abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 juli 2023 @ 11:54:30 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_209756580
Met de stilte om me heen <3
disclaimer
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 11:55:32 #2
382129 crew  Donna
pi_209756587
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kan me dat enorm goed voorstellen want het lijkt me loodzwaar wat je doet. Maar ik denk wél dat er een verschil is tussen af en toe een weekend zonder kinderen en als je kind een volledig parallel leven heeft waar jij geen deel van uitmaakt.
Dit lijkt me wel het meest lastige. Het is niet alleen dat zij van alles zullen missen aan mijn kant, maar dat ik ook bijna de helft van hun leven helemaal ga missen. Behalve dat je zo nu en dan wat verhalen hoort, maak je niks meer mee.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 11:58:30 #3
382129 crew  Donna
pi_209756626
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:53 schreef SQ het volgende:

[..]
Oh ja ik ook wel, maar die ga ik niet hardop zeggen :')
:7
pi_209756719
@Clubsoda daar heb je zeker een punt, ik moet er dan weer niet aan denken ze 3 weken in een vakantie niet te zien...

@SQ mijn ex gaat binnen nu en max 1.5 jaar emigreren en laat dan alles achter, dan zullen ze hun vader wellicht 1 of 2x per jaar zien.

Hij is er de laatste tijd weer vaker en voor de kinderen is dat nu heel fijn, geeft ze ruimte om herinneringen te maken en ik hoop dat de klap niet des te harder zal zijn...
Maar goed mijn ex kennende kan dit ook weer allemaal omslaan.
S. 2014
J. 2016
pi_209756769
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Dit lijkt me wel het meest lastige. Het is niet alleen dat zij van alles zullen missen aan mijn kant, maar dat ik ook bijna de helft van hun leven helemaal ga missen. Behalve dat je zo nu en dan wat verhalen hoort, maak je niks meer mee.
Dat is ook jammer. Mijn ex en ik bellen elke maand maar de details krijg je toch niet mee. Ik heb wel geleerd om goed te communiceren met mijn kind en zo informatie te sprokkelen. Verhalen van mensen over hun kleuter die nooit kan vertellen wat ze op school deden, herkende ik ook nooit, zoon en ik zijn zo getraind om elkaar bij te praten en de goede vragen stellen :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 12:18:46 #6
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209756872
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 11:55 schreef Donna het volgende:

[..]
Dat hoeft natuurlijk niet per se. Het staat jullie vrij om hier afspraken over te maken. Genoeg ouders bijv die hier bij de kijkles van de zwemles met z'n vieren zitten (pa, ma, stiefpa en stiefma) of bij de kijkochtend van school bijv. En vrienden van ons eten twee keer per week met de kinderen en elkaar. Ook om even bij te kletsen enzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 12:20:49 #7
382129 crew  Donna
pi_209756899
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Dat hoeft natuurlijk niet per se. Het staat jullie vrij om hier afspraken over te maken. Genoeg ouders bijv die hier bij de kijkles van de zwemles met z'n vieren zitten (pa, ma, stiefpa en stiefma) of bij de kijkochtend van school bijv. En vrienden van ons eten twee keer per week met de kinderen en elkaar. Ook om even bij te kletsen enzo.
We gaan ook gewoon samen naar kijkles en naar school en misschien ook wel regelmatig samen eten, dat is iig wel de bedoeling. Maar alsnog gebeuren er aan de andere kant natuurlijk een hoop dingen die ik echt niet mee maak. Feestjes bij zijn familie, andere dingen met zijn familie. Uitjes met vrienden enzo.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 12:24:48 #8
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209756934
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:20 schreef Donna het volgende:

[..]
We gaan ook gewoon samen naar kijkles en naar school en misschien ook wel regelmatig samen eten, dat is iig wel de bedoeling. Maar alsnog gebeuren er aan de andere kant natuurlijk een hoop dingen die ik echt niet mee maak. Feestjes bij zijn familie, andere dingen met zijn familie. Uitjes met vrienden enzo.
Maar als jouw band met je ex-schoonfamilie prima is, kan het best bespreekbaar zijn om die feestjes en uitjes bijv wel mee te pakken, zeker nu de kindjes nog zo klein zijn. Het is niet vanzelfsprekend, maar bespreek dat soort dingen als je daar behoefte aan hebt.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 12:31:54 #9
382129 crew  Donna
pi_209757014
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:24 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Maar als jouw band met je ex-schoonfamilie prima is, kan het best bespreekbaar zijn om die feestjes en uitjes bijv wel mee te pakken, zeker nu de kindjes nog zo klein zijn. Het is niet vanzelfsprekend, maar bespreek dat soort dingen als je daar behoefte aan hebt.
Daar is geen sprake van en dat hoeft ook niet.
Maar het lijkt me gewoon 1 van de lastigste dingen. Ik ben nu elke middag bij ze. Vrijwel alles buiten school/opvang is met mij of met mij er bij. En dat is straks niet meer zo.

Het zal heus wel wennen, ooit.
pi_209757021
quote:

[..]
Maar dan blijven er nog 1001 kleine dingen over, zoals leuke uitstapjes, het ontdekken van nieuwe lievelingseten, kapotte knieën, nachtmerries, de eerste keer los fietsen, die ene film die je samen wilde kijken maar bij de andere ouder al gezien is, you name it. En je kunt onmogelijk alles aftikken dus er blijven altijd dingen zijn waarbij iedereen met zijn gezin zit en jij alleen komt opdraven.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 12:34:39 #11
382129 crew  Donna
pi_209757047
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:32 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Maar dan blijven er nog 1001 kleine dingen over, zoals leuke uitstapjes, het ontdekken van nieuwe lievelingseten, kapotte knieën, nachtmerries, de eerste keer los fietsen, die ene film die je samen wilde kijken maar bij de andere ouder al gezien is, you name it. En je kunt onmogelijk alles aftikken dus er blijven altijd dingen zijn waarbij iedereen met zijn gezin zit en jij alleen komt opdraven.
Ja dit bedoel ik idd. :Y
pi_209757084
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik wil je trouwens helemaal geen rotgevoel aanpraten ofzo, sorry als het zo overkomt. Ik wil ook het verdriet wat een scheiding ook met zich meebrengt opzij schuiven maar ik kan ook best mijn mond houden ;)
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 12:42:45 #13
382129 crew  Donna
pi_209757143
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:38 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik wil je trouwens helemaal geen rotgevoel aanpraten ofzo, sorry als het zo overkomt. Ik wil ook het verdriet wat een scheiding ook met zich meebrengt opzij schuiven maar ik kan ook best mijn mond houden ;)
Nee hoor, geeft niks. Het is juist 1 van de dingen die ik erg herken en wat eigenlijk ook meteen in me op kwam toen er sprake van scheiden was.
Het is de bedoeling dat we nog best veel samen gaan doen als gezin, maar je gaat gewoon een hoop (kleine) dingen missen. Dat is nou eenmaal zo.

Maar zij zullen bijv. de verjaardag van oma niet missen omdat het toevallig mijn dag is. Dan breng ik ze daar gewoon, of bij m'n ex. En andersom natuurlijk. Dat is wel fijn iig.
pi_209757232
Ik geniet -buiten het honkbalseizoen om- enorm van mijn ''vrije'' weekenden (2x per maand) maar ik gruwel intens van de 2 weken zomervakantie. Ik heb gewoon geen leven zonder mijn zoon :@
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_209757272
Ik had vrijdag dus een bruiloft en dat was van de stiefzoon van mijn zus. Ik was op een gegeven moment de draad kwijt. Zijn moeder is 2x hertrouwd en in beide huwelijk weer kinderen gekregen. Zijn beide stiefvaders hebben ook kinderen. Echt, ik snapte er vrij weinig van, hoe, wat, waar. Het was de antireclame voor een huwelijk, op een trouwfeest. (want er is veel gebeurd in al die relaties en met al die kinderen onderling)

1 nacht alleen....dat wil ik zo graag! Een heel weekend, een week, ja! Zo liep het leven de afgelopen jaren niet, het lijkt erop dat we in redelijk rustig vaarwater zijn en ik wat kan plannen. Volgens mij gaat verloofde in oktober of november een weekend weg met haar vriendinnen. Kijken of het mij in september gaat lukken.
Een dag alleen naar de sauna lukt me ook al maanden niet, dus nou ja, even echt willen en regelen.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 12:54:41 #16
319308 Tink89
To live is to dance
pi_209757281
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:34 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik snap het ook wel. Ik bedoelde het alleen als opsteker en oprecht advies om niet voor lief te nemen dat dit nu eenmaal zo gaat, omdat het zo gaat...

Sterkte iig :* :*
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:02:22 #17
5428 crew  miss_sly
pi_209757380
Ik ben ook graag alleen, en vind het ook heerlijk om iets met man alleen te kunnen doen. Wij hebben ook wel eens tegen elkaar gezegd dat dat ons nou een voordeel leek van gescheiden zijn. Maar alle nadelen ervan wil ik toch liever niet.

Ik ben wel heel blij dat mijn kind nu oud genoeg is om meer ruimte te kunnen pakken. Leuke dingen te plannen samen of met vrienden zonder echt rekening met haar te hoeven houden.
Vorige week waren zaterdag samen op pad: World Press Photo, shoppen, eten en naar de Melkweg O+

Enige dat we nog hoeven doen, is zorgen dat er zo'n vies bakje noodles in huis is waar ze met kokend water een 'maaltijd' van kan maken :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:11:07 #18
5428 crew  miss_sly
pi_209757480
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 12:42 schreef Donna het volgende:

[..]
Nee hoor, geeft niks. Het is juist 1 van de dingen die ik erg herken en wat eigenlijk ook meteen in me op kwam toen er sprake van scheiden was.
Het is de bedoeling dat we nog best veel samen gaan doen als gezin, maar je gaat gewoon een hoop (kleine) dingen missen. Dat is nou eenmaal zo.

Maar zij zullen bijv. de verjaardag van oma niet missen omdat het toevallig mijn dag is. Dan breng ik ze daar gewoon, of bij m'n ex. En andersom natuurlijk. Dat is wel fijn iig.
Sterkte met alles. Het lijkt me echt heel naar en moeilijk :*
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:22:30 #19
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_209757608
Even tussendoor hoor:

Het wetsvoorstel dat een extra boost heeft gekregen door Slaapmeisje is er door
https://www.ad.nl/politie(...)302f67afbd60424082d0

Dat heeft ze toch maar mooi gedaan O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:27:54 #20
5428 crew  miss_sly
pi_209757678
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:22 schreef livelink het volgende:
Even tussendoor hoor:

O daar moest ik nog aan denken toen ik het las. Heeft Slaapmeisje daar wat mee van doen? Wat fijn dat het erdoor is!
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:28:47 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209757687
quote:

[..]
Dit.
De verjaardagen van de kinderen van mijn zusje werden in principe bij haar gevierd, dan kwam haar ex en zijn familie ook gewoon.

De laatste jaren voordat ze echt zelfstandig woonden vierden ze hun verjaardagen bij hun vader (dat mijn zusje niet meer in het midden van het land woonde speelde ook mee), en gingen wij daar ook gewoon naartoe.

Ze is al sinds 1996 van hem gescheiden en als ik zijn ouders of broer of zus ergens tegenkom groeten we elkaar ook gewoon, met haar ex-man app ik zelfs regelmatig.
Sterker nog: N appt zelfs regelmatig met hem, en die kwam pas in 2008 in mijn leven :D

Het kan dus best, misschien niet gelijk, maar als iedereen normaal doet tegen elkaar dan is dat prima mogelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:29:31 #22
37150 livelink
pi_209757697
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]
O daar moest ik nog aan denken toen ik het las. Heeft Slaapmeisje daar wat mee van doen? Wat fijn dat het erdoor is!
Niet direct, denk ik, maar wel indirect omdat het thema kinderen die wees worden en hun huis uit moeten toch wel op de kaart is gezet door haar. Maar misschien heb ik het fout en stond het al lang op de agenda.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:32:04 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209757738
quote:
Even tussendoor hoor:

Oh, wat geweldig! O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:35:21 #24
37150 livelink
pi_209757791
Ik heb nog een prima band met mijn ex-schoonzusje. Wij allemaal nog. En ook met haar ouders. Zij zijn per slot van rekening ook gewoon de opa en oma van mijn neefje en nichtje en ik zie hen dus ook nog steeds op verjaardagen en gelegenheden. Gelukkig maar. Lijkt me zo naar als dat allemaal moeilijk gaat.

Mijn schoonzus is inmiddels hertrouwd en mijn dochter heeft ook wel bij haar en haar nieuwe man gelogeerd. Zo gaan die dingen nou eenmaal, helaas. Was fijner geweest als ze niet waren gescheiden, maar ja.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 13:38:57 #25
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209757853
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:02 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook graag alleen, en vind het ook heerlijk om iets met man alleen te kunnen doen. Wij hebben ook wel eens tegen elkaar gezegd dat dat ons nou een voordeel leek van gescheiden zijn. Maar alle nadelen ervan wil ik toch liever niet.

Ik ben wel heel blij dat mijn kind nu oud genoeg is om meer ruimte te kunnen pakken. Leuke dingen te plannen samen of met vrienden zonder echt rekening met haar te hoeven houden.
Vorige week waren zaterdag samen op pad: World Press Photo, shoppen, eten en naar de Melkweg O+

Enige dat we nog hoeven doen, is zorgen dat er zo'n vies bakje noodles in huis is waar ze met kokend water een 'maaltijd' van kan maken :')
Oh god, die noodles idd... ik ruik het soms boven al :X

Nou ja, het zal wel een soort voorbereiding op hun studententijd zijn :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:51:43 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_209758083
Jeetje @Donna wat heftig, veel sterkte :*

Ik dacht dat ik ook goed alleen kon zijn en even een paar dagen zonder man en kind leek me heerlijk, tot ik dat 2 weken geleden ook echt deed. Ik ging een week alleen naar Berlijn voor mijn studie en had een romantisch beeld in mijn hoofd dat ik dan in mijn eentje door de stad zou struinen O+ Nou niet dus :') De eerste avond was ik super eenzaam en de volgende ochtend zocht ik al naar treinen om weer naar huis te gaan _O- Toen ik eenmaal andere studenten ontmoette ging het wel beter maar ook toen heb ik vooral samen dingen gedaan.

Ik kan dus blijkbaar goed alleen zijn als man en kind op bed liggen :@ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 13:53:03 #27
382129 crew  Donna
pi_209758102
_O-
pi_209758283
Haha Majo! _O-

Ik kan echt meer dan prima zonder vriend en kinderen. Maar dan wel op eigen initiatief. Ik zou het heel moeilijk vinden om de kinderen niet te zien ‘omdat dat de afspraak is’.
Nu maak ik natuurlijk ook veel niet mee, school, afspreken, als ik aan het werk ben op zaterdag. Maar toch lijkt me co-ouderschap super naar.

Een au-pair. Dat zoek ik. Gewoon zo eentje die er altijd is, zodat ik gewoon alleen kan zijn als ik wil :Y
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:09:36 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_209758320
Ik mag misschien over een paar weken een week op werkbezoek naar Amerika en ik ben nu al hyper. Ik herken de struggles dan ook totaal niet. Enige waar ik soms last van heb is schuldgevoel omdat ik dan een ander met de zorg voor mijn kinderen opzadel :@
(Waarbij mijn man dus ook onder "een ander" valt in mijn hoofd, daar moet ik nog aan werken).
disclaimer
pi_209758405
Maar op MaJo na beschrijft toch niemand struggles of lees ik scheef? Ik heb juist het idee dat hier, maar ook in het echte leven, de consensus is dat even zonder je kinderen heerlijk is.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:18:32 #31
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_209758430
Ik ga het over 2 weken voor het eerst ervaren.Vrijdagochtend vroeg t/m zondagavond laat weg zonder man en kind (wel met anderen). Ben benieuwd :D
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:31:45 #32
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_209758590
Ik mag aan het eind van de zomer een week voor mijn werk naar een congres. Ik kijk er nu al naar uit. Een week lang geen kinderen, mijn eigen plan trekken, zon (congres is in Griekenland), lekker uit eten (waarschijnlijk wel met collega's, maar dan alleen de leuke) _O_
pi_209758593
Dit jaar ben ik al 2 keer alleen op vakantie geweest O+ O+
Extreme luxe. Geen standaard.
Van vertrek tot terugkomst intens van genoten. En geen schuldgevoel. Heb ik wel aan moeten werken. Dat had ik echt niet kunnen doen tot een jaar of 3-4 geleden. Mijn mini's zijn 10.

Succes Donna. Kan me voorstellen dat er zo veel op je afkomt nu. Ik hoop vooral dat je snel een fijn huis vindt.
Met een meidenkwartet
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 14:33:25 #34
5428 crew  miss_sly
pi_209758614
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 13:38 schreef Leandra het volgende:

[..]
Oh god, die noodles idd... ik ruik het soms boven al :X

Nou ja, het zal wel een soort voorbereiding op hun studententijd zijn :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het stinkt echt vreselijk. Ik kan maar niet begrijpe dat ze het naar binnen krijgt :{w

S is laatst ook een nacht alleen thuis gebleven, samen met een vriendinnetje. Is uitstekend gegaan. Nu kunnen we niet meteen een week samen op vakantie :') maar het gevoel dat er meer vrijheid is en dat die week samen er over niet al te lange tijd wel weer inzit, is wel erg prettig.
pi_209758641
Ik bracht vrijdag eind van de middag een pakket naar zo'n postNL punt, heb een briefje met barcode meegekregen.
Maar als ik het pakket probeer te zoeken dan is het niet bekend...

Zal je altijd zien he... het ging om zo'n shoefresh ding, wat binnen de garantieperiode de geest gaf... ik moest hem terugsturen zodat ze het na kunnen kijken wat er mis is. En nu is het pakket weg...
Vanmorgen al ruim een half uur in de wacht gestaan bij postNL, maar toen werd ik gebeld door iemand anders.
En nu weer in de wacht "u wordt zo spoedig mogelijk geholpen", tuurlijk...
Misschien moet ik maar ff op de plee gaan zitten, dan nemen ze vast heel snel op :')
Fake it till you make it...
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:45:27 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209758755
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:16 schreef Clubsoda het volgende:
Maar op MaJo na beschrijft toch niemand struggles of lees ik scheef? Ik heb juist het idee dat hier, maar ook in het echte leven, de consensus is dat even zonder je kinderen heerlijk is.
Wat mij betreft niet alleen zonder kind(eren), maar ook een weekje alleen zonder partner vind ik meer dan prima.
Vorige maand moest N een paar keer een paar dagen naar het buitenland: geen probleem.

Volgende week gaan N en Soneal samen op vakantie, vooral op mijn initiatief overigens, ik ben dan toch nog te beperkt in mijn doen en laten en ik red me wel een weekje alleen maar blokkeer heel veel vakantiedingen als ik mee ga, daarbij (los van afspraken met de oedeemtherapeute voor zwachtelen en behandeling) ben ik nu echt niet fit genoeg om in een bed te slapen dat niet minstens zo lekker slaapt als het mijne, en ik moet dagelijks in een compressieapparaat en dat soort dingen, dat wil ik helemaal niet mee hoeven slepen.

N had ook aan het eind van de schoolvakantie vrij kunnen nemen maar dan heeft heel NL vakantie en nu kunnen ze nog lekker goedkoop weg en van de rust genieten.

Aan het van de vakantie ben ik dan wel weer fitter en kan ik met Soneal de hort op, dagjes weg ofzo.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 juli 2023 @ 14:47:43 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209758783
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het stinkt echt vreselijk. Ik kan maar niet begrijpe dat ze het naar binnen krijgt :{w

S is laatst ook een nacht alleen thuis gebleven, samen met een vriendinnetje. Is uitstekend gegaan. Nu kunnen we niet meteen een week samen op vakantie :') maar het gevoel dat er meer vrijheid is en dat die week samen er over niet al te lange tijd wel weer inzit, is wel erg prettig.
Ja, dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209758948
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 14:45 schreef Leandra het volgende:

[..]
Wat mij betreft niet alleen zonder kind(eren), maar ook een weekje alleen zonder partner vind ik meer dan prima.
Vorige maand moest N een paar keer een paar dagen naar het buitenland: geen probleem.

Volgende week gaan N en Soneal samen op vakantie, vooral op mijn initiatief overigens, ik ben dan toch nog te beperkt in mijn doen en laten en ik red me wel een weekje alleen maar blokkeer heel veel vakantiedingen als ik mee ga, daarbij (los van afspraken met de oedeemtherapeute voor zwachtelen en behandeling) ben ik nu echt niet fit genoeg om in een bed te slapen dat niet minstens zo lekker slaapt als het mijne, en ik moet dagelijks in een compressieapparaat en dat soort dingen, dat wil ik helemaal niet mee hoeven slepen.

N had ook aan het eind van de schoolvakantie vrij kunnen nemen maar dan heeft heel NL vakantie en nu kunnen ze nog lekker goedkoop weg en van de rust genieten.

Aan het van de vakantie ben ik dan wel weer fitter en kan ik met Soneal de hort op, dagjes weg ofzo.
Ja, dat vind ik ook prima. Ik ga elk jaar met zoon en mijn ouders op wintersport en mijn vrouw blijft thuis want die heeft de schurft aan kou en sneeuw :D werkt prima voor ons. En ik ben heel regelmatig op congressen geweest in het buitenland en op huwelijksreis en mijn grote logeert elke zomer wel een week bij opa en oma. Vind ik heerlijk ^O^ maar dat is niet hetzelfde als co-ouderschap :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 04-07-2023 15:13:14 ]
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:01:54 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209758957
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 15:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, dat vind ik ook prima. Ik ga elk jaar met zoon en mijn ouders op wintersport en mijn vrouw blijft thuis want die heeft de schurft aan jou en sneeuw :D werkt prima voor ons. En ik ben heel regelmatig op congressen geweest in het buitenland en op huwelijksreis en mijn grote logeert elke zomer wel een week bij opa en oma. Vind ik heerlijk ^O^ maar dat is niet hetzelfde als co-ouderschap :D
Aan mij? Wat heb ik haar misdaan? :'(
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 15:02:34 #40
382129 crew  Donna
pi_209758962
_O-
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:04:04 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209758975
Ik ga met @Clubsoda op skivakantie kennelijk, leuk! *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator dinsdag 4 juli 2023 @ 15:06:34 #42
382129 crew  Donna
pi_209759004
Ennuh bedankt voor alle liefde jullie allemaal. O+

Het is allemaal lastig en verwarrend, maar komt wel goed. Ik heb veel mensen om me heen om me te helpen. O+
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:08:16 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209759024
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 15:06 schreef Donna het volgende:
Ennuh bedankt voor alle liefde jullie allemaal. O+

Het is allemaal lastig en verwarrend, maar komt wel goed. Ik heb veel mensen om me heen om me te helpen. O+
Het komt ook wel goed, en als je nog hulp nodig hebt met dingen waarmee de mensen om je heen je niet kunnen helpen dan geef je hier maar een gil, het kan bijna zo gek niet zijn of er zit hier wel iemand die er verstand van heeft.

Komt uiteindelijk allemaal goed :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:12:38 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209759072
Het is ook echt het enige dat ik mis aan mijn vroegere werk: het alleen op reis zijn. O+
Terwijl ik dat echt niet altijd leuk vond, want je wil dingen met een ander kunnen delen, maar man... met enige regelmaat gewoon een paar dagen alleen maar verantwoording aan jezelf af hoeven leggen (ok, en werkafspraken) en doen, eten, slapen, douchen wat en wanneer je maar wil!

En ook nooit 1 seconde schuldgevoel trouwens! Ik trof het dan ook wel met een kerel die zei 'nee, je hoeft niks klaar te leggen of eten in te slaan, laat mij dat maar gewoon allemaal zelf doen, dan kan het tenminste op mijn manier'. :D O+
pi_209759074
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 15:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Aan mij? Wat heb ik haar misdaan? :'(
_O-
pi_209759082
Ik zou een paar maanden geleden 2 nachten naar Londen gaan voor mijn werk. Zoveel zin in, maar ja toen staakten ze in Franrkijk waardoor mijn trein niet reed. In september was ik 1 nacht weg met vrienden en had verloofde een paniekaanval.

Met Carnaval sliep ik bij mijn moeder, zonder partner en kinderen, maar wel met zorg voor mijn moeder.

Ik ben niet zielig, maar echt, kom maar door met die nacht alleen.
MAAR volgende week dinsdag is B op kamp, Juul op de vakantie BSO en gaan verloofde en ik naar de sauna. *O* *O* *O*
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:14:48 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209759099
quote:
Even tussendoor hoor:

Dit is een andere problematiek dan wat er bij Slaapmeisje speelde.
Zij had een koophuis en haar kind moest een enorme berg successierechten betalen om in het huis te kunnen blijven wonen. En omdat haar zoon onder de 18 was kon zij niet van te voren schenken oid en zelf geen lening krijgen. Toen is er via crowdfunding genoeg opgehaald om die successierechten te kunnen betalen.
Zie de laatste alinea. Volgens mij heeft haar case toen ook wel bijgedragen aan een wijziging daaromheen. :Y
pi_209759120
Ik heb nu de hele tijd het liedje in mijn hoofd, bedankt SQ.
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:18:24 #49
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_209759132
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2023 15:17 schreef exode het volgende:
Ik heb nu de hele tijd het liedje in mijn hoofd, bedankt SQ.

*O*
  dinsdag 4 juli 2023 @ 15:32:12 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209759301
Vanavond de eindmusical.... man, man, man wat vliegt de tijd toch, ik zie hem nog zo staan op het kleuterplein O+
De juf zou 2 stoelen voor me regelen: 1 om op te zitten en 1 om mijn benen op te leggen, dus dat gaat helemaal goed komen *O*
Anders zou ik simpelweg niet kunnen gaan, tenzij ik een halve kerkbank voor mezelf zou kunnen claimen en op die manier met mijn voeten omhoog kan zitten, maar ik denk niet dat die kerkbank breed genoeg is voor mijn kont als ik overdwars wil zitten :')

Toevallig net de foto's overgezet van mijn telefoon naar mijn laptop en daar zag ik een foto van 18 mei, een week na de vorige operatie, toen ging dat toch echt wel een stuk beter, met die bovenbenen.
Deze keer is echt pittig, de onderbenen moeten ook iedere keer gezwachteld worden enzo, bij de bovenbenen was het een kwestie van compressiepak aan en gaan, wel met beleid, maar toen kon ik met een week wel naar het dorp lopen en even lunchen, dat gaat m nut echt niet worden, zolang gewoon zitten.
Het is lopen of met de voeten omhoog, zelfs als ik stilsta blijf ik een loopbeweging maken om pijn te voorkomen.

Soneal gisteren terwijl ik in de keuken iets klaar stond te maken: Moet je plassen? Doe dat dan eerst even! :D
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')