SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Slobeend op 02-07-2023 17:09:43 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
@modsquote:
Hij is inderdaad niet top.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een goede VD Poel moet zon Jaizkibel nog net wel aankunnen.
Die legt iedere etappe 10km extra af.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Voorwiel van Bilbao, kijk eens zwabberend. Ja ho maar
Dit is echt onzin, de Jaizkibel is zonder die vlakke kilometer een klim van 7km aan ruim 6% daar heeft VDP echt niets te zoeken.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niet als een goede Pogacar daar voor boni's omhoog knalt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wout rijdt bij Jumbo.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Centenbak het volgende:
Waarom kan Wout beter klimmen dan Mathieu? Wout is toch zwaarder?
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo
Heeft de ETA nog wat bommen liggen?
Die wordt hier gewoon geholpen door de motor.quote:
Tjeu is explosiever dan Wout, maar Wout heeft veel meer inhoudquote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Centenbak het volgende:
Waarom kan Wout beter klimmen dan Mathieu? Wout is toch zwaarder?
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik begin mij langzaam op te maken voor een bezoekje aan HLN.be
Dat is er niet aan af te zien in de voorjaarskoersen, gaat redelijk gelijk op.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:11 schreef Sabata het volgende:
[..]
Tjeu is explosiever dan Wout, maar Wout heeft veel meer inhoud
Alex is gelost volgens mijquote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat Aranburu of Pidders Van Aert eruit sprint
Dan moet het van Pidders komen.quote:
Mathieu daar wel beter toch dit jaar?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat is er niet aan af te zien in de voorjaarskoersen, gaat redelijk gelijk op.
Nou nou nouquote:Op zondag 2 juli 2023 17:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jumbo
Heeft de ETA nog wat bommen liggen?
Denk dat het zelfspot was van Renaatquote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Szura het volgende:
Renaat die het chauvinisme van een ander land onovertroffen noemt lol
Sorry maar nu ben je echt enorme onzin aan het verkondigen, dagjesvolk... Hoeveel monumenten heeft Wout?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:12 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Dat is er niet aan af te zien in de voorjaarskoersen, gaat redelijk gelijk op.
Maar Vingegaard verliest 99 vd 100 keer de sprint, en dus tijd.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zo ver naar de finish is het ook niet meer. Vind de instelling van pogi gewoon leuker.
Zal dan wel iemand mee springen lijkt me.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tactisch zou het beter zijn om Benoot of Kelderman te laten aanvallen, wie gaat daar achter rijden?
Kelderman kan psychisch niet aanvallen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tactisch zou het beter zijn om Benoot of Kelderman te laten aanvallen, wie gaat daar achter rijden?
De altijd lachwekkende cortisonen Woutje.quote:
Niet als ie alles zelf op moet knappen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Halve Nederlander Wout gaat dit makkelijk winnen.
Simpel. Na de Jaizkibel moesten ze de koers dragen. Dat kan niet met 3 manquote:Op zondag 2 juli 2023 17:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe is het in godsnaam mogelijk, daadwerkelijk een keer een goede vraag van Renaat.
Duidelijk. Geen seconde op kop gereden.quote:
Dit inderdaad.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Simpel. Na de Jaizkibel moesten ze de koers dragen. Dat kan niet met 3 man
En Pogi had harder moeten doorrijden.quote:
Ik woon 25km van Brugge, als ik hem zie zal ik eens me gedacht zeggen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:20 schreef -XOR- het volgende:
KelderGod kan zijn romantisch weekendje Brugge ook maar beter omboeken.
Gastquote:Op zondag 2 juli 2023 17:21 schreef trein2000 het volgende:
Eens met de commentator Vingegaard had wel even mee mogen rijden
Jaaaaaa genot. Vingegaard HAD WAT MOETEN DOEN.quote:
Ik denk schuld van de ploegleiding.quote:
Jij begrijpt het niet helemaal geloof ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk schuld van de ploegleiding.
Hij doet wat hem van bovenaf wordt bevolen.
In de ronde van Wallonië?quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Pedroso het volgende:
Beter dat Wout voigend jaar naar Lotto gaat. Dan gaat ie alles winnen.
Paar keer op kop, dan had de rest even adem kunnen happen.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
Net of Vingegaard dit gat wel had gedicht.
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind dat Jose wel gelijk heeft hoor
wat een vieze egoïst is die Deen.
Hopelijk gaat hij keihard op zijn bek.
Eng mannetje die deen.
Je zou denken dat hier een Belg aan het woord is.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eng mannetje die deen.
Wout doet dit altijd, kan niet tegen de druk.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Aert ging ook gewoon te laat aan. Die begon er pas aan de laatste 150 meter ofzo
Om mijn eigen vraag te beantwoorden, volgens mij was het Chavanel in 2008 die de laatste wasquote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Is dit niet de eerste zege van Cofidis in de Tour sinds een eeuwigheid geleden?
Hij maakt een grap, behalve jij denkt niemand hier serieus dat kopman Vingegaard had moeten meerijden voor Wout.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk schuld van de ploegleiding.
Hij doet wat hem van bovenaf wordt bevolen.
2008 jaquote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Mykonos het volgende:
Is dit niet de eerste zege van Cofidis in de Tour sinds een eeuwigheid geleden?
Bedankt Renaat.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eng mannetje die deen.
Jozee die België ophitst tegen Roglic en Vingegaard en zie hier het effect. Straks capu-jongen met een fakkel bij de Jumbo-bus.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eng mannetje die deen.
Hopelijk volgend jaar Van Poppel als ploegleider van Jumbo.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Na Roglic is nu ook Vingego persona non grata in België!
Tijd om weer even offline te gaan voordat je nog dommer lijkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eng mannetje die deen.
Anders was Pogi erover gekomen, denk ikquote:Op zondag 2 juli 2023 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Aert ging ook gewoon te laat aan. Die begon er pas aan de laatste 150 meter ofzo
Rot op idioot.quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eng mannetje die deen.
quote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eng mannetje die deen.
Wout liket zelf memes over HLN.be commentaren dat zal wel meevallenquote:Op zondag 2 juli 2023 17:22 schreef Zwansen het volgende:
Als Wout die Belgische commentaren een beetje meekrijgt dan kan het wel eens hommeles worden in die ploeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |