Kan ook hoor wat je zegt... maar er zijn wel eens meer dingen uitgekomen die ze van te voren riepen...quote:Op maandag 3 juli 2023 20:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Of ze praten elkaar allemaal na![]()
Als er een iemand iets bedenkt, dit als mogelijkheid doorvertelt, en diegene vertelt het ook weer door, met iets meer stelligheid, want (die en die) heeft het gezegd......en dan bij de volgende persoon is het waarheid geworden.
althans, zoiets zou ik mij voor kunnen stellen.
Dat vind ik ook de beste optie. In de laatste week elkaar wegspelen en voor nu met 14 door want anders wordt het alleen nog maar veel saaier.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Kan ook hoor wat je zegt... maar er zijn wel eens meer dingen uitgekomen die ze van te voren riepen...
We zien het wel... wat mij betreft gaan ze met z'n allen naar de finale, gezellie...
idd, die gooit ook iedereen voor de bus zodat zij en Bern maar veilig zijn.quote:
Dat is haar manier van het spel spelen.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:17 schreef Ash het volgende:
[..]
idd, die gooit ook iedereen voor de bus zodat zij en Bern maar veilig zijn.
Dan wordt het echt alleen maar kaarten en sporten....ervan uitgaande dat de bro's er nog inzitten...quote:Op maandag 3 juli 2023 20:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de beste optie. In de laatste week elkaar wegspelen en voor nu met 14 door want anders wordt het alleen nog maar veel saaier.
Zelfs Erik is nu bezig met het spel spelen en kijken wie er nog geelimineerd zou kunnen wordenquote:Op maandag 3 juli 2023 20:24 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. als er vóór woensdag nog een eliminatie komt, kunnen we Imie er nog uit werken... Aldus Erik![]()
Heel beschaafd
Niets te maken met Imie een kandidaat Manager is natuurlijk , en Erik nu aangeslijmt zit met SeikSas en Miertje in de Kas...quote:Op maandag 3 juli 2023 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs Erik is nu bezig met het spel spelen en kijken wie er nog geelimineerd zou kunnen worden
Ja, Immi is niet de kandidaat manager waar Erik op zou stemmen en Erik is al die tijd al bij het groepje van sas en mirthequote:Op maandag 3 juli 2023 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets te maken met Imie een kandidaat Manager is natuurlijk , en Erik nu aangeslijmt zit met SeikSas en Miertje in de Kas...
Hij zegt al maanden Ima of Rupie dus het is niks nieuw.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, Immi is niet de kandidaat manager waar Erik op zou stemmen en Erik is al die tijd al bij het groepje van sas en mirthe
Dus dan is het zo gek nog niet dat hij immi zou willen elimineren toch? Het gaat niet om een halfje brood als hoofdprijs.
en waarom zou mirthe niet een keer tegen eunice kunnen stemmen?quote:Op maandag 3 juli 2023 20:33 schreef Judiwi het volgende:
O dus Mirthe nu ook tegen Eunice. Nou ik zie Mirthe nu voor wat ze echt is. Weg ermee. Met die hele groep.
Dat klopt maar wat als er nog maar de helft in zit en ze moeten nog een week of zes? Dat is nog erger..quote:Op maandag 3 juli 2023 20:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan wordt het echt alleen maar kaarten en sporten....ervan uitgaande dat de bro's er nog inzitten...
Nu? Die is al van dag één met het spel bezigquote:Op maandag 3 juli 2023 20:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Zelfs Erik is nu bezig met het spel spelen en kijken wie er nog geelimineerd zou kunnen worden
Een Manager kiezen is helemaal niets wat de Finale uitslag beïnvloed, een Manager is zoiezo al helemaal niets op het gebeuren van de hele Showquote:Op maandag 3 juli 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, Immi is niet de kandidaat manager waar Erik op zou stemmen en Erik is al die tijd al bij het groepje van sas en mirthe
Dus dan is het zo gek nog niet dat hij immi zou willen elimineren toch? Het gaat niet om een halfje brood als hoofdprijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |