Tuurlijk Isaac...quote:Op maandag 3 juli 2023 18:20 schreef engine het volgende:
Ice denkt dat er misschien wel een Chinese rijsttafel klaar staat.
De regie neemt hun nieren in beschermingquote:Op maandag 3 juli 2023 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal in de verwachting.. Regie is er achter dat ze wat tekort komen inmiddels
Heel de loods staat straks vol met potten knakworst waar ze de rest van periode mee moeten doenquote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Dat had ik niet meer verwacht. 24 uur opdracht denk ik.
Zeker, dit moet het EtenVerdienenSpelletje gaan worden.. een eliminatie zit er nog niet inquote:Op maandag 3 juli 2023 18:25 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
De regie neemt hun nieren in bescherming![]()
Ik denk namelijk ook dat ze eten kunnen verdienen ofzo.
Is te hopen, maar de vorige was ook best laat, en dat was een opdracht van niets, een waterzakje overgooien.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Dat had ik niet meer verwacht. 24 uur opdracht denk ik.
In tien minuten tijd ofzo. Was zo klaar. Het wachten duurde langer.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen, maar de vorige was ook best laat, en dat was een opdracht van niets, een waterzakje overgooien.
Nee woensdag eleminatie denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, dit moet het EtenVerdienenSpelletje gaan worden.. een eliminatie zit er nog niet in
Die eliminatie stress moet bij de Regie ook al voelbaar worden.. nu teveel wegsturen en het wordt doodstil en saai in de Loods, tel lang wachten en de Finale moet met teveel mensen gedaan worden, óók geen gezichtquote:Op maandag 3 juli 2023 18:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Nee woensdag eleminatie denk ik.
Bep hoort dat het een hele verhuizing is.
denk niet rond deze tijd dat het een eliminatie is Vast een verdien opdracht want het eten is opquote:Op maandag 3 juli 2023 18:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen, maar de vorige was ook best laat, en dat was een opdracht van niets, een waterzakje overgooien.
Ja en de uitzendingen worden vanaf vandaag ook een kwartier langer. Dus ze hebben wel beelden nodig.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die eliminatie stress moet bij de Regie ook al voelbaar worden.. nu teveel wegsturen en het wordt doodstil en saai in de Loods, tel lang wachten en de Finale moet met teveel mensen gedaan worden, óók geen gezicht
Misschien even een snelle opdracht om ze weer even te kunnen laten eten.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
denk niet rond deze tijd dat het een eliminatie is Vast een verdien opdracht want het eten is op
Ja en de uitzendingen worden vanaf vandaag ook een kwartier langer. Dus ze hebben wel beelden nodig.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die eliminatie stress moet bij de Regie ook al voelbaar worden.. nu teveel wegsturen en het wordt doodstil en saai in de Loods, tel lang wachten en de Finale moet met teveel mensen gedaan worden, óók geen gezicht
Ze hebben allemaal hele hoge verwachtingen van de finale.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:31 schreef Dotteke het volgende:
Babette denkt dat er net zoals bij BB 'nog wel familie mag komen
Nog meer zout.quote:Op maandag 3 juli 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Misschien even een snelle opdracht om ze weer even te kunnen laten eten.
Babs hoorde karren rollen, laat ze maar nieuwe haringen schoonmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |