Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Aguero het volgende:
Ik had m'n team voor morgen al gedaan en nu staan er 9 zwarte paarden![]()
[ afbeelding ]
Zou Jakobsen morgen al genoeg hersteld zijn?quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet hem wel effe opnieuw invoeren.quote:Op donderdag 6 juli 2023 18:14 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben binnen de ploeg niet echt niemand die het over kan nemen.. (vorig jaar nog wel met Senechal). Denk dat hij wel een poging gaat wagenquote:Op donderdag 6 juli 2023 18:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou Jakobsen morgen al genoeg hersteld zijn?
integendeel....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Morkov zelf, hoogstens.quote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben binnen de ploeg niet echt niemand die het over kan nemen.. (vorig jaar nog wel met Senechal). Denk dat hij wel een poging gaat wagen
Nee, dat verwacht ik ook niet. Maar dat ie het probeert betekent nog niet dat ie top 10 gaat rijdenquote:Op donderdag 6 juli 2023 19:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze hebben binnen de ploeg niet echt niemand die het over kan nemen.. (vorig jaar nog wel met Senechal). Denk dat hij wel een poging gaat wagen
Terwijl het een leuk concept isquote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer laatst in de subleague heeft geen team. Vanaf dag 1. Wat een lul. @:wimderon
quote:Op donderdag 6 juli 2023 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
De nummer laatst in de subleague heeft geen team. Vanaf dag 1. Wat een lul. @:wimderon
Nu maak je het wel héél bont.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga eens risico nemen vandaag. Maar 7 man uit de top 10 en een interessante naam gespeeld.
Over Fabio twijfel ik nog wel.quote:Op vrijdag 7 juli 2023 10:43 schreef Mani89 het volgende:
Geen Fabio en Wout lijken me toch wel zekerheidjes.
Fabio zekerheidje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |