Yorkville Virginia schijnt ook niet iets te zijnquote:Op woensdag 5 juli 2023 07:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Altijd weer een vaagscreenshot met dit soort, zeker niet gephotoshopped. Niet bepaald een goede bron deze twitteraar, tenzij je ook geloofd in babybloed drinkende elite en joden die het kwaad op deze aardbol zijn.
Omdat er een stel naïeve dozen zitten in den haag.quote:Op woensdag 5 juli 2023 08:55 schreef quirina het volgende:
Wat moet dat Russische onderzoeksschip in onze Noordzee?
En waarom doet onze marine daar niets aan?
Hopelijk zinken ze met deze storm.
Ah, tnxquote:
Ik ben een beelddenker en ik moest lachenquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Tsja, de Noordzee is gevaarlijk hè, zo’n boot kan daar zomaar uit het raam vallen. Ik zou daar geen probleem mee hebben.
Het leven is daar vaak kort en gewelddadig.quote:
Dat ding vaart niet binnen onze territoriale wateren, maar in onze Exclusieve Economische Zone en onder de dekmantel van wetenschappelijk onderzoek. En dan mogen ze daar komen. Ze worden wel geschaduwd door een Nederlands fregat.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat er een stel naïeve dozen zitten in den haag.
Wow, mooie biem!quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:01 schreef Perrin het volgende:
Mooie drone beelden ook.
[ twitter ]
https://goo.gl/maps/XuGgrN1cnMfu1UCy6
Wat is er in ONZE zee van wetenschappelijk belang voor Rusland?quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat ding vaart niet binnen onze territoriale wateren, maar in onze Exclusieve Economische Zone en onder de dekmantel van wetenschappelijk onderzoek. En dan mogen ze daar komen. Ze worden wel geschaduwd door een Nederlands fregat.
[ afbeelding ]
Hopelijk lag er binnen ook het een en ander wat waardevol was en nu verast is.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wow, mooie biem!
En slaan de Russen die mlrs raketten nou gewoon buiten op terwijl er zo te zien toch wel ruimte zou zijn om ze in dat gebouw te leggen. Sloop er een paar muren uit en je rijdt er zo naar binnen met een vorkheftruck of misschien zelfs een kleine vrachtwagen.
Ook wel bijzonder dat je daar zo lekker kunt rondvliegen met dit soort drones zonder uit de lucht gehaald te worden.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:19 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Hopelijk lag er binnen ook het een en ander wat waardevol was en nu verast is.
Hoog tijd dat de Admiraal Vladimirsky op mysterieuze wijze met orc en muis vergaat.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:17 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Vast iets met open wateren etc... maar het is natuurlijk gewoon een poging om iets uit te lokken..
Dat onthoud ik voor als er een keer een topic over dickpics isquote:Op woensdag 5 juli 2023 09:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben een beelddenker en ik moest lachen
Erg mooiquote:Op woensdag 5 juli 2023 10:01 schreef Perrin het volgende:
Mooie drone beelden ook.
[ twitter ]
Kijk dit is info.quote:Op woensdag 5 juli 2023 09:58 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Dat ding vaart niet binnen onze territoriale wateren, maar in onze Exclusieve Economische Zone en onder de dekmantel van wetenschappelijk onderzoek. En dan mogen ze daar komen. Ze worden wel geschaduwd door een Nederlands fregat.
[ afbeelding ]
Nee, nog niet verlaten, maar het kan niet lang meer duren. Oekraine heeft alle hoge posities ingenomen.quote:
Wat een buitengewoon bevredigend filmpje.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:01 schreef Perrin het volgende:
Mooie drone beelden ook.
[ twitter ]
Dit is de gebruikelijke manier van munitie "opslag" van de Russen. Dat het op zo'n binnen plaats ligt is nog heel netjes voor hun doen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 10:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Wow, mooie biem!
En slaan de Russen die mlrs raketten nou gewoon buiten op terwijl er zo te zien toch wel ruimte zou zijn om ze in dat gebouw te leggen. Sloop er een paar muren uit en je rijdt er zo naar binnen met een vorkheftruck of misschien zelfs een kleine vrachtwagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |