Ze draaien zo vaak streams weg van interessante dingen, maar dit geouwedeur blijven ze maar in beeld houdenquote:Op zondag 2 juli 2023 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie ooit in een rls dit soort mensen met deze praat meegemaakt? deze slaan alles en zijn dood en doodvermoeiend.
Ik krijg er serieus soms echt koppijn van... dat drukke gelul..quote:Op zondag 2 juli 2023 15:39 schreef Chanel5 het volgende:
Hebben jullie ooit in een rls dit soort mensen met deze praat meegemaakt? deze slaan alles en zijn dood en doodvermoeiend.
Ja duhhhhh die voelt op haar blote poten aan dat ze nu een poot tussen de deur heeft bij Marciano om Wendy eruit te krijgen!quote:
Volgens mij had Marciano de tafelschikking gemaakt, En Wendy vond de tafel waar zij aan zat niet zo leukquote:Op zondag 2 juli 2023 15:40 schreef Frummelie het volgende:
Maar hoezo praat Wendy niet meer met Marciano, heeft dat te maken met het feit dat Wendy niet aan hun tafel mocht zitten...
Ben wel benieuwd want van alles wordt besproken maar een duidelijk plan is er niet.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:42 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ja duhhhhh die voelt op haar blote poten aan dat ze nu een poot tussen de deur heeft bij Marciano om Wendy eruit te krijgen!
Hij heeft Mexx ook lang genegeerd omdat ze tegen hem.had gezegd dat ie een grote mond had. Nou dat pikt Tiano niet want Mexx is nog een kind bijna net zo oud als zijn zoon.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:38 schreef OmaJacky het volgende:
Marciano is een grote lul. Hij kan er niet tegen dat vrouwen hem negeren.
Hij is een man die wil dat de vrouwen achter hem aan lopen en alles voor hem doen.
Zijn hele 'probleem' is dat zijn haan koning moet kraaien, iedereen moet naar zijn pijpen dansen, een klein mannetje dat zich zo nodig moet laten gelden, als je dat niet doet, ligt het aan jou en nooit aan hemquote:Op zondag 2 juli 2023 15:46 schreef OmaJacky het volgende:
Tiano heeft gene probleem met haar maar zij wel met mij.
Kijk hoe goed ik voor je ben.
Hoe dan wat een verschrikkelijke man is dat zeg. Ik ben zo goed voor jou waarom mag je mij niet.
Daar zit het probleem van deze man.🤮🤮🤮
Dus dat !!!quote:Op zondag 2 juli 2023 15:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zijn hele 'probleem' is dat zijn haan koning moet kraaien, iedereen moet naar zijn pijpen dansen, een klein mannetje dat zich zo nodig moet laten gelden, als je dat niet doet, ligt het aan jou en nooit aan hem
Alles wat Babette zegt voedt dit alleen maar
Houd me tegen?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano over Wendy: ik heb nooit slecht over DAT MEISJE gepraat!!!!
* xsaskiax houdt haar nekharen vast!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |