Volgens mij niet meer weet niet zeker.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:27 schreef Chanel5 het volgende:
En? is Babbel nog doorgegaan met Wendy over het stemmen?
Prima tochquote:
Jammer is dat he, de 25ste kan ik waarschijnlijk ok niet kijken.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:24 schreef espri het volgende:
Dankjewel Dot, het zal er om gaan spannen voor me.
Wat doet het geluid raar, dan opeens met echo en dan weer te schel.
Doe ik gelukkig ook niet. Ze kan meteen het circus in.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet serieus nemen...
Heeft niks met zumba te maken, ze doet maar wat ze wil alleen maar dansenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:42 schreef pingu66 het volgende:
Babette geeft zumba les aan Wendy....mag dat wel van Marciano?!
Hier was iemand die het over Kommer en kwijl had....quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Zit net wat filmpjes af te kijken en wéér hoor ik Babette zeggen: ik haal geen aardappels uit het vuur, i.p.v hete kolen uit het vuur halen. En Jasper hoor ik ook voor de 2de keer zeggen: korte V en lange F.
Kom IK nou onder een steen vandaan en is dit normaal taalgebruik of zijn die lui daar een beetje taalarm?
Ik dacht altijd dat je deze oefeningen deed omdat je ballerina wilde worden maar toch niet als hobby?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:30 schreef pingu66 het volgende:
Eumicd denkt zo'n beetje dat ze een professionele ballet danseres is.
Of van Zoe?quote:Op maandag 3 juli 2023 10:42 schreef pingu66 het volgende:
Babette geeft zumba les aan Wendy....mag dat wel van Marciano?!
Neem aan dat Jasper een grap maaktquote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Zit net wat filmpjes af te kijken en wéér hoor ik Babette zeggen: ik haal geen aardappels uit het vuur, i.p.v hete kolen uit het vuur halen. En Jasper hoor ik ook voor de 2de keer zeggen: korte V en lange F.
Kom IK nou onder een steen vandaan en is dit normaal taalgebruik of zijn die lui daar een beetje taalarm?
Dat vatte ik niet op als een taalfout, maar sarcasme.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier was iemand die het over Kommer en kwijl had....
Jasper meende het serieus en vroeg het zélfs 2x.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:46 schreef D. het volgende:
[..]
Neem aan dat Jasper een grap maakt
Babette niet, die is gewoon niet zo heel slim
Iedereen zegt hun ipv zij.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |