En welke heb jij van de bereziartua?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://www.ciderwinkel.nl/bereziartua/
https://www.ciderwinkel.nl/astarbe/
Ik kan geen kleine slokjes nemen dus bespaar mijzelf het genieten.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We drinken natuurlijk voor de smaak.
Cider is trouwens relatief goedkoop, als je een stout of IPA drinkt ben je doorgaans een stuk duurder uit.
Dat hoeft bij geen enkele sport.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:06 schreef tong80 het volgende:
Ik heb naar de start gekeken. Straks over anderhalf uur weer naar de finish. Mooi zo'n sportwedstrijd waarvan je 90 % niet hoeft te kijken.
Behalve wielrennen en ping pong.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan geen kleine slokjes nemen dus bespaar mijzelf het genieten.
[..]
Dat hoeft bij geen enkele sport.
Met klassement bedoelt hij vast 1e plaats in de Maxime Monfort Trofee.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Stefkras denkt aan een klassement, ik geniet nu al.
Cisse de Greef en Montfort huiveren al. Dat wordt een glorieuze 17e plaatsquote:Op zondag 2 juli 2023 16:09 schreef Mani89 het volgende:
Stefkras denkt aan een klassement, ik geniet nu al.
Wat is een Hulkenberg?quote:Op zondag 2 juli 2023 16:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hulkenberg kan ook Nederlands, wist je dat?
Lieve jongenquote:Op zondag 2 juli 2023 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe kan je nou Sam Oomen een nieuw World Tour contract geven.
Trek gaf ook Tolhoek een contract, De Jongh drinkt.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:23 schreef WAvanBuren het volgende:
Hoe kan je nou Sam Oomen een nieuw World Tour contract geven.
Hij heeft wellicht de voorspelling van cyclingmole gelezen.quote:Op zondag 2 juli 2023 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Van Gils denkt dat Philipsen hier kan winnen, uh, oke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |