niet mee. De windkracht is het gemiddelde van 10 minuten.
Ja, meerdere modellen zaten met 120 km/h + de laatste dagen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:20 schreef Tijn het volgende:
Was dit voorspeld? Ik ben echt compleet verbaasd dat het opeens code rood is met een NL-Alert en alles.
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jezus.. heel Amsterdam valt uit elkaar bij een zuchtje wind..
Dat Limbuaaaghs. Vreselijk is 't.quote:
Dat was hier net ook echt. Vrijwel windstil een tijdje, ik dacht echt dat het voorbij was. Maar neequote:Op woensdag 5 juli 2023 10:19 schreef xzaz het volgende:
Mooi om te zien dat het in 't oog heel rustig is: https://www.windy.com/?53.134,6.262,9
2 dagenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:20 schreef Tijn het volgende:
Was dit voorspeld? Ik ben echt compleet verbaasd dat het opeens code rood is met een NL-Alert en alles.
Het is ongekendquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoge bomen vangen veel wind.
Maar inmiddels is de storm hier een stuk afgenomen en staat de boom hier vlakbij, waarvan ik hoopte dat 'ie eindelijk om zou donderen, nog overeind.
Wel onder een hoek van 60 graden, maar hij staat...
[ afbeelding ]
Was het ook niet eerder een buiencomplex en geen depressie zoals vandaag? Tenminste dat zegt Wikipedia en dit bericht:quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja en 150 km/u zoals vandaag is meer dan windkracht 13 (als het zou doortellen)... Echt mensen...
Hoewel windstoten en langdurige wind wel verschillend zijn natuurlijk.
Tsja normaal hield ik tags in de gaten via de search maar het werkt maar half (of niet) allemaal de laatste tijd .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |