Luipaard toekan pauwquote:Op zondag 2 juli 2023 14:48 schreef Nober het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere helft heb ik al op.
De 1 minuut stilte voor Dilano van 't Hoff niet?quote:
Mooiquote:
hier niet. Enige nadeel is dat als een eigenaar van het account ook niet betaalt dat ik nog maar 1 o=account heb en dus dat die niet mag verzakenquote:
Ja, of die vliegtuigen die overvlogen in formatiequote:Op zondag 2 juli 2023 14:49 schreef Nizno het volgende:
serieus denk ik trouwens dat het was voor het helicoptergeluid
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier niet. Enige nadeel is dat als een eigenaar van het account ook niet betaalt dat ik nog maar 1 o=account heb en dus dat die niet mag verzaken
Even teruggekeken, idd voor de vliegtuigen...quote:Op zondag 2 juli 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, of die vliegtuigen die overvlogen in formatie![]()
(maar het leek net of het voor het volkslied was![]()
Mäffïabäss?quote:
jah... ach en anders kijken we standaard met een minuut vertraging via IPTV maar das toch minder. De enkele seconden verschil tussen op de tv of wanneer ik op laptop kijk is al irritant genoegquote:
Je zou haast denken dat een autocoureur harde geluiden wel gewend is. Wel apart dat hij als enige met z'n vingers in z'n oren stond.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, of die vliegtuigen die overvlogen in formatie![]()
(maar het leek net of het voor het volkslied was![]()
Ja kijk wel eens mobielquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... ach en anders kijken we standaard met een minuut vertraging via IPTV maar das toch minder. De enkele seconden verschil tussen op de tv of wanneer ik op laptop kijk is al irritant genoeg
normaal heeft ie zn buttplugs onder zn helm in zn oren maar ja die dingen zijn te groot om zonder helm in je oren te drukkenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat een autocoureur harde geluiden wel gewend is. Wel apart dat hij als enige met z'n vingers in z'n oren stond.
ja precies dus datquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja kijk wel eens mobiel
Die is sneller als tv
Vind ik al irritant
geen idee ik zie sky en viaplayquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tijdens het TourGenot naar wat B-sport kijken.
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor echte sport in Oostenrijk.
Frank Masmeierquote:
Ook alleen al de opmerking: "Even tijdens het TourGenot naar wat B-sport kijken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 2 juli 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat een autocoureur harde geluiden wel gewend is. Wel apart dat hij als enige met z'n vingers in z'n oren stond.
Oei, hier ben ik betrapt.quote:
Nederland had F1 moeten zijnquote:Op zondag 2 juli 2023 14:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook alleen al de opmerking: "Even tijdens het TourGenot naar wat B-sport kijken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Mel en Nel, samen in de knel, nou dan weet je het wel.quote:
De tour is nooit interessant. Is echt een sport voor middelbare leeftijd overgewicht blanke boomermannenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:59 schreef Zorro het volgende:
Tegen de tijd de de Tour ergens interessant kan worden is dit alweer klaar.
Geen probleem vandaag dus.
Ferrari en strategie is een no noquote:Op zondag 2 juli 2023 15:01 schreef 3rr0r het volgende:
Ferrari zal wel inspiratie hebben opgedaan bij het kijken naar Checo bij de start gisteren
quote:Op zondag 2 juli 2023 15:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
1. Max
2. CarlosAlonso![]()
3. Lando
Die laatste is wishful thinking.
Nope, gaat om debris op de baanquote:
Ja, die ligt op P18quote:
Haha goeiequote:Op zondag 2 juli 2023 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC kan wel weer naar binnen neem ik aan
Maar wel op de baan, daarom SCquote:
BANZAI!quote:
Charles heeft de ballen om aan te vallen, lekker.quote:
Zet die mooiboy er maar in.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zit er na de zomerstop niet meer
We are checking.quote:
Niet over praten, gewoon doenquote:
Omdat ik hem een podium gunquote:
Áls die het al doet dan wacht 'ie wel tot volgend jaar, wanneer daar een maximaal toegestane Red Bull 2023 kopie staat.quote:
Waarom dan? Lesje nederigheid kan hij wel gebruikenquote:
Datquote:Op zondag 2 juli 2023 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Vries kan er gewoon niet zoveel van jongens
quote:
quote:
Doelde op Lawson.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Als die het al doet dan wacht 'ie wel tot volgend jaar, wanneer daar een maximaal toegestane Red Bull 2023 kopie staat.
Ja dat wel. Maar hij moet ook punten pakken en als hij een podium pakt is dat nog beter.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dan? Lesje nederigheid kan hij wel gebruiken
Het zou me niet verbazen.quote:
Liever nietquote:
tis ook wel een irritante vraag op zo'n moment als je vast zit achter je teamgenootquote:
Die heeft de upgrades nog niet, dit weekend alleen voor Lando.quote:
1.74 m, het is Yuki nietquote:Op zondag 2 juli 2023 15:14 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Lawson als een mooiboy gezien werd.
Is die niet 1.65m of iets.
Eensquote:Op zondag 2 juli 2023 15:17 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Een echte kampioen zou daar schijt aan hebben.
Charles, this is James...quote:
Echt welquote:Op zondag 2 juli 2023 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
Sainz is toch geen tweede driver zoals Perez eigenlijk wel is?
Plan F?quote:
Volgens Ferrari welquote:Op zondag 2 juli 2023 15:17 schreef schommelstoel het volgende:
Sainz is toch geen tweede driver zoals Perez eigenlijk wel is?
Zal wel via pitstop gaan...?quote:
Dus kan beter stoppen?quote:Op zondag 2 juli 2023 15:19 schreef tripel7 het volgende:
Lewis rijd een beetje als m'n oma van 90, alles is zwaar en lastig, en binnen de rijstrook blijven is te moeilijk
5 sec als hij het te vaak doet. Waarschuwingsvlag is de laatste waarschuwing vóór de strafquote:
Als dat nou was gebeurd in Bahrein 2021.quote:
Wat nergens op slaat. Laat hem er voorbij zeg.quote:
Wij hebben haar rijbewijs en auto afgepakt voor de veiligheid van anderen, lijkt me goed als mercedes hetzelfde doetquote:
Snelste auto van het veld.quote:
Dat dacht ik ook ja.quote:Op zondag 2 juli 2023 15:20 schreef Zorro het volgende:
F1TV
"I can't keep it on track" zegt Ham
"Drive a bit slower then" op F1TV
Hij kan zelf ook inhalenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |