Hij was zo lekker enthousiast in de Giro. Na de etappes dan wel.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe kan je nou Sam Oomen een nieuw World Tour contract geven.
Je vriend Joris houdt maar niet op over de plaatsjes en ciders.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We rijden door het Oiartzun van Txomin Perurena, als dit genegeerd wordt door de commentatoren ga ik gillen.
Dan doet Joris het toch beter dan Renaat, bij de Belg hebben ze niets gezegd over cider.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vriend Joris houdt maar niet op over de plaatsjes en ciders.
Lap, ik ook.quote:
Hier mis je gewoon Jeroen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het echt mensonterend hoe weinig Renaat en Jose te melden hebben over het parcours en de plaatsen die we passeren.
Dan mis je Herbert toch hequote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het echt mensonterend hoe weinig Renaat en Jose te melden hebben over het parcours en de plaatsen die we passeren.
Wij kijken ook.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef Mykonos het volgende:
Paulus rijdt wel goed door vandaag, die houdt aardig stand nog
Zeg maar tegen Renaat dat we dat nog niet weten.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Van Gils nog teruggekeerd? Ik vraag dit voor een vriend.
Naar mijn idee deden ze dat in Italië altijd wel. Of we hebben ze destijds onterecht gehyped.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
RIPquote:Op zondag 2 juli 2023 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie zich goed in die afdaling stort heeft ie wel kans.
Voor wie?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin doet geen moeite om van voren te beginnen
Roodhooftedquote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin doet geen moeite om van voren te beginnen
Urkiola robbed.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
De ultieme beklimming van het Baskenland.
Dré Meganck moest eens weten wat de VRT na hem allemaal voor narigheid heeft binnengehaald.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef Mykonos het volgende:
De Franse Eurosportcommentatoren hebben geloof ik de koersradio ook aanstaan, die geven gelijk door als iemand een wiel moet wisselen ofzo, ook als het niet op beeld is, dat is wel een nuttige toevoeging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |