Ja, je kan gewoon je pinpas of telefoon/watch gebruikenquote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Over Londen gesproken: Kan ik daar gewoon met mijn pinpas inchecken in de metro tegenwoordig? Of met ik daar nog wat voor regelen? Of toch een Oyster Card up toppen?Zou een OC van 2013 nog bruikbaar zijn?
Ah okee, scheelt weer gedoe. Thanks!quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:48 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, je kan gewoon je pinpas of telefoon/watch gebruikenOC kan natuurlijk ook; zelfs met een oude. Wij gebruiken die van ons al jaren.
De Fleismeister kennende zal de kaart wel uitgerekend op 0 pennies staan maar mocht er toch nog saldo over zijn zou ik dat eerst strategisch opmaken en daarna pas met de pas inchecken. Uiteraard de volgende dag zodat je niet je daily cap verliest.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, scheelt weer gedoe. Thanks!
Dit geloof ik niet, jij raakt al in paniek als er wel een waterkoker op de kamer staat maar geen theezakjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen flauw idee eigenlijk. Kan van die paar pond ook niet zo wakker liggen eerlijk gezegd.
Als ik kiss & ride intype op Google vult deze het automatisch aan met Schipholquote:Op zondag 8 oktober 2023 08:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Morgenavond op Schiphol mijn vrouw en een vriendin ophalen, moet ik op P1 parkeren of bestaat er nog zoiets als kiss&ride voor ophalen? Ik kan het niet vinden.
Thx, ik wacht buiten Schiphol en dan bellen ze als ze buiten staan dus idd letterlijk direct ophalen.quote:Op zondag 8 oktober 2023 12:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik kiss & ride intype op Google vult deze het automatisch aan met SchipholJa deze bestaat, maar is echt maar voor een paar minuten. Als je langer moet wachten dan zou ik gewoon bij P1 parkeren. Zie ook: https://www.schiphol.nl/nl/halen-en-brengen/
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien donderdag of vrijdag een dagje naar Bremen, dat is wel leuk
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Of donderdag EN vrijdag als ik een hotelletje met een zwembad kan vinden
quote:Op maandag 9 oktober 2023 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha lollercopter
Woensdag tm vrijdag naar Bremen. Met zwembad. Gauw even treinkaartjes regelen.
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
2 nachtjes hotel met ontbijt en zwembad 175
retourtje 1e klas met reserveringen 125
Nog 1 dagje om de was te doen en het weer te bekijken. Bremen here we come
quote:Op maandag 9 oktober 2023 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch binnen een half uurtje geregeld
Ik kan het nog
Nee, ben af en toe wel rondje Schiphol gaan lopen. En dan weer even hapje eten en drinken in de lounge.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 20:36 schreef Sodemieters het volgende:
Heb je dan een hele dag in die lounge gezeten, van 's ochtends tot 's avonds?
OK, maar ik snap niet zo goed waarom je al 's ochtends op Schiphol bent als je pas 's avonds vliegt?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 21:35 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, ben af en toe wel rondje Schiphol gaan lopen. En dan weer even hapje eten en drinken in de lounge.
Had begin van de avond ook nog een vergadering.
Maar wat anders?
Als ik zoiets in het buitenland heb dan ga ik altijd de stad in, maar Amsterdam in? Nee, laat maar.
Omdat vluchten niet ongelimiteerd gaan wanneer je zelf wil?quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 22:45 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK, maar ik snap niet zo goed waarom je al 's ochtends op Schiphol bent als je pas 's avonds vliegt?
OK, whatever. Ik ga het niet een derde keer vragen.quote:Op woensdag 11 oktober 2023 08:50 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat vluchten niet ongelimiteerd gaan wanneer je zelf wil?
Als mijn 1e vlucht vroeg is en mijn 2e vlucht in de avond dan krijg je dat.
Ik vond Tallinn ook heel mooi, vandaar dat we daar ook heenwillen in onze vakantie volgend jaar.quote:Op dinsdag 10 oktober 2023 05:49 schreef bianconeri het volgende:
Momenteel nog in Estland, helaas zijn alle topics over dat land gesloten.
Maar echt een geweldig land!
Leuke vriendelijke mensen, zelfs in het verkeer gewoon zoveel rustiger.
En weinig rokers, dat is ook echt een verademing zeg! Zo fijn.
De 2 grote steden (Tallinn en Tartu, voor zo ver je ze groot kunt noemen) zijn echt ontzettend mooi. En compact dus makkelijk om te bezoeken.
Ik heb je al 2x antwoord gegeven op je vraag dus ik snap je punt niet lol.quote:Op donderdag 12 oktober 2023 00:37 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK, whatever. Ik ga het niet een derde keer vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |