Zeg maar tegen Renaat dat we dat nog niet weten.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Van Gils nog teruggekeerd? Ik vraag dit voor een vriend.
Naar mijn idee deden ze dat in Italië altijd wel. Of we hebben ze destijds onterecht gehyped.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik vind het echt mensonterend hoe weinig Renaat en Jose te melden hebben over het parcours en de plaatsen die we passeren.
RIPquote:Op zondag 2 juli 2023 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie zich goed in die afdaling stort heeft ie wel kans.
Voor wie?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin doet geen moeite om van voren te beginnen
Roodhooftedquote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alpecin doet geen moeite om van voren te beginnen
Urkiola robbed.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:43 schreef Koffieplanter het volgende:
De ultieme beklimming van het Baskenland.
Dré Meganck moest eens weten wat de VRT na hem allemaal voor narigheid heeft binnengehaald.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:33 schreef Mykonos het volgende:
De Franse Eurosportcommentatoren hebben geloof ik de koersradio ook aanstaan, die geven gelijk door als iemand een wiel moet wisselen ofzo, ook als het niet op beeld is, dat is wel een nuttige toevoeging.
Bij Lidl denken ze dat Mès dit kan overleven.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedereen die dacht dat VDP wel even de Jaizkibel zou overleven is gek.
Nou, als ze redelijk rustig dat eerste deel zouden doen zou hij in goede doen die laatste 3km nog kunnen aanhaken gok ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedereen die dacht dat VDP wel even de Jaizkibel zou overleven is gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |