Ze wordt met de dag walgelijkerquote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
Bep is echt slecht. Ze zou Wendy niet vertrouwen met haar vriend.
Bep. Die zelf altijd iets begint met mannen met een relatie![]()
![]()
![]()
Was het niet Bep die de mooie woorden sprak " kindje paaien, papa naaien" ?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat Bep aan het spiegelen is. ( aanname)quote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
Denk dat in die spiegel van Bep 'n flinke barst zitquote:Op zondag 2 juli 2023 21:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bep aan het spiegelen is. ( aanname)
Zoe is stik jaloers, alleen zij mag voor Isaac dansenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Zoë over dat het een schande was hoe Mirthe en Eunice gisteren voor Isaac gedanst hebben. Isaac vraagt zich af waar ze het over heeft. "was ik dronken ofzo?"
Zoë doet een Esthertjequote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Zoë over dat het een schande was hoe Mirthe en Eunice gisteren voor Isaac gedanst hebben. Isaac vraagt zich af waar ze het over heeft. "was ik dronken ofzo?"
Eind augustusquote:
Nu spelen ze samen romantisch een spelletje terwijl ze nog altijd kans maken op de winstquote:Op zondag 2 juli 2023 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nope, die zitten dan al lekker thuis, en terecht.
Bern en Jappie?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nu spelen ze samen romantisch een spelletje terwijl ze nog altijd kans maken op de winst
Bijvoorbeeld ja. Die zouden nog kunnen winnen.quote:
Mag van mij.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Die zouden nog kunnen winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |