SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeeeel apart.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:09 schreef Harry het volgende:
Wendy zien we ineens in beeld. Zij gaat naar de wc.
Ik zou onmogelijk met Babette samen kunnen leven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:24 schreef Harry het volgende:
Ze praten nu, in de keuken, over Mirthe. Babette vraagt zich af wie met haar kan samenleven.
Marciano denkt dat Mirthe "echt zo is" , zo verward als ze deed met het vragen stellen bij de laatste opdracht.
Nu over een evenement met rolschaatsen voor zaterdag. Babette zegt dat 80,- p.p. kost.
doet ze ook ze stemt op bern , goed dat ze zich losweekt van groep bep en coquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in vandaag... ik hoop dat Wendy een goede beslissing neemt een voor zichzelf kiest..
Ik vind het ook best wel jammer .. team Isaac staat al te lang aan het roer..quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:23 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vandaag de dag dat bern net niet manager word,spijtig had hem graag manager zien worden
en dan die uitspraken van lul bep en tiano , als wendy op bern stemt vliegt ze op de stip![]()
![]()
![]()
nee geen verandering qwa stemmen , bern heeft 1 a 2 stemmen te kort, hij gaat wel spech geven waar sas al de scherpe randjes heeft afgehaaldquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteravond niet gekeken, weet dus ook niet of er veranderingen zijn in stemgedrag..
Niet zo spannend denk ik, Immi gaat het worden, is goed voor de buitenwereld dat hij ook manager is geweest in de loodsquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
Vandaag de dag des oordeels.... lijkt wel een of andere enge cliffhanger...
Nou ja wie weet..
Dan kan je de streams beter uitzetten het is de laatste tijd een en al Babette wat ze laten zien en horenquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:24 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb vandaag geen zin in roddel en achterklap van Babette dus die ga ik zoveel mogelijk muten vandaag...
kan hij ook op zijn cv zetten , heeft kenzy ook gedaanquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo spannend denk ik, Immi gaat het worden, is goed voor de buitenwereld dat hij ook manager is geweest in de loods
Ja, dat is het ook had echt gehoopt op een keer iemand van het andere kamp als manager.quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het ook best wel jammer .. team Isaac staat al te lang aan het roer..
Jeetje dat is echt jammer, nou ben benieuwd..quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee geen verandering qwa stemmen , bern heeft 1 a 2 stemmen te kort, hij gaat wel spech geven waar sas al de scherpe randjes heeft afgehaald
Nee het gaat geen verrassing worden... jaja staat zo lekker op CV haha..quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet zo spannend denk ik, Immi gaat het worden, is goed voor de buitenwereld dat hij ook manager is geweest in de loods
Dan pak ik gewoon een andere stream haha...neej niet best, ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee....de ergenis wordt groot..quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je de streams beter uitzetten het is de laatste tijd een en al Babette wat ze laten zien en horen
Ze staat er niet goed op op deze manier
Ik moest zo lachen toen ik dat hoorde en ook van Babette Imi is al die tijd stil geweest nu is het de laatste kans dat hij zich kan laten zien/horenquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:17 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee het gaat geen verrassing worden... jaja staat zo lekker op CV haha..
Of er voor en Imi er nog even snel uitwerkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
hoop na managerverkiezing , eli er achteraan
Dan pak ik gewoon een andere stream haha...neej niet best, ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee....de ergenis wordt groot..quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je de streams beter uitzetten het is de laatste tijd een en al Babette wat ze laten zien en horen
Ze staat er niet goed op op deze manier
Ja de idioterie gewoon, nu kan Imi zich laten horen... had hij 10 maanden geleden mee moeten beginnen.. dan heb je het niet goed voor elkaar als je op je cv zet dat je manager bent geweest bij EJVJL...quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen ik dat hoorde en ook van Babette Imi is al die tijd stil geweest nu is het de laatste kans dat hij zich kan laten zien/horen
Jeahhh het vooruitzicht alleen al..quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:32 schreef engine het volgende:
Komende maand..
Stream 1: onverstaanbaar gelul op kantoor
Stream 2: bla bla bla met Babette
Op naar de finale
vrees dat dit niet gaat gebeurenquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:40 schreef engine het volgende:
[..]
Of er voor en Imi er nog even snel uitwerken
tussen 16 en 19 uur komen de boodschappen zegde icequote:Op woensdag 5 juli 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
Ooo d'r is natuurijk geen ontbijt....de boodschappen komen zeker vanavond pas..
Oké...quote:Op woensdag 5 juli 2023 07:52 schreef cinsan het volgende:
[..]
tussen 16 en 19 uur komen de boodschappen zegde ice
Je vergeet kaarten en sporten tussen doorquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:32 schreef engine het volgende:
Komende maand..
Stream 1: onverstaanbaar gelul op kantoor
Stream 2: bla bla bla met Babette
Op naar de finale
Die hangt er al een tijdje hoor...quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:08 schreef Dotteke het volgende:
Zie nu net dat ze een ventilator boven in de loods hebben hangen die staat volop te draaien
Kan je nagaan, ik heb vaak de streams wel aan maar luister alleen.quote:
wendy en sas koken vandaagquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Ze gaan vanavond paella eten .. ben benieuwd wie dat klaar gaat maken... want paella maak je niet zomaar... dat is best een dingetje..
Hoelaat komen de boodschappenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Ze gaan vanavond paella eten .. ben benieuwd wie dat klaar gaat maken... want paella maak je niet zomaar... dat is best een dingetje..
Ooh dan komt dat waarschijnlijk wel goed... het gaat om het laagje... van de paella... hahaquote:
quote:
Tnx...ik ga kijken vanavondquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoorde tussen 16.00 en 19.00 uur..
hier ook veel wind en regenquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:43 schreef Frummelie het volgende:
Zo de knetters het komt daar ook met bakken uit de lucht...💦💦
quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
En voor de mensen die het zo vreselijk vinden dat we het over Erik z'n vieze gewoontes hebben... mooi doorscrollen....![]()
Want het is weer neusvreettijd...
Hier in Friesland ook...het stormt...quote:
Daar is niks mis mee...quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:44 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen dat de torso van Ice geen pijn aan de ogen doet
Nu nog ff het dak van de loodsquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef tonja het volgende:
Dat is snel gegaan, het zeil van het zwembad is er nu compleet vanaf.
Kussens die nog buiten lagen drijfnatquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef tonja het volgende:
Dat is snel gegaan, het zeil van het zwembad is er nu compleet vanaf.
Hier code Rose........ oh wacht Rood bedoel ikquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:57 schreef Rhosyn het volgende:
^^ Goedemorgen![]()
Code oranje hier. Klereherrie.![]()
Waarom hoor ik geen lawaai in de loods.![]()
Ik keek net...jaaa daar ook noodweer
Ja hier nu ook, ze stapte er met jurk in, zag hem nog netquote:
Was het geen nachtjapon Dot...quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier nu ook, ze stapte er met jurk in, zag hem nog net
kan het het was een lange zwarte jurk met een leuk achterstuk had haar er nog nooit in gezienquote:
Zoiets als: Waarschuw je even als je boven bent?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac liep daarnet door de loods voorbij Erik die op de bank zit met een boek en een vinger draaiend in zijn neus.
Ik zou er wat van gezegd hebben.
Iets van: ga je lekker? En als hij bijdehand zou reageren dan zeg ik dat ik hem een viespeuk vind.
Doe je ding ergens waar mensen je niet kunnen zien. Jah!!
![]()
ik al 3 keer alert gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef tonja het volgende:
Ik krijg net een NL-alert vanwege extreme weersomstandigheden in Noord-Holland
Was maar een geintje...ik zat te wachten tot ze de jurk weer aan ging trekken maar jurkje kwam niet...quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
O
[..]
kan het het was een lange zwarte jurk met een leuk achterstuk had haar er nog nooit in gezien
Kan ook een nachtjapon zijn, dan had ze een leuke nachtjapon aan
Ja dat en haal gelijk die vliezen van de bank..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:05 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac liep daarnet door de loods voorbij Erik die op de bank zit met een boek en een vinger draaiend in zijn neus.
Ik zou er wat van gezegd hebben.
Iets van: ga je lekker? En als hij bijdehand zou reageren dan zeg ik dat ik hem een viespeuk vind.
Doe je ding ergens waar mensen je niet kunnen zien. Jah!!
![]()
Hier ook in de IJmond, schrok me de T....quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef tonja het volgende:
Erik weet hoe diep hij kan gaan…quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:06 schreef tonja het volgende:
[..]
Zoiets als: Waarschuw je even als je boven bent?
Daar was Isaac druk mee gisteren...quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zag dat iemand de kookplaat met een vies doekje heeft schoon gemaakt. Je ziet de vegen.![]()
Is Janet weer terug?
helemaal off topic, maar er staan dus twee spelfouten in dat alert. Je zou toch denken dat daar even zorgvuldig naar gekeken wordtquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:07 schreef tonja het volgende:
Gooit het weer in het zwembad, heldere lichten ook.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:15 schreef tonja het volgende:
Ja, je kan dat opblaas ding vastknopen, of je laat het leeg lopen...
Met een gewichtje eraan. Gaat 'm niet worden denk ik.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:16 schreef espri het volgende:
[..]
Gooit het weer in het zwembad, heldere lichten ook.
Oh echt?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef tonja het volgende:
[..]
Met een gewichtje eraan. Gaat 'm niet worden denk ik.
Tsja, dat zou mij nooit gebeuren!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:23 schreef Chanel5 het volgende:
Matras van dat lounchbed helemaal de kloten, zeiknat
daar niet, zo kopen alles voor gesneden en bijna gebakken en mssch wel kant en klaar en dan vernachelen ze hetquote:Op woensdag 5 juli 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Er zit al een gewicht aan 1 van de handvatten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:21 schreef Rhosyn het volgende:
Isaac bindt het touw om de staart. Dat schuift er toch af dan?
Er zitten handvaten aan dat opblaasding. Lijkt mij handiger.
Oh..er zit een gewicht van 15 kilo aan.
Dat is dus niet genoeg want Isaac gaat nog een gewicht halen.
Zo'n sportkegel ding waar je mee moet zwaaien oid
vannacht Babette toch eitjes bakken er staat ook veel afwas, dat deed Janet altijd wel weg werken en nu wordt t opgestapeldquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Daar was Isaac druk mee gisteren...
eitjes die op wonderbaarlijke wijze ineens tevoorschijn kwamen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vannacht Babette toch eitjes bakken er staat ook veel afwas, dat deed Janet altijd wel weg werken en nu wordt t opgestapeld
Ooh ja dat kan ook Babette haar werk geweest zijn...quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:26 schreef schizolientje het volgende:
[..]
vannacht Babette toch eitjes bakken er staat ook veel afwas, dat deed Janet altijd wel weg werken en nu wordt t opgestapeld
Yep.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
eitjes die op wonderbaarlijke wijze ineens tevoorschijn kwamen.
Die had Babette gekocht van haar eigen geld..quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
tja dat krijg je als je thuis nooit wat hoefde te doen en later poetsvrouwtjes had zoals ze die noemde EN niet kan koken. Rommel en vies dus in de keuken nuquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh ja dat kan ook Babette haar werk geweest zijn...
ik wil ook wel zo'n bonus van 500 euro die je tig keer kunt uitgevenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep.
Persoonlijke boodschappen betaald door Isaac en/of Babette.
Kwam gisteren binnen. Eieren, kwark etc.
Isaac en Marciano hebben ook dat soort dingen in voorraad op de slaapkamer. en yoghurt in de vriezer enz In de slaapkamers staan er bij meer voorradenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die delen ze dan ook niet met iedereenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Isaac en Marciano hebben ook dat soort dingen in voorraad op de slaapkamer. en yoghurt in de vriezer enz In de slaapkamers staan er bij meer voorraden
Yoghurt in de vriezer....quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:32 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Isaac en Marciano hebben ook dat soort dingen in voorraad op de slaapkamer. en yoghurt in de vriezer enz In de slaapkamers staan er bij meer voorraden
Gisteren zei Marciano nog over iemand die iets aan de groep had gegeven voor het eten en die het terug wil: geven doe je uit je hart en lenen niet.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die delen ze dan ook niet met iedereen
Of je zet het even binnen. Of in de kas kan ook nogquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:15 schreef tonja het volgende:
Ja, je kan dat opblaas ding vastknopen, of je laat het leeg lopen...
zeker niet en dan vindt ik bv eieren bakken eigenlijk een soort a sociaal als jij die wel hebt en je medebewoners niets hebben, dat ruik je ook nog eens door de hele tent. En dan niet delen vind ik helemaal a sociaal. Maar er zijn er ook een paar heel a sociaalquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Die delen ze dan ook niet met iedereen
ja, gister zag je Isaac daar zo n pot in verstoppen, die rent altijd rond en zet dan dingen weg. En heeft hij wel eens iets gesponsord of iets geschonken aan iemand ??quote:
hij heeft ooit wat tabak uitgedeeld, toen er nog veel mensen rooktenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:56 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ja, gister zag je Isaac daar zo n pot in verstoppen, die rent altijd rond en zet dan dingen weg. En heeft hij wel eens iets gesponsord of iets geschonken aan iemand ??
Verdeel en heers tactiek. Slimme jongen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:58 schreef Verida het volgende:
h
[..]
hij heeft ooit wat tabak uitgedeeld, toen er nog veel mensen rookten
dat is waar, hij speelt het spel al vanaf het begin. Alleen dat akkefietje met Jeff, dat duwen op de trap, heeft hem haast de kop gekost.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Verdeel en heers tactiek. Slimme jongen.
Geleend.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:58 schreef Verida het volgende:
h
[..]
hij heeft ooit wat tabak uitgedeeld, toen er nog veel mensen rookten
Geleend zelfsquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geleend.
Sigaretten ( pakje) heeft ie aan Jeff gegeven.
Zum kotzen!!quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:06 schreef schizolientje het volgende:
oh gottregot Babette gaat uitzoeken waarom Marciano aan de linkerkant ziek is geworden en waarom en blblblblblblblbaaaaaaaaaaa Zij is wonderbaarlijk genezen van epilepsie
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:08 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha en Jasper nemen koffie mee naar buiten.
Lijkt mij niet slim.
Slappe lauwe koffie
Dat was niet Isaac, maar Marciano.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is waar, hij speelt het spel al vanaf het begin. Alleen dat akkefietje met Jeff, dat duwen op de trap, heeft hem haast de kop gekost.
Ik had vanaf het begin al een sterke antipathie tegen Babs, dat is eigenlijk alleen maar erger geworden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
Babbel kan niet tegen pijn en is er bang voor.
Ze had een keer hele erge pijn en toen is se flauwgevallen "gewoon omdat haar lichaam haar dan beschermd tegen de pijn.( egg waar hoor, G)
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Met andere woorden mensen fie epilepsie hebben is hun eigenschuld want die willen niet hard genoeg dat het weggaat?@?!
Hier net zo had haar allang doorquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:11 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik had vanaf het begin al een sterke antipathie tegen Babs, dat is eigenlijk alleen maar erger geworden.
Nah..dat wordt een hotel of een centerpark huis.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:15 schreef schizolientje het volgende:
als nu het dak van de loods er af waait moeten ze naar huis. Ook sensatie
Jobabbelquote:
Vind ze vreselijk samen de hele dag dat geplakquote:
Ik zou helemaal gek worden van Rupi die dequote:Op woensdag 5 juli 2023 10:36 schreef tonja het volgende:
[..]
Jah, stelletjes zijn per definitie niet leuk in een rls.
Ik denk dat ik niet genoeg kijk om me daaraan te storen, maar ik snap je ergernisquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden van Rupi die de
hele dag aan je loopt te plukken,friemelen,aaien en kussen ....
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:45 schreef spapaars het volgende:
Jammer dat er geen verdienopdracht in zit.
Had graag iets gezien met ballonnen in de tuin.
Waarschijnlijk wel...of Zoé moet gek gaan doen of Morri op de verkeerde drukkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:44 schreef Harry het volgende:
Wordt dit de stemming voor de nieuwe manager?
Imadiddin: Isaac, Marciano, Rupert, Zoe, Babette, Moraima
Bern: Sasha, Erik, Mirthe, Eunice, Jasper en Wendy?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:44 schreef Harry het volgende:
twijfel aan eunice'bij gelijke stand moet morrie kiezen ...................word het imaquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:44 schreef Harry het volgende:
Ohw, dat is wel geinig.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:54 schreef Rhosyn het volgende:
Ruzietje tussen Babette en Marciano..
En weg beeld.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Babette: ORAKEL MEDIUM ALLESWETER, HET GAAT MAAT DOOR Ik heb t gevonden op google Het schijnt dus gewoon een ziekte te zijn: de ‘can’t stop talking disease.’ En we kennen allemaal wel iemand die hieraan ‘lijdt.’ Van die mensen die gewoon niet stoppen met praten, nooit. Die zodra ze je zien beginnen te ratelen, over zichzelf vaak of over wat ze allemaal zien of ruiken of gister hebben gedaan en morgen gaan doen vol ‘hehe, nou daar ziten we dan’ op dat ENE moment dat het heel even stil valt. En jij opgelucht ademhaalt en heeeeeel even denkt dat je misschien zelf ook nog iets gaat zeggen of mededelen –al ben je eigenlijk de uitputting al nabij van al dat gel*l- maar welnee: de praatgrage is alweer bezig. Van je ‘nou, dus ik zeg, dus zij zegt, en ik dacht, maar toen zei hij…’ etc. ik ken niemand die zo is maar t is de moeite waard om te lezen
https://www.mynd.nu/omgaa(...)-dit-zijn-supertips/
Babette: ORAKEL MEDIUM ALLESWETER, HET GAAT MAAT DOOR Ik heb t gevonden op google Het schijnt dus gewoon een ziekte te zijn: de ‘can’t stop talking disease.’ En we kennen allemaal wel iemand die hieraan ‘lijdt.’ Van die mensen die gewoon niet stoppen met praten, nooit. Die zodra ze je zien beginnen te ratelen, over zichzelf vaak of over wat ze allemaal zien of ruiken of gister hebben gedaan en morgen gaan doen vol ‘hehe, nou daar ziten we dan’ op dat ENE moment dat het heel even stil valt. En jij opgelucht ademhaalt en heeeeeel even denkt dat je misschien zelf ook nog iets gaat zeggen of mededelen –al ben je eigenlijk de uitputting al nabij van al dat gel*l- maar welnee: de praatgrage is alweer bezig. Van je ‘nou, dus ik zeg, dus zij zegt, en ik dacht, maar toen zei hij…’ etc. ik ken niemand die zo is maar t is de moeite waard om te lezen
jef niet jwquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:01 schreef Judiwi het volgende:
Vandaag manager verkiezing. JW werd direct erna geëlimineerd.
Jeff ging meteen na de aanstelling van Moraima weg door een eliminatiequote:Op woensdag 5 juli 2023 11:01 schreef Judiwi het volgende:
Vandaag manager verkiezing. JW werd direct erna geëlimineerd.
mag vandaag ook gebeuren en dan zoe of morrie eruitquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En Jeff ging meteen na de aanstelling van Moraima weg door een eliminatie
die klinkt als een ÜberWappiequote:Op woensdag 5 juli 2023 10:10 schreef pingu66 het volgende:
Babbel kan niet tegen pijn en is er bang voor.
Ze had een keer hele erge pijn en toen is se flauwgevallen "gewoon omdat haar lichaam haar dan beschermd tegen de pijn.( egg waar hoor, G)
Gelezen!quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:54 schreef schizolientje het volgende:
Moraima of babette is mij voorkeur.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
mag vandaag ook gebeuren en dan zoe of morrie eruit
snap ik alleen bep krijgt niet genoeg stemmenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moraima of babette is mij voorkeur.
Misschien gewoon niemand en laat ze het de volgende manager gewoon uitzoeken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:05 schreef schizolientje het volgende:
Ben benieuwd wie moirana zo gek krijgt haar kantoor op te ruimen en schoon te maken
Ze roept Bern...quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:05 schreef schizolientje het volgende:
Ben benieuwd wie moirana zo gek krijgt haar kantoor op te ruimen en schoon te maken
Duidelijk dat Isaac een opdrachten heeft gehad van achter om het vast te maken.. daar maken ze weer een leuk tv momentje vanquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je zet het even binnen. Of in de kas kan ook nog
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:07 schreef Varen het volgende:
Babette is realistisch
Zoë kan goed relitiveren
Laat Moirama maar vertrekken.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
mag vandaag ook gebeuren en dan zoe of morrie eruit
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:07 schreef Varen het volgende:
Babette is realistisch
Zoë kan goed relitiveren
quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is waar, hij speelt het spel al vanaf het begin. Alleen dat akkefietje met Jeff, dat duwen op de trap, heeft hem haast de kop gekost.
Isaac heeft sigaretten uitgedeeld niet Marciano. Marciano duwde Jeff..quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat kan en geen idee, de regie heeft toch niets anders te doen dus ieder tijdstip daarna is prima.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, weet niet of er direct een eli is vandaag aangezien ze pas om 13.00 uur de managersverkiezing gaan doen....Bij Jeff moesten ze al rond 11.00 uur beginnen meen ik.
De laatste dagen doen ze pas tegen het eind van de middag iets dus over tijd valt niets te zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Mmm, weet niet of er direct een eli is vandaag aangezien ze pas om 13.00 uur de managersverkiezing gaan doen....Bij Jeff moesten ze al rond 11.00 uur beginnen meen ik.
Nee hoor hij wel degelijk een aantal pakjes uitgedeeld van de slof die hij had gekocht. De rest heeft hij natuurlijk bewaard om bewoners om te beïnvloeden ed..quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geleend.
Sigaretten ( pakje) heeft ie aan Jeff gegeven.
Ik bedoelde dat Marciano in het begin zijn tabak had gedeeld, ik dacht dat het over Marciano ging op dat moment .quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Isaac heeft sigaretten uitgedeeld niet Marciano. Marciano duwde Jeff..
die zitten het vaakst op kantoor te shoppen, nike onderbroeken sokken schoenen , alles moet van een merk zijn en ook het eten en drankjes de dure merkenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:12 schreef spapaars het volgende:
Blijft raar dat privé eten die ze hebben.
En dat het juist de bro's zijn die genoeg hebben doet de alarmbellen klinken.
Als Isaac dat ziet gaat hij later vandaag zijn bed verschonen..quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:20 schreef Varen het volgende:
Mirthe heeft kleding combinatie perikelen en heeft alles bij Isaac op zijn bed gemikt.
Esther vlak voor dat ze eventueel ze manager zou wordenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:20 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Jw ging volgens mij ook direct na een managersverkiezing
Dat is het bed van Eunice tegenwoordigquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:20 schreef Varen het volgende:
Mirthe heeft kleding combinatie perikelen en heeft alles bij Isaac op zijn bed gemikt.
had ik ook wel willen horenquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:32 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe certeld wat Janet allemaal over mensen gezegd heeft. Mogen wij niet zien.
Ik dacht dat alleen Babette roddelde..quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:32 schreef Judiwi het volgende:
Mirthe certeld wat Janet allemaal over mensen gezegd heeft. Mogen wij niet zien.
Een mot kan toch niet tegen licht? Slim van Sashaquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft een mot gered uit de loods, ze ging hem buiten zetten, onder een afdak want storm
Terwijl ze met de mot op haar hand loopt zegt ze, hij is zo mooi en zo zacht en hij kriebelt lekker.
Weet ik het, ik tikte wat ik zag en hoorde.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Een mot kan toch niet tegen licht? Slim van Sasha
Oh en daarbinnen is het volgens mij lichter dan buiten dus dan is het wel goed dat ie naar buiten werd gebracht.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern is toch ook al de hele ochtend op stream? Soms gaat de stream even van hun weg omdat er een andere bewoner iets interessants zegt.. zoals Babette bvquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wordt constant gevolgd, denk dat K5 meer weet dan wij op dit moment.
Wij weten het toch ook al?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wordt constant gevolgd, denk dat K5 meer weet dan wij op dit moment.
Licht van een lamp is anders dan daglicht. Een mot fladdert ook vaak bij een verlichte lamp.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh en daarbinnen is het volgens mij lichter dan buiten dus dan is het wel goed dat ie naar buiten werd gebracht.
Storm is hier in het Noorden ook losgebroken en zoonlief zit vast op Schiphol.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
Sas heeft een mot gered uit de loods, ze ging hem buiten zetten, onder een afdak want storm
Terwijl ze met de mot op haar hand loopt zegt ze, hij is zo mooi en zo zacht en hij kriebelt lekker.
Motten vliegen juist naar het licht toe.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Oeh dat laatste weet ik dan weer wel, tenminste, dat beestjes afkomen op lampen, waaronder motten.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Licht van een lamp is anders dan daglicht. Een mot fladdert ook vaak bij een verlichte lamp.
Zegt Babette dan wel eens iets interessants?quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern is toch ook al de hele ochtend op stream? Soms gaat de stream even van hun weg omdat er een andere bewoner iets interessants zegt.. zoals Babette bv
Ahw, dat is vervelend voor hem en ja het stormt daar ook al, Isaac is bezig geweest met dingen vastleggen of binnenhalen en ik heb jasper en sas ook buiten zien wandelen tijdens een flinke bui.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Storm is hier in het Noorden ook losgebroken en zoonlief zit vast op Schiphol.![]()
Is het daar ook al aangekomen met al die losse spullen buiten.
Nou Imi manager, wat zullen bepaalde figuren weer veel op kantoor te vinden zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:49 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Wij weten het toch ook al?
Er zijn in iedergeval 6 stemmen voor imi als Wendy ook op imi gaat dan 7.
Mocht het 6-6 worden dan beslist Morri dat het imi wordt.
Zal wel een hoop herrie geven op die loods.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, dat is vervelend voor hem en ja het stormt daar ook al, Isaac is bezig geweest met dingen vastleggen of binnenhalen en ik heb jasper en sas ook buiten zien wandelen tijdens een flinke bui.
Daar al over het hoogtepunt heen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Storm is hier in het Noorden ook losgebroken en zoonlief zit vast op Schiphol.![]()
Is het daar ook al aangekomen met al die losse spullen buiten.
Sorry choco.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:54 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en laten we nu geen discussie over motten gaan hebben hier he, ik tikte wat ik zag, door naar het volgende wat we zien en het noteren waard is.
Ik vind het vaak wel rustgevend, dat geluid als het regent op die loods.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zal wel een hoop herrie geven op die loods.
Naar kunstlichtquote:Op woensdag 5 juli 2023 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Motten vliegen juist naar het licht toe.
Nou, als die loods blijft staan dan zullen mijn bomen ook wel blijven staan.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar al over het hoogtepunt heen.
Trekt naar het noordoosten dus rond de loods zal het nog wel flink waaien.
quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zegt Babette dan wel eens iets interessants?
Net als op mijn dakraam of als je in een tent slaapt. Maar ik ben altijd een beetje angstig voor storm en onweer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het vaak wel rustgevend, dat geluid als het regent op die loods.
Ja dat is ook zo heerlijk op de tent of caravanquote:Op woensdag 5 juli 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als op mijn dakraam of als je in een tent slaapt. Maar ik ben altijd een beetje angstig voor storm en onweer.
En tóch vind ik Zoe de grootste stoker hier in. Heb op de filmpjes nu gezien dat ze zegt dat ze gewend is vermaakt te worden en dat in de loods vaak niet lukt. Dát is dus de reden dat ze zo aan Babette plakt, die houdt haar wel bezig!quote:Op woensdag 5 juli 2023 11:58 schreef OmaJacky het volgende:
Babbelkous zou kunnen dat een persoon iets naars naar haar heeft gedaan dat ze kan denken die persoon heeft ook dit wel goed gedaan en dat.
Hoe dan ?????
Ze is gvd al weken Wensy aan het zwart maken bij iedereen in de loods, takkewijf.
Ja dat kan mooi klinken maar in een tent tijdens een storm ga ik niet doen, sowieso niet in een tent. Verder ben ik ook bang voor onweer en vele met ons. Ook een grote groep mensen die het geweldig vinden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net als op mijn dakraam of als je in een tent slaapt. Maar ik ben altijd een beetje angstig voor storm en onweer.
Ah zei ze dat, kreeg de helft maar mee en dacht wtf hebben ze het over.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:01 schreef juul. het volgende:
Wendy reageert lekker nuchter op het gerucht dat Janet haar weg zou willen stemmen, boeien, ik wil ook iedereen weg hebben
Zo ken ik haar weer.quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:01 schreef juul. het volgende:
Wendy reageert lekker nuchter op het gerucht dat Janet haar weg zou willen stemmen, boeien, ik wil ook iedereen weg hebben
Dat lukt haar nog niet eens 1 uurtje!quote:Op woensdag 5 juli 2023 12:03 schreef Fritsie1960 het volgende:
Leuke eliminatie-opdracht voor Bep, 36 uur niet praten anders exit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |