Ik snap dat argument van de motorcoureurs niet zo eigenlijk. Ik begrijp dat dat gevaarlijk is maar motorcoureurs rijden toch niet in hetzelfde weekend. Is het zoveel moeite om alleen voor het F1 weekend er dan wel gras of grind te leggen - en het daarna weer te asphalteren? Op andere plekken, zoals Melbourne, bouwen we ze een heel circuit, inclusief gravelbeds, op voor slechts één weekend.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is gevaarlijk en kan niet vanwege (onder andere?) de motorrijders die hier ook racen.
Blijkbaar zien de auto coureurs niet waar ze aan de buitenkant rijden. Bij de persconferentie van voor dit weekend waren er al een paar openlijk aan het brainstormen over hoe de tracklimit van bocht 9 en 10 het beste vervangen kon worden. Wat kan helpen is als de (extra) witte lijn geribbeld is zodat de coureurs merken of ze op of over de witte lijn komen
Dit was een foutje. Wel een erg lullige btw.quote:
Er wordt een selectie van de boardradio-berichten op tv ten gehore gebrachtquote:Op maandag 3 juli 2023 17:21 schreef Nizno het volgende:
er was dus veel meer geklaag dan dat op tv werd uitgezonden.
Nog steeds 'provisional' toch? Er kan nog protest aangetekend worden/ hoger beroep.quote:
Het probleem van gras is dat het niet genoeg afremt.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:44 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Ik snap dat argument van de motorcoureurs niet zo eigenlijk. Ik begrijp dat dat gevaarlijk is maar motorcoureurs rijden toch niet in hetzelfde weekend. Is het zoveel moeite om alleen voor het F1 weekend er dan wel gras of grind te leggen - en het daarna weer te asphalteren? Op andere plekken, zoals Melbourne, bouwen we ze een heel circuit, inclusief gravelbeds, op voor slechts één weekend.
We gaan binnenkort de rechtszaak starten over het WK van 2008. Massa heeft nieuw bewijs.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog steeds 'provisional' toch? Er kan nog protest aangetekend worden/ hoger beroep.
Vaak is op de donderdag na de race alles wel zo'n beetje echt officieel - of niet?
Oud nieuws!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:32 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan binnenkort de rechtszaak starten over het WK van 2008. Massa heeft nieuw bewijs.
Is het al bekend dan waar en wanneer hij dat gaat doen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 09:32 schreef Nober het volgende:
[..]
We gaan binnenkort de rechtszaak starten over het WK van 2008. Massa heeft nieuw bewijs.
Al definitief. De final classification is al gepubliceerd. Protest tegen de uitslag kan tot een half uur na de race.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 01:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Nog steeds 'provisional' toch? Er kan nog protest aangetekend worden/ hoger beroep.
Vaak is op de donderdag na de race alles wel zo'n beetje echt officieel - of niet?
En dan nog een plek straf krijgen ook omdat vooral Lewis het zelf deed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik moet echt nog een beetje gniffelen om de teamradio tussen Toto en Hamilton.
Waarschijnlijk wil ie dat de aandelenprijs dalen, zodat ie de andere 2/3 goedkoop kan inkopen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En dan nog een plek straf krijgen ook omdat vooral Lewis het zelf deed.
Fernando had daar een mooie term voor.
Vind het alleen nog steeds niet chique dat Toto voor de hele wereld zijn team en merk afbrand. Laat zijn niveau en frustratie wel erg zien.
Toto is het ook een beetje zat om aan het lijntje gehouden te worden door z'n technische team dat iedere week zegt het lek boven te hebben, al is het een nagenoeg onmogelijke opgave door het budgetcap om met een echte B-spec auto te komen, het is meer A+.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vind het alleen nog steeds niet chique dat Toto voor de hele wereld zijn team en merk afbrand. Laat zijn niveau en frustratie wel erg zien.
Oooooooew, die is cynisch.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil ie dat de aandelenprijs dalen, zodat ie de andere 2/3 goedkoop kan inkopen.
B+ in dat geval, als we toch het Amerikaanse schoolcijfer systeem benoemen.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toto is het ook een beetje zat om aan het lijntje gehouden te worden door z'n technische team dat iedere week zegt het lek boven te hebben, al is het een nagenoeg onmogelijke opgave door het budgetcap om met een echte B-spec auto te komen, het is meer A+.
het team met het grootste budget (faciliteiten die buiten de budgetcap vallen) heeft het al twee jaar totaal niet voor elkaar en volgend jaar kunnen ze kampioen worden zeer waarschijnlijk ook al uit het hoofd zetten. Dat de baas daar niet blij mee is lijkt me evident, hij mag zijn auto toch wel shit noemen?quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan halen ze B niet eens, afwisselend 2e-4e auto, misschien zelfs 2-5 nu McLaren er aardig bij zat al is dat even afwachten.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
B+ in dat geval, als we toch het Amerikaanse schoolcijfer systeem benoemen.
Met een A+ zouden ze de strijd aan kunnen met RBR
Hij wijst vooral zijn rijder terecht. Hoeft ook niet zo, maar het gezeur van Hamilton wordt hem kennelijk ook teveel.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 11:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hij is niet geheel kansloos denk ik. Maar je moet ook altijd een beetje geluk hebben.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:18 schreef manny het volgende:
Mwa. Zo alles overziend, en met de info die ik nu heb, geef ik Max een goede kans dit weekend.
Als alles meezit en hij heeft een goede dag sluit ik een mooie top-5 klassering niet uit.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hij is niet geheel kansloos denk ik. Maar je moet ook altijd een beetje geluk hebben.
Ik denk het niet, maar 5 jaar Hamilton verlengen lijkt me ook absurd, voor zover dat waar is uiteraard.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 12:36 schreef PzKpfw het volgende:
Ik denk dat Mercedes afscheid neemt van Lewis en dat Lando volgend jaar naast Russell op de grid staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |