SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders was het Van Aert geweest.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De vorige keer won er in Donostia ook een Fransoos met een late uitval. We gaan maar niet meer naar Donostia met de Tour.
ach ach ach ach achquote:
Ja, de teloorgang van @capuchon_jongen zojuist was pijnlijk om te zien.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen, maar wat hebben we genoten.
Zelfs bij André Meganck ging het niet zo rapquote:Op zondag 2 juli 2023 17:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Tragisch om iemand zo te zien aftakelen, maar wat hebben we genoten.
Prima dat je dat gelooft.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij begrijpt het niet helemaal geloof ik.
Het is een Fransman, die willen zo snel mogelijk aan de wijn na de finish.quote:
Bij die C-ploeg van de Belgische Lotto?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Beter dat Wout voigend jaar naar Lotto gaat. Dan gaat ie alles winnen.
cyclisme a deux vitessesquote:Op zondag 2 juli 2023 17:25 schreef Mykonos het volgende:
Was wel perfect getimed van Lafay, dat moet je hem nageven. Alsnog bizar hoe sterk hij hier opeens is. Truc de malade
Dit verveelt ook niet, die matige fotosoeps.quote:
Dat is een in meerdere opzichten hele bijzondere zin.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk rijd pogacar straks die deen op minuten voorsprong
VDP en Pogi wel dus Wout valt alweer buiten de boot.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pogacar en Wout zijn ook niet de beste vrienden volgens mij.
Waarom wil je dat Vingegaard wint?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hopelijk rijd pogacar straks die deen op minuten voorsprong
Katrientje heeft helemaal gelijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Katrien zorgt voor de eerste HLN Bingo
[ afbeelding ]
Is dit een Belgian Kat?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen hierom hoop ik al dat Van Aert er elke keer naast pist. Boze Belgjesquote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef DiegoFuser het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet hij naar Lotto ofzo.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Katrientje heeft helemaal gelijk.
Wout moet naar een ploeg gaan waarbij hij kopman is. Een ploeg die rondom hem is gebouwd.
In de Tour de France Netflix special ook een wat rare vibe tussen die tweequote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
pleonasme.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zijn die Belgen verstandelijk beperkt?
Als de grote 3 op kop rijden in het voorjaar, zal Wout zich eenzaam voelen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit lijkt me een retorische vraag.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Vingegaard had gereden was Pogacar alleen maar verder uitgelopen. Zijn die Belgen verstandelijk beperkt?
Is dit een retorische vraag?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als Vingegaard had gereden was Pogacar alleen maar verder uitgelopen. Zijn die Belgen verstandelijk beperkt?
Sporzaquote:Net niet voor Wout van Aert in de Tour de France! Onze landgenoot overleefde de Jaizkibel, maar moest in de finale te veel cartouches verschieten en kon op te weinig steun rekenen om een sprint te regelen. Met een aanval onder de vod kraaide Victor Lafay victorie. Voor Cofidis is het de eerste ritzege in de Tour sinds 2008. Van Aert werd 2e, Tadej Pogacar 3e.
Met renners als Benoot, Laporte, Van Hooydonck, Van der Sande, etc?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wout moet naar een ploeg gaan waarbij hij kopman is. Een ploeg die rondom hem is gebouwd.
Wout ís kopman bij Jumbo, alleen niet voor 100% in de tour. Maar weinig plekken waar hij in het voorjaar betere ploegmaats zou hebben hoor.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vooral 100% chauvinismequote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Iedereen schreef VDP op voor deze rit behalve VDP zelf.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Centenbak het volgende:
Maar ja we lachen nu wel om Wout, maar waar is VDP gebleven?? Man man man
Jaquote:Op zondag 2 juli 2023 17:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit horen we al geruime tijd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je doet het als team. Dit is een mooie kans voor Van Aert. En van een paar honderd meter op kop rijden ga je echt de Tour niet verliezen.quote:
Ze vergeten ook dat Wout op wel een heel opmerkelijk moment van bil is gegaan met zijn vrouw waardoor die nu vlak na de Tour is uitgerekend (en misschien tijdens de Tour bevalt).quote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is toch echt fascinerend dat ze een Tourwinnaar tot aan de grond toe aan het affakkelen zijn omdat hij geen moeite doet voor een ritzege van Van Aert. Die moeite deed hij overigens wel door niet mee te rijden met Pogacar na de top van de Jaizkibel, maar dat vergeten we even.
Dit slaat nergens op.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze vergeten ook dat Wout op wel een heel opmerkelijk moment van bil is gegaan met zijn vrouw waardoor die nu vlak na de Tour is uitgerekend (en misschien tijdens de Tour bevalt).
Heel de middag op NPO gehad, speciaal voor de reacties van Renaat en Jose naar Sporza geschakeld. Ik ben niet teleurgesteld.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja
En toch blijf je maar op Sporza afstemmen.
En Benoot die twee grote fouten (zich opblazen door het gat met Buchmann vol dicht te vlammen en niet in het wiel van Kelderman zitten toen die de kop pakte) heeft gemaakt benoemen ze niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is toch echt fascinerend dat ze een Tourwinnaar tot aan de grond toe aan het affakkelen zijn omdat hij geen moeite doet voor een ritzege van Van Aert. Die moeite deed hij overigens wel door niet mee te rijden met Pogacar na de top van de Jaizkibel, maar dat vergeten we even.
Je zou toch hopen dat ze meer van koerstactiek begrijpenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Tour win je in bed en vooral door niet onnodig op kop te rijden. Nu pakt Pogacar vier seconden op hem en anders zes, dat is toch niet in zijn belang dan?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je doet het als team. Dit is een mooie kans voor Van Aert. En van een paar honderd meter op kop rijden ga je echt de Tour niet verliezen.
In de razernij zie je nog wel eens iets over het hoofd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
En Benoot die twee grote fouten (zich opblazen door het gat met Buchmann vol dicht te vlammen en niet in het wiel van Kelderman zitten toen die de kop pakte) heeft gemaakt benoemen ze niet.
Wiggins reed ook ooit op kop voor Cavendish!quote:Op zondag 2 juli 2023 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
Kittel vindt dus ook wel dat Jonas wat meer kan doen.
Wout kan het het toch ook? En die is nog zwaarder.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat jij VDP hier wel verwacht had zegt meer.
Ow oke.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wout kan het het toch ook? En die is nog zwaarder.
Dan had ie moeten wachten!!1quote:Op zondag 2 juli 2023 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of de meltdown nog extrermer was geweest als Vingegaard vol door was geknald met Pogacar om dan de sprint te verliezen, terwijl Wout daarachter iedereen uit het wiel sprint voor plek 3
Ja want het enige verschil tussen klimmers en niet-klimmers zijn kilo's.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:36 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Wout kan het het toch ook? En die is nog zwaarder.
Een goede VDP zou hier bij hebben kunnen zitten. Hij is niet top op dit moment kan je wel concluderen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat jij VDP hier wel verwacht had zegt meer.
Ik vind dit soort uitspraken gevaarlijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:35 schreef Pedroso het volgende:
Op zich al een prestatie dat Kelderman nog op zijn fiets is blijven zitten.
G voor Cavendish afgelopen Giro.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wiggins reed ook ooit op kop voor Cavendish!
Op de Champs Elysees, toen de Tour al voorbij was.
Vanwege een Belgische winnaar?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:38 schreef Dutch_view het volgende:
Het is beter voor Jose om nu naar de F1 te gaan ja
Dan had ik mijn toetsenbord door mijn computerscherm geramd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:37 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of de meltdown nog extrermer was geweest als Vingegaard vol door was geknald met Pogacar om dan de sprint te verliezen, terwijl Wout daarachter iedereen uit het wiel sprint voor plek 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Vingegaard deed het ook voor Laporte in de Dauphiné.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
G voor Cavendish afgelopen Giro.
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan had ik mijn toetsenbord door mijn computerscherm geramd.Ik dacht jij zo'n fan was van Remco Evenepoel, maar dus ook van WvA?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als Belg is dat toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:42 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik dacht jij zo'n fan was van Remco Evenepoel, maar dus ook van WvA?
Onze Roemeense vriend.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben de statistiekenmensen al getwitterd hoe lang het geleden is dat Cofidis nog eens een rit won?
Alles met een Belgisch vlaggetje. Al was het Stuyvenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:42 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Ik dacht jij zo'n fan was van Remco Evenepoel, maar dus ook van WvA?
Als je maar leed vermaak hebt tegenover de Belgen jijquote:Op zondag 2 juli 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu al een paal in mijn broek denkende aan de uitzending van Vive le Velo vanavond.
leedvermaak is 1 woord.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als je maar leed vermaak hebt tegenover de Belgen jij
En Nys heeft nogal wat deuren open te trappen bij de Avondetappe vanavondquote:Op zondag 2 juli 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb nu al een paal in mijn broek denkende aan de uitzending van Vive le Velo vanavond.
De woordvoerder van de BV Wout van Aert zit aan tafel. Erg leuk.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik juich nu al om nog twee tweede plaatsenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Morgen en overmorgen nieuwe kans met Jasper
Andrea Benoot?quote:
Denken dat Fabio sneller is dan Jasperquote:Op zondag 2 juli 2023 17:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik juich nu al om nog twee tweede plaatsen
Ik had ook niet verwacht dat Lafay een betere sprinter dan Van Aert was.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Denken dat Fabio sneller is dan Jasper
Nee dat maak jij ervan.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef trein2000 het volgende:
Zelfs de ploegbaas van Jumbo zegt dat Vingegaard achteraf best wat trappen had kunnen doen. Is die dan ook helemaal gek?
Ik meen dat ik een omroeper 2008 heb horen zeggen?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben de statistiekenmensen al getwitterd hoe lang het geleden is dat Cofidis nog eens een rit won?
Dat sowieso.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef trein2000 het volgende:
Zelfs de ploegbaas van Jumbo zegt dat Vingegaard achteraf best wat trappen had kunnen doen. Is die dan ook helemaal gek?
Als er maar geen muis wordt gebaardquote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Wout zal zijn vriendin wel bellen of ze niet wat weeën kan opwekken.
Nee joh, gewoon weer 2 random Cofidisrenners die in de laatste km ontsnappenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dylan wint van beide.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nodigen ze meneer Promonade ook nog uit. Dat gaat lachen worden!!quote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat Dione nog steeds mag stuntelen. Van ons belastinggeld.
NOS'er ben je voor het leven. Behalve als je allochtoon bent. Verder mag je gewoon aanmodderen ook al mag niemand je.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het ongelooflijk dat Dione nog steeds mag stuntelen. Van ons belastinggeld.
Dat geldt voor de helft van Studio Sportquote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk heeft de Volkskrant ook nog wat smeuïge verhalen liggen over haar, dat is de enige manier voor de NOS om afscheid te nemen van stuntelende presentatoren.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:50 schreef Koffieplanter het volgende:
We gunnen het VDP en Max van harte.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe minder Belgen jullie zien winnen, hoe liever jullie het hebben #haters
Nee, hij had ook best wat trappen kunnen doen. Daar verlies je de Tour niet op.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef trein2000 het volgende:
Vanavond kunnen we jullie weer inmaken met meisjes voetbal.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vanavond mag België best van Nederland winnen hoor.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Had gekund is wel iets anders dan hij had het moeten doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:48 schreef trein2000 het volgende:
Dat zou ik niet zo snel roepen, in een volle finale op kop betekent dat je zwaar in het rood moet rijden, dat is hoe dan ook niet goed.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, hij had ook best wat trappen kunnen doen. Daar verlies je de Tour niet op.
Door de Giro zonder player op Eurosport ben ik voor het leven getraumatiseerd door die reclame op herhalingquote:Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef RipCity het volgende:
Willen jullie je haar ook behouden na die reclame?
De enige reden hiervoor is dat jullie zo enorm over de zeik gaan.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja giet nu dagelijks een kop koffie over m'n haar voor de caffeine shot.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef RipCity het volgende:
Willen jullie je haar ook behouden na die reclame?
Max is een Nederlander hoorquote:
Wout van Choke zou 5 etappes winnen als hij bij een team zat dat volledig voor hem rijdt!!!quote:Op zondag 2 juli 2023 17:55 schreef DeeBee het volgende:
Vinjegooo kost Wout van Choke zijn tweede dagzege, erg mooi
Misschien moet Wout ook maar voor Nederland kiezen met jullie gezeur.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Max is een Nederlander hoor![]()
Die landverrader koos destijds voor Nederland, dan mogen jullie hem lekker houden
Hij had daarvoor wat mee kunnen helpen. Niet te overdreven, niet te veel. Het is meer dan Wielco en co dan even adem konden happen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo snel roepen, in een volle finale op kop betekent dat je zwaar in het rood moet rijden, dat is hoe dan ook niet goed.
Two Cities One Breakquote:Op zondag 2 juli 2023 17:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door de Giro zonder player op Eurosport ben ik voor het leven getraumatiseerd door die reclame op herhaling
Kweenie; ik vind het altijd leuk wanneer fietsgekke landen het goed doen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
ANALYSE NA AANKOMST. Michel Wuyts, die opnieuw scherp is voor Vingegaard, over Van Aert: “Dit gaat in zijn hoofd kruipen”quote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Kan niet het hele artikel niet lezen op HLN maar Miesjel lijkt alle verwachtingen in te lossen en is ook ziedend.
Dat laatste roepen ze al jaren.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:01 schreef Momo het volgende:
[..]
ANALYSE NA AANKOMST. Michel Wuyts, die opnieuw scherp is voor Vingegaard, over Van Aert: “Dit gaat in zijn hoofd kruipen”
Je kan gratis accountje aanmakenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)vingegaard~ac0e4f18/
Ik wil dit NU lezen.
Wuyts lijkt net op pedo Ad op die foto :'0quote:Op zondag 2 juli 2023 18:00 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.hln.be/tour-d(...)vingegaard~ac0e4f18/
Ik wil dit NU lezen.
Wuyts is ter plaatse?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:03 schreef Momo het volgende:
Volgens Wuyts komt er nu stoom uit de oren van Wout, Wout is ziedend op zijn ploeg en zijn kopman Vingegaard. De ploeg kan hem beter even alleen laten nu.
Dan kan Wout beter nu opstappen en op zoek gaan naar een andere ploeg. Opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:03 schreef Momo het volgende:
Volgens Wuyts komt er nu stoom uit de oren van Wout, Wout is ziedend op zijn ploeg en zijn kopman Vingegaard. De ploeg kan hem beter even alleen laten nu.
Dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nee, hij had ook best wat trappen kunnen doen. Daar verlies je de Tour niet op.
Hoe weet hij dan dat Wout ziedend is op Vingegaard is?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, hij is in de studio van HLN. Ziet alleen filmpje in premium artikel.
Wensdenken.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat Wout ziedend is op Vingegaard is?
Wout had al een team om hem heen in Vlaanderen, Roubaix en MSR. Toen won hij ook niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Komop geef toch gewoon toe dat Vingegaard een kilometer mocht meewerken. Puur uit respect voor wout.
quote:“Het is doodzone”, weet Wuyts. “De ontgoocheling in de Vlaamse huiskamers moet gigantisch geweest zijn. “Zijn ploegmaats hebben gedaan wat ze konden, behalve eentje. Vingegaard blijft in de buik van het groepje zitten. Hij is in mijn ogen een slappe leider.”
Heeft Niermann dit echt gezegd? Nee, dit kan niet.quote:olgens Grischa Niermann, ploegleider bij Jumbo-Visma, kon Vingegaard niet werken voor Van Aert. “We zijn hier ook om de Tour te winnen met Jonas, dus hij moet in het wiel zitten van Pogacar, zodat hij niet alle bonifactieseconden grijpt.”
Pogacar heeft al zeven seconden gepakt ten opzichte van hem vandaag, hadden het er nog meer moeten zijn? Het is echt heel geestig dat iedereen vindt dat de winnaar van vorig jaar tegen zijn eigen belangen in moet koersen.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig hoe rechtlijnig iedereen denkt. Ik zie echt niet wat het probleem zou zijn als Vingegaard op het laatst één kopbeurt had gedaan - wat genoeg was geweest voor de zege.
Terwijl het gisteren een extreem dom verwijt aan Vingegaard was.
Hij zat helemaal niet echt op de plek om Lafay ineens terug te halen op dat moment he. Denk ook dat ze gewoon Lafay een beetje onderschat hebben. Je verwacht dit niet van een Cofidis renner, ze dachten waarschijnlijk ook een beetje die valt wel stil.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Grappig hoe rechtlijnig iedereen denkt. Ik zie echt niet wat het probleem zou zijn als Vingegaard op het laatst één kopbeurt had gedaan - wat genoeg was geweest voor de zege.
Hé gadver, Niermannquote:Op zondag 2 juli 2023 18:15 schreef Salina het volgende:
“Als het iemands schuld is, is het die van mij”: ploegleider Grischa Niermann bespreekt tweede plaats van “teleurgestelde” Van Aert
Ploegleider Grischa Niermann zegt:
“Er zijn nu twee kansen op een ritzege weg, maar er volgen nog kansen. Iedereen kan zien dat hij in vorm is. Als het iemands schuld is, is het die van mij. Het was gewoon niet mogelijk dat Vingegaard voor Van Aert kon werken. We zijn hier ook om de Tour te winnen met Jonas, dus hij moet in het wiel zitten van Pogacar, zodat ie niet alle bonifactieseconden grijpt.”
Frans Maassen zei dat Vingegaard wel mee had kunnen rijden, maar zei niet dat hij mee had moeten rijden.
Beetje afwachten dus wat de stalorders van de ploegleiding zijn. Ziet er toch naar uit dat de afspraken zijn dat Vinjego niet voor WvA rijdt.
Op het eind van het interview zegt Niermann: op het moment dat Lafay wegrijdt, heb ik niet de call gemaakt om Vingegaard nu op kop te laten rijden. Ik dacht op dat moment dat Benoot en Kelderman het wel af zouden kunnen.
Dusja.
Maar dat was helemaal niet de tactiek he, dan moet je helemaal niet op kop gaan rijden.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar heeft al zeven seconden gepakt ten opzichte van hem vandaag, hadden het er nog meer moeten zijn? Het is echt heel geestig dat iedereen vindt dat de winnaar van vorig jaar tegen zijn eigen belangen in moet koersen.
José begon er al over op een kilometer of 10 van de streep.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
quote:
Wout zwaait met een lachje en stapt daarna een auto in?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
https://sporza.be/nl/2023/07/02/wout-van-aert-na-rit-2/
Wout is ziedend.
"slaat autodeur toe"quote:Op zondag 2 juli 2023 18:16 schreef Koffieplanter het volgende:
https://sporza.be/nl/2023/07/02/wout-van-aert-na-rit-2/
Wout is ziedend.
Het viel echt wel te verwachten dat er een goede aanval zou komen, van wie dan ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij zat helemaal niet echt op de plek om Lafay ineens terug te halen op dat moment he. Denk ook dat ze gewoon Lafay een beetje onderschat hebben. Je verwacht dit niet van een Cofidis renner, ze dachten waarschijnlijk ook een beetje die valt wel stil.
Ze worstelen zichtbaar met de balans. Ze willen gokken op twee paarden, maar niet ten koste van alles. De ploeg wil zeker wel voor Van Aert gaan, maar niet voor de volle 100%. Benoot en Kelderman mogen zich opofferen, maar Vingegaard niet. Als Vingegaard echt een een sterke leider was hadden ze Bilbao lekker laten rijden en daarna nog wat andere renners de resterende bonificaties laten wegsnoepen, dat was voor Vingegaard het beste scenario geweest. Van Aert is in die zin ook wel een last voor de ploeg. Uiteindelijk vinden ze de Tourzege veel belangrijker dan een paar ritzeges, logisch ook, maar ze kunnen het niet maken om volledig op die manier te koersen.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar dat was helemaal niet de tactiek he, dan moet je helemaal niet op kop gaan rijden.
Ze hadden Pidders en Bilbao enzo wel teruggehaald he, maarja dat zijn ook wel duidelijk sterke namen waar je meteen naartoe wilt dan. Bij Lafay keek Wilco een beetje naar Wout.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het viel echt wel te verwachten dat er een goede aanval zou komen, van wie dan ook.
Ik vind het overigens geen blunder van Vingegaard. Je bedenkt van tevoren dat je niet gaat werken voor Van Aert natuurlijk, maar alleen op Pogacar let. Wat mij betreft was het heel sterk (en wel terecht) geweest om gezien de koerssituatie op dat moment die tactiek even los te laten.
Hij is vandaag op een kwartier binnen gekomen Hansquote:Op zondag 2 juli 2023 18:24 schreef Centenbak het volgende:
Denken jullie dat MvdP komende dagen een kans gaat krijgen om nog even in het geel te kunnen rijden?
Ik had het van tevoren vanwege de bonificaties helemaal niet gek gevonden als Jumbo zou laten lopen. Maar als je dan als team besluit voor Wouts overwinning te rijden (met natuurlijk een gigantische kans op bonificaties voor Pogacar)...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
José begon er al over op een kilometer of 10 van de streep.Maar een laatste kopbeurtje had gekund, ware het niet dat hij dan ook Pogacar naar extra bonificaties zou leiden. Dat is er toch wel teveel aan.quote:Ja dat slaat net als gisteren helemaal nergens op.
Oh zo ver al? Ja dan wordt het wel lastig...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is vandaag op een kwartier binnen gekomen Hans
Ze hadden ook misschien Kelderman en Benoot moeten laten demarreren.quote:Ik had het van tevoren vanwege de bonificaties helemaal niet gek gevonden als Jumbo zou laten lopen. Maar als je dan als team besluit voor Wouts overwinning te rijden (met natuurlijk een gigantische kans op bonificaties voor Pogacar)...quote:Op zondag 2 juli 2023 18:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar een laatste kopbeurtje had gekund, ware het niet dat hij dan ook Pogacar naar extra bonificaties zou leiden. Dat is er toch wel teveel aan.
Ja Wilco kreeg het niet meer dicht, ook wel logisch, die heeft een grotere inspanning gedaan dan Lafay zelf denk ik. Wout zat ook al weer op het randje van te veel zelf oplossen, die was wel gigantisch sterk. Hij moet zich echt eens toe gaan leggen op LBL als je gister en vandaag ziet.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze hadden Pidders en Bilbao enzo wel teruggehaald he, maarja dat zijn ook wel duidelijk sterke namen waar je meteen naartoe wilt dan. Bij Lafay keek Wilco een beetje naar Wout.
quote:Fuck you Vingegaard! Na alles wat Wout al voor jou gedaan heeft .Dat hij zijn plan trekt in het vervolg in de bergritten.😡
quote:Vingegaard was the worst choice. Never help the team. 👎🏻
quote:wva moet zo snel mogelijk weg bij jumbo, moet alles zelf doen en over Vingegaard gaak zwijgen... stank voor dank noemen ze dat, tot zover jullie 'samen winnen
Goede vraag, die valt niet mee tot nu toe.quote:
Worst choice inderdaad. Ik zou ook nooit de Tourwinnaar van vorig jaar meenemen. Lachwekkende keuze.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit weekend is toch sowieso te zwaar voor hem? Dat hij gisteren op kop moest rijden, had ik niet verwacht, maar veel meer had hij ook niet kunnen doenquote:
Natuurlijk had hij mee moeten werken.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zou wel uit kijken naar cortisonen-hoofd Wout bij Een nieuw project van Nick Nuyens.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Al die Belgjes die lopen te zeiken dat van Aert weg moet bij Jumbo snappen niet helemaal dat zonder de Jumbo bonus hij helemaal niet meer in deze posities gaat komen om dit soort ritten te winnen.
Of volgend jaar voor de centen van PatLev rijden. En dan vervolgens de knecht spelen voor REVquote:Op zondag 2 juli 2023 18:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou wel uit kijken naar cortisonen-hoofd Wout bij Een nieuw project van Nick Nuyens.
Hij zou vanavond Wout kunnen appen met "wat zegt u ervan? morgen op het vliegtuig naar Vlaanderen?"quote:Op zondag 2 juli 2023 18:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is vandaag op een kwartier binnen gekomen Hans
De schandpaal op de markt in Brugge is al in opbouw voor Jonasquote:Op zondag 2 juli 2023 18:36 schreef Marcoss het volgende:
Zou Roglic inmiddels al ingehaald zijn als meest gehete wielrenner in België?
Voor de centen ga je niet naar PatLev..quote:Op zondag 2 juli 2023 18:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Of volgend jaar voor de centen van PatLev rijden. En dan vervolgens de knecht spelen voor REV
Voor UAE, Pogi had de sprint wel voor hem aangetrokken!quote:Op zondag 2 juli 2023 18:39 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de centen ga je niet naar PatLev..
Wout remmend over de streep om Pogi te laten winnenquote:Op zondag 2 juli 2023 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor UAE, Pogi had de sprint wel voor hem aangetrokken!
Dat is inderdaad best mogelijk.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor UAE, Pogi had de sprint wel voor hem aangetrokken!
Man man. Trekt gewoon de deur dicht. Ze gaan ook in alles nu zitten stoken op Sporzaquote:Wout slaat autodeur toe
Hij heeft juist bewust voor Jumbo gekozen terwijl hij elders meer kon verdienen....quote:Op zondag 2 juli 2023 18:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad best mogelijk.
Als ik Van Aert was (en heel heel heeeeeeeeeeeeeel erg woedend, zoals Wuyts claimt), zou ik echter voor een minder rijke Belgische ploeg kiezen, met gasten die hem 100 procent zijn toegewijd.
Zijn de Hollandse centen hem toch liever, dan mag hij wel eens een openbare verklaring gaan voorlezen voor de Vlaamse TV: IK KIES VOOR DE CENTEN EN JULLIE KUNNEN MET ALLE KRITIEK OP MIJ EN MIJN PLOEG VERREKKEN.
Sporza maar een beetje in de gaten blijven houden dit jaar.
Nog mooier wat mij betreft.quote:Op zondag 2 juli 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft juist bewust voor Jumbo gekozen terwijl hij elders meer kon verdienen....
vanwege de dope?quote:Op zondag 2 juli 2023 18:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij heeft juist bewust voor Jumbo gekozen terwijl hij elders meer kon verdienen....
Nee ik bedoel een pleonasme. Verstandelijk beperkt hoort bij een Belg i.e. een Belg is een verstandelijk beperkte, maar een verstandelijk beperkte hoeft geen Belg te zijn dus is dat geen tautologie, maar een pleonasme.quote:
Hij MOET zelfs boos zijn ("ik moet juust niks!").quote:Op zondag 2 juli 2023 18:55 schreef franklop het volgende:
O en WOUT mag natuurlijk ook gewoon best boos zijn na het mislopen van de zege
Sorry maar als Wout hier boos over is, dan moet die lekker naar een andere ploeg, hij kiest met zijn volle verstand voor Jumbo omdat die niet altijd de kopman wilt zijn, dan kan je niet iedere keer dat je niet de kopman bent gaan zeuren dat je niet de kopman bent.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:00 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij MOET zelfs boos zijn ("ik moet juust niks!").
Ik heb helemaal NIETS tegen Wout van Aert. (En wel integendeel.) Hij moet boos zijn, diep teleurgesteld en wat al niet.
Maar zijn mesjokke landgenoten mogen zich wel wat gedeisder houden. Ik heb geen zin in wegwedstrijden waarin straks renners door Vlaamse 'liefhebbers' net zo worden bejegend als in menige veldrit. Spuwen en met bier gooien. Doordat figuren als Wuyts en De Cauwer (naar wie ik altijd met veel plezier mocht luisteren) zo'n plaat voor hun kop hebben, wordt het sfeertje alleen maar opgeklopt. En Van Aert heeft dit voorjaar al laten weten dat hij daar geen zak mee te maken wenst te hebben.
Laten ze daar liever blij zijn dat ze in zoveel wedstrijden serieus mee kunnen doen met klasbakken als Evenepoel en Van Aert. Het is jarenlang wel anders geweest.
Ik bedoel niet zozeer boos op Vingegaard o.i.d. of om de gekozen tactiek (waar je zelf bij zat), maar gewoon omdat er 2 serieuze kansen (vooraf) op dagwinst zijn gemist. Dat je daarom boos, gefrustreerd en teleurgesteld bent is normaal voor een topsporter.quote:Op zondag 2 juli 2023 19:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Sorry maar als Wout hier boos over is, dan moet die lekker naar een andere ploeg, hij kiest met zijn volle verstand voor Jumbo omdat die niet altijd de kopman wilt zijn, dan kan je niet iedere keer dat je niet de kopman bent gaan zeuren dat je niet de kopman bent.
en in de Tour is Wout niet de kopman zolang Vinjego rondrijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |