Fuck, nou weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, dan begreep ik het verkeerd, ik dacht zelfs haar moeder niet, maar alleen god..
Knap hoor, dat Erik zo rustig blijft.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik zegt dat Mora is veranderd, toen tetterde ze heel hard VERANDERD en gelijk weer boos, Erik legt het rustig uit aan haar wat hij bedoelt.
Hij zegt alleen dat ze spelletjes leuker vindt nu.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:09 schreef ChocoFan het volgende:
Erik zegt dat Mora is veranderd, toen tetterde ze heel hard VERANDERD en gelijk weer boos, Erik legt het rustig uit aan haar wat hij bedoelt.
Nou, ongelooflijk, Morie duldt geen enkele kritiek en voelt zich direct aangevallen...wat een vrouw!quote:
Zeker knap en de enige manier om met zulke mensen om te gaan. Krijg je ze wel sneller door over de zeik als je zelf rustig blijft.quote:
quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zegt alleen dat ze spelletjes leuker vindt nu.
Maar neeeee, dat is ook weer niet goed, het is niet waar!
Maar ik kom uit Curaçao en zo praat ik...quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef mootie het volgende:
Ik zou me zo niet laten toespreken, geloof ik.
Wat denkt ze wel…
Ja, alsof hij iets afschuwelijks heeft gezegd, vol in de verdediging.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het was geen aanval maar zo ervaart ze dat wel.
Precies, ze luistert gewoon niet, doet ook geen enkele moeite om te begrijpen wat hij bedoelt..quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Het was geen aanval maar zo ervaart ze dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |