Inderdaad loopt constant te schreeuwen ik ben de jongste en zit er nog steeds.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:29 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë: ik heb nog nooit gezegd ; ik ben de jongste en ik zit hier nog steeds' ...... uhhhhhh..... nu ook al last van haar geheugen????
en maar weer eten in die broodmolen stoppen en dan al malend praten..... gadverdamme zo smerig!!!
Laten we het hopen het zal een keer tijd wordenquote:Op maandag 3 juli 2023 14:22 schreef xsaskiax het volgende:
Als Zoë het idee heeft dat ze iets gevonden heeft om iemand waar zij een hekel aan heeft af kan zeiken, zal ze dit constant blijven herhalen...... dit doet ze al maanden, over de rug van anderen zelf in het spel blijven......
Zouden ze nu eindelijk eens gaan zien hoe ze werkelijk is??
Ja ben toch wel benieuwd wanneer hij babbelkous gaat uittorent over haar gesprek met Wendy.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
Frappant dat Marciano niet 1 keer BABETTE!!! geroepen heeft sinds haar gesprek met Wendy........ er is toch niets met hem aan de hand????
Hij zal zo wel verhaal gaan halen..quote:Op maandag 3 juli 2023 14:32 schreef xsaskiax het volgende:
Frappant dat Marciano niet 1 keer BABETTE!!! geroepen heeft sinds haar gesprek met Wendy........ er is toch niets met hem aan de hand????
Het was de eerste keer dat ik Babette zo tegen haar in hoorde gaan op die toon: het interesseert me niet hoe jij er over denkt wat ik doe!quote:Op maandag 3 juli 2023 14:33 schreef danaqui het volgende:
[..]
Laten we het hopen het zal een keer tijd worden
Die heeft het niet opgenomen zoals altijd en begint er over een paar dagen weer over.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat ik Babette zo tegen haar in hoorde gaan op die toon: het interesseert me niet hoe jij er over denkt wat ik doe!
Maar ja, of Zoë het echt gehoord heeft weet ik niet, die ratelde maar door
Jij zegt het, ik dacht het, opvallend hè?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:42 schreef xsaskiax het volgende:
Het valt trouwens wel op dat in de (lange) tijd dat Babette en Wendy in de kas zitten noch Zoë, noch Marciano zijn komen zeuren
Dat vind ik juist netjes als je dan ook je motivatie geeft.quote:Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef xsaskiax het volgende:
Bern vraagt aan Babette op wie zij gaan stemmen met de managersverkiezing....
Babette: jaaaaaaa ik ga op Imi..... en dan natuurlijk een heel verhaal
en die dan het liefste komt met: ja maarrrrrrrrrrr.......... en dan 'snap je'...... zonder in te gaan op wat je tegen die persoon zeiquote:Op maandag 3 juli 2023 14:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die heeft het niet opgenomen zoals altijd en begint er over een paar dagen weer over.
Zoë blijft ookaltijd door haar heen praten.. zo onbeschoft als iemand door je heen blijft tetteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |