Ze wordt met de dag walgelijkerquote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
Bep is echt slecht. Ze zou Wendy niet vertrouwen met haar vriend.
Bep. Die zelf altijd iets begint met mannen met een relatie![]()
![]()
![]()
Was het niet Bep die de mooie woorden sprak " kindje paaien, papa naaien" ?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
Ik denk dat Bep aan het spiegelen is. ( aanname)quote:Op zondag 2 juli 2023 21:44 schreef mootie het volgende:
![]()
![]()
Denk dat in die spiegel van Bep 'n flinke barst zitquote:Op zondag 2 juli 2023 21:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bep aan het spiegelen is. ( aanname)
Zoe is stik jaloers, alleen zij mag voor Isaac dansenquote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Zoë over dat het een schande was hoe Mirthe en Eunice gisteren voor Isaac gedanst hebben. Isaac vraagt zich af waar ze het over heeft. "was ik dronken ofzo?"
Zoë doet een Esthertjequote:Op zondag 2 juli 2023 21:49 schreef engine het volgende:
Zoë over dat het een schande was hoe Mirthe en Eunice gisteren voor Isaac gedanst hebben. Isaac vraagt zich af waar ze het over heeft. "was ik dronken ofzo?"
Eind augustusquote:
Nu spelen ze samen romantisch een spelletje terwijl ze nog altijd kans maken op de winstquote:Op zondag 2 juli 2023 21:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nope, die zitten dan al lekker thuis, en terecht.
Bern en Jappie?quote:Op zondag 2 juli 2023 21:56 schreef engine het volgende:
[..]
Nu spelen ze samen romantisch een spelletje terwijl ze nog altijd kans maken op de winst
Bijvoorbeeld ja. Die zouden nog kunnen winnen.quote:
Mag van mij.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Die zouden nog kunnen winnen.
Ik ben al lang heel erg tevreden dat iemand sowieso niet gaat winnenquote:
Mirthe, Jappie, Bern, misschien Wendy. De rest hoeft van mij niet te winnen.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ben al lang heel erg tevreden dat iemand sowieso niet gaat winnenhup mirthe!
en verder zal het allemaal wel.
Maar Jap en Bern spelen een romantisch spelletje?quote:Op zondag 2 juli 2023 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja. Die zouden nog kunnen winnen.
Anders kijk je gewoon zelf even naar de streams.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar Jap en Bern spelen een romantisch spelletje?
quote:Op zondag 2 juli 2023 22:09 schreef engine het volgende:
[..]
Anders kijk je gewoon zelf even naar de streams.
Volgens mij niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
Hebben mirthe en Marciano vandaag nog gepraat over gisteren?
Nope ze negeren elkaar nu.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:15 schreef woxxel het volgende:
Hebben mirthe en Marciano vandaag nog gepraat over gisteren?
Die doet gewoon haar eigen ding.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:25 schreef Judiwi het volgende:
Hoort Wendy nu bij de groep van Bern,. Nu ze problemen heeft met Babet
Bep heeft trouwens vooral problemen met Wendy, niet andersom.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:25 schreef Judiwi het volgende:
Hoort Wendy nu bij de groep van Bern,. Nu ze problemen heeft met Babet
het komt ook wel een beetje bij Mirthe vandaan. Die negeert hem , en ik geloof dat hem dat ook niet echt zintquote:Op zondag 2 juli 2023 22:24 schreef woxxel het volgende:
Heeft ie volgens mij ook bij mex gedaan. 2 weken of langer genegeerd.
Terwijl ie met Martin omging.
Hij denkt ook dat ie heel wat is.
Nee dat is hem niet genoeg respect. Hij verdiend meer respect denkt hij.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:27 schreef Verida het volgende:
[..]
het komt ook wel een beetje bij Mirthe vandaan. Die negeert hem , en ik geloof dat hem dat ook niet echt zint
Zo werkt dat toch niet, je kunt dat tit for tat niet eeuwig volhouden.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:30 schreef Judiwi het volgende:
Imi en Rupert hebben WEndy wel geholpen aan haar managerschap. Maar nu stemt zij op Bern. Terwijl Bern nooit op haar gestemd heeft.
Blijf het vreemd vinden.
Stelt zichzelf nu veilig voor aabkomende eliminaties om voor Bern te stemmen.
Maar niemand weet of dat nog dezelfde sigaren zijn.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:27 schreef Judiwi het volgende:
Sigaren had ze die niet een keer gekregen. Een doos van Babet.
klopt dat kwam ook ter sprake gisteravondquote:Op zondag 2 juli 2023 23:27 schreef Judiwi het volgende:
Sigaren had ze die niet een keer gekregen. Een doos van Babet.
Termen uit het boek wat hij leest.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:31 schreef schizolientje het volgende:
Erik hoopt dat Bern manager gaat worden. Hij heeft t maar over een natuurgroep wat bedoeld hij daar nu mee. Wendy zou uit een natuurgroep komen en net had hij het ook over een natuurgroep
Ik versta geen bal van wat Mirthe zegt.quote:Op zondag 2 juli 2023 23:34 schreef Judiwi het volgende:
Natuurgroep daar is Moraima in opgegroeid. In Nederland gaan wij meer voor een cultuurgroep.
Waar heeft die Eric het in godsnaam over.
Sorry maar ik vind Mirthe ook hebberig overkomen.
Want Moraima kan zo lekker sociaal kipkluiven, boem?quote:Op maandag 3 juli 2023 00:21 schreef freaky40 het volgende:
Isaac of Wendy wat mij betreft en Erik of Moraima als verrassende outsiders.
Het was het allemaal net niet, het eten stelde helemaal niet zoveel voor maar ze hebben lekker gegeten.... maar gala..quote:Op maandag 3 juli 2023 06:22 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
heel dat BOEM gala van morrie was grote schow qwa aankleding , aan eten vond ik het niet zo speciaal , maar bon morrie de hebbert heeft haar gala gehad , zal haar een zorg zijn of er nog eten is voor de komende dagen
hoop zo ima geen manager woord want is dan weer alles kopen voor hun kliekje
mooi om te horen dat wendy mss op bern gaat stemmen , die heeft die hebberige kliek ook door
gisteravond sprak wendy nog met bern over mangerschap en leek erop dat wendy voor bern gaat , maar vrees voor gelijk spel , of marciano moet ook nog op bern stemmenquote:Op maandag 3 juli 2023 06:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het was het allemaal net niet, het eten stelde helemaal niet zoveel voor maar ze hebben lekker gegeten.... maar gala..![]()
Van mij mag Bern het ook wel worden, ik ben dat gekonkel helemaal zat... ik heb gisteren m'n stream uitgezet omdat ik Babette niet meer aan kom horen... ik hoop dat Wendy op Bern gaat... laat ze het heen en weer maar krijgen...
Ik denk niet dat Marciano dat gaat doen... dan heeft hij echt een probleem denk ik...quote:Op maandag 3 juli 2023 06:33 schreef cinsan het volgende:
[..]
gisteravond sprak wendy nog met bern over mangerschap en leek erop dat wendy voor bern gaat , maar vrees voor gelijk spel , of marciano moet ook nog op bern stemmen
Okidoki, ik vond het al zo raar dat Moirama zaterdag zei... vandaag mijn laatste dag als manager...quote:
Was indd niks geen flirten aan ze zaten gewoon te pratenquote:Op maandag 3 juli 2023 07:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik werd eigenlijk een beetje misselijk toen ik de topictitel las.... maar ik lees nergens iets van flirten.. of ik lees er overheen, kan ook natuurijk..
Oké en ik maar teruglezen als een malle...quote:Op maandag 3 juli 2023 07:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was indd niks geen flirten aan ze zaten gewoon te praten
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké en ik maar teruglezen als een malle...
Zoë en een keer gewoon praten? Niet flirten met Isaak?quote:Op maandag 3 juli 2023 07:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Was indd niks geen flirten aan ze zaten gewoon te praten
En ze wil graag een B&B beginnen ik denk dat dat net iets voor haar isquote:Op maandag 3 juli 2023 01:06 schreef Majoraan het volgende:
Koken, poetsen, kappen, boenen, feesten, aan ieders event meedoen, trouw, beschimpt,
mes in rug, genegeerd en maar doorgaan.
Ik gun Wendy haar dochter de pony, haar zoon de scooter en haarzelf de nieuwe tieten.![]()
Mijn nummer 2 is Erik en nummer3 is Isaak
Ik gun het haar ook van harte..quote:Op maandag 3 juli 2023 07:24 schreef humpty het volgende:
[..]
En ze wil graag een B&B beginnen ik denk dat dat net iets voor haar is
O dat zie ik haar ook wel doen, is ze wel een typetje voor denk ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:24 schreef humpty het volgende:
[..]
En ze wil graag een B&B beginnen ik denk dat dat net iets voor haar is
Ik hoop dat haar voor het einde van dit programma nog te oren komt hoe Zoë en Babette over haar pratenquote:Op maandag 3 juli 2023 07:29 schreef cinsan het volgende:
wendy is echt een type voor b en b te runnen , zorgzaam , vriendelijk , alleen moet ze zich nu losweken van zooi en bep
hoop ik ook maar zag haar gister weer bij bep zitten knuffelen , dan denk ik wendy trek in godsnaam je ogen open , bep steekt zo mes in je rug zooi ookquote:Op maandag 3 juli 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop dat haar voor het einde van dit programma nog te oren komt hoe Zoë en Babette over haar praten
Ja dat vond ik ook vreemd, en later hoorde ik ZOë daar over dacht ik tegen Babs dat ze dat raar vondquote:Op maandag 3 juli 2023 07:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop ik ook maar zag haar gister weer bij bep zitten knuffelen , dan denk ik wendy trek in godsnaam je ogen open , bep steekt zo mes in je rug zooi ook
Nee ik vond het geen flirten, als je dat al flirten noemtquote:Op maandag 3 juli 2023 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zoë en een keer gewoon praten? Niet flirten met Isaak?
Wat een irritante gozer.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , iemand filmpje gezien van jef en kim werden geintervieeud door iemand staat op yt
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , iemand filmpje gezien van jef en kim werden geintervieeud door iemand staat op yt
Ik heb het niet gezien, maar het is wel iets wat ze constant doet als ze bij hem is. Had mij dus niets verbaasdquote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nee ik vond het geen flirten, als je dat al flirten noemt
Gezien, lijkt mij zo in real live wel een leuke gozer Jeffreyquote:Op maandag 3 juli 2023 07:40 schreef cinsan het volgende:
Ik bedoel de interviewer.quote:Op maandag 3 juli 2023 07:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
echt nog altijd , en beide nog natrappen over sommige bewoneren en exbewoners
Ja maar dat gaat over en weer hé, Wanda heeft zich ook niet zo netjes uitgelaten over Jeff en Kim...quote:Op maandag 3 juli 2023 07:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog eens sneren naar paar bewoners en ex bewoner
Nou wat een irritante schreewmuil heeft die gast..quote:Op maandag 3 juli 2023 07:48 schreef humpty het volgende:
Inderdaad de interviewer was verschrikkelijk...maar Jeff gewoon een leuke vent
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou wat een irritante schreewmuil heeft die gast..
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:52 schreef humpty het volgende:
[..]en gebruikt dezelfde foundation als Zoe zo te zien
Nou ik hoop het niet... ben er echt even klaar mee...dat adhd geleuter van die griet..quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:52 schreef humpty het volgende:
[..]en gebruikt dezelfde foundation als Zoe zo te zien
quote:Op maandag 3 juli 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
Wat slaapt Jappie lief hé, lief smoeltje...
Waarheid vertellen over exbewoners ( en daar hadden ze helemaal gelijk in) is iets anders als sneren maar als jij dat sneren vind is dat jou goed rechtquote:Op maandag 3 juli 2023 07:46 schreef cinsan het volgende:
[..]
en nog eens sneren naar paar bewoners en ex bewoner
Ahh poeppiekakkiescheetje hé...quote:
Bah, geen zeep, geen tandenpoetsen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper wast zijn gezicht en maakt zijn haren en beetje nat Met zijn vingers er door en hij is weer fris voor de dag
Heeft 2 dagen geleden al gedoucht, dus die zie daar voorlopig niet onder staan.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper wast zijn gezicht en maakt zijn haren en beetje nat Met zijn vingers er door en hij is weer fris voor de dag
Heeft hij gister laten vallen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zet koffie met ipv de koffiepot een perzik blik er onde en houdt de druppelaar mat zijn vinger open. Slim. Koffiepot zeker foetsie of kapot
Hebben ze de koffiekan al gesloopt dat hij met 'n lepel de druppelstop moet indrukken?quote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef FreshFruit het volgende:
Even een blik koffie zetten.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zo begint Jasper vaak de dag,quote:Op maandag 3 juli 2023 08:37 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Bah, geen zeep, geen tandenpoetsen.
Kan me niet voorstellen dat je zo de dag door komt...
Kapot, ze hebben al een nieuwe besteld via een stellingquote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
Jasper zet koffie met ipv de koffiepot een perzik blik er onde en houdt de druppelaar mat zijn vinger open. Slim. Koffiepot zeker foetsie of kapot
met een tangetje, niet met z n vinger maar ook slimquote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
Die zie je niet vaak onder de douche, maar dat zag ik Moriame ook bijna nooit ,die schijnt laat in de avond te gaanquote:Op maandag 3 juli 2023 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft 2 dagen geleden al gedoucht, dus die zie daar voorlopig niet onder staan.
[ afbeelding ]
Goedemorgen Fritsie.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hebben ze de koffiekan al gesloopt dat hij met 'n lepel de druppelstop moet indrukken?
Goedemorgen Cos
Slim bekekenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
Met de bollekant van 'n lepelquote:Op maandag 3 juli 2023 08:40 schreef schizolientje het volgende:
[..]
met een tangetje, niet met z n vinger maar ook slim
Heeft Jappie gebroken, er is een nieuw koffiezetapparaat bestelt.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:38 schreef schizolientje het volgende:
Bern weer teleurgesteld.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft Jappie gebroken, er is een nieuw koffiezetapparaat bestelt.
Je ziet natuurlijk niet alles, maar wel gezien dat ze het over hebben gehad dat Jasper niet vaak doucht.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zie je niet vaak onder de douche, maar dat zag ik Moriame ook bijna nooit ,die schijnt laat in de avond te gaan
toch te gek voor 22 euro stelling plaatsen voor koffiezet , kon makkelijk van paar van hun eigen geld betaald wordenquote:
Dat werd er ook wel gezegd, onder meer door Bern.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
toch te gek voor 22 euro stelling plaatsen voor koffiezet , kon makkelijk van paar van hun eigen geld betaald worden
Nou die ging op rood staan... knap lullig... omdat hij zelf geen koffie drinkt... dat zijn dan weer van die rare fratsen...egotripper.quote:
D'r zijn er ook een aantal die geen geld meer hebben.. en dan moet de een wel betalen en de ander niet.. krijg je dat weer.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:44 schreef cinsan het volgende:
[..]
toch te gek voor 22 euro stelling plaatsen voor koffiezet , kon makkelijk van paar van hun eigen geld betaald worden
Was ook wel een beetje logisch vond ik.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat werd er ook wel gezegd, onder meer door Bern.
Gister ook over die films.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r zijn er ook een aantal die geen geld meer hebben.. en dan moet de een wel betalen en de ander niet.. krijg je dat weer.
Dat gaat vast weer een stelling worden dan voor peuken, of moriama moet stiekem wat bestellen van de huishoutpot als ze daar nog iets voor gaan verdienen vandaagquote:Op maandag 3 juli 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
rupi ren ima ook geen geld meer ook geen peuken meer
Dat heb ik niet meegekregen... wel hoorde ik Zoe s'middags zeggen dat Erik misschien ging sponseren maar daar kwam ze later op terug... hoe is dat afgelopen dan?quote:
quote:Op maandag 3 juli 2023 08:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze kunnen geen peuken meer on line bestellen vanaf 1 juli
Geen idee.Wel dat het nogal specifieke films zijn die lang niet iedereen boeit.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen... wel hoorde ik Zoe s'middags zeggen dat Erik misschien vind sponseren maar daar kwamen ze later op terug... hoe is dat afgelopen dan?
Ik heb het gevoel dat Moirama geld over heeft gehouden van haar stelling... dus misschien komen daar straks de peuken vandaan...aanname hé...quote:Op maandag 3 juli 2023 08:50 schreef cinsan het volgende:
rupi ren ima ook geen geld meer ook geen peuken meer
O, waarom dat dan niet?quote:
Staat in de SC.quote:
En dan weet je dat ze niet echt bestellen, want het is vanaf 1 juli verboden het online aan te bieden.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast weer een stelling worden dan voor peuken, of moriama moet stiekem wat bestellen van de huishoutpot als ze daar nog iets voor gaan verdienen vandaag
maar daten ze in de loods nietquote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli 2023 is het online verkopen van tabak verboden.
O hebben ze mooi pech, dan kunnen ze dus helemaal geen peuken meer bestellenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan weet je dat ze niet echt bestellen, want het is vanaf 1 juli verboden het online aan te bieden.
Oké... dus Erik heeft niet hoeven sponseren.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen idee.Wel dat het nogal specifieke films zijn die lang niet iedereen boeit.
Er komen wel steeds meer beperkingen hequote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Vanaf 1 juli 2023 is het online verkopen van tabak verboden.
die gaan er niet vrolijk van wordenquote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er komen wel steeds meer beperkingen he
Maar ben benieuwd hoe Rupert en Imadiddin het op gaan
DIe weten natuurlijk niets van deze maatregel
Zou mooi zijn als dat ook het geval is en ze het te weten komen, maar als ze hebben opgelet moeten ze dat hebben gezien met bestellen.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hebben ze mooi pech, dan kunnen ze dus helemaal geen peuken meer bestellen
Ben benieuwd dan hoelang het duurt voor je geen sterke drank online meer mag bestellenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat ook het geval is en ze het te weten komen, maar als ze hebben opgelet moeten ze dat hebben gezien met bestellen.
Betuttelingen van de overheid, vooral van de Christen Unie.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat ook het geval is en ze het te weten komen, maar als ze hebben opgelet moeten ze dat hebben gezien met bestellen.
ze hebben veel meer niet mee gekregen van de dingen die het afgelopen jaar veranderd en of verboden zijn, dat lijkt me wel gek als je er dan uit komtquote:
quote:
quote:
Het lijkt me dat dat wel duidelijk is geworden als ze proberen te bestellen. Zal vast wel op de site staan dat dit per 1 juli niet meer mogelijk is.quote:Op maandag 3 juli 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Staat dus gewoon op de site.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat wel duidelijk is geworden als ze proberen te bestellen. Zal vast wel op de site staan dat dit per 1 juli niet meer mogelijk is.
ze hadden overigens op het gala nog een gewoon pakje sigaretten, dus er is vast nog wel ergens een voorraadje te vinden daar .
Las van de week al dat er gezegd was dat ze er bijna doorheen waren.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat wel duidelijk is geworden als ze proberen te bestellen. Zal vast wel op de site staan dat dit per 1 juli niet meer mogelijk is.
ze hadden overigens op het gala nog een gewoon pakje sigaretten, dus er is vast nog wel ergens een voorraadje te vinden daar .
die kwamen van icequote:Op maandag 3 juli 2023 09:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Rookt Ice ook dan? Nooit gewetenquote:
ice had van zijn onuitputtelijke geldvoorraad ooit 1 (of meer) sloffen sigaretten gekocht. Daar kun je zo fijn mensen mee voor je karretje spannen als je die in stressvolle tijden kunt uitdelenquote:
Ik snap dat ook nooit hoor waarom ze dat dag in dag uit doenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:14 schreef schizolientje het volgende:
wat is het toch superflauw om zo in te zoemen op het eten van Erik
quote:Op maandag 3 juli 2023 09:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Iek ben nie gek, iek ben kikker....
[ afbeelding ]
Aardige tampeloeres.... vies woord jakkie bah.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
dat is nogal een best formaat...
[ afbeelding ]
Dat wordt ff op de tanden bijtenquote:Op maandag 3 juli 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Aardige tampeloeres.... vies woord jakkie bah.
Ontspannen is de keyword.quote:
Waar hebben ze het nu weer overquote:Op maandag 3 juli 2023 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Omg begint Babette daar weer over weer die oude koe uit de sloot.. kap daar eens mee..
Ze hebben de doppers nog niet eens goed los en het begint alweer gelijkquote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Chanel5 het volgende:
Ik heb met haar een hele tijd afstand....dit gaat dus weer over Wendy
Dus wat gat ze tegen wie zeggen? Ik denk dat het over wendy gaatquote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar hebben ze het nu weer over
Als ik heel close met je ben zegt ze tegen Marciano dan zegt hij wat en dan zij en ik versta er niet veel van
Ik heb met haar al een hele tijd afstand
Ze gaat het vandaag zeggen tegen haar
Weet je wat, heb je lekker geslapen
Babette heeft Marciano een droom gestuurd en ze heeft er zelf over gedroomd
dus weer confrontatie bep-wendyquote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik heel close met je ben zegt ze tegen Marciano dan zegt hij wat en dan zij en ik versta er niet veel van
ziek mens is hetquote:Op maandag 3 juli 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben de doppers nog niet eens goed los en het begint alweer gelijk
Vanmiddag graag dan, wil het ook zienquote:
quote:
Ja ze zet zichzelf wel heel erg te kijk.quote:
De zoemer zal maar gaanquote:Op maandag 3 juli 2023 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo link,het geluid staat zo hard hier.
ja er klapt zo keihard geluid uit, dat risico lopen wequote:Op maandag 3 juli 2023 09:39 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is zo link,het geluid staat zo hard hier.
Of dat ze gaat lachen.quote:
Vroeg ik mij ook af ze had het ook over dat ze heel koel was en hij toch kwamquote:Op maandag 3 juli 2023 09:42 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft altijd zo'n dingetje nodig, hij kan het zelf niet bedenken zegt Babbel.
over wie?
Ik het begin ging het weer over dat verhaal dat Babette niks aan de muur zou hangen, dat heeft ze ooit eens gezegd tegen Wendy... en toen kreeg ze toch dat T-shirt van Marciano en toen zei Wendy, dat heb je altijd al willen hebben.. en daar was Babette verbolgen over.... dus nu net weer dat verhaal en nu gaat het weer verder over de cabana...constant herhaling... ze gaat vandaag wel iets zeggen tegen Wendy, ik weet niet wat...quote:Op maandag 3 juli 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Wendy er achter komt, maar zal wel niet helaasquote:Op maandag 3 juli 2023 09:44 schreef Chanel5 het volgende:
Maar ik zou denken dat ze juist....dat zag je bij die cabana..
vies mormel ben je Babbel
dit gaat over Wendy
Ziet ze weer spoken, bah wat is ze toch achterbaksquote:Op maandag 3 juli 2023 09:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus wat gat ze tegen wie zeggen? Ik denk dat het over wendy gaat
thnxquote:Op maandag 3 juli 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik het begin ging het weer over dat verhaal dat Babette niks aan de muur zou hangen, dat heeft ze ooit eens gezegd tegen Wendy... en toen kreeg ze toch dat T-shirt van Marciano en toen zei Wendy, dat heb je altijd al willen hebben.. en daar was Babette verbolgen over.... dus nu net weer dat verhaal en nu gaat het weer verder over de cabana...constant herhaling... ze gaat vandaag wel iets zeggen tegen Wendy, ik weet niet wat...
Babbel geeft vaak haar eigen draai aan dingen en dat maakt haar zo link.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Dat verhaal van dat aan de muur hangen heeft Wendy haar laatst uitgelegd. Dat zat heel anders in elkaar dan zij denkt.
quote:
Ja klopt... en nu wordt dat weer op de Babette manier vertelt.. bahquote:Op maandag 3 juli 2023 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx
Dat verhaal van dat aan de muur hangen heeft Wendy haar laatst uitgelegd. Dat zat heel anders in elkaar dan zij denkt.
Dat heb ik ook altijd gevonden hoor. Vroeger op kantoor met allemaal meiden bah. Later alleen op afdelingen met heren, prima!quote:Op maandag 3 juli 2023 09:48 schreef Dotteke het volgende:
toen wist ik het al, toen dacht ik he ben jij een vriendin van mij< zegt Babette
Dat is altijd gezeik met vrouwen onder elkaar
Je kan beter met jongens omgaan
Vaak wel inderdaadquote:Op maandag 3 juli 2023 09:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd gevonden hoor. Vroeger op kantoor met allemaal meiden bah. Later alleen op afdelingen met heren, prima!
Niemandquote:Op maandag 3 juli 2023 09:51 schreef Harry het volgende:
Eerst Babette en nu Marciano moeten hun batterij wisselen.
Wie zou dat gaan doen.... ?
Volgens mij gaat dat er over dat Wendy steeds contact zoekt met Babette en net doet alsof ze nog vriendinnen zijn. Zoe vindt dat nep gedrag en Babette zei daarop dat ze geen onmens is en iemand niet kan weg sturen. En dat dat ook het spel is dat iedereen daar zo'n beetje doet. Maar Wendy doet tegen Marciano koel en nu weet het drietal niet of ze haar kunnen vertrouwen wb bv de manager verkiezing en nomineren. Dit alles naar aanleiding van dat Wendy in de hottub zat met Eunice en dat hun groep Eunice wil nomineren.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik het begin ging het weer over dat verhaal dat Babette niks aan de muur zou hangen, dat heeft ze ooit eens gezegd tegen Wendy... en toen kreeg ze toch dat T-shirt van Marciano en toen zei Wendy, dat heb je altijd al willen hebben.. en daar was Babette verbolgen over.... dus nu net weer dat verhaal en nu gaat het weer verder over de cabana...constant herhaling... ze gaat vandaag wel iets zeggen tegen Wendy, ik weet niet wat...
Ik was gelukkig op tijd.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef danaqui het volgende:
Jut en Jul ook wakker, tering die lach....geluid maar weer uit
Goedemorgen Rozijntje.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat er over dat Wendy steeds contact zoekt met Babette en net doet alsof ze nog vriendinnen zijn. Zoe vindt dat nep gedrag en Babette zei daarop dat ze geen onmens is en iemand niet kan weg sturen. En dat dat ook het spel is dat iedereen daar zo'n beetje doet. Maar Wendy doet tegen Marciano koel en nu weet het drietal niet of ze haar kunnen vertrouwen wb bv de manager verkiezing en nomineren. Dit alles naar aanleiding van dat Wendy in de hottub zat met Eunice en dat hun groep Eunice wil nomineren.
Iets in die strekking.
Babette moet dus vandaag van Marciano Wendy aanspreken of ze met hun groep mee stemt of niet.
Misschien hebben mensen hier nog aanvulling? Dit was gisteren.
^^ Goedemorgen
word echt oorlog dan , want wendy is geneigd van op bern te stemmen voor managerquote:Op maandag 3 juli 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat er over dat Wendy steeds contact zoekt met Babette en net doet alsof ze nog vriendinnen zijn. Zoe vindt dat nep gedrag en Babette zei daarop dat ze geen onmens is en iemand niet kan weg sturen. En dat dat ook het spel is dat iedereen daar zo'n beetje doet. Maar Wendy doet tegen Marciano koel en nu weet het drietal niet of ze haar kunnen vertrouwen wb bv de manager verkiezing en nomineren. Dit alles naar aanleiding van dat Wendy in de hottub zat met Eunice en dat hun groep Eunice wil nomineren.
Iets in die strekking.
Babette moet dus vandaag van Marciano Wendy aanspreken of ze met hun groep mee stemt of niet.
Misschien hebben mensen hier nog aanvulling? Dit was gisteren.
^^ Goedemorgen
Oh echt? Dat heb ik dan weer niet mee gekregen.quote:Op maandag 3 juli 2023 09:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
word echt oorlog dan , want wendy is geneigd van op bern te stemmen voor manager
wendy en bern waren in gesprek gisteravond en daaruit bleek dat wendy geneigd was om op bern te stemmenquote:Op maandag 3 juli 2023 10:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh echt? Dat heb ik dan weer niet mee gekregen.
Mooiquote:Op maandag 3 juli 2023 10:02 schreef cinsan het volgende:
[..]
wendy en bern waren in gesprek gisteravond en daaruit bleek dat wendy geneigd was om op bern te stemmen
Sigaretten kan je niet meer online bestellen oer 1 juliquote:Op maandag 3 juli 2023 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gaat vast weer een stelling worden dan voor peuken, of moriama moet stiekem wat bestellen van de huishoutpot als ze daar nog iets voor gaan verdienen vandaag
Janetquote:Op maandag 3 juli 2023 10:03 schreef Frummelie het volgende:
Kanonne wat een afwas staat er al... wie heeft z'n corvee niet gedaan...
quote:Op maandag 3 juli 2023 10:06 schreef espri het volgende:
Weet iemand wanneer de laatste dag is van dit?
Wendy weet dat wel en die zei dat de febo ze ging halen. Net als die vergeten kaarsen. En ook bij Tianonzijn wel eens boodschappen door de febo gehaald omdat hij zijn bestelmoment vergeten was en het een feestdag was en ze niet kwamen leveren ( toen hebben ze hem gematst omdat ie begon te zeuren/ dreinen)quote:
Voordat de streams startte zaten ze er al 2 weken.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets is dus zeker nog.
Dankjewel FF,quote:Op maandag 3 juli 2023 10:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets is dus zeker nog.
Dan moet het eerste week augustus stoppen, dan ben ik blijquote:Op maandag 3 juli 2023 10:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voordat de streams startte zaten ze er al 2 weken.
En Kim W destijds, die voor een gerecht Bressot nodig had. Uit het niets was dat er ineens.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy weet dat wel en die zei dat de febo ze ging halen. Net als die vergeten kaarsen. En ook bij Tianonzijn wel eens boodschappen door de febo gehaald omdat hij zijn bestelmoment vergeten was en het een feestdag was en ze niet kwamen leveren ( toen hebben ze hem gematst omdat ie begon te zeuren/ dreinen)
Is pas de tweede laag.quote:
Op tv is de laatste uitzending 25 augustus te zienquote:Op maandag 3 juli 2023 10:06 schreef espri het volgende:
Weet iemand wanneer de laatste dag is van dit?
Hier had Marci al eens een gesprekje over. maar toen wat het een nee van de febo.quote:Op maandag 3 juli 2023 10:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wendy weet dat wel en die zei dat de febo ze ging halen. Net als die vergeten kaarsen. En ook bij Tianonzijn wel eens boodschappen door de febo gehaald omdat hij zijn bestelmoment vergeten was en het een feestdag was en ze niet kwamen leveren ( toen hebben ze hem gematst omdat ie begon te zeuren/ dreinen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |