De beste vlaamse komedieserie die ze ooit hebben gemaakt. Er verschenen 21 seizoenen van elk 13 afleveringen. In totaal telt de serie dus 273 afleveringen. en nog eens 4 filmsquote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zit ik naar FC De Kampioenen te kijken?
Wel een aflevering voor @:alleskaputt zo te horen.
Dan hebben de Belgen wel heel slechte humoristische televee.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De beste vlaamse komedieserie die ze ooit hebben gemaakt. Er verschenen 21 seizoenen van elk 13 afleveringen. In totaal telt de serie dus 273 afleveringen. en nog eens 4 films
Vind het inderdaad minder dan pak weg 5 jaar geleden ofzoquote:
"Alles kan beter" is beter.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hebben de Belgen wel heel slechte humoristische televee.
Eigen Kweek is leukerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De beste vlaamse komedieserie die ze ooit hebben gemaakt. Er verschenen 21 seizoenen van elk 13 afleveringen. In totaal telt de serie dus 273 afleveringen. en nog eens 4 films
Hoezo? Een gastrol voor Herbert von Karajan?quote:Op zaterdag 8 juli 2023 20:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom zit ik naar FC De Kampioenen te kijken?
Wel een aflevering voor @:alleskaputt zo te horen.
Daar parkeren ze de rennersfietsen ‘s nachtsquote:
De Kampioenen kregen bezoek van wat Duitsers waarbij ze wat 'foute' grappen maakten.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoezo? Een gastrol voor Herbert von Karajan?
Boma sprak een aantal Duitsers toe in het Duits en hij had het over een zekere krieg die ze ooit verloren hadden.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:18 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Hoezo? Een gastrol voor Herbert von Karajan?
Belgische comedy heeft categorie T4 in de kijkwijzer.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Kampioenen kregen bezoek van wat Duitsers waarbij ze wat 'foute' grappen maakten.
Hij komt ook van de Isle of Man.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef superniger het volgende:
Huilende mannen zijn van de verkeerde kant.
Daar hebben ze in Eindhoven een heel mooi woord voorquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:36 schreef The_Undertone het volgende:
Huilende sporters zijn topWaarom zeg je zoiets dwaas?
Yana Seelquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
Ik val net binnen, wie is de lotto dstny mevrouw?
Jij kent Yana Seel niet? Dat is de vrouw die Vino naar buiten probeerde te werken bij Astana.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:46 schreef Faraday01 het volgende:
Ik val net binnen, wie is de lotto dstny mevrouw?
Nee anders vroeg ik het niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij kent Yana Seel niet? Dat is de vrouw die Vino naar buiten probeerde te werken bij Astana.
Beste supermarkt jaquote:
Beter dan mijn doorsnee dorpsgenoot hier in Gullegemquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:47 schreef DiegoFuser het volgende:
Yana spreekt wel echt goed Nederlands voor iemand die op haar 16e pas naar België kwam
Ok Dannyquote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:49 schreef de_boswachter het volgende:
Lekkere beentjes heeft deze paarse. Zou willen wrijven
Dumoulin deed het snellerquote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:00 schreef Dutch_view het volgende:
2 minuut 42 om naar het toilet te gaan
"Je mist hem he?"quote:
Voor en na de koers, elke dag hetzelfde filmpjequote:Op zaterdag 8 juli 2023 22:08 schreef Dutch_view het volgende:
Hee eerst zaten ze op een bankje en nu opeens weer stoelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |