SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Delenlill op 04-07-2023 21:08:40 ]
Gaarnequote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan deze bij Maps in de OP?
https://map.ukrdailyupdate.com/
Toegevoegd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 20:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kan deze bij Maps in de OP?
https://map.ukrdailyupdate.com/
Huh wat?quote:
Mobik's cube.quote:
Die second home coming doet me denken aan 9/11 toen de toenmalige wappies van alles en nog wat zagen in de vuurballen tijdens impact.quote:
Ik zat eerst ook te denken; wtf is dat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<signature here>.
Volgens mij snap jij het verschil niet tussen het ''leger'', de actieve soldaten, en mogelijk oproepbare soldaten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat een op de zes Russen in het leger zit, lijkt me redelijk onhaalbaar, tenzij je bejaarden en vrouwen ook gaat recruteren.
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zat eerst ook te denken; wtf is dat?
Maar:okay... damn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
Hij was één van de lui die riep dat het een eitje was waardoor er veel mensen en de media dit gingen overnemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:28 schreef sexbierum het volgende:
Voor iedereen die vindt dat het Oekraïns offensief te langzaam gaat of zelfs al mislukt is legt Thomas Theiner uit waarom het langzaam gaat en waarom het zeker niet mislukt is.
https://threadreaderapp.com/thread/1676278761342345216.html
Nu is Thomas altijd erg positief en heeft hij ook al een aantal keer onderschat hoe langzaam de steun van het westen steeds op gang komt, maar hij is zeker goed geïnformeerd en is ook niet de enige die zo tegen de situatie aankijkt.
Wat mij betreft klinkt het logisch en ik hoop dat hij gelijk heeft.
[..]
Maar:Je had die spoiler wel even mogen inluiden.. damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Er staat SPOILER, kun je niet lezen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je had die spoiler wel even mogen inluiden.. damn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Bij dit soort shit kun je best een keer extra waarschuwen lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:02 schreef Perrin het volgende:
[..]Je maakt een garp, maar ik stuur dit naar iemand en die zegt; geen zorg, rus kan nog dieper gaan dan dit, maken we vanzelf mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus: in de toekomst dit soort palets door naar de slager ofzo?<signature here>.
De echte helden in deze oorlog, maar ook de vreedzame samenleving.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 21:58 schreef Perrin het volgende:
Glaszetter heeft morgen genoeg te doen daar:[ twitter ]
Naja strategisch gezien is het doel dan ook niet dorpjes veroveren. Zoals ik vaker heb gezegd: de dorpjeswissel is veelal niet belangrijk. Het strategische doel is het uitputten en vastzetten van de russische troepen. En dat kun je alleen doen als je veel minder verliezen hebt dan de vijand. Zie ook de grote aantallen russische artillerie die de lucht ingaat. (hoofddoel is natuurlijk het doorsnijden van de landbrug)quote:Op dinsdag 4 juli 2023 18:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Net een Oekraine item in 1Vandaag. Zag je ze oefenen voor als er daarmee een ramp komt.
Overigens apart, die Nederlandse journalist had het ook over dat het maar heel langzaam vooruit gaat met het offensief en sprak al over straks moet men nog onderhandelen. Maar geen woord over dat slechts een beperkt aantal van de Oekrainse strijdkrachten is ingezet @:oheng .Toch wel vreemd voor zo'n journalist daar, dat hij zoiets dan weer niet weet om de relevante duiding te kunnen geven.
Hij gaf wel aan dat het lastig is zonder behoorlijke luchtsteun.
Munitie zo te zien. Fel wit en weinig zwarte rook.quote:
[..]
Maar:Wat is precies het idee van zo'n cubenik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig om te transporteren?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is precies het idee van zo'n cubenik?
Gezien de pallet zou je zeggen gemakkelijk transport, maar kan me niet voorstellen dat ze zo naar het dorp van herkomst worden teruggestuurd.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Wat is precies het idee van zo'n cubenik?
Dat wordt een lastige puzzel als elk stukje naar het juiste dorp moet.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Gezien de pallet zou je zeggen gemakkelijk transport, maar kan me niet voorstellen dat ze zo naar het dorp van herkomst worden teruggestuurd.
Als bijvoorbeeld ome Erdo nou die boten begeleidt, geloof ik niet dat Putin iets durft uit te halen.quote:Russia says it opposes renewal of Black Sea grain deal:
"The 'Black Sea Initiative,' the purpose of which was to provide assistance to needy countries in Africa, Asia and Latin America, has turned into a purely commercial export of Ukrainian food to 'well-fed' countries," the foreign ministry claimed in a statement, also criticizing the West's refusal to ease sanctions on Russia.
"It is obvious that there are no grounds for further continuation of the 'Black Sea Initiative,'" the foreign ministry said..'"
Het wordt tijd dat we Rusland ook dit machtsmiddel eens ontnemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld ome Erdo nou die boten begeleidt, geloof ik niet dat Putin iets durft uit te halen.
Ultramanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar bij elkaar geperst? En vooral, waarom?quote:
1 pallet kost minder dan 10?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:27 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Maar bij elkaar geperst? En vooral, waarom?
Als je nog in de omgeving Enerhodar bent dan zal ik toch maar even een ander heenkomen zoeken de komende dagen. Putin cs gaan wat doen.quote:
Ja maar in een zak achterop de truck is toch veel sneller, en gebruikelijker.quote:
Ik denk nog steeds dat het allemaal propaganda en bluf is. Van beide kanten wellicht. Of express zoveel aandacht erop zetten dat Rusland 't toch misschien niet aandurft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 22:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als je nog in de omgeving Enerhodar bent dan zal ik toch maar even een ander heenkomen zoeken de komende dagen. Putin cs gaan wat doen.
Twee punten daar over. Ik heb ergens iemand horen zeggen 'dit is Fukushima, geen Tsjernobyl. Ernstig, maar niet alles ontwrichtend.
Twee. Het westen moet hier op reageren. We deden het niet bij die dam dus nu is er een kerncentrale aan de beurt en zo schuiven we steeds verder op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |