SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.
Ja een Jakobsen is een dure speler, maar als hij het wel haalt ben je een van de weinigen die hem niet heeft...quote:Op maandag 3 juli 2023 11:38 schreef The_Undertone het volgende:
"Welke sprinter is het zwakst bergop" guessing game vandaag.
Welsford mag hier ook bij genoemd worden.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja vandaag is vooral to Jakobsen/Groenewegen or not to Jakobsen/Groenewegen. Verder weet ik de beste namen wel
Meeus. Cav. Bauhaus. Ach ach ach.quote:Op maandag 3 juli 2023 11:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Welsford mag hier ook bij genoemd worden.
Beetje overacting hoort erbij toch?quote:Op maandag 3 juli 2023 12:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En vanmiddag klagen dat je niet had moeten wisselen zeker?
Over the hill.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ruvu heeft het al opgegeven?
https://www.cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=510
1.86 koekoekquote:
Niet bestquote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:53 schreef Ambrosius het volgende:
Top 9 in m’n team, niet best, maar dat maakt denk ik niet zoveel uit.
1,2,3,5,9,10,14,15 is oke maar in een sprint niet heel bijzonder.quote:
En zeker niet met het hoge startgeld.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1,2,3,5,9,10,14,15 is oke maar in een sprint niet heel bijzonder.
Niet best vind ik dan wel weer wat negatief.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:55 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En zeker niet met het hoge startgeld.
Uiteindelijk zijn er maar een beperkt aantal die 'veel' scoren en dan ook maar 500000 als het mee zit. En dan moeten ze niet de verkeerde renner thuis hebben gelaten voor Coquard/Kristoff. Alleen als je ze allebei hebt én ook Bauhaus/Ewan/Philipsen dan zit je goed.quote:Op dinsdag 4 juli 2023 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet best vind ik dan wel weer wat negatief.
Het is etappe 5 pas johquote:Op woensdag 5 juli 2023 13:15 schreef franklop het volgende:
Ok, toch maar full retard en de laatste AK renners eruit ¤ 671.968
Waarschijnlijk gaat UAE er wel voor, maar moet toch wat proberen
Vanaf plek 1236 toch maar wat proberen!quote:
Over allebei ook getwijfeld (Strootje getrokken tussen Georg/Ruin en Carlos/Romain)quote:
Ligt eraan wie je hebt denk ik. Gall/Ciccone/Hindley kan het nog wel redden.quote:
Wel typisch dat vol op AK nu gewoon loont omdat Hindley ineens eerstes wordt vanuit de vluchtquote:
Dat is wel een gelukje inderdaad. Anders was het het hoge startgeld niet waard geweest.quote:Op woensdag 5 juli 2023 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel typisch dat vol op AK nu gewoon loont omdat Hindley ineens eerstes wordt vanuit de vlucht
Had ik ook gewoon moeten doen!
@SastreCMquote:Op donderdag 6 juli 2023 17:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe heet die man ook alweer op fok?
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Aguero het volgende:
Ik had m'n team voor morgen al gedaan en nu staan er 9 zwarte paarden![]()
[ afbeelding ]
Zou Jakobsen morgen al genoeg hersteld zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet hem wel effe opnieuw invoeren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben binnen de ploeg niet echt niemand die het over kan nemen.. (vorig jaar nog wel met Senechal). Denk dat hij wel een poging gaat wagenquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Jakobsen morgen al genoeg hersteld zijn?
integendeel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Morkov zelf, hoogstens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben binnen de ploeg niet echt niemand die het over kan nemen.. (vorig jaar nog wel met Senechal). Denk dat hij wel een poging gaat wagen
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar dat ie het probeert betekent nog niet dat ie top 10 gaat rijdenquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben binnen de ploeg niet echt niemand die het over kan nemen.. (vorig jaar nog wel met Senechal). Denk dat hij wel een poging gaat wagen
Terwijl het een leuk concept isquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer laatst in de subleague heeft geen team. Vanaf dag 1. Wat een lul. @:wimderon
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer laatst in de subleague heeft geen team. Vanaf dag 1. Wat een lul. @:wimderon
Nu maak je het wel héél bont.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens risico nemen vandaag. Maar 7 man uit de top 10 en een interessante naam gespeeld.
Over Fabio twijfel ik nog wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Geen Fabio en Wout lijken me toch wel zekerheidjes.
Fabio zekerheidje.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 11:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Wout gezegd dat ie niet gaat sprinten?
Dus ze sprinten allebei niet? Flopshowquote:
Die had ik eerst, toen gewisseld voor Kokkaard en Laporte.quote:
Valt meequote:Op vrijdag 7 juli 2023 17:16 schreef Ambrosius het volgende:
Matigjes, buiten top 100 zakken denk ik.
1, 2, 5, 6, 7, 10 en 15.
dat is het al 2 maandenquote:
Beidequote:
Dat is echt te duur.quote:
Maar ze worden 1 en 2quote:
Dat gevoel krijg ik ook. Ik neem ze alle twee want ga op laffe wijze mijn 140e plaats verdedigenquote:
quote:
3 ton verlies is behoorlijk wat, en zolang ie geen top 3 rijdt mis je hem niet echt. Maar ja, als hij dat wel doet heb je wel een probleem.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 11:56 schreef hhh38 het volgende:
Philipsen is alleen de moeite waard bij top 5 ofzo. En het risico dat ie helemaal niet sprint of dat we een vluchtersetappe krijgen is te groot.
Die Noor was net goedkoper dan Mezgec dusquote:
Daar ging ik ook vanuit, maar helaas.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:11 schreef franklop het volgende:
Ik ga ervanuit dat de toppers Puy wel op hun erelijst willen
Alleen Woods en Powless zijn gelukkig redelijk wat gekozen.quote:Op zondag 9 juli 2023 14:32 schreef hhh38 het volgende:
Heb alleen maar AK mannen, dit wordt een drama
Een vluchtersteam is ook goedkoper natuurlijk. Maar dat beperkt de schade nog wat inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2023 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Woods en Powless zijn gelukkig redelijk wat gekozen.
Klopt al zijn Pogi en Vingegaard door de meesten wel gekozenquote:Op zondag 9 juli 2023 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een vluchtersteam is ook goedkoper natuurlijk. Maar dat beperkt de schade nog wat inderdaad
Wij gaan pieken in de derde week!quote:Op zondag 9 juli 2023 18:37 schreef Mani89 het volgende:
Van plek 1000 naar 300 in een paar dagen. Het is iets.
Die Allstar subleague had zo mooi kunnen zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gaan pieken in de derde week!
Antonie Kamerling was verhinderd?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Allstar subleague had zo mooi kunnen zijn.
49 plekken gestegen met 481K verliesquote:Op zondag 9 juli 2023 20:35 schreef Pino112 het volgende:
112 plekken gestegen met drie ton verlies
Rustygod
Duur he, die WvA?quote:
Klopt.quote:
Het is wel uit de start bergop natuurlijk. Toch heb ik wel een paar echte aanvallers gespeeld, ook in de hoop op wat knollen. En het is ook geen immens lange klim en ik hoop toch dat ze niet weer meteen het blok erop gooien, ik denk dat Jumbo/UAE zich daar niet heel populair mee hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik vrees dat ik de voorspelbare namen heb, maar ik verwacht dat je de sterkste niet-klassementsrenners gewoon in de kopgroep gaat zien.
65% gelooft hem niet, of las het te laat.quote:
Ik heb maar 1 man uit de top 5. Dit kan heel goed of heel slecht gaan.quote:
Alle 9 in de top 12.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik vrees dat ik de voorspelbare namen heb, maar ik verwacht dat je de sterkste niet-klassementsrenners gewoon in de kopgroep gaat zien.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Matje (na ziek zijn melding), Wout en Juul geen moment heb overwogen.quote:
4 waarvan twee edele dieren. Maar ja, Asgroen zal wel voor plan Flip moeten werken terwijl ie zelf evengoed kan winnen en Perez lijkt me in deze groep niet bizar kansrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Inclusief de 2e groep 3 man mee, dat zou prima zijn
Dan is top 13 nog veel meer waard tegenover alle teams waar een Wout nog wel in zit ';) Je hebt het hoe dan ook goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 waarvan twee edele dieren. Maar ja, Asgroen zal wel voor plan Flip moeten werken terwijl ie zelf evengoed kan winnen en Perez lijkt me in deze groep niet bizar kansrijk.
Zeker waar. Goedkoop team en 4 mee is niet om te klagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan is top 13 nog veel meer waard tegenover alle teams waar een Wout nog wel in zit ';) Je hebt het hoe dan ook goed voor elkaar.
Skjelmose moet voor mij de meubelen een beetje redden. Enigzins tegenvallend.
Ja jammer.quote:
Ja dit stinktquote:Op woensdag 12 juli 2023 13:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb Kees Bok opgesteld, ik voel me vies.
Nouja, 8e, moet je ook niet overdrijven. Tenzij je hem hebt ipv Jakobsen/Wout ofzo.quote:Op woensdag 12 juli 2023 17:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
1,2,3,4,5,10,11,12,13
Mensen met zwart paard Sagan gaan scoren
Kokkaar ipv Wout scheelde al een plek of 800 in het dagklassementquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch veel mensen met top 4 en dikke mes of kristoff. Lap
Ik had Kokkaar dan weer welquote:Op woensdag 12 juli 2023 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
Kokkaar ipv Wout scheelde al een plek of 800 in het dagklassement
Er is zo'n rekentooltje toch waarmee je snel een dagresultaat uit kan rekenen met de uitslag en verschillende gekozen renners als input.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Kokkaar dan weer wel
hoe weet je dat trouwens?
Dank.quote:Op woensdag 12 juli 2023 19:03 schreef Pino112 het volgende:
https://paulilbrink.nl/cyclingmaster/winst/
Gebruiken WE op Tweakers in het topic.
Wout had iets van 40t in de min en Kok 450k in de plus.quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Kokkaar dan weer wel
hoe weet je dat trouwens?
Andere tabblad. Copy paste vanaf je profielquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dank.
Jammer dat ie het startgeld niet automatisch doet
Die link maar eens in de OP zetten in het volgende topicquote:Op woensdag 12 juli 2023 19:03 schreef Pino112 het volgende:
https://paulilbrink.nl/cyclingmaster/winst/
Gebruiken WE op Tweakers in het topic.
Van Aert gaat top 3 rijden. Ter info.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Startgeld : ¤ 540.598
Zeg het maar.
Ik trap niet in de WvA val.quote:Op donderdag 13 juli 2023 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Aert gaat top 3 rijden. Ter info.
7e plaats is primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |