SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heeeeel apart.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:09 schreef Harry het volgende:
Wendy zien we ineens in beeld. Zij gaat naar de wc.
Ik zou onmogelijk met Babette samen kunnen leven.quote:Op woensdag 5 juli 2023 01:24 schreef Harry het volgende:
Ze praten nu, in de keuken, over Mirthe. Babette vraagt zich af wie met haar kan samenleven.
Marciano denkt dat Mirthe "echt zo is" , zo verward als ze deed met het vragen stellen bij de laatste opdracht.
Nu over een evenement met rolschaatsen voor zaterdag. Babette zegt dat 80,- p.p. kost.
doet ze ook ze stemt op bern , goed dat ze zich losweekt van groep bep en coquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb zin in vandaag... ik hoop dat Wendy een goede beslissing neemt een voor zichzelf kiest..
Ik vind het ook best wel jammer .. team Isaac staat al te lang aan het roer..quote:Op woensdag 5 juli 2023 06:23 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
vandaag de dag dat bern net niet manager word,spijtig had hem graag manager zien worden
en dan die uitspraken van lul bep en tiano , als wendy op bern stemt vliegt ze op de stip![]()
![]()
![]()
nee geen verandering qwa stemmen , bern heeft 1 a 2 stemmen te kort, hij gaat wel spech geven waar sas al de scherpe randjes heeft afgehaaldquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:30 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gisteravond niet gekeken, weet dus ook niet of er veranderingen zijn in stemgedrag..
Niet zo spannend denk ik, Immi gaat het worden, is goed voor de buitenwereld dat hij ook manager is geweest in de loodsquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:19 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen..![]()
Vandaag de dag des oordeels.... lijkt wel een of andere enge cliffhanger...
Nou ja wie weet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |