Antonie Kamerling was verhinderd?quote:Op zondag 9 juli 2023 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die Allstar subleague had zo mooi kunnen zijn.
49 plekken gestegen met 481K verliesquote:Op zondag 9 juli 2023 20:35 schreef Pino112 het volgende:
112 plekken gestegen met drie ton verlies
Rustygod
Duur he, die WvA?quote:
Klopt.quote:
Het is wel uit de start bergop natuurlijk. Toch heb ik wel een paar echte aanvallers gespeeld, ook in de hoop op wat knollen. En het is ook geen immens lange klim en ik hoop toch dat ze niet weer meteen het blok erop gooien, ik denk dat Jumbo/UAE zich daar niet heel populair mee hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik vrees dat ik de voorspelbare namen heb, maar ik verwacht dat je de sterkste niet-klassementsrenners gewoon in de kopgroep gaat zien.
65% gelooft hem niet, of las het te laat.quote:
Ik heb maar 1 man uit de top 5. Dit kan heel goed of heel slecht gaan.quote:
Alle 9 in de top 12.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 10:16 schreef hhh38 het volgende:
Ik vrees dat ik de voorspelbare namen heb, maar ik verwacht dat je de sterkste niet-klassementsrenners gewoon in de kopgroep gaat zien.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Matje (na ziek zijn melding), Wout en Juul geen moment heb overwogen.quote:
4 waarvan twee edele dieren. Maar ja, Asgroen zal wel voor plan Flip moeten werken terwijl ie zelf evengoed kan winnen en Perez lijkt me in deze groep niet bizar kansrijk.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:43 schreef hhh38 het volgende:
Inclusief de 2e groep 3 man mee, dat zou prima zijn
Dan is top 13 nog veel meer waard tegenover alle teams waar een Wout nog wel in zit ';) Je hebt het hoe dan ook goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 waarvan twee edele dieren. Maar ja, Asgroen zal wel voor plan Flip moeten werken terwijl ie zelf evengoed kan winnen en Perez lijkt me in deze groep niet bizar kansrijk.
Zeker waar. Goedkoop team en 4 mee is niet om te klagen.quote:Op dinsdag 11 juli 2023 14:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan is top 13 nog veel meer waard tegenover alle teams waar een Wout nog wel in zit ';) Je hebt het hoe dan ook goed voor elkaar.
Skjelmose moet voor mij de meubelen een beetje redden. Enigzins tegenvallend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |