Luipaard toekan pauwquote:Op zondag 2 juli 2023 14:48 schreef Nober het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ afbeelding ]
Andere helft heb ik al op.
De 1 minuut stilte voor Dilano van 't Hoff niet?quote:
Mooiquote:
hier niet. Enige nadeel is dat als een eigenaar van het account ook niet betaalt dat ik nog maar 1 o=account heb en dus dat die niet mag verzakenquote:
Ja, of die vliegtuigen die overvlogen in formatiequote:Op zondag 2 juli 2023 14:49 schreef Nizno het volgende:
serieus denk ik trouwens dat het was voor het helicoptergeluid
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier niet. Enige nadeel is dat als een eigenaar van het account ook niet betaalt dat ik nog maar 1 o=account heb en dus dat die niet mag verzaken
Even teruggekeken, idd voor de vliegtuigen...quote:Op zondag 2 juli 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, of die vliegtuigen die overvlogen in formatie![]()
(maar het leek net of het voor het volkslied was![]()
Mäffīabäss?quote:
jah... ach en anders kijken we standaard met een minuut vertraging via IPTV maar das toch minder. De enkele seconden verschil tussen op de tv of wanneer ik op laptop kijk is al irritant genoegquote:
Je zou haast denken dat een autocoureur harde geluiden wel gewend is. Wel apart dat hij als enige met z'n vingers in z'n oren stond.quote:Op zondag 2 juli 2023 14:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, of die vliegtuigen die overvlogen in formatie![]()
(maar het leek net of het voor het volkslied was![]()
Ja kijk wel eens mobielquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah... ach en anders kijken we standaard met een minuut vertraging via IPTV maar das toch minder. De enkele seconden verschil tussen op de tv of wanneer ik op laptop kijk is al irritant genoeg
normaal heeft ie zn buttplugs onder zn helm in zn oren maar ja die dingen zijn te groot om zonder helm in je oren te drukkenquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat een autocoureur harde geluiden wel gewend is. Wel apart dat hij als enige met z'n vingers in z'n oren stond.
ja precies dus datquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja kijk wel eens mobiel
Die is sneller als tv
Vind ik al irritant
geen idee ik zie sky en viaplayquote:
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even tijdens het TourGenot naar wat B-sport kijken.
quote:Op zondag 2 juli 2023 14:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd voor echte sport in Oostenrijk.
Frank Masmeierquote:
Ook alleen al de opmerking: "Even tijdens het TourGenot naar wat B-sport kijken.", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 2 juli 2023 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vond ik dus ookquote:Op zondag 2 juli 2023 14:55 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat een autocoureur harde geluiden wel gewend is. Wel apart dat hij als enige met z'n vingers in z'n oren stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |